-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
-
4Grider
nagyúr
válasz Gebriel #55708 üzenetére
Ergo ha lejár a hűség és nem hosszabbít ugrik a kedvezmény így emelkedik a díj, de ezzel a szolgáltató nem emelt havidíjat.
Ez így bizony nem felel meg az aktuális eht-nak, ui. így (a kedvezmény megszűntével) a havidíj bizony emelkedik. Ha a kedvezményt a határozott idejű szerződéshez kötötték, annak határozatlan idejűvé válásakor az nem változhat. Pont az volt a lényege a jogszabály módosításának, hogy ne legyenek az előfizetők áremeléssel újabb határozott idejű szerződés kötésére kényszerítve. -
MadMancs
veterán
válasz Gebriel #55712 üzenetére
Szerződésemben van " havidíj tartalmazza az alap készülék biztosítás 50% át" Red Live. Na de készülékek sincs tőlük. Illetve ba készülékkel ha készülék nélkül veszem ez a csomag 9900Ft.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Gebriel #55717 üzenetére
Én nem azt mondtam hogy zavar, mert így is egyik legjobb áru csomag a magyar ( publikus) piacon. Viszont ebből a szemszögből nézve aki vesz egy telefont is ebbe a csomagba kap egy többlet szolgáltatást is ( telefon ára vagy a telefon részlet már egy külön történet).
Úgy lenne korrekt a megfogalmazás hogy red live csomag esetén az alap készülékbiztosítas árából 50% engedményt kapsz, nem úgy hogy az 50% a csomagba van építve.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Gebriel #55724 üzenetére
Persze. Az azt írja számla nem található, ha a probléma sokáig fennál hívjam 1270. 1270 azt mondta nyugi majd lesz. App csak annyit hogy nem sikerült letölteni, próbáljam újra.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57741 üzenetére
Igen, ez továbbra is rossz így. Ha adsz minden előfizetői csoportodnak valamilyen kedvezményt, akkor nem teheted meg, hogy pont a legtöbbet költőt hagyod ki. Ugyanez igaz arra is, aki az otthoni szolgáltatásait is a Vodától veszi igénybe. Kevesebb pénzért, több szolgáltatást kaptak az elmúlt időszakban azok, akik kisebb díjcsomagra fizettek elő. Jó ötlet például a JóDolgok, de megint csak azoknak nyújt bármit is, akik kevesebbet fizetnek. Én jobban figyelnék azokra, akik évek óta a legmagasabb díjcsomagjaimat veszik igénybe, ennyi.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57751 üzenetére
Szerintem nem érted a problémám. Nem az alapvető kedvezményekkel van bajom, ami nem is kedvezmény, ugye, mert erre szerződsz, szóval ajánlat. A problémát abban látom, hogy a vírushelyzet miatt, mind az otthoni (például kódolatvlanná tették azokat a csatornákat, amik a TV Prémiumban vannak, de annak, aki eleve abban volt, ez nem jelentett nyilván semmit), mind a mobil (például plusz adatmennyiség, ami szintén nem jelent semmit annak, aki a korlátlanságért fizet) szolgáltatásban azoknak kedveztek, akik kevesebbet fizetnek. Nem jó az üzenete ennek, ugyanis ugyanazt/hasonló szolgáltatást kapnak így lényegesen kevesebbért. De oké, akkor ne adjanak semmit (egy mozijegyet vagy szalmakalapot se), mondják azt mondjuk, hogy "Figyelj, mindenből legdrágábbat fizetőm, a havi díjad 10 %-át nem megtartjuk, hanem létrehozunk egy alapot ebből azok számára, akik elvesztették a munkájukat!", szóval sok mindent lehetne, egyet nem: ne kapjak +500 MB-ot, mert az trigger nyilván, és ezt több embertől is hallom vissza.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57756 üzenetére
Nagyobb segítség? A boltban a kenyér, a kocsiba benzin, a borbély vagy a masszázs olcsóbb annak, aki kevesebbet keres? Ez ugyanúgy egy szolgáltatás. Ráadásul itt egyáltalán nem biztos, hogy arról van szó, hogy a tehetősebbek fizetnek drágább csomagokat.
Az kicsinyes, hogyha számomra nem tudnak adni semmit, míg másoknak igen, a vírushelyzetre hivatkozva, akkor az általam befizetett összeg egy kis részéből támogassak a valóban rászorulókat? Ennél nagyvonalúbb nem tudok hogy lehetnék a Vodával szemben.
Valószínűleg nem tanultál sem marketinget, sem pszichológiát, nem írtál reklámokat stb., különben tudnád, hogy mennyire rossz ez, ahogy csinálják és ahogy kommunikálják. Elég megnézni a FB-on a hírfolyamukat, üzenőfalukat, az előfizetőiktől kapott rengeteg negatív reakcióval. Az egész Vodafone egyfajta arroganciát sugároz itthon, nehezen szerethető cég Magyarországon, így az emberek is rendkívül kritikusak velük. A szolgáltatásaik pedig jók, és mivel külföldön jó tapasztalatim voltak velük (meg más okokból, amit nem részleteznék), így egyértelmű, hogy őket választottam itthon mobil és otthoni szolgáltatások terén is, de ettől még látom, hogy mennyi hibát követnek el főleg kommunikáció területén, amiben más országokban nagyon profik különben, ezért sem értem az itthoni bénázásukat. -
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57765 üzenetére
Előbb kicsinyes voltam, amikor a rossz marketingpolitikát említettem, most meg mellébeszélek, amikor kifejtem elég részletesen, hogy mi a problémám a vodás hozzáállással. Tényleg nincs értelme folytatnunk, mert valamiért jól érezhetően elfogult vagy a céggel szemben. Ezt te tudod, hogy miért, de az arrogáns viselkedés pont valami ilyesmi, amire utaltam a Vodafone-nál. Sok jó dolog van a Vodafone-nal kapcsolatban, de ezek a szolgáltatások oldalán vannak, az emberi oldalon van bőven még dolguk. Igazából ebből a szempontból irreleváns, hogy mi folyik a másik országos, nagy otthoni és mobil szolgáltatást nyújtó cég oldalán, mert a lőtéri kutyát nem érdekli, ha ő nem vesz tőlük igénybe szolgáltatást, de ami az elmúlt 1-2 hónapban zajlott a Vodafone FB-oldalán, az gyakorlatilag egy virtuális lincshangulat volt (sokszor talán nem joggal, de pont ezt írtam, hogy a vevő/fogyasztó mikor és miért elnézőbb egy céggel szemben, abban szerepe van a gesztusoknak és a jó kommunikációnak), amiről több cikk is megjelent különben. Bátran keress rá, ha nekem nem hisze! Ennyi, ehhez a témához többet nem tudok és nem kívánok hozzátenni, kitárgyaltuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
- Playstation 5 Fat lemezes ( Makulátlan !!! ) Gyári garanciával, ajándék játékkal
- HP EliteBook 1040 G9 - ÚJ 14" üzleti notebook - i5-1245U, 32GB, 512SSD, W11 pro
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen