-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
aprokaroka87
nagyúr
Jól sejtem hogy ez az sms volt, amikor azt írták, hogy minden oké, őnnek nincs több dolga.
majdnem így persze.
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
lugosi #50097 üzenetére
Gondolom hogy csak Apple SIM-kártya esetén van értelme.
Pl:
"Beépített Apple SIM-kártya
A következő iPad modellekben van olyan beépített Apple SIM kártya és nano-SIM tálca, amely működik mobilszolgáltatói SIM kártyával:iPad Pro (12,9 hüvelykes, 2. generációs), Wi-Fi + Cellular modell
iPad Pro (10,5 hüvelykes), Wi-Fi + Cellular modell
iPad Pro (9,7 hüvelykes), Wi-Fi + Cellular modell
Ha mobilszolgáltatótól vásárolt egy ilyen készüléket, akkor a beépített Apple SIM kártya valószínűleg csak az adott szolgáltató hálózatán használható, illetve le van tiltva. Ezek a modellek egy SIM-tálcával is rendelkeznek, amely szolgáltatófüggetlen, így világszerte használhatja a mobilszolgáltatók SIM kártyáját." -
r3dsnake
nagyúr
Ismerősöm EU-ban tartózkodik, Vodafone tuti-val, iPhone 5C-vel, azonban a roaming nem akar működni. Be kell kapcsolni még valamit a roaming opción kívül?
-
trec12
addikt
válasz
gordonfreemN #50071 üzenetére
Pontosan ezért maradtunk mi is a Voda flottában mert itt minden hozzátartozó saját maga felel a számlájáért, pedig árban, tartalomban már van jobb flottás ajánlat is.
Nekem is több előfizú volt a nevemen - macerás dolog volt ez akár honnan nézem, hiába rokon - de már több éve pikk-pakk szétválaszotották a kérésemre. Végig azt mondták nem lehet de kiderült igen is lehet, pár papírt kellett kitölteni.
Azóta jöttek újabb flottás csomagok a Vodnál nagyon rugalmasan tudtunk intézni mindent. -
vpanangin
senior tag
válasz
Ra's al Ghul #50087 üzenetére
Észhez tért a nyitólap. Be is tudtam lépni az online felületre.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
bucihost #50085 üzenetére
Most voltam bent a boltban, nekem a myvoda alkalmazás nem ment, mondták, frissítik a rendszert.
Egyébként akitől a flottaigazolást kértem, írta is, hogy már többször kellett jeleznie a vodának, hogy nincs hozzátartozói igazolás, tehát nem volt egyedi a problémám.
A boltban kiderült, hogy egy újoncot kaptam, ebből lettek a problémák (jelezte, hogy van lebeszélhetőség egy adott csomagban, holott abban még nem volt, elírrta az adataimat és egy ügyfélszámra tett minket).
Most egy nagyon kedves türelmes csajszi máris ajánlotta ezt a másik ügyfélszám megoldást és írt kérelmet a központba. Hívni fog ha sikerült.
De az ügyfélszolgálaton is el kellett volna hogy indítsák ezt. Biztos a vasárnap miatt nem volt kedve...Ha nem sikerül azt mondta 30 napig elállhatunk a szerződéstől.
Ő is úgy emlékezett, régebben volt a cégemnek hozzátartozói meghatalmazása és meglepődött, hogy nincs, végig böngészte a doksikat is. Régen volt, valószínűleg ebből lett a probléma.
Köszi a hasznos tippeket!!!
-
yanna
addikt
válasz
Ra's al Ghul #50087 üzenetére
Nekem erre panaszkodik:
"A biztonságos kapcsolat sikertelen
A kiszolgálóhoz való kapcsolat alaphelyzetbe állt az oldal letöltése közben.
A megtekinteni kívánt oldal nem jeleníthető meg, mert a kapott adatok hitelessége nem ellenőrizhető.
Lépjen kapcsolatba a webhely üzemeltetőjével, és értesítse a problémáról." -
gingerbalm
aktív tag
válasz
Ra's al Ghul #50087 üzenetére
Itt is kínlódik, nem tölt be sehogy.
-
Ra's al Ghul
senior tag
Hali!
Csak nálam rossz a vodafone.hu oldal vagy már megint baszakodnak valamit?
-
gordonfreemN
addikt
válasz
bucihost #50085 üzenetére
Mármint hogy ő nem indokolta meg miért nem lehet. Csak nem.
Akitől az igazolást kaptam, épp most irtam neki levelet. Ma itthonról dolgozom, ezért nem tudok elmenni hozzá.
Meglátjuk ez a HR-es mit tud.
Aztán bemegyek délelőtt a boltba és fogom mondani amit te. Ha nem csinálják akkor panasz. -
bucihost
senior tag
válasz
gordonfreemN #50078 üzenetére
Esetedben ez nem indoklás nélküli. A rendszer automatikusan rendelhette össze 1 ügyfélszámra. Meg kell említeni, hogy neked ezt ígérték és pont. Meg fogják oldani... A flotta kapcsolattartó nevét a Voda üzletben is meg tudják mondani. Ha nagyon kötik az ebet a karóhoz akkor is hivatkozhatsz félre tájékoztatásra és tehetsz panaszt, amit 99% van pozitívan bírálnak el.
-
Bozek
nagyúr
válasz
gordonfreemN #50080 üzenetére
Hívd fel mind a 6 ezer embert, hátha megtalálod.
Viccet félretéve. Biztos van valami szerződés a cégnél, amin rajta van a flottakezelő, szóval egy bonbon kíséretében besétálsz a HR osztályra és megkéred őket, hogy nézzenek utána.
-
csucsreg
tag
Sziasztok!
Új előfizetést akarok vásárolni, nem vagyok még ügyfél. Csak SIM kell. A webshopos megrendelés hogy működik a vodánál? Kifizetem a Red S havidiját online és küldik a kártyát?
-
válasz
gordonfreemN #50080 üzenetére
Röviden? Nem 🤷🏻♂️
-
gordonfreemN
addikt
Jó értelek. Csak nálunk ez nem így működik sajnos. 6ezer ember dolgozik itt (lefele kerekitve) és kibányászni egy ilyen infót...
Semmilyen kapcsolatom nem volt vele soha(azt se tudom ott dolgozik e még az illető) 2014 óta vagyok a flottában. Innen nézve már érthető az én álláspontom is nem? -
Bozek
nagyúr
válasz
gordonfreemN #50078 üzenetére
Te tudod, hogy milyen flottában vagy. Nálam a rendszergazda kezeli a flottát és van meghatalmazás hozzátartozónak. Még akkor is kellett, ha amúgy én vagyok a dolgozó és a saját nevemen lévő számot tettem át családi flottába.
-
gordonfreemN
addikt
Hát ha a 2szeri 1270 majd 2szeri 1401 illetve a boltban kérdezve nem lett volna elég akkor ez az én hibám.
De hol van ennek a kezelőnek a telefonszáma, hogy felhivhassam? Hol lehet ezt megtalálni?bucihost most hivtam is őket, sajnos indoklás nélkül azt mondta, nincs lehetőség arra hogy szétszedjék. Direkt kérdeztem hogy mi az oka de nem tudott rá válaszolnim
-
Bozek
nagyúr
válasz
gordonfreemN #50075 üzenetére
Honnan tudhattad volna? Mondjuk felhívod a flottakezelőt.
Én is felhívtam a sajátom, amikor ezzel variáltam, mert van egy saját számom és arra kötöttem flottás csomagot.
-
bucihost
senior tag
válasz
gordonfreemN #50065 üzenetére
Ez esetben semmi para nincs. 1270 és kérd, hogy szedjék szét 2 különböző ügyfélszámra a két előfizetést és ennyi.dijmentesen megoldják
-
gordonfreemN
addikt
válasz
mukibuci #50073 üzenetére
De, történt számhordozás. Jaj értelek. A kártya funkcioja változott feltöltősről előfizusra.
A feltöltős szám volt a rokoné, rajta 27k.
Tegnap délelőtt a boltban nevemre irták a kártyát majd csinálták a számhordozást.
Ezután az én egyenlegemen látszódik a 27k.
Jelen helyzetben már azzal is kiegyeznék ha külön tudnánk fizetni, mindenki a sajátját. Erre nincs lehetőség appon belül.
Mi a gond? Az, hogy neki lesz 7800ft egyenlege nekem meg 2200ft. 10000ft számla jön. Azt vagy ő vagy én fizetem, majd ezután jelezzük egymásnak, hogy ki mennyivel tartozik és lehet számlát rendezni pl utalni vagy találkozni. Ez áll szemben az eddigi egy kattintással a fizetéskor.Elvileg nincs a flottánál ilyen hozzátartozói igazolás, ezzel csak az a baj hogy én ezt honnan tudhattam volna nekik milyen szabályzatuk van? Ezért kérdeztem megkötés előtt ötször kúlömböző helyeken!
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
gordonfreemN #50071 üzenetére
Értem... amit te szeretnél, ahhoz az kellett volna, hogy kérj a flottádtól egy igazolást a hozzátartozód részére, így kerülhet az Ő nevére. Azzal hogy külön ügyfélszámon van, és más számlázási cím van beállítva, attól még te leszel az előfizető, aki anyagilag felel az egész történetért. Amúgy pl az appban valóban a teljes össezg látszik, de ha rákattintasz, ahogy írtad is, ott van hogy melyik szám mennyit forgalmazott. Amúgy ha még nem volt forgalom a kártyán valószínüleg tudják törölni a vásárlás helyén.
Vasárnap nem lehet a számhordozás, csak munkanap van időablak. Ha pénteken vetted akkor, szerda este 8, de erről kellet hogy kapjál email.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
Tomeeka28 #50070 üzenetére
Szia
Az a baj, hogy egy ügyfélszám alá kerűlt velem.
Tehát nem lesz szerintem részletezve a voda alkalmazásban hogy x az övé y az enyém hanem egy összeg lesz amit egyszerre lehet befizetni és utánna elszámolunk egymással a számla alapján amit ha letöltök minden alkalommal ezután akkor persze ott külön szerepel majd.Ez így viszont nem jó. Nem azért mert bizalmatlan vagyok, hanem mert elvből senki telefonszámláját nem veszem a nyakamba a közvetlen direkt hozzátartozókon kívül. Azokét se, de ha úgy alakulna akkor nyilván az én gyerekem pl.
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
gordonfreemN #50069 üzenetére
Szia! És mi lenne ha neked fizetné a rokonok a számlát, te elküldöd neki mailben. Vagy akár be tudja ő is közvetlen a Vodafonenak a honlapon.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
#08205312 #50068 üzenetére
A belépési dij 10k huf de alapbol a flotta miatt jóváirják.
Most az ügyfélszolgos azt mondta 20.300ft a kötbér.
Tehát neki van igaza vagy nektek és 10k huf?
Némelyik ügyfeles mondjuk még magyarul sem tud...Csak azzal mit kezdjen az ember ha megkerdeztem direkt a 1401-en kétszer, a 1270-en is kétszer különböző ügyfelesektől meg egyszer a boltban hogy e flotta esetében tudjuk e külön fizetni a számlát, lehet e mindenkinek a saját nevére azt és mindenki bólogatott.
Most kiderült itt e flottában nincs ilyen meghatalmazás hozzátartozónak a flotta belépésre. Bár elsőre most is azt mondták, hogy lehet...Annyit mondott hétfőn próbáljam meg a boltot hogy tudnak e sztornózni (vannak ilyen folyamataaik) és lehet megoldják (szerintem kiröhögnek majd) aztán ha igy nem akkor megpróbálni egy panaszkezelést indítani ez ügyben.
Hogy semmi se legyen egyszerű, számhordozást kért a rokon, amin volt neki 27000 huf. Ez atkerült most az én számlámra és ma van számlazárás.
Remek hétvége köszi Vodafone
-
petati94
tag
válasz
gordonfreemN #50065 üzenetére
Ha nem vettél készüléket, akkor gyakorlatilag felmondhatod a szerződést, ilyen esetben kevés a kötbér. (pár száz forint)
-
gordonfreemN
addikt
válasz
bucihost #50063 üzenetére
Köszi.
Sajnos nagyon elbaltázták az üzletben a szerződést, agyhalott kislány nem volt a helyzet magaslatán.
Direkt kérdeztem hogy meg tudja -e ugy oldani a flottás igazolással hogy teljesen külön legyen a két előfizu a meglévő és az új ami egy rokonnak kellett. Persze meg lehet, természetes, bólogatott... kívánom hogy nem higgadjak le nagyon hétfőre és reggelről megköszönöm neki hogy ennyire tájékozott...
Szoval nem sikerült és most ha belépek a myvodafone-ba akkor együtt látom a két számlát.
Mennyi idő van ilyenkor arra hogy megszüntessük a szerződést félretájékoztatás miatt? Lehet e egyáltalán?(Most másról beszélek mint lejjebb)
-
bucihost
senior tag
válasz
gordonfreemN #50062 üzenetére
Szia. Az ügyfél megtartása nem opció, hanem kötelező a Voda részéről. Ha már nincs hűség a másik számon, üzletben jelzed a bontási szándékot (vagy 1270en) és felhívják a megtartó csoportot, majd át adjak neked a telefont.
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok.
Két szerződésem van(flotta), az egyik hamarosan lejár a masikat ma kötöttem. 3 hónap múlva a lejáró szerződésnél igenybe tudom venni az ügyfélmegtartást? Vagy az ujabb szerződés miatt elhajtanak?
-
gabor9991
addikt
-
Knobber
aktív tag
válasz
California1 #50047 üzenetére
Jó tudni, hogy milyen árak vannak. Én a RED elindulása óta folyamatosan Vodás vagyok, de mindig csak az aktuális piaci tarifán. Most fizetem a "szokásos" 10k-s csomagot + készüléket.
-
moriak
tag
-
vpanangin
senior tag
válasz
moriak #50043 üzenetére
Kiírta a hívószámot vagy "ismeretlen" volt a hívó fél?
Tegnap hívott valaki, akinek nem írta ki a számát a telefonom és miután felvettem, zene szólt kb. 15 másodpercig de nem szólt bele senki, majd megszakadt a vonal. Nekem is feltöltős ez a számom, mindig reménykedem, hogy egyszer az ügyfélmegtartó csoport tesz egy, a tiédhez hasonló ajánlatot.
-
Esqs
tag
válasz
moriak #50048 üzenetére
Üdv!
Nálam több mint fél órája nem jelenik meg a https://www.vodafone.hu/, másnál sem? -
moriak
tag
válasz
California1 #50047 üzenetére
@California1 @DeFranco @gabor9991 köszönöm a választ.
@Nagyfejű nem tudom, hétfőre kértem visszahívást, akkor rákérdezek. -
moriak
tag
Sziasztok,
Ma kerestek telefonon a Vodafona értékesítési csoporttól, hogy a felöltőkártyás szolgáltatásomat nem-e cserélném le egy `Vodafone Basic flotta` nevezetű előfizetésre ahol ~3780Ft-ért az alábbi dolgokat kapnám: Vodafone-os hálózatba irányított hívások ingyen, egyéb hálózat esetén 100 percet követően 10Ft/perc és mobilinternet 5GB adatmennyiséggel.
Tud erről valaki még egyéb infót? Nem tűnik rossznak, de elérhető jobb ajánlat jelenleg a Vodafone-nál? Van ebben valami buktató?
Köszönöm. -
M@Db0Y
senior tag
válasz
jozsi968 #50041 üzenetére
Oké tévedtem. Pont most hívtam a digit és az oldalukon azt írják csak digi hálózatból ingyenes. Régebbről arra emlékeztem, hogy csak hibabejelentőt kell ingyenesen üzemeltetnie a szolgáltatóknak ez zavart meg.
Egyébként meg normális stílusban is lehet jelezni, ha valaki téves információt közöl. -
draco31
veterán
Hello!
Más szolgáltató 4 jegyű ügyfélszolgálatát ha hívom, az kb mennyibe fáj nekem előfizetésesként?
-
olloczky
senior tag
Hali
A GO L csomagban nincs hálózaton belüli korlátlanság? Tehát csak a 100 perc van? És a Go M és L csomagokhoz akkor automatikusan jár a social pass kiegészítés?
üdv
-
asdf_
veterán
válasz
predakon #50028 üzenetére
Nalam fekszik, de a -kulfoldi- tesztoldalak szerint meg megy. Egy kulfoldi ip-vel nezze meg valaki, azzal valoszinu okes. Traceroute-ban bix-backup-on menne a csomag, ha tenylegesen arra hasznaljak, mint amit neve mutat (boven nem mindig igy szoktak) az tul sok jot azert nem jelent
-
Nektek is ledörrent a vodafone.hu?
-
neo-geo
senior tag
Sziasztok. Go Start E az előfizetésem, és olyan kérdésem lenne, hogy meghalt a telóm. Mi a díja most egy micro-ról, nano sim kártya cserének, mivel abba az kell?
-
El-Telya
csendes tag
válasz
Grande Ale #50016 üzenetére
Helló.
Májusban váltottam csomagot az app-ban azóta nekem sem jó(Hoppá),a weben ott jó szokott lenni mikor nincs karbantartás.Tarifa csomag váltás után azért kell párnap hogy beálljon a rendszer. -
Grande Ale
őstag
Sziasztok!
Csomagot váltottam, de így sem a weben, sem az appban nem látom, hogy mennyi van vissza a lebeszélhetőségből. Eddig jó volt...
Honnan lehet így megtudni, hogy mennyi van vissza? -
janeszgol
félisten
válasz
gabor9991 #50012 üzenetére
Megnéztem a kimenőimet és jól mérnek nálam. 10 percek hadát találtam. Fene, csak úgy repkednek a percek. Meghagynám ezt a Go-t, ha a túllépési díj nem 40ft, hanem 19ft lenne, mint a Tutinál. Gondolkodom a Go M-en, csak nem biztos, hogy ki tudom használni.
Nálad picit sántít. Én sosem használtam az appot, csak a webes felületen ellenőriztem. -
gabor9991
addikt
-
janeszgol
félisten
válasz
janeszgol #50010 üzenetére
Nos, hát a gyors befizetést nem tudtam használni, ám a vodafone.hu/szamlabefizetes oldalnál igen. Az általam falsnak vélt összeget helyesnek látta a 1270, a finom 40 forintos percdíjjal picit túlléptem a keretet. Ez érdekes, mert én nem emlékszem erre, próbáltam nem túllépni a keretet. A most következő haviból is alig van már, pedig nem is nagyon telefonáltam. Nem tudom, jól mérnek-e, hogy most bugos az oldal, ezért lehet nem jól számol? Majdnem négy évig simán mentek a dolgok, most meg egy ki káosz van/volt.
Itt szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni, akikkel türelmetlen voltam.
Üdv: janeszgol! -
janeszgol
félisten
Ne beszéljetek már mellé, semmi nem járt le. Nálam is még mindig fals összeget ír, rákattintva pedig minden számlám rendezve (holott ez nincs így), illetve a számlabefizetés nem működik. Egy dolgot tehetsz, bemész a Vodához, megmutatod az utalásaid, illetve ők látni fogják a számláid és majd jóváírják az összeget. Vagy tájékoztatnak, miért annyi az annyi.
-
Zsocy155
őstag
válasz
Empiricist #50007 üzenetére
Ha az előzőt fizetted be későn, akkor kerül többe a következő.
-
Daffni2
addikt
válasz
Empiricist #50003 üzenetére
A HomeNet+ jelenleg 5330 Ft.
Ha még tart a határozott idejű szerződésed,nem lehet több a havidíj mint ami a szerződésben szerepel.
A kérdésem: ezt legálisan megcsinálhatják velem a vodafonnál, hogy indok nélkül, szép lassan, alattomosan majdnem KÉTSZERESÉRE emelik a havidíjamat?
Nem csinál ilyet a Vodafone, a Telenornál volt szokás ilyesmi.
Egyszerűbb lenne az ügyfélszolgálatot felhívnod,mint itt találgatni.
-
Empiricist
csendes tag
Sziasztok azért írok ide hátha tudtok segíteni.
Most konkrétan nagyon ideges vagyok, előfizettem kb. tavaly decemberben vodafone homenet+-ra (50 giga net+éjfél után 150) minden ok volt, valami havi 4-5 ezer forint volt a havidíj.
Fizetgetem a számlákat, dolgozok, stb... nem figyeltem rá annyira, most nézem, már vagy 3-4 hónapja HAVI 8-9 EZRET fizetek, ugyanezért, úgy hogy SEMMI nem változott a részemről.Ezt a vodafone már megcsinálta velem egy másik előfizetéses telefon számlával, akkor arra hivatkoztak, hogy azért 1,5x a díjam, mert régi díjcsomagban vagyok, áttesznek újba, és megint beáll arra a 3 ezer forintra.
Én hülye, nem mondtam ott helybe le, és tettem át kártyásra.A kérdésem: ezt legálisan megcsinálhatják velem a vodafonnál, hogy indok nélkül, szép lassan, alattomosan majdnem KÉTSZERESÉRE emelik a havidíjamat? Banknak képzelik magukat? Devizahitel?
Én gyökér, két éves előfizetésre vettem. Nem a pénz a gond, de nem szeretem ha átvernek.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest