Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz #79734528 #64636 üzenetére

    "az ügyfélszolgálatot kellene gépesíteni online MI -vel kiváltani, tehát minden menjen automtikusan és gépeken keresztül online."

    Egy francokat.. az is gáz, ha nem tudsz élő emberrel beszélni... Bár néha jó a Vanda... azért én általában, szeretnék vkivel beszélni, mert Vandának magyarázhatnám a problémám...

    A gond inkább az lehet, hogy az ügyfélszolgálatosokat kellene képezni, tovább képezni stb...

    Bár mint írtam nekem az ügyfélszolgálattal pozitív tapasztalataim vannak, ellenben a partner üzlet személyzetével, vagy vezetőjével.

    "Foggalmam sincs meddig mehetek még el :D van pár napom a fordulóig...Elég gyenge egy hónapon vagyok túl... "
    tipp telefonon írja, mennyit forgalmaztál, az lehet irányadó pl, ha más nincs.

    #64638) pinnacle

    Kinek, mi engem a roaming nem igazán érdekel. A percdíj, és hasonlók már igen. Igaz, kb kezdetektől vodás vagyok, ergo voltak itt régebben komoly percdíjak 50/+ is talán... De amint bejött ez a 19 ft-os dolog, azóta ez van, előtte meg volt más, de az kevésbé volt jó... (csak 30 napig volt kedvezőbb). Ebből a szempontból a voda verhetetlen, számomra.

    Telekomnál, ami pozitív lehet, hogy van más szolgáltatás is, és közvetett úton, de akár haszna is lehet. + ott van olyan net, ami nincs időhöz kötve (maraton), így akár annak is van értelme számomra... Telenornál pl semmi ilyesmit nem tudok mondani...

    Azon kívül vodánál sokszor vannak akciók, ingyen perc net... még ha nem is használom, jól esik :)

    De másnak, megint más szempontjai vannak, lesznek, lásd nálad pl roaming.

Új hozzászólás Aktív témák