-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
zzola
titán
válasz
#73820095 #84790 üzenetére
Vagy de. Fiók nélkül nincsen szolgáltatás, semmilyen. Az más kérdés, hogy soha nem lépett be senki és nem validak benne a kapcsolattartói adatok, de ettől függetlenül van/volt fiók, mert először elkészül a fiók és utána kerül bele szolgáltatás és nem fordítva...
De ha sikerült minden és még egy kis aprót is adtak, az jó. -
xrvman
őstag
válasz
#73820095 #84521 üzenetére
Nem, ez kimondott feltöltőkártya.
-
ACE-
addikt
válasz
#73820095 #84380 üzenetére
Mit és hol kell kikapcsolni? Ha a hívásátirányításra gondolsz, ott két dolog van bekapcsolva a telefonon, ha nem elérhető, vagy ha nem fogadom a hívást, akkor egy másik számra, karórára irányítja át a hívást. A foglalt-ra ki van kapcsolva. De amikor elutasítok egy bejövő hívást, akkor is küld SMS-t, hogy nem fogadott hívásom volt, meg akkor is, ha kicsörög, de nem veszem fel... Ezeket látom a telefonomról, semmi plusz információt nem ad a hívásértesítés...
Egyébként a hívásvárakoztatás aktiválva van és a telefonon is be van kapcsolva, ezért ha épp telefonálok és van bejövő, akkor sem érdekel hogy volt, mert azt is nyilván látom a telefonon... -
ACE-
addikt
válasz
#73820095 #84207 üzenetére
Ezt még októberig kéne egyeztetni, de már dobálja az app. Idegesítő, a még befizetetlen számlára is figyelmeztet, pedig még messze a határidő, folyamatosan szerződést akar megújíttatni. Kiba idegesítő az appjuk... nem régóta vagyok Vodás, az is csak kényszerből a DIGI miatt, de már utálom... Az órának viszont jó a zsír ingyen havi 100 Mb, ami bőven elég...
-
alba-regia
aktív tag
válasz
#73820095 #84042 üzenetére
Közben lejárt a szerkesztési idő. Vodánál találtam egy ilyet:
https://www.vodafone.hu/static/docs/Visszautalasi-nyilatkozat.pdf -
alba-regia
aktív tag
válasz
#73820095 #84042 üzenetére
Néhány éve Vodánál e-mailben igényeltem vissza, Telekomnál szintén (talán náluk volt valami formanyomtatvány erre). 30 napon belül utalták vissza.
Szerk.: visszanéztem az e-maileket. Vodánál volt egy kb háromsoros visszautalási nyilatkozat. Telefonszám, bankszámlaszám, ügyf.biztonsági kód, név, lakcím volt a tartalma, ill. aláírás. Ez alapján utalták.
-
dredjudge84
őstag
válasz
#73820095 #79281 üzenetére
Elnézést kívánok, nem tudtam, hogy egy hit gyülekezetbe csöppentem. Legyen meg a te akaratod:
"Messze ez a legjobb dijcsomag az olyan napokra, amikor 10 percnel (19Ft/p : ~16, most emeles elott 12 percnel) tobbet beszelsz."
Akkor ezt a mondatot vesézd ki kérlek, mert így nem érthető. Van itt egyszer 10 perc, aztán 16 majd 12. Nem tudlak követni. Mert 10 perc akkor lenne, ha 30ft/perc számolunk. 16 perc, az 19ft esetében jön ki, a 12 perc pedig a 25ft esetében. Most 25ft a percdíj, és továbbra is az érdekel hogy ezt is emelik e 30-ra, vagy csak a 19ft-os csomagot? Erre nem kaptam választ még.
-
ledgeri
nagyúr
válasz
#73820095 #79148 üzenetére
Meg kimaradt, mert nekem is kb 3. újragondolásra dobott errort az egész, hogy:
Nem azért krituikus a "most decemerben nem biztos, hogy tudok adategyeztenti", mert jaj nekem kényelmetlen, hogy kell még egy évet várnom idő-összehozni a többivel, hanem mert az egyenlegem így is úgy is lejár, így az egyenleg miatti szerődés is (mert a korábbi adategyesztetés nem szerződéshosszabító hatású), így ha nem lehet adategyesztetni, akkor egyenleget kell "toldanom" "ami meg már pénz"...
Legutóbbira: jó, csak mielőtt vinném nem tudok mit csinálni, viszont ha utána követelem és csak nem adják, akkor meg sokat bukok!
De ha nyerek, akkor meg mehet mindenki a -
ledgeri
nagyúr
válasz
#73820095 #79148 üzenetére
Köszi!
& #79149 asdf_
2x mentem be, 2 t-s főfiókba, és mindkettőben azt mondták, hogy "Nem" arra a kérdésemre, hogy lehet-e egyenleget visszakérni áthordozás után... mondjuk vodánál is... mindegy ha 10k+ lenne akkor átgondolnám, de <2.5k és még lehet, hogy beszélek belőle... Már "elköltöttem"... a lottó meg 400huf
már!
-
mobilemaster
csendes tag
válasz
#73820095 #79123 üzenetére
Ha lesz időm nekifutok akkor az online módnak, tényleg nem bonyolult ha úgy van ahogy te mondod. Jó hogy az ügyintéző személyesen konkrétan semmiben nem tudott segíteni, azt mondta nem is tudja hogy online lehet simet rendelni és számhordozni, és hogy az 0ft, azt tudja ha személyesen intézzük akkor 1500 darabja. Még én bizonygattam neki hogy a weboldalukon le van írva a pontos ügymenet, de hogy ő azt nem tudja, nem tud segíteni, és ilyenben nem is akar... Bocsi hogy ennyire hülye vagyok, de tényleg mindenki mást mond, körülbelül 5 verzió lett vázolva egy teljesen egyszerű problémára, ami másnak 10 perc ügyintézés.
Jelenlegi állás szerint kell simet szerezni, és hívni a 1270-et, onnan megoldódik. Tegnapi kolléga írta, hogy valószínűleg nem lehet egy címre egy névvel egyidőben több simet rendelni, de persze ő sem tudhatja pontosan, mivel gondolom sehol nincs leírva a felső határ, én nem találtam erről infót.
B. opció: azt hiszem egyidejűleg 2db SIM-et tudsz rendelni azonos címre (persze nem azonos névre), tehát ha spórolni akarsz 4db SIM árát (4*500 Ft), vonj be 2 szomszédot...
Mai kolléga szerint neki ingyen megcsinálták az üzletben, nekem pedig nem. Lehet hogy ügyintéző és ügyintéző közt is különbség van, sőt biztos is (abból amit tegnap tapasztaltam...).
Végülis akkor állításod szerint, egy névvel, egy címre, egyidőben egymás után annyit rendelek amennyit akarok? Így lenne a lehető legegyszerűbb. Ha elszánom magam kipróbálom, legfeljebb terroristának néznek
Tényleg köszönöm szépen neked és a többieknek is a hasznos hozzászólásokat, lehet hogy megmentesz pár felesleges körtől. Itt a fórumon sokkal segítőkészebbek az emberek mint a hivatalos üzletben
-
Pocpet
tag
válasz
#73820095 #78383 üzenetére
Hát ez szomorú. Megmondom őszintén, én eddig vodafone párti voltam és még védtem is őket mindenféle vitákban. Ezek után azonban, ahogy helyreáll áll a dolog mindketten átvisszük a számunkat másik szolgáltatóhoz és másnak is ezt fogom tanacsolni, legalább is a mobilt illetően. Igazából nem is hiba miatt, hanem annak a kezelése okán.
-
4Grider
félisten
válasz
#73820095 #78076 üzenetére
A kötbér mértékét jogszabály határozza meg és attól függ, hogy a hordozás meghiúsulása miatt kell fizetni (alkalmanként), vagy a szolgáltatás kiesése miatt (naponta). Itt inkább az utóbbiról van szó, ott a mértéke az előfizetési díjhoz kötött, prepaid esetén meg fix/nap.
-
kovacsmi_74
senior tag
-
Landsmann
addikt
válasz
#73820095 #77446 üzenetére
Én itt már nem csodálkozok semmin. Azon sem lepődnék meg, ha 3 nap után sem kerülne rá a pénz. Az illető született vesztes, semmi nem megy neki simán, még a legegyszerűbb dolog sem. Miért pont ez menne? Mondjuk már nem megy, mert nem is kellett volna ezzel a 8 nappal szarakodni, mert simán át lehetett volna tenni az egyenleget. Dehát ez az ő formája.
-
#61981184
törölt tag
válasz
#73820095 #77080 üzenetére
Én 2 Afrikai hívást megcsíptem, pont a kezemben volt a telefon (ph!-ztam). Azóta sem hívnak…úgy látszik “fájt” nekik hogy pénzbe került a játékuk.
Amúgy volt 2009-ben nekem is olyan kártyám, amire pénzt kaptam, ha felhívtak.
zappmobile.ro: minden fogadott perc után kaptam 8 eurocentet, egy perc kimenő pedig 16 eurocent volt. (Önálló 450CDMA és 2100 3G hálózatuk volt, aztán eladták a céget a telekomnak….) -
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #76411 üzenetére
Ez most komoly????
Tisztelt ..., kedves Ügyfelünk! Hivatkozva a 2023. július 12-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a számhordozásával kapcsolatos panaszát kivizsgáltuk, azonban üzenetében nem adta meg személyes biztonsági kódját, így a megoldással kapcsolatosan egyelőre nem tudunk Önnek konkrét tájékoztatást adni. A személyes biztonsági kódját jelen elektronikus levelünk hivatkozási számának megadása mellett a https://www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon keresztül küldheti el nekünk, emellett a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy személyesen üzleteinkben is segítségére tudunk lenni, beazonosítást követően. Szíves megértését köszönjük! Tisztelettel, Vodafone
-
Kronk
őstag
válasz
#73820095 #76843 üzenetére
mi az a tres???
tehát mi a megoldás, mit kell állitani, hogy kapjon sms-t ha ki van kapcsolva a kártyája, vagy a megoldás, hogy ez igy működik?
Mert pont ott ez lenne a lényeg, főleg ha nem eu-ban vagy, nem akarod a gatyádat is ráfizetni a hivásokra, de szeretnéd látni, hogy kik kerestek, és véletlenül se vedd fel a telefont, a megoldás, hogy kikapcsolod, és amikor vissza, kapsz x db sms-t ezek kerestek.
Tudom, nem szolgálatói fejjel gondolkozom -
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #76388 üzenetére
Update: Meghalt a yetis, juhheee...
Vajon így 20 nap utan sikerül ma végre a yetis hordozás is???
Egyelőre nem úgy tűnik, h elkapkodnak, meg ha még is lesz ma, még smi nyoma, vigan el a yetis kártya... A tegnapinal ilyenkor már legalább voltak biztató jelek...
Drukkoljatok, lsz! -
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #76259 üzenetére
Na, megint visszadobta a Yeti, nem lett igaza a srácnak az emelet-ajtóval, úh ma 2 köröm is volt a Vodánál, és közte a Yettinél is...
Mást is intéztem, ill. intéztem volna, mert a kiscsaj annyira nem volt képben, h hiába világosítottam fel, h de bizony van ráhordozás, állította, h a számhordozás után 2 számom leszSőt, közölte, h a hordozással feltöltős nem lehet
A szomszéd asztalnál ült a múltkori csávó, aki hiába mondta, h micsináljon, a kiscsaj nem boldogult, úh meg kellett várnom, és átülnöm a múltkori sráchoz, aki legalább a másik dolgot elintézte. Az is hordozás, úh meglátjuk szerdán, h az sikerül-e... Az nem az én nevemen van, meghatlamazással intéztem. Nem, abban nincs kötőjel
Na, ezután elmentem a Yetibe, h kiszedessem a kötőjelet. Ez pikkpakk ment, csak cserébe el kellett viselnem a "Miért akarja elhordozni?"-t és következményeit
Majd újra Voda, ahol újraindították a hordozást, de 2 helyett 3 munkanapra mondták, h meglesz... Úh csüt jelentkezem
Mindenesetre azt már elcseszték nekem, amíg arra várakoztattak ígéreteikkel, h kijavítsák a hibát, h ne kelljen feltölteni a Yetit, mert holnap van a határideje, és inkább nem kockáztatom, h ezúttal meg emiatt ne legyen meg...A vicces az volt, h el kellett indítani ugye a haver számhordozását, és vittem is a meghatalmazást, de ott álltam, h bakker, h otthonhagytam a papírt, amire fel van írva, és azt a számot nem tudom, amire ráhordoztatom neki, csak amit a Trétől át
Csak abban reménykedtem, h jól emlékszem, h nincs más száma a Vodánál, és akkor egyértelmű, h melyik számra. Mert havert is hiába hívtam volna, ő sem tudta volna a számot, mert melóban volt, a vodás kártya meg otthon, mert csak a hordozáshoz lett rendelve az ő nevére is, mint nekem. Nem is kérdeztek szerencsére, a másikat meg fejből tudtam.
Ja, de most jut eszembe, ott volt-van a telómban, de akkor ez nem ugrott be -
Ledi
aktív tag
válasz
#73820095 #76122 üzenetére
"Elvileg ez olyan ügy, aminek 2h alatt meg kéne lennie, "
Nekünk 2 éve a nyaralóba 1-2 napig tartott mire új házszámot vittek be a rendszerbe. Ott nem tudták megoldani, hogy a hivatalosan 52 és az 52/A számot vigyék be a rendszerbe. Így a szomszéd lett a sima 52, mi pedig az 52 1. szám.
Ez tartott 2 napig mire kitalálták. Csak ezután lehetett megrendelni a vezetékes tévét.Úgyhogy még lény egy kicsit türelemmel.
-
-
Marcsello31
őstag
válasz
#73820095 #76120 üzenetére
Hali! Arra is gondoltam már, hogy belülről ragasztom le valami műanyaggal ami nem engedi át a fényt, igazából csak az zavar hogy ne hogy éjjel gondoljon 1et is kigyullad nekem. Ha én egyszeri fejjel látom hogy mit lehetett volna javítani a routeren_akkor a mérnökök kik tervezték mért nem? Vagy legalább a szoftverben berakták volna a lehetőséget, A fekete szigetelőszalag valamennyit beválik amugy. nálunk csak pár dolog világít a nappaliban, ahol alszom ott még esélyt sem adok hogy bármi pislákolni tudjon,
nálam is hullámzó a net, kb délután lassul be aztán 6óra után egy lórugással felgyorsul.
Az egyszeri b20 csatorna tele van itt is, csak a B1es csati 2100mhzen 4g+al az igazi.
De hullámzó, arra jó. Sosem értem mért kel mindenbe agyon ledelni az eszközt.
No mindegy ez van. -
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #76086 üzenetére
SZÁMHORDOZÁS: Izgultatok?
Hát, nem sikerült...
Legszívesebben feladnám rejtvénynek, h miért, de úgyse találjátok ki...
NEM, nem emelet, nem ajtó...
Egy óra telefonásgatásomba került, h kiderítsem, miért... Voda, Yeti, odavissza hívogattam őket, a vodások legalább kedvesek és segítőkészek voltak, a yetis meg unott és undok...
Szóval, a Voda hibázott, de ott legalább mki meg akarta oldani. A Yetinél csak némi jóindulat kellett volna a szemétkedés helyett...
Nade, menjünk sorban: Szóval tegnap este smi, be is aludtam korán, de hajnalban se volt még smi, úh délelőtt felhívtam őket. Mondja a vodás, h a Y visszadobta, h a közterület neve nem stimmel. Leellenőrizzük, betűről betűre végignézettem vele, minden helyesen írva. Hívom a yetis üfsz-t, rém undok kelletlenül, de hajlandó megnézni, betűről betűre stimmel, de beleolvassa, h kötőjel. Na, itt megszólalt a csengő a fejemben... Mert helyesen kötőjel, de nekem ez annyira evidens, h eszembe nem jutna beleolvasni, de mivel ugye az utcanévben kellett a hibát keresni, csengetem újra a vodát... Hát, igen, nincs kötőjel... Ebbe az egy rohadt kötőjelbe volt képes a Yeti belekötni, mikor minden adat stimmel, jó, h a gatyaméretem nincs meg nekik, de azért én nekik nem vagyok én...
Innentől kezdve gondolnád, h egyszerű a dolog, mert azt mondja a vodás, h ő nem fér hozzá, menjek be, és ott átírják, mert ő csak a kozponti rendszerben látszó utcaneveket használhatja, amiket felajánl a rendszer, amiket online is kiválaszthatsz a regisztrációkor, de ott ugye kötőjel nélkül szerepel, és ezért került hibásan a rendszerbe...
Najó, bemegyek, még jó, h volt alkalmam, oda nem is sokan járnak, keveset kell várni... Meg hiába, mert az ottani ügyintéző se fér hozzá mélyebben a rendszerhez, neki is csak kötőjelmentesen megy... De ezek legalább meg akarják oldani, úh kikutatták, kinek kell szólni, és most miattam belenyúlnak a központi rendszerbe
Elvileg ez olyan ügy, aminek 2h alatt meg kéne lennie, és ígérte a srác, h hív, amint megvan, és nem kell újra bemennem, és újraindítja a felfüggesztett számhordozást.
Azt amúgy a telefonban is mondta a csaj, h sms-ben újra tudom indítani, nem kell elölről kezdeni, SZH sms-ben a 1270-re.
Úh 4 órája várom, h hívjanak, még egy órát vannak ott az üzletben, de tartok tőle, h hiába hívnám őket, még nem oldották meg... Nyilván nem olyan nehéz egy utcanevet beletenni a listába, csak hát, vszleg 2féleképpen sem szerepelhet. Akkor viszont az összes kötőjeltelennek át kell írni kötőjelesre, stb, stb...
Szóval kinéz pár nap kötbér... Nem mintha az vígasztalna, de amennyi időm most ráment erre, nem lesz egy egetrengető órabér... Ettől viszont lettek kérdéseim: Hol kell jelezni, h igényt tartok a kötbérre? Hogyan fizetik ki a kötbért? Bár a legjobban nem is a kötbérnek örülnék, hanem ha ehelyett megcsinálnának vmit, amit max méltányosságból lehetne kérni. Nekik nem kerülne pénzbe, csak pár perces munkába, de nekem örömet szereznének vele. -
Marcsello31
őstag
válasz
#73820095 #76045 üzenetére
LOL. Megnéztem újra az appot. Karbantartást írnak.
Ha nem tudsz aludni, max mèg forgalmazol pár gigabyteot reggelig, míg megjön a meglepivalami szèpet nèzel a youtubeon!
. Èn már ide tettem az asztalomra a xanaxot.
Bejelentik majd hogy mègsem korlátlan (:. Köszi mindenkitől a választ a webes oldal is akad. Valamit babrálnak. Datai Róbert_gida. -
zzola
titán
válasz
#73820095 #76004 üzenetére
Ha egyszerű a lakcímed, akkor általában nincsen probléma. A /-es, emeleti és/vagy lépcsőházas címekkel szokott probléma lenni.
Most mondjam azt, hogy a Telekomnál a harmadik látogatás után sikerült a címemet tisztességesen beíratni.... 18 azonosítóm van ott és ment a fejvakargatás...
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Túra és kirándulás topic
- Ingatlanos topic!
- Milyen notebookot vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Minecraft
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN Z1 Plus Be quiet! 650W
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged