-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
RubbishBin
senior tag
Persze hogy megy a hőbörgés. Leírtak sms-ben egy adott dátumot, amihez igazodtam is. Ha betartják, vagy valós, esetleg túlzó dátumot adnak meg, akkor semmi baj nem lenne. Most meg nincs netem, mert hallgattam rájuk. Illetve van, de csak az 1 gigás működik sms kóddal 1000+ forintért.
[ Szerkesztve ]
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
Boond
addikt
válasz RubbishBin #63654 üzenetére
Nem rád gondoltam... de az itteni kommentekből az jött le, hogy ha két hét lenne, akkor is lenne felháborodás. Már maga a leállás is felháborító volt kommentek alapján.
Szerintem amúgy is arra érdemes felkészülni, hogy mi van akkor ha nem sikerül tartani az ütemtervet, pl menet közben előkerülő hibák miatt, vagy bármi miatt. Ha lehet jobb erre felkészülni. És akkor tök mind1 hogy 4 nap 2 hét, stb. Ez az esetek többségénél megoldható.
-
baloghgabor
aktív tag
Igen, érdemes lenne felkészülni, mondjuk a "szolgáltatónak" és kommunikálni értelmesen és korrekten a dolgokat! Nem az egyszerű ügyfélnek, aki még a tóba is belehajt, ha a GPS azt az utasítást adja. Azért illene a Vodafone részéről normálisan megoldani és b, c terv alapján eljárni, ha valami gebasz van...
bégé
-
RubbishBin
senior tag
Az a baj, hogy az átlag felhasználó (én), marhára nem tudott róla hogy mire készülnek. Csak egy sms-t kaptam 2 dátummal és ennyi. Pont a legnagyobbat szívó csapatba kerültem, akiknek 28.-án járt le a havi nete, és bízott az üzenetben szereplő dátumokban. Frankó lenne egy internet-detox is, csak pl még 9 napig 2000km-re vagyok a páromtól, és ez volt az egyetlen internet forrásom. Annyi engedményt tehetnének, hogy a rendszeres feltöltőknek nem kapcsolják ki a netet a csúszásban sem.
Naendegy', remélem összekapják magukat.[ Szerkesztve ]
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
Boond
addikt
válasz RubbishBin #63657 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy sms, email, itt a fórumon, és a weboldalon is jelezték, de valószínűsítem, hogy cikkek is jelentek meg ezzel kapcs portálokon.
Ettől függetlenül, biztos van aki nem tud róla... de ilyen is mindig van.
"Frankó lenne egy internet-detox is, "
Amúgy tuti, van már ilyen betegség Internet- függéségnek hívják... pont elvonással kezdődik a terápia"csak pl még 9 napig 2000km-re vagyok a páromtól, és ez volt az egyetlen internet forrásom."
Nah az szívás... de nézd a jó oldalát... ha nem csal meg, akkro jobban fogjátok értékelni egymást... talán...Ez a kikapcsolgatás, szerintem, amúgy automatizált. Mint ahogy ha jól tudom az 5 gb is az volt előre. Nem az lenne a lényege, hogy msot ilyen tranzakciókra nincs mód?. Gondolom, ha valaki nagyon akarta, akkor hó vége előtt is feltudta volna tölteni a netet vagy rátölteni... vagy rosszul gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Ahogy látom elérhető a Vodánál az eSIM mint opció, szerintetek várható hogy az Apple Watch is idővel támogatott lesz? Erről nem találtam még infót -
Somatom
veterán
Biztos user error, de én nem értem ezt a belépés dolgot. OK, az app kilőve, marad a webes felület. Van egy előfizetésem, hozzá egy fiókom. De, én nem azzal kapcsolatban szeretnék ügyintézni, hanem a zsír új feltöltősömre szeretnék pénzt feltölteni és rájönni, hogy ha majd külföldön szeretnék a feltöltésemből adatjegyet venni és aktiválni, akkor azt hogyan kell csinálnom. Most akkor kéne csinálnom egy új fiókot az új számmal?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz addam20 #63667 üzenetére
Nálam megegyeznek, mert én tudom, hogy én, én vagyok. De, hogyan kéne közölnöm velük a webes felületen, hogy ehhez a fiókhoz itt egy új, feltöltős szám? Kivettem a SIM -et a csomagolásból, bedugtam egy telóba, de hogy lesz ebből fiókhoz kapcsolás?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Somatom #63668 üzenetére
Ahha, megvan! Jaaa, hogy ezt még aktiválni kell! Ott ültem a Voda képviseletben, ott adta az ember. Épp a másik számommal ügyintéztem, pulton a személyim, lakcímkártyám. Ugyan, mi a francért nem aktiválta ezt a kártyát? Na, ezt holnap megkérdezem tőle.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
amdboy
senior tag
Jó reggelt! Úgy nèz ki, működik az app. Legalább is most enged belépni
-
Gyzmo
csendes tag
Sziasztok! Kérdezném, hogy eddig egyszerűen meg lehetett nézni, hogy a havidíjon felül mennyi volt a költések összege, de ezt az opciót (sem az appban, sem az online felületen) most sehol sem találom.
-
baloghgabor
aktív tag
Mintha működne, valóban. Végre az összes szerződésem egy helyen 'lapozható, azaz látható, kezelhető. Még a fiókban lévő feltöltő kártyáson is van pénz. De a kártya hol lehet vajon?
Igaz a netes homenet számom a kapcsolattartó, és mintha nem lenne az javítható sem, hát azon keressenek, ha akarnak. 😀
Jódolgok még mindig majdnem! Majd, valaha ez is, talán...
bégé
-
goop
őstag
Nem tudom. Nekem az app semmilyen egyenleget nem mutat net/beszéd, csak a feltöltős számok forint egyenlegét. A weboldal meg kusza, csomó funkció nem megy, közte az e SIM csere sem.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Eddig volt egyszeri 300MB adat, most mar nincs
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
MadMancs
veterán
Nálam továbbra se mutat semmit app. Egyedül a számlák menüpont. Alul az előfizetések menüpontban tudok váltani a 2 szám között, de ennyi. Se egyenleg, se szolgáltatások, se semmi. ez ugyanaz a régi light mint volt.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Nikaré
őstag
Ezen még lesz mit reszelni!!!
Látom az előfizetett kártyákat és a feltöltőset "egy fiókban"
Oké, de ezt Tmob már rég tudja, ideje volt!!
Most mintha nullázódott volna az összes előző számla.
Sőt van olyan ami hátralékot mutat. Ez jó lesz, hívhatom a bankot először! -
simpley
őstag
válasz baloghgabor #63687 üzenetére
ha véletlen kiküldenének valamit úgysem veszem át, ennyi. Erős a gyanúm, hogy ez még mindig az átállás sara... Ja, és amúgy a kosár üres..
De egyébként ezek nagyon fel tudnak baszni, Telenoréknál 20 év alatt nem volt ennyi probléma az online fiókkal mint ezzel...
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
MadMancs
veterán
Nálam is nullás az összes kivéve július.
Kíváncsiságból megnéztem hátha az angol részt összereszelték jobban esetleg ha már a web is részben az. Nem igen.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
baloghgabor
aktív tag
válasz simpley #63688 üzenetére
Nyilván reszelnek még rajta. Csak itt a hétfő, ha ma sem menne, még több fejek hullanának szerintem.
Nekem csak másfél évtizedes tapasztalatom van Vodafonenal, de kisregény formájában lehet kiadom egyszer majd, ha lesz aki vállalja a kiadását! 🤭
Különben meg:
[ Szerkesztve ]
bégé
-
félisten
Nálam az app nem működik, a főoldal pedig 404.
-
SpongyaBob
veterán
Nálam semmi sem működik se az app se a weboldal sikertelen azonosítás címen.
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
gyuri2008
veterán
Ezt a zagyvaságot szemetet,hogyan tudták összehozni?
Dilettáns banda,ezért a sza...... munkáért még fizetnek is?
GRATULÁLOK -
K Norbi
addikt
válasz SpongyaBob #63692 üzenetére
Még 48 óra
-
4Grider
nagyúr
https://www.vodafone.hu/shop/szamlabefizetes
Invalid RequestÉn is csak gratulálni tudok, ez lenne az alap. De ha nem kell a pénzem...
-
szebe
őstag
Számhordozást továbbra sem tudok hozzáadni a kosárban lévő előfizuhoz.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
MODERÁTOR
-
busman
addikt
nem megy.. karbantartás...vicc
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
félisten
válasz Viktor0610 #63698 üzenetére
Ezt írták emailben a leállás okaként:
Miért csináljuk?
A digitalizáció mellett elkötelezett szolgáltatóként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleinknek most és a jövőben is a lehető legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást tudjuk biztosítani - mobil, illetve vezetékes szolgáltatásaikat bármely, számukra kézenfekvő felületen egyszerre tudják intézni, a nap bármely szakában, akár ügyintéző segítsége nélkül.
Tehát látnunk kell/ene a változást.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)