-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
válasz
Daffni2 #80081 üzenetére
Érdekes, hogy emberek azért siránkoznak, mert a szolgáltató védi az előfizetőit illetéktelenektől. Gondolom ez a fajta megnyilvánulás csak addig tartana, míg valaki el nem kezdené "szerkeszteni" az ő előfizetésüket. Utána egyből a szolgáltató lenne a szemét, hogy miért nem tesz meg minden lehetséges óvintézkedést a visszaélések megelőzésére.
-
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Van egy kb. 10 eves sim kartya amit kb. 5 eve meretre vagtunk (nano) keszulek csere miatt.
Ezt a sajat kezuleg meretrevagott sim kartyat kicserelik a vodafone-nal ujra?
Ebbe az esetbe kell erte fizetni szerintetek? -
RoyalAirForc
aktív tag
Nem, nem tűnt fel nekik. Az a baj, hogy magunkból indulunk ki, mint akik aktívan használják, kihasználják a mobilszolgáltatások minden egyes részét. Közben meg van azért jópár emberke, akinek csak az a fontos, hogy ő fel tudjon hívni valakit, ha kell, meg őt is fel tudják hívni. És pont.
-
kl122
tag
válasz
RoyalAirForc #80096 üzenetére
24 év alatt nem tűnt fel nekik amiket írtam, hogy a magyar Vodafone mindig is a futottak még kategóriába tartozott?
-
kl122
tag
Hogy őszinte legyek nem értem itt egyesek meglepődését, csodálkozását, a Vodafone hálózata, informatikai, ügyviteli, stb rendszere, ügyintézése mindig is a leggyengébb volt a 3 szereplőé közül mióta jelen vannak Magyarországon. Mi és miért változott volna? Műszakilag az egyetlen nagy dobásuk is az U900 volt amúgy mindig mindenben a másik kettő mögött kullogtak.
-
pjen
félisten
Megjött a 2 giga ingyen net.
-
simpley
őstag
Debrecen, belváros:
🙄
-
asdf_
veterán
válasz
dchard #80079 üzenetére
Így, igy. A VoLTE-nek tök automatikusan rá kellett volna esnie az összes SIM-re a 3G lekapcsolásakor, és ha nem lenne egy akkora trágya a voda rendszere, mint amekkora, akkor rá valószínű rá is esett volna. Ehelyett meg cég képviseletére jogosultat pattogtatjuk fölöslegesen...
-
asdf_
veterán
válasz
Daffni2 #80078 üzenetére
Azért nem árt tisztázni egy igen fontos dolgot! Az ügyfélszolgálat csak abban az esetben léphet be az előfizető szolgáltatásaihoz-adataihoz, ha azonosítja a jogosultat
Nekem volt mindent vivő ügyfélszintű jeszavam ehhez. Mégse vitt mindent. Felmerült bennem a kérdés, hogy akkor ez a jelszó minek van, ha ilyen faék egyszerűségű dologra sem lehet használni.
És persze a webes felületen sem volt rá kapcsoló, mert minek. Ott is full jogom van, beklikkoltam volna, ha lett volna mit... -
Zsolt,72
senior tag
válasz
mucsgyver70 #80082 üzenetére
Ez már megszűnt, azóta küldenek értesítő SMS-t, a csere kezdeményezése miatt.
-
-
#04149504
törölt tag
-
dchard
veterán
"Céges kártyámon kellene bekapcsolni a VoLTE-t"
Értő olvasással ebből arra következetetek, hogy nem működik a VoLTE a céges kártyáján. Legkésőbb a 3G lekapcosláskor minden hanghívásra egyébként jogosult kártyán automatikusan fel kellett volna ütni a VoLTE-t, és akkor az emberünknek sem kéne aláíró, meg jogosult után kajtatnia, mert mondjuk működne a szolgáltatás. Az, hogy jól láthatóan még mindig van egy csomó kártya amin nem akítv a VoLTE, az kinek a sara szerinted? Ne keverjük össze az okot az okozattal, ha már az értő olvasást kérjük számon
-
Daffni2
addikt
Azért nem árt tisztázni egy igen fontos dolgot! Az ügyfélszolgálat csak abban az esetben léphet be az előfizető szolgáltatásaihoz-adataihoz, ha azonosítja a jogosultat. Teháh xy aki használja a céges számot, hiába olyan opciót szeretne aktiváltatni ami nem érinheti hátrányosan az előfizetést, nem azonosíthatja magát mint elsődleges aláíró, vagy meghatalmazott személyként. Innentől kezdve az ügyintéző nem léphet be az ügyfél szerződéseihez.
-
Bl.Gyo.
őstag
Megint van 5GB, 590ft-ért feltöltősön...
-
mobilemaster
csendes tag
válasz
dchard #80068 üzenetére
A szeptember elején aktivált feltöltőkártyámon sem volt bekapcsolva a volte, 1 hét után biztos voltam benne hogy magától nem is lesz aktív. 15 perc volt telefonos ügyfélszolgálattal bekapcsoltatni. Mondjuk az ügyintéző is azt mondta, hogy alapból aktívnak kéne lennie...
Csak egy apró megjegyzés, percekig volt néma csend a vonalban, és kattintgatás. Nem nagyon akart a rendszerük működni, de végül sikerült megoldani. -
4Grider
félisten
válasz
mucsgyver70 #80069 üzenetére
Nem lehet, hogy natúr csak türelmetlen voltál és alapból ezek a szolgáltatások aktívak az céges előfizetéseden?
-
mucsgyver70
aktív tag
Most reggel aktív lett a VOLTE és VOWIFI.
-
dchard
veterán
-
asdf_
veterán
Nem, mert rossz votl a kérdés. Ha enyém az előfizetés, te az alkalmazottam vagy és te használod a sim-et, akkor részemről pont leszarom, hogy a VoLTE-t bekapcsoltatod-e vagy sem (ha ki, arra már el tudok képzelni indokot, hogy mért ne engedjék (a veled beszélők a "csodás" hangminőségben hallanak, és az az élményük, hogy ekkora ruppótlan cégem van, hogy még egy normális telefont sem tudok biztosítani az alkalmazottaimnak)). Ha van én használok egy sim-et és te egy random harmadikként kívánsz kapcsolgatni bármit, akkor nyilván jelzős szerkezetbe rakom a neved. Ha te vagy a górém, akkor viszont nem én döntöm el mi van, mert hierarchiában felettem vagy.
-
asdf_
veterán
Mondj légyszíves példákat, ami díjmentes szolgáltatás és módosulása az előfizetőt kellemetlenül/hátrányosan tudja érinteni. A hangposta tudott elsőre és másodikra is eszembe jutni, hogy lehet olyan céges policy, hogy nálunk mindenkinek kell hogy hangpostája legyen, de a hangpostát ugye kinyírták már egy ideje. Nagyon ködösen rémlik, hogy talán a szöveges üzeneteket bele lehet gyógyítani az exchange levelezőszerverbe és ha arra rá van tolva valami üzenetszabály ott esetleg a hívásértesító sms megszüntetése lehet gond, de már ez is ilyen lehet, hogy ilyet nem is lehet csinálni probléma. Szóval egy többelemű felsorolást kérnék, amiktől olyan irtózatosan meg kéne védeni az előfizetőt.
Aztán persze lehet, hogy az én fantáziám túl sekélyes az ilyen szcenáriók szülése kapcsán és tévedek. -
asdf_
veterán
El kellene jutni arra a szintre, hogy valaki megértse, hogy nem rendelkezhet afelett, ami nem az övé vagy nincsen meghatalmazása.
Ez abban az esetben lenne valid, amennyiben egy fizetős szolgáltatásról van szó. Vagy valami olyanról, ami bármit érdemi szinten módosít, amiből az előfizetőnek hátránya lehet. Az előfizető szempontjából halálosan mindegy (megjegyzem, inkább előnyös mindenkinek, tehát automatikusan bekapcsolva kéne lennie már ezer éve), hogy VoLTE-n keresztül telefonál-e a kártyahasználó, ez mocskosul nem egy olyan funkció/képesség/szolgáltatás, amit ilyen elmebetegül mikromenedzselni kéne. Ezzel mindenkit csak szopat a szolgáltató, az előfizetőt, hogy ilyen marhasággal kell foglalkoztnia, a felhasználót, hogy ilyen marhasággal kell foglalkoztnia, és saját magát is, hiszen ilyen telejsen értelmetlen baromsággal terheli a saját -amúgy is túlterhelt- ügyfélszolgálatát.
-
asdf_
veterán
válasz
mucsgyver70 #80055 üzenetére
Mert seggfejek. Aláírásra jogosult, vagy meghatalmazással rendelkező lesz csak jó.
-
mucsgyver70
aktív tag
Céges kártyámon kellene bekapcsolni a VOLTE-t, de az ügyfélszolgálat így nem hajlandó bekapcsolni nekem. Van rá más mód a kapcsolattartón kívül?
-
ZP67
tag
Sziasztok!
Az bug vagy feature, hogy a Vodafone "nem használhatónak" nevezi a 03/24 lejáratú bankkártyámat?
Hallott már valaki olyasvalakiről, akinél működik a beállított automatikusan ismétlődő fizetés?
Köszi,
ZP -
Landsmann
addikt
válasz
margithid #80051 üzenetére
1270-en intézhető. Számonként egyszer lehet áttenni ha a másik kártya is ugyanahhoz az ügyfélhez tartozik. Ha ezek stimmelnek, ne hagyd magad lerázni, hogy ezt nem tudják megoldani. Minket megszívattak rendesen. Korábban én simán áttetettem másik számomra az egyenleget. Ez a lehetőség nem szűnt meg.
-
margithid
veterán
Van egy vodafone feltöltős sim kártyám amin van kb 4000 forint, de ezt a simet enm szeretném már használni.
Át tudom küldeni ezt az összeget egy másik simre valahogy? -
Rellind
senior tag
Sziasztok.
Mobilnet XXL-es SIM kartya hasznalatat a Vodafone honlapjan hotspotba, tabletbe ajanlja. Gondolom lehet telefonba is rakni vagy van valami korlatozas? (eSim elerheto?)
Illetve ha telefont vagy tabletet vasarolok a webshopbol reszletre, van lehetoseg elobb kifizetni vagy reszben torleszteni a vegosszeget? Ha igen uzletben lehet csak vagy online is?
Telekomnal vagyok ott ezek a lehetosegek adottak. Gondoltam valtanek....
Koszonom a segitseget es elnezest az ekezetmentessegert -
Zsolt,72
senior tag
Mindkettőtöknek köszönöm, mert fontolgatom, hogy tesztelésre beszerezzek egy ilyen kártyát. Elfér, mert 8 darabot tud tárolni a telefonom.
-
goop
őstag
-
slug
senior tag
S23 Ultran dual e-sim -et hasznalok, alapesetben a Yettel sim van aktivban
(sajnos csak Pixel mobilokon lehet dual active e-sim egyelore), a Vodafone ilyenkor ki van kapcsolva.
Telefonalni szerettem volna egy ismerosomnek, aki csak a Vodafone szamomat ismeri, ezert atvaltottam Yettelrol Vodafone-ra, orommel tapasztaltam, hogy mostmar androidon is megjelent a VoWIFI es mukodik is (par hete ugye volt hir, hogy elindult mar Vodafone-nal, de akkor meg csak iOS -en csak) -
4Grider
félisten
válasz
memate #80024 üzenetére
Az MR6400 az árának megfelelő minőségű. De itt valószínűleg azzal lesz a gond, hogy az automatikusan beállított internet apn-t használod. Próbáld ki a standardnet apn-t, van rá jó esély, hogy talán megszűnik a probléma. Ja és ne használd torrentre, mert hosszú időre be fogja a qos lassítani a netedet...
-
memate
csendes újonc
Sziasztok!
Nemrég Yettelről (Hordozható internet) Vodafone mobilnetre váltottam (Mobilnet XXL). Mindkét szolgáltató hálózatára egy TP-Link TL-MR6400 routerrel csatlakoztam/csatlakozom. A Yettelnél nem volt semmi probléma, a Vodafone-nál viszont azt tapasztalom, hogy ha nagyon sokat használom az internetet, sokmindent töltök le, YouTube-ot nézek nagy felbontásban, akkor egy idő után (pár nap) elmegy az internet. Ekkor a router az ISP-nél nem ír semmit, publikus IP cím 0.0.0.0 és mindkét DNS cím is 0.0.0.0. Ha újraindítom a routert, azonnal megjavul az egész és működik pár napig. Amikor működik a térerő 75% vagy 100%, a SIM kártya nem mozog, bent van a helyén rendesen. Ha nem használom sokat az internetet, akkor több hétig is elmegy újraindítás nélkül. Yettelnél nem volt ilyen gond, igaz ott mivel nem volt korlátlan a csomag nem töltöttem le sok dolgot, nem volt olyan nagy adatforgalom, mint most.
Mi lehet a probléma? -
Oldmobil
aktív tag
Sziasztok, kérnék kis segítséget: ugye a Tuti100+ csomagnál is működik a standardnet-es apn?
Köszi! -
#01110937
törölt tag
válasz
Marcsello31 #80009 üzenetére
Ér még valamit a hűség? Telekomnál nem sokat. Vodánál sosem merült fel.
-
Marcsello31
őstag
válasz
SztiviVander #80018 üzenetére
Az szép sebesség, gondolom a 4k full hd videó gond nélkül megy.
Elhiszem, én pont jól jövök ki vele egyenlőre, ezen a területen.
Nem tudom, hogy a másik két szolgi miért b@szik erre jönni, ha a voda megtette.
100mega nekem is meg van, panasz nincs, De nem így volt a teljes elképzelés,
de nem is hosszabbítok, maradok határozatlanban vagy kártyásként.
Vannak torlódások a vodánál, főleg majd Március környékén. -
SztiviVander
addikt
válasz
Marcsello31 #80009 üzenetére
Szerencsere nalam van yeti, 5-600/80 minden napon es barmilyen napszakban, 12-17ms ping
vodkafon meg bekap6ja, epp eleg a ceges kartyaval szenvedni vele.
-
válasz
Marcsello31 #80014 üzenetére
Eddig a hűségről írtál.
-
Marcsello31
őstag
-
melodie
tag
Akit érdekel olvassa el! Ma voltam "chum kezelésen" és kaptam 1490 Ft áron korlátlan Vodafone beszéd és 100 perc egyéb hálózati beszédet 10 GB Net mellett 1 év hűséget vállalva! Lemondást kezdeményeztem, de megegyeztünk...
-
válasz
Marcsello31 #80009 üzenetére
Nem is vagy börtönben, bármikor kiléphetsz a hűségből. Ezt már megírtam neked annó. A hűségért ad kedvezményt a cég. Ha kilépsz a hűségből, ezt a kedvezményt kell visszafizetned. Semmit sem veszíthetsz a hűséggel, csak nyerhetsz, tehát ez egy jó dolog.
-
-
qltsar
veterán
Sziasztok!
Szerettem volna egy e-SIM-et rendelni online, és úgy tűnt, hogy erre van is lehetőség.
Készülék nélkül a következő információkat közölte az oldal:
"Ha meglévő ügyfelünk vagy:
1. Add le rendelésed új előfizetésre online, könnyen és gyorsan, majd
2. válaszd az online aktiválást"Van Vodafone fiókom, volt több előfizetésem, jelenleg meghatalmazotti státuszban van egy előfizetés a nevem alatt.
Végigvittem a rendelést, gondoltam, hogy a formalitás miatt kérdezi a címet, majd lesz egy opció a kitöltés után, hogy eSIM-et kérek...hát nem. Megrendelés után egyből az fogadott, hogy a fizikai SIM-et 2-4 munkanapon belül eljuttatják a megadott címre.
Mi az amit elrontottam, illetve ezt valahogy vissza lehet e még csinálni, esetleg kiküldés nélkül eSIM-mé alakítani?
Szimpla feltöltőkártyás TUTI SIM-et rendeltem, nem tudom, hogy ez számít e esetleg.
A válaszokat köszönöm előre is
!
-
válasz
dredjudge84 #80002 üzenetére
Az ügyfeles maximum a lefedettségi térképről tud tájékozódni, hogy adott területen milyen a cég adatai szerint kültéren a lefedettség. Ez nem garancia semmire és nem is garantálják, hogy neked ott működni fog a szolgáltatás. Itt még mindig csak kültéren vagyunk, hogy bent ebből mi marad, az függ az elhelyezkedéstől, falaktól stb stb. Cím alapján helyhez kötött szolgáltatásról szokás érdeklődni, nem mobilszolgáltatásról. Az ászf kizárólag kedvezőbb feltételeket szabhat a szerződő számára a jogszabályi előírásokhoz képest. Nyilván lehet olyan, hogy hibás egy ászf, telekommunikációs cégeknél azért ez ritkán fordul elő (éppen azért, hogy ne lehessen őket vegzálni), persze nem lehetetlen. Az ilyesmit érdemes jelezni a hatóságok felé.
Ezek a dolgok így működnek, még ha téged nem is érdekel.
nem beletörődni kell ha valami szar, és fizetni tovább.
Ahogy olvasom, ennek ellenkezőt itt senki sem állított. -
4Grider
félisten
válasz
dredjudge84 #80002 üzenetére
A jogszabályok sem engedékenyebbek. Leírták neked, hogy a szolgáltatók méltányossági alapon tudnak ilyenkor elengedni, mert nem éri meg nekik az egyedi problémáddal foglalkozni. És egy nagyjából pont így történik...
-
dredjudge84
őstag
Azt nézte meg, hogy van-e torony a közelben, és jó lesz-e nekem ott a mobilnet vagy sem. Nem tudom miről nézte, nem is érdekel. Ez kb 10 éve volt. Nem tudom és nem is érdekel miért engedett szerződést bontani, de azt tudom, hogy nem beletörődni kell ha valami szar, és fizetni tovább. Vannak azért jogszabályok is, nem csak az ászf.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 10% -tól elvihető. Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetés! Lenovo Legion Pro 7
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Vásárolj okosan, fizess kényelmesen!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest