Új hozzászólás Aktív témák

  • FraFer82

    tag

    válasz Gebriel #57756 üzenetére

    Nagyobb segítség? A boltban a kenyér, a kocsiba benzin, a borbély vagy a masszázs olcsóbb annak, aki kevesebbet keres? Ez ugyanúgy egy szolgáltatás. Ráadásul itt egyáltalán nem biztos, hogy arról van szó, hogy a tehetősebbek fizetnek drágább csomagokat.
    Az kicsinyes, hogyha számomra nem tudnak adni semmit, míg másoknak igen, a vírushelyzetre hivatkozva, akkor az általam befizetett összeg egy kis részéből támogassak a valóban rászorulókat? Ennél nagyvonalúbb nem tudok hogy lehetnék a Vodával szemben. :)
    Valószínűleg nem tanultál sem marketinget, sem pszichológiát, nem írtál reklámokat stb., különben tudnád, hogy mennyire rossz ez, ahogy csinálják és ahogy kommunikálják. Elég megnézni a FB-on a hírfolyamukat, üzenőfalukat, az előfizetőiktől kapott rengeteg negatív reakcióval. Az egész Vodafone egyfajta arroganciát sugároz itthon, nehezen szerethető cég Magyarországon, így az emberek is rendkívül kritikusak velük. A szolgáltatásaik pedig jók, és mivel külföldön jó tapasztalatim voltak velük (meg más okokból, amit nem részleteznék), így egyértelmű, hogy őket választottam itthon mobil és otthoni szolgáltatások terén is, de ettől még látom, hogy mennyi hibát követnek el főleg kommunikáció területén, amiben más országokban nagyon profik különben, ezért sem értem az itthoni bénázásukat. :F

Új hozzászólás Aktív témák