Új hozzászólás Aktív témák

  • #79734528

    törölt tag

    na akkor szakértelem meg tech IT csapat stb.

    a telenor tulajdonosa cseh, sajnos nemrég meghalt vagy ki tudja ...
    a digi tulajdonosa egy román csávó, ő nem birkózik tovább az ungarishe ner és lörinc brigáddal
    telekom nagy cég
    vodafone is.... azaz tud külföldről idehozni IT technikusokat.
    tehát nem a 13 éves kréta rendszert "feltörő" kispajtások csinálják a rendszert... bár lehet hogy hamarább végeznének.
    én ott látom a gondot, hogy az ügyfélszolgálat azaz a "könyvelés" vagy adategyeztetés az ügyfélel a kiszolgálás na ez a bukta, a technika jól működik, de a droid ügyfélszolgálat már haldoklik régóta nem tudja felvenni a lépést az állandóan változó...... pld. esim világgal.
    az ügyfélszolgálatot kellene gépesíteni online MI -vel kiváltani, tehát minden menjen automtikusan és gépeken keresztül online.
    mint ahogy a bankoknál például lehet skype on szerződést kötni.
    tehát ne kelljen már nekem 2021 ben bemenni az ügyfélszolgálatra.
    mindent lehessen online elintézni otthonról mobiltelefonról és pc ről stb.
    ikea MI ügyfélszolgálat, igaz még gyerekcipőben jár de a vodafone nak is fel kellene már nőnie a technikai dolgokhoz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák