-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz
Bl.Gyo. #72093 üzenetére
Többször tapasztaltam ezt én is.
Ma Ma pl Komárom felől Igmánd felé a 13-ason.
Pont videóhivásban voltam, egyszer csak se kép se hang. Térerő (4G) max, VoLTE jelzés kint, adatforgalom zéro. Mostanában többször tapasztaltam ezt, de amerre járok -100dbmv körüli a jelerősség többnyire, betudtam annak, de ezek szerint nem. -
Bl.Gyo.
őstag
másnak se túl jó néha a voda mobilnet? nekem többször nincs adatforgalom, hirtelen megáll. írogatok instant üzenet küldőkbe és egyszer csak nem megy el, meg böngészek megáll pörög, és látom 0-án áll az adat forgalom a telón. aztán egyszer csak meglódul, és egyszerre jön-megy minden. aztán egy idő után megint ez. térerő max, és 4G+.
igaz egy helyszínen használom így, de hátha más is tapasztalt hasonlót. -
#56816198
törölt tag
Úgy látszik már nagyon topon van a Vodafone, mert ma 4 db e-mailt és 3 db SMS-t küldött, hogy e-számlám érkezett. Mind ugyanaz, csak egy előfizetésem van.
-
4Grider
félisten
válasz
lugosi #72086 üzenetére
Amikor elküldöd bármelyik voda feltöltősről a tippet, jön vissza egy sms a vodától, hogy az igényelt szolgáltatás feltöltőkártyás ügyfeleinknek nem elérhető, majd a következő a 1756-tól, hogy a fogadás érvénytelen, mert a kiegyenlítése nem sikerült, fordulj a szolgáltatóhoz...
-
Vodafone tuti feltöltős díjcsomaggal tudok mobil lottót venni? A gyakorlati tapasztalatra lennék kiváncsi, mert a Vodafone weblapján úgy látom, hogy nem, de nehezen akarom elhinni, talán egy régi infó az oldalon, mert a telekomnál a dominó egyenleg terhére ennek nem volt akadálya.
-
DrDoktor
senior tag
válasz
4Grider #72081 üzenetére
Én értem majd mutogatom de legutóbbi ilyen amikor nem tartoztam de a behajtok egymás közt adták el 20 évig tartott.....Mindegy beperelem őket.Szerintem 1 év elég volt ,hogy rendezzék soraikat az összeomlás után .Ha nem az nem az én gondom .Köszi a megnyugtatást amúgy.
-
#76055552
törölt tag
Abban tudnátok gyakorlati tapasztalattal szolgálni, hogy mi a helyzet, ha:
- flottás szerzősében vagyok
- az eredeti hűségből van még 2,5 hónap (és azt írja az alkalmazásban, hogy hosszabbíthatok, mert 90 nappal a lejárat előtt ez lehetséges)
- és tarifa díjában lefelé szeretnék váltani
Tehát: ha alacsonyabb havidíjú tarifára váltanék ebben a 90 napos periódusban, újabb 1 év hűséggel, akkor lesz vagy nem lesz kötbérfizetés? -
4Grider
félisten
-
DrDoktor
senior tag
Több mint 1 éve nem vagyok vodás.Most is kaptam számlát meg kikapcsolás fenygetést.Mailek ezrein telefonhívások százain vagyok túl
Többször kaptam megerősítést nem tartozok mostmár tényleg vége csak a rendszer hibája. Mégis jön a behajtóval fenyegetés.
Mit tehetek? Hol van a vége?!!! Rámküldik a behajtót aztán pereskedjek velük ?Zaklatásért feljentem őket és százezres nagyságú kártérítés fogok követelni kivan a gyomrom már. Más megoldást már nem látok.... -
spike70
tag
Sziasztok!
Speciális Retention A csomagban vagyok.
Adatopcióknál csak a 72 órás korlátlan adat lehetőséget mutatja az app, 2590-ért.
Van valami lehetőség plusz adat igénylésére? Nem kell sok, havi 1 Giga bőven elég lenne. -
xdpeti0
csendes tag
Sziasztok!
Barátnőm vett használtan egy iphone 12-t. Vodás Simmel használja/használta (erről többet lentebb)
Bementünk az egyik üzletbe hogy szeretnénk kérni egy eSimet mivel lenne egy második kártya is lenne amit szeretne használni a készülékben.
Az ott dolgozó személy megcsinálta nagynehezen a QR kódot az eSimhez de sajnos a telefon nem volt hajlandó beolvadni sehogy se azt a QR kódot. Azt írta hogy a kód lejárt/nem érvényes és vegyem fel a kapcsolatot a szolgáltatóval…
az ott dolgozók meg üzletvezető is azt mondogatták hogy biztos azért mert más hálózat függő de fizikai Sim kártyával tökéletesen üzemelt eddig.Sajnos arra jutottunk hogy ez így nem halad sehova és inkább kértünk egy új fizikai Simet és elmentünk.
Próbálni szerettük volna ezt még szombaton viszont a másik üzletben közölték hogy “rendszerhiba” van és nem lehet az eSimet beolvasni. Ma viszont megcsinálták csak nem tudtuk beolvasni.
A telefon céges számlára lett véve az előző tulaj által egy webshopból.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek itt a telefonnal lenne a probléma vagy a szolgáltató?
-
Dronte
aktív tag
Sziasztok! Cégtől most fogok kilépni, és aláírtak nekem egy papírt amivel kitranszferálhatom saját névre a telefonszámomat (Vodafone). Na most az a helyzet, hogy édesapám nevére kötnénk az új előfizetést (flotta, ugyancsak Voda). Ebben az esetben szerintetek menni fog az, hogy a telefonszámot az ő nevére átíratom és rögtön úgy kötöm a szerződést, vagy előtte muszáj nekem valamilyen előfizetést kötnöm? (hogy megtörténjen a céges -> saját név transzfer). Valakinek van ezzel tapasztalata? Köszi
-
#76055552
törölt tag
ÁSZF módosítás
Hatálybalépés: 2022. október 24A Vodafone Pass csomagok 2022. október 24-i hatállyal kerültek át a kereskedelmi forgalomban nem elérhető szolgáltatások közé, melyekre a Szolgáltató új Előfizetői Szerződés megkötését, illetve szerződésmódosítást a továbbiakban nem tesz lehetővé.
-
Daffni2
addikt
Biztosított készülék esetén, az ügyfélszolgálat 1270 számon kell bejelenteni a káreseményt.
Kapsz egy kárszámot, majd be kell vinni a készüléket egy Vodafone "üzletbe," ahol az önrész befizetése után elküldik szervizbe a készüléket.
A szerviz vagy megjavítja, vagy cserét javasol.
Erre a folyamatra semmilyen ráhatása nincs a Vodafone-nak. -
Repsol600
addikt
Sziasztok.
Van egy garis telóm, de a számla és a garipapír csak úgy van meg, hogy le van fényképezve az eredeti A4-es papír.Így érvényes a garancia? Számok látszanak, úgyhogy beazonosítható a teló, meg gondolom Vodának megvan minden a rendszerben is.
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Használ valaki minibázist? Valamiért nem akar kapcsolódni, nem tudom, hogy nálunk, vagy esetleg a szolgáltatónál van a hiba.
Üdv.: István
-
tiboo
csendes tag
Sziasztok! Van esetleg itt a fórumon, vagy ismertek esetleg olyan megbízható Vodafonos ügyintézőt, aki készülékbiztosításban tudna segíteni privátban? Köszönöm
-
Vangelis
félisten
Üdv Fóeumtársak!
Az almék függők ezen szolgáltatónál?
Remélem tudja valaki ...
THX -
sajtos365
tag
Az applikációban hol lehet megnézni mikor lesz a következő adategyeztetés?
-
Bl.Gyo.
őstag
Mit jelent az "5G DCNR restricted (EPS feature) - True" a cellmapper appban?
-
sebijani1982
senior tag
válasz
koxkids #72057 üzenetére
Szia!
Igen, lehet!
Azonban!
Jól gondold meg, hogy megéri-e már most csomagot/előfizetést váltani-hosszabbítani.Korábban jártam úgy, hogy az októberben lejáró előfizetésemet augusztus elején meghosszabbíthattam, mert felhívtak a vodától.
Kérdésemre, hogy ha nem most, hanem később szeretnék készüléket venni vagy bármilyen akcióban részt venni, akkor érint-e ez hátrányosan, azt válaszolta a telefonba az ügyintéző, hogy nem!
Aztán augusztus végén jött a voda és a Huawei akciója, okosórát adtak a készülékhez.
Akárhogy próbáltam a frissen hosszabbított előfizetésre nem tudtam érvényesíteni az akciót.
Bementem személyesen a helyi vodához, készséges volt az ottani hölgy, de neki sem engedte a rendszer. Felhívta a központot, ahol felvilágosították, hogy csak új előfizetéssel vagy ha még nem lenne hosszabbítva az előfizetés, akkor tudnám igénybe venni az akciót.
Amikor erre jeleztem, hogy nézzék meg, most a hónap elején lett meghosszabbítva és a telefonos ügyintéző azt mondta, hogy nem lesz semmilyen hátrányom, annyit reagáltak a központból:
Sajnáljuk, az ügyintéző hibázott!Azóta, akárhányszor felhívnak, hogy hosszabbíthatok előbb, elmondom a fenti rossz tapasztalatom és békénhagynak az előfizetés valódi lejártáig.
Ha cél esetleg a készülék cseréje is (akár ajándéknak szánsz készüléket), akkor inkább az eredeti lejáratot várnám meg, hátha beesik egy akció, ami megtetszik és inkább azzal hosszabbítanám/változtatnám az előfizetést újabb x időre...
-
endrúdí
tag
Ipv6-ot lehet valahogy aktiváltatni a Vodánál, vagy felejtős? (mobilon)
-
Sziasztok!
Egy gyors kérdés, 2022.12.18-án jár le a szerződésem - a készülékrészletből már csak egy hónap van, és a Vodafone oldalán már enged szerződést hosszabítani, módosítani. Ilyenkor már (3 hónappal előtte) lehet bármilyen csomagot választani, akár Flottába is lépni, kötbér nélkül? -
csapdani
csendes tag
Sziasztok, engem is érint az a hiba, hogy a vodafone-hoz hordozott számokat hálózaton kívüliként tüntették fel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és egy bunkó liba rögzítette a panaszomat. Majd szép kényelmesen 30 nap alatt kivizsgálják. Én is azt a javaslatot kaptam, hogy fizessem be és majd jóváírják. Örülök neki, hogy meghitelezhetem nekik. Persze, gondoltam rá, hogy csak a valid részét fiztetem be, de amilyen nyomorékok, tuti rátennék a késedelmit, aztán azután is szaladgálhatnék.
-
libus
őstag
válasz
Caldera #71358 üzenetére
Most fizettem először egész hónapot, a Basic 1Gb Speciál csomagomra.
Arról nem volt szó, hogy ez az 1990 Ft ez áfa nélküli ár.
Először nem értettem miért 2390 forintot kell fizetnem 1990 helyett, mikor nem léptem túl se az adat, se a hívás keretet, és akkor nézem a számla részletezőt, és akkor látom, hogy plusz áfa..
Erről nem volt szó a tájékoztatásban, amikor felhívtak. -
Renwick
őstag
Pls help!
Akinek van hívásrészletezője, meg tudná nézni nekem, hogy a Vodafone-hoz hordozott számok felé irányuló hálózaton belüli hívást minek számlázzák (hálózaton belüli vagy hálózaton kívüli hívás)? -
rgeorge
addikt
Sikerült a rossz fórumba írnom ezt.
-
SPF
senior tag
Más is tapasztalta mostanában, hogy ha hív valakit, nem csörög ki? Van, hogy csak 3. alkalommal tudok hívni.
-
zelikocc
senior tag
-
4Grider
félisten
-
zelikocc
senior tag
válasz
4Grider #72036 üzenetére
Már megpróbáltam, de nem hozott változást. A térerő is hol van, hol nincs, lehet hogy egyszer az ő SIM kártyája megy, egyszer meg az enyém.
My Vodafone fiókban kiderítettem, hogy ugyanaz a SIM kártya számunk, így teljesen össze van akadva a két előfizetés.Most megpróbáltam felhívni a telefonszámot amivel összeakadt és azt mondja a rendszer, hogy ez a telefonszám nincs hozzárendelve egy előfizetéshez sem. Ja és az én számomra is ugyanezt mondja.
-
zelikocc
senior tag
Valaki találkozott már olyan hibával, hogy a (feltőltős eSIM) SIM kártyájára reggelre egy idegen telefonszám és idegen előfizetés költözött?
Néztem ám nagyot amikor megcsörgettem párom telefonját és egy idegen 20-as számot írt ki
Bejelentkeztem a számmal a My Vodafone appba és egy idegen nő nevén lévő Red Infinity World+ előfizetés jelent megTelefonos ügyfélszolgálat:
"húha, ilyet még nem hallottam soha, egyeztetnem kell a társosztállyal"
kis idő múlva: "Nem látunk hibát a rendszerben, nem tudunk vele mit kezdeni. Próbálja meg esetleg újra regisztrálni QR kóddal az eSIM-et és ha nem oldja meg, akkor írjon egy panasz levelet" (30 napos válaszadási határidő)Próbáltam felvenni a kapcsolatot az előfizetés tulajdonosával, de se Facebookon, sem emailben nem válaszol. Közben az én számom meg nem elérhető és ki tudja kinek a SIM kártyáján van....
Szerkesztés: My Vodafone fiókban kiderítettem, hogy ugyanaz a SIM kártya számunk, így teljesen össze van akadva a két előfizetés.
-
MadMancs
veterán
válasz
Harbinger85 #72031 üzenetére
Szia.
Ha független mindkét slot független. Ha függő mindkettő. -
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Érdeklődnék hogyha a Vodánál veszek csak telefont, előfizetés nélkül és dual SIM-es működik Yettel-es SIM-el? Vagy mondjuk kell bele egy kártyás Voda SIM is, elsődlegesnek?
-
amdboy
senior tag
Sziasztok. Kaptam egy emailt erről a net4-es dklogról. Viszont arra már nem tèr ki, hogy ingyenes vagy fizetős e? Tudja esetleg valaki?
-
-
SV21
tag
-
SV21
tag
válasz
Fenyi Leopol #72021 üzenetére
Ez az alkalmazás ugye? Milyen csomag?
Nálam itt is csak a 200 MB netet és a korlátlan Vodafone irányt mutatja (Flotta basic special tarifa) -
Husegszerzodes felbontasa mennyibe kerul? (Ha nincs keszulek vasarolva.)
-
headhunter
addikt
41:09 - Vodafone felvásárlása...
-
SV21
tag
válasz
Caldera #71902 üzenetére
Szerencsére megadták üzletben
Igazából nagyon jó fej volt az ügyintéző srác, pedig vagy 5 féle dologgal támadtuk be szegényt (az elidegenítéstől kezdve a kártyacserén át a flottás előfizetésre váltásig)
Annyi hogy kellett teljes 24 óra mire átváltott a csomagra feltöltőkártyáról, de ez legyen a legnagyobb problémánkMindenkinek:
Viszont se honlapon belépve, se appban nem látszik hogy a hálón kívüli 100 percből mennyi fogyott, csak a belföldi/roaming adatforgalom és a hálózaton belül korlátlan szöveg olvasható.
Hol lehet ezt nyomon követni? -
amdboy
senior tag
Sziasztok. Megkaptam én is az extra 3gb adatot sms-ben értesítettek. Viszont az ajánlataimnál az applikációban nem szerepel. Ilyankor mi van?
-
Remekelek28
őstag
Üdv.
Van róla infótok esetleg,hogy a vodafone ha alsóbb kategófiás dual simes telefont árul az független? -
RoSSo3
senior tag
Köszi a választ!
Az ügyfélszolgálat szerint ismert hiba van, kétszer is rákérdeztem és ígéretet kaptam, hogy az összeg jóváírásra kerül majd. A számla befizetési határideje épp aznap volt. Nyilván rajtatartom a szemem és kijárom az igazam, de késedelmet sem akartam fizetni. (Akkor azzal jöttek volna, hogy ők megmondták telefonon - ott a bizonyíték - hogy fizessem be. Mégsem tettem, akkor ne reklamáljak.) -
asdf_
veterán
válasz
RoSSo3 #72008 üzenetére
A számla kifogásolt részére a számla lejárata előtt tett panasz arra halasztó hatályú, tehát felejtsék el azt a baromságot, hogy fizesd be majd jóváírják, szépen vizsgálják ki, addig meg csak annyit fizetsz, amennyi a rendben levő része a számlának, majd pedig a helyes számla kiállítása után a maradékot. Ők cseszték el, ne márte hitelezd (értelemszerűen pár száz forintnál engedd el, mert az állítólag elkészült informatikai átállásuk rendszerében úgy lőheted esetleg
tökönlábon magad egy ilyen lépéssel, hogy csak na). -
mrlujoak
veterán
-
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Visszaolvastam picit, de nem találtam erre vonatkozó kommentet. Szeretném kideríteni, hány embert érinthet a probléma.
Múlt héten nagy meglepetés ért, a havi előfizetés (rendre 2000 ft körüli összeg) többszöröse került kiszámlázásra. Sőt, az adott számlázási ciklusban már ennek az összegnek a duplájánál tartottam.
Ismerősöm, ugyanebben a csomagban van, neki is magas összeg szerepel az aktuális költéseknél.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot: ismert hiba van a számhordozott Vodásoknál. Fizessem be a magasabb összegű, már lezárt számlát - jóváírják majd. Ha túl magas lenne a következő számlaösszeg, hívjam őket újra. Az ehavi aktuális költés továbbra is csak pörög, pörög...A csomagban hálózaton belül ingyenes a beszélgetés, ha jól láttam, akkor ezeket nem ismeri fel a rendszer - hálózaton kívülinek számolja. Ebből adódik az extra költség.
Tapasztalt valaki hasonló hibát?
Köszönöm!
-
mrlujoak
veterán
Nocsak, most jött sms a vodától a fő számomra (havidíjas előfizetés), hogy a GVH döntése alapján 3GB extra adatot kapok, melyet az aktiválástól számított 30 napon belül használhatok fel.
(belföldön és EU-ban)
Elég hamar kiszórta a voda a bünti miatt vállalt 3GB-okat... -
asdf_
veterán
válasz
nagylaci6417 #72004 üzenetére
100e Ft. felett 2 év a kötelező jótállás, így a fentiek élnek. A Voda meg küzdjön meg az Apple-el, ahogy akar, az téged nem kell érdekeljen. Feltéve persze, ha tényleges, valós meghibásodások történtek korábban.
-
asdf_
veterán
válasz
nagylaci6417 #72002 üzenetére
Azt mondtad másfél éves. 2021.01.01. 1 éve és 9 hónapja volt. Most akkor mikor vetted?
-
asdf_
veterán
válasz
nagylaci6417 #72000 üzenetére
2021.01.01. utáni vásárlás esetén:
151/2003
5. § (6) Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.Ezt persze kiverni az eladóból érdekes lesz, mert az Apple a magyar törvények felett áll, és tökre nem a 3 évet adják, hanem úgy kezelik, mintha carepacket vettél volna hozzá, azzal viszont marhára nem jár, hogy 3 hiba után csere vagy pénzvissza.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkCentre M910q Mini PC / i7 7gen/8GB RAM/240GB M2 SSD/12 hónap jótállással
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest