Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Boond #64929 üzenetére

    Összes hozzászólása ebben a topikban 4 db., az első a tegnap esti :U .
    Nem mellesleg, ez a fórum nem hivatalos kommunikációs csatorna, tehát nem itt kell utánanézni semminek.
    Hány hete áll a számhordozás? 2-3? Van a szolgáltató számhordozós oldalán BÁRMI is erről? Popup, piros betűs, keretes, AKÁRMI??? Nincs. Hát itt, a névátírás oldalon, hogy ne is menj be a bemutatóterembe, mert úgysem tudjuk elintézni? Nincs lóf*sz sem. Hát oltári fejetlenség, hogy egyszer ingyenes az esim, egyszer fizetős, egyszer csak számlásoknak, egyszer mehet prepaideseknek is, ugyanazt a dolgot ugyanaznap egyik ügyintéző szerint nem lehet megoldani, a másik meg megcsinálja, na, az van.
    Szóval engedjük már el ezt az oltári baromságot, hogy itt az ügyfél a hibás. Egy hibás van, a Vodafone (vagy annak megbízott partnere), amely infrormatikailag egyrészt elképesztően impotens, másrészt elhallgatja és elsunnyogja, hogy jelenleg mennyire kétvállon van és egy rakás dolgot nem tud elintézni jelenleg, miközben a cég az évtized magyar telekomleállását produkálja, ha nyilvános lenne mi történt, tankönyvekben szerepelhetne. Gondolom a 1270-et hívva sincs speckó bemondás, hogy ezt ezt és ezt jelenelg nem tudjuk megoldani, kérjük türelmed, így tökfölöslegesen tartják fel az emberek az ügyfélszolgát, és a bemutatóterem ajtajánál sincs A0-s megállítótábla, hogy ha ezt ezt és ezt szeretnéd ügyintézni, most nem tudjuk, gyere vissza egy hét múlva, sőt, a fenti történet alapján feltételezem, hogy egyenesen sorszámot is oszt a gép átíráshoz meg számhordozáshoz (mert persze az, hogy ha esetleg csak szerződéssel kapcsolatos ügyintézés van, és oda azonnal bevigyenek alá egy átírás és egy bármi más menüpontot és átírásra nem is ad sorszámot, hanem kiírja, hogy sorryvagyok ilyet most nem tudunk, ez a valóságtól teljesen elrugaszkodott elképzelés. Hát még az, hogy ha már most nem lehet elintézni, akkor az ügyfélszolgálatos megyőződik mindkét személy személyazonosságáról, lemásolja, bescaneli aláíratja amit kell, majd ezeket szépen elteszi egy dossziéba és amikor már működik a rendszer, akkor az új ügyfelet felhívja, hogy na most már meg tudjuk csinálni, jöjjön be, ő egyedül bemegy, és a másik fél nélkül a korábbi papírok alapján megcsinálják, ez is elképzelhetetlen dolog gondolom.
    Aki szerint ez így mind rendben van, gondolkozzon már egy cseppet...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák