Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz asdf_ #64932 üzenetére

    "Hát oltári fejetlenség,"
    Ha láttad a Las Vegas sorozatot... ott volt olyan promóció, hogy bármi megtörténhet nap(ok :P
    Hát ez ilyen. amíg nincs minden lezárva, befejezve addig nem is lepődők meg ezen.

    "ugyanazt a dolgot ugyanaznap egyik ügyintéző szerint nem lehet megoldani, a másik meg megcsinálja, na, az van."

    Nézz át a telekom topicba, vkinek a tv-jét, az egyik ügyintéző, nem kapcsolja át 3 HD stream-re mert nem lehet, ilyen nincs is, másik meg átkapcsolja. Volt hozzászolás, akinek a 3-4 ügyintéző intézte el, a többi elhajtotta... - PEDIG OTT FEJETLENSÉG SINCS, NA BUMM.

    És nem írtam még mindig, hogy kizárólag az ügyfél, azt mondtam az ügyfél IS tehet róla. A balesetek is így kezdődnek, vagy az egyik, vagy a másik, vagy egyik sem figyel oda.

    "miközben a cég az évtized magyar telekomleállását produkálja,"
    még mindig megy, minden szolgáltatás, a telefontól sms-en át, a internetig, TE milyen leállásról beszélsz? Mert amit mondasz, az kizárólag ügyintézés. Nem telekommunikáció, tehát nincs leállás, max az ügyintézésben. Amúgy minden megy ahogy eddig.

    "most nem tudjuk, gyere vissza egy hét múlva, sőt,"
    abba vajon belegondoltál, hogy a dolgozok sem tudják, mikor (?) Tehát, ha kiírják, akkot egy hét múlva, mondják, hogy újabb egy hét? akkor már inkább az ncore féle 2 hetet kellene nem? :) Az a tuti.

    Feltételezem, a sorszám automatát is programozni kellene... üzletenként. egyszerűbb lenne leragasztani... de mivel, minden képlékeny... ezért pont felesleges vélhetőleg. Lásd Esim.

    " hogy ha már most nem lehet elintézni, akkor az ügyfélszolgálatos megyőződik mindkét személy személyazonosságáról, lemásolja, bescaneli aláíratja amit kell, majd ezeket szépen elteszi egy dossziéba "
    Gondolom erre is vannak szabályok, és ügyintézőtől stb is függhet... nem biztos, hogy a gyakorlatban BÁRHOL így menne. Legalábbis legtöbbször "jöjjön vissza máskor" a válasz.
    plussz gondolom aláírás, egyéb beleegyezés is kell... ami távollétben lehet gond... vagy nem lehetséges.

    (#64933) ish4d0w
    "Válassz másik szolgáltatót ha ez a karbantartás nem elfogadható Neked."

    Én mondjuk eleve nem értem, hogy ha őt nem is érdekli ez az egész (vodás dolog), akkor miért a nagy hűhő, meg fél országból oda utazni. Ha annyira voda ügyfél akarna lenni, akkor bármikor bemehetett volna kötni egy szerződést. Az ismerős, meg bárki másnak elpasszolhatta volna vagy meg várja míg lejár...

    - pl mint lehetséges forgatókönyv... DE gondolom oka volt, hogy nem így lett... amúgy a másik fél is mondhatta volna, hogy karbantartás volt/van esetleg kapott sms-t (korábban).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák