-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
válasz
sirkan13 #44091 üzenetére
Nézd én elfogadom hogy az enyém is csak egy álláspont, és tévedhetek is, lehet hogy neked van igazad. Én kíváncsian várom a szolgáltató válaszát, hogy mi lesz az ügy végkifejlete. Nem vagyok ellendrukker sem, remélem jól sül el minden.
Egyébként arra kíváncsi lennék, hogy hogyan / mivel hozol össze havi 60k-s mobilszámlát.
-
Rage47
veterán
válasz
Trionin #44097 üzenetére
most sem lehet majd életszerűen használni
"ha egy mobilszolgáltató azt látja, hogy valaki visszaél a roamingdíj eltörlésével (például úgy, hogy folyamatosan Magyarországon tartózkodik, de egy másik európai ország szolgáltatójának jóval olcsóbb előfizetését használja), akkor egy minimális roamingdíjat szintén felszámíthatnak, amely nem lehet drágább, mint a most érvényes barangolási díjak. Ez egyrészt védi az országonkénti mobilszolgáltatókat, de azt pont meggátolja, amit sokan vártak a roamingdíj eltörlésétől, miszerint onnantól nem csak a helyi szolgáltatók versenyeznek majd egymással, hanem egész Európa szolgáltatói piaca áll be egy új árszintre. No, ez a jelek szerint elmarad, és egy olcsó görög előfizetéssel továbbra sem lehet majd mondjuk Németországban folyamatosan telefonálgatni, mert az előfizető nyakába varrják a “büntetést”."
-
Trionin
tag
Üdv!
Gondolkodom egy Red csomagon, mivel külföldön fogok dolgozni kb 3 hét kint 1 hét otthon munkaviszonyba, és eddig úgy gondoltam hogy a korlátlan hívás meg szabadon felhasználható net miatt a red az ideális. Csak aztán kiderült ugye, hogy a vodafone oldalán pontosítva vannak az eu roamingos felhasználási feltételek, hogy milyen átlagot nem haladhat meg a net, meg nem lehet életszerűen külföldön használni stb.. ami miatt én így kiesnék ebből a körből.. Most a kérdésem, hogy ha megszűnik roaming díj, akkor ilyen téren mi várható? Mégis használható lesz hosszabb távon? -
sirkan13
aktív tag
válasz
galaxys80 #44094 üzenetére
Miért mi a bajod a szabadidőmmel?10-perce mindenkinek van.Én abban a megköszönéssel kapcsolatban nem lennék olyan biztos.Nem nem keresem a kákán a csomot.Ha elköszönnek tőlem fizetek neked egy sört😃De addig is kár túlspilázni a dolgot.Igérem megosztom majd a végeredményt,legyen.az pozitív vagy negatív,nem pont neked személyesen hanem a közösségnek.Egyébként nincs azzal baj ha másképp látjuk a dolgokat.Te,mások,én másképp látok dolgokat ez így van rendjén.De még mindig a voda a legnormálisabb a három közül.De ebből nemakarok vitát indítani😃
-
galaxys80
veterán
válasz
sirkan13 #44083 üzenetére
Én elsőre is tudtam értelmezni.
És fura módon egyelőre itt mindenki más is.
Szerintem te vagy aki keresi a kákán is a csomót.
Ahogy már feljebb is írta valaki, kicsit túlértékeled a jelentőségedet.
A végkifejlet valószínűleg az lesz, hogy megköszönik az eddigi elkötelezettségedet és elköszönnek tőled.
Mellesleg irigyellek, hogy ennyi szabadidőd van. -
sirkan13
aktív tag
válasz
lugosi #44089 üzenetére
Lehet te így gondolod.De amikor megkérdezel telefonba egy ügyintézőt hogy mennyire akarják hogy továbbra is az előfizetőjük legyél szerinted mit fognak mondani?Nem azt hogy nem akarjuk ha nem hogy természetesen szeretnénk hogy maradj náluk.Innentől kezdve ésszerű határok között bármit kérhetsz.És ennyi a történet.A vodának a másik kettővel elletétben nem csak az új hanem a régi ügyfelek is fontosak.Gondolkozz aki ott van 6,8,10-éve de legyen csak kettő az biztosan hozza a bevételt még egy új előfizető az magában hordozza a nemfizetést,rizikó.De ha körbe néznél más szolgáltatónál akkor látnád hogy vannak ilyen akciók.Vettem két hónapja telenoros netet is újként megkaptam azt a kedvezmény mint a régi akinek van már telenoros előfizetése,vagy ő kapta meg amit én,nézőpont kérdése.Körbe kell nézni.Szerinted mikor hosszabítok nem nézek körbe?De és azután miután körbe jártam hogy a másik szololgáltatóknál milyen lehetőségek vannak csak utánna beszélek a vodával és úgy egyezkedem.De egyébként igen fontos vagyok.Havi 60.000+os számláknál igen is legyek fontos nekik,és nem céges hanem magánszemélyként.
-
csipuka
senior tag
válasz
sirkan13 #44088 üzenetére
A fene se vedi a vodat, bar naluk vagyok vagy 10 eve, de kulfoldon elek es evente amikor haza megyek, akkor tajekozodom mi lenne jo. Szamomra ez olyan, mint az IT, mert evente jonnek uj dolgok, es hozzaszoktunk, hogy jobb es olcsobb dolog jon. Ezt nem adjak automatice, de ez elfogadtam, ha valami megerte 2 eve, akkor ne sirjak ha most is annyi, de ha van ujdonsag akkor tajekozodok.
Vagy 2 eve, ha otthon vagyok akkor nem inditok normal hivast, hanem VOIP-ozok csak. Azert lehet Tutti-ra atvaltok, mint backup. -
válasz
sirkan13 #44083 üzenetére
Egyedülálló =/= egyedi. Szerintem.
Nem tudom hogy a többi szolgáltatónál van-e ilyen nálunk hogy fél évig fél havidíjat fizetsz. Ha nincs, akkor egyedülálló."megkértem őket hogy bizonyítsák be hogy akarják hogy továbbra is az ő előfizetőjük legyek"
Picit szerintem kezded túlértékelni a jelentőségedet a szolgáltató számára.
-
sirkan13
aktív tag
válasz
csipuka #44087 üzenetére
Lehet hogy igazad van abban hogy arcpirító,abban is igazad lehet hogy csak újak kaptak kedvezmény nem tudom biztos így van.Egyvalamit biztosan tudok én mikor hosszabítottam mindig kaptam kedvezményeket,mindig megkértem őket hogy bizonyítsák be hogy akarják hogy továbbra is az ő előfizetőjük legyek.Ez mindig minden esetben megtörtént külömben nem lenne ennyi előfizetésem náluk.De ismétlem a voda ilyen esetben mindig nagyon korrektül jár el,legalábbis velem.Egy szavam nem lehet rájuk.Megigérem mindenkinek aki eddig hozzászólt hogy megfogom írni az eredményt.Köszönöm mindenkinek a hozzászólását a történethez.Nem bántani akartam a vodát csak megosztani másokkal is a történetet.Ha esetleg másképp jött le valakinek a dolog és a lelkivilágába gázoltam azt sajnálom.
-
sirkan13
aktív tag
válasz
csipuka #44085 üzenetére
Én nem állítottam egy szóval sem hogy átbasztak.Csak annyit hogy az email amit küldtek nem teljesen korrekt.Az email arról szól mint a kép is mutatja hogy egyedülálló.Ha csak hosszbításnál lehetne ezt a kedvezményt megkapni egy szavam sem lehetne de nem ez mindenkinek jár,ami nem baj sőt lehetne több is mindenkinek legyen új vagy régi.De szerintem az hogy úgy adják elő hogy előfizetés hosszabításhoz jár az nem korrekt.Ez úgy lett volna tiszta ha benne van hogy meglévő és új előfizetőinknek szóló ajánlat.De az kimaradt.Mint írtam engem nem a kedvezmény zavar hanem ahogy előadták.Februárban egy elég korrekt ajánlattal álltak elő,de nem volt és nincs is olyan készülékük amit szerettem volna,így maradt a hűség nélküli idő.Azt is elmondtam nekik hogy ha lesz az a készülék akkor fogok hosszabítani.
-
csipuka
senior tag
válasz
sirkan13 #44084 üzenetére
Ha 2 eves tavlatot nezunk (ennyire szoktak elofizut kotni), akkor:
1. Nem csinalsz semmit, akkor fizetsz amit eddig is.
2. Ha lekotod magad, akkor fel evig 50%-ot fizetsz.
Ezzel mivel jarnal rosszabbul? 3 honapnyi dijat sporolsz.
Ha kozben van kedvezobb csomag es valtanal az a szived joga. Tajekozodjal.
Nem basztak at. Szerintem. -
sirkan13
aktív tag
válasz
lugosi #44079 üzenetére
Így van nem állt szándékomban.Azért szóltam mert nem egyértelmű és amint írtam mást ha esetleg valaki nem akart hosszabítani ezzel esetleg behúzhatják,mert abban a tudatban van hogy milyenfontos hogy ezt neki felajánjak ilyenformában és online meghosszabítja.Megtévesztő lehet az ajánlat ez pedig a magyar törvények alapján nem megengedett.
-
galaxys80
veterán
válasz
sirkan13 #44076 üzenetére
Tényleg nem értem mi az amit sérelmezel.
Minek is ugrik be aki végül a hosszabbítás mellett dönt? Megkapja az ígért kedvezményt vagy nem?
Az, hogy most nevesítve kapott meg valaki egy, olyan kedvezményt ami mindenkinek jár teljesen lényegtelen.
Sehol nem írják a levélben, hogy ez a te egyedi kedvezményed lenne. -
-
-
sirkan13
aktív tag
válasz
lugosi #44075 üzenetére
Nem állt szándékomban hosszabbítani egyáltalán.És ismerve a vodafont többet fog felajállani mint 5000ft.Ez tapasztalat személyes.Mindenképpen jelezni fogom itt a fórumon az eset végeredményét.Nem értem hogy vettem.Mit is?Nem buktam semmit nem akartam hosszabbítani tehát nem buktam.
-
sirkan13
aktív tag
válasz
tsteve #44071 üzenetére
Ebben igazad van.De ha egy nálam kevésbé felkészült odafigyelő embernek küldenek ilyen emailt és esetleg nem is volt szándékában hosszabbítani esetleg beugrik ennek az ajánlatnak.És csak értelmezés kérdése ki mint értelmezi a dolgot.És ha jól tudom egy reklám vagy ajánlat nem lehet megtévesztő vagy kétértelmű.
-
válasz
sirkan13 #44063 üzenetére
Elpuskáztál 5000 Ft-ot. Helyette lesz egy szép válaszleveled amit kitehetsz a falra.
Vagy úgy is nézheted, hogy vettél 5000 Ft-ért egy levelet. Olyan se sok embernek van, egyszer még értékes lehet.Amúgy szerintem nincs igazad. Lejárt, rá akartak beszélni hogy kedvezményért cserébe hosszabítsd. Neked nem volt elég az a kedvezmény amit bárki megkaphat, ezért felháborodtál. Nem bántás csak vélemény, szerintem nem jogosan. Erre adni akartak 5k-t, szerintem ez talált pénz lett volna, de mindegy.
-
galaxys80
veterán
válasz
sirkan13 #44072 üzenetére
Ha 2 hónapja kezdődött csak akkor simán el is hiszem.
Én még januárban hosszabbítottam utoljára. Szóval így érthető is ha még nem találkoztam ezzel a kedvezménnyel.Értem én, hogy megtévesztőnek érzed, hogy egy olyan kedvezményt ajánlottak neked nevesítve, amit egyébként más is megkaphat, de ezzel az erővel a Black Friday, karácsonyi leárazások, születésnapi akciók mind-mind hatalmas átverések. (Egyébként azok is)
-
sirkan13
aktív tag
válasz
galaxys80 #44070 üzenetére
Nézd meg a voda honlapját még be sem lépsz és ott virít nagy betűvel.Plusz az ügyintéző sem érti mert ez egy meglévő akciós kedvezmény már legalább két hónapja.Egyébként nem két hanem ez az előfizum 6 1/2 a másik 11 a harmadik megy 4-éve van meg,és ezek csak internet előfizetések a hangalapúak számszerint (4)13 -éve vannak meg.Hidd el ha én reklamálok az mindig jogos.Én nem akartam hosszabbítani mert ami most van hűség nélküli.Az hogy nemkaptál kedvezményt az csak a te határozatlanságodnak köszönhető.Próbáld meg legközelebb az ügyfélmegtartó osztályt felhívni és azokkal beszélni az mindig bejön.
-
galaxys80
veterán
válasz
sirkan13 #44063 üzenetére
Ezzel csak az a gond hogy minden új előfizető illetve szerződés hosszabbító ügyfelek megkapják ezt a kedvezményt
El vagy te tévedve.15 éve vagyok Vodafone előfizető. Egyetlen hosszabbításnál sem kaptam ilyen kedvezményt.
Szóval a Vodafone akart neked adni valamilyen kedvezményt. Neked ez nem tetszett, ezért írásos választ vársz tőlük azonnal, hogy ezt hogyan képzelték.
Made in Hungary.
-
aprokaroka87
nagyúr
Azt csak én tartom jogilag nonszensznek hogy vodafone instant sim kártyát nem lehet regisztrálni ha valakinek lakcímnélküli a státusza?
-
sirkan13
aktív tag
válasz
aprokaroka87 #44064 üzenetére
Igen,valószínűleg így akarta elkerülni a további kellemetlenségeket.Nem vagyok egy véres szájú ember de ez kicsit felhúzott.De azt el kell ismernem hogy eddig bármilyen problémám is volt a voda mindig korrektül járt el velem szemben.Ráadásul még azt sem lehet mondani hogy reklám lenne az email mert benne volt a hogy a lejárt és hogy két éve őket választottam tehát célzott és tudatos volt az email a részükröl.
-
sirkan13
aktív tag
Nagyot alkotott a vodafone.Kaptam tőlük egy emailt amiben köszönik hogy az elmúlt két évben őket választottam.És egyedi ajánlatuk van csak nekem hogy a januárban lejárt mobilnetem ha most meghosszabbítom fél évig 50%-os kedvezményt kapok 6-hónapig.Ezzel csak az a gond hogy minden új előfizető illetve szerződés hosszabbító ügyfelek megkapják ezt a kedvezményt😃Felhívtam őket és közöltem velük hogy ez tisztességtelen és megtévesztő ajánlat ilyen formában.Az ügyintéző 5000ft-ot akart jóváírni a kellemetlenség miatt.Nem fogadtam el írásos választ várok tőlük hogy ezt hogy is gondolták.30-napjuk van.
-
azbest
félisten
válasz
HellGreg #44060 üzenetére
milyen apn-t használtál telekomnál és milyet használsz vodafone-nál?
A telekom mobil topicban említik, hogy talán a wnw náluk lehet tömörített.
A vodafone-nál is van tömörítős apn:
vitamax.internet.vodafone.net
internet.vodafone.neta standard nem nyúl bele, úgyhogy jobban pöröghet a fogyasztás:
vitamax.snet.vodafone.net
standardnet.vodafone.net -
válasz
lugosi #44057 üzenetére
Lehet, hogy ők is másoktól, menet közben vették az ötletet, hogy adni kéne valami papírt. De pl. ha a Telekomnál online csinálod, akkor se kapsz papírt, csak egy SMS-t. Szóval jó, hogy adnak papírt, de szerintem nem létkérdés.
Arra viszont külön felhívták a figyelmemet, hogy mostantól minden évben menni kell adategyeztetni
-
HellGreg
őstag
Sziasztok, miért van az, hogy ami a telekomnál elég volt havonta, 2gb mobilnet, annak a vodafonnál a duplája se elég? Ugyanazt csinálom mint azelőtt. Híroldalak, néha youtube.
Nem értem. Így akarják eladni a 10gb-os mobilnetet? -
válasz
Donki Hóte #44054 üzenetére
Én se kaptam papírt.
-
Game-over
aktív tag
válasz
Donki Hóte #44054 üzenetére
Na az jó, mert mikor én voltam két hete, ugyanúgy megcsinálták, de papírt nem kaptam róla, kérdeztem is hogy nincs semmi papír erről (pont előtte voltam a Telenornál, ott adtak), de csak nem adott semmit
-
válasz
aprokaroka87 #44049 üzenetére
Ma voltam adategyeztetni, 5 perc volt az egész (persze akkor, ha nem kell várni, de most nem kellett).
Adnak egy papírt, hogy elvégezted az adategyeztetést, amit ők is beszkenelnek maguknak.
-
azbest
félisten
válasz
aprokaroka87 #44049 üzenetére
hát, lehet ők is elkapták a sírós játékot (wannacry), ami mostanában a neten terjed. Legalábbis voltak zavaraik állítólag nekik is az utóbbi hetekben. Az biztos, hogy nem sietik el.
-
aprokaroka87
nagyúr
Ez a Vodafone vajon gondol az ügyfelei ujjbegyeire?
Azért nincs még netes Adatrögzítés? -
Merlini
tag
Ha valaki szeretne 3000 forint ajánlói kedvezményt, az írjon privátban.
Telenornál lévő számomat viszem át Tutiba.
Csak voda üzletben megy, 500Ft-os SIM kártya vásárlással? (3eFt feltöltés az értelemszerű)
Miután írtál privátba, kérlek jelezd itt is, hogy más már ne írjon nekem. -
MR ME
aktív tag
sokat nem tudott a csaj segíteni, ugyanazt akarta amit itt megadtatok konfigurálást, lehet h sim hiba, fáradjak be hozzájuk....jó kezdet....
-
MR ME
aktív tag
válasz
tsteve #44039 üzenetére
működött a telenoros kártyámmal gond nélkül....kipróbáltam h korlátozom csak 3G-2G-re, akkor sem történt változás....esetleg egy factory resetre gondoltam a telefonomnál, tehát mindent visszaállítok a gyári beállításokra, de újrakonfigurálni meg időigényes lenne...
milyen telefonszámon tudok velük kapcsolatba lépni?
-
Zsocy155
őstag
-
MR ME
aktív tag
Sziasztok!
Az lenne a problémám, h meg kaptam a kártyát, kipróbáltam, netet is, működött minden, majd pénteken este megtörtént a számhordozásom sikeresen, a számom él is,, hívni tudok vele, viszont az internetre csak felcsatlakozik, kiírja h 4G, de semmi adatforgalmat nem tudok bonyolítani rajta, szóval a net nem megy azóta!
tudnátok vmit segíteni, h mit kéne beállítanom/aktiválnom esetleg h menjen a mobilnet?
köszönöm előre is
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Androidos Voda app-ban beállítottam az automatikus fizetést, hozzárendelt bankkártyával. Most lesz az első esedékesség. Számla már jött, de a zseton még nem vonódott le. Tudja valaki, hogy mikor kapják le a zsét? Lehet hogy csak az utolsó napon?
Köszi! -
D4M13N
aktív tag
Valaki hallott arról valami infót hogy vodához is jön a sony xperia xz premium?Azt olvastam hogy külföldön tervben van,de itthon csak a telenornál lehet előrendelni.Előre is köszönöm
-
janeszgol
félisten
válasz
#08205312 #44001 üzenetére
Az hagyján, de pl a Go Mediumnak mi értelme van? 1400 forinttal drágább, mint a go, és csak 300 mega adattal tud többet. Ja és a telefonok is sokkal drágábbak Go Mediumban. Két eset lehetséges. Vagy én vagyok hülye vagy a Voda az. De lehet egy harmadik is, hogy mégis megkötik ezt és az előfizetők.
Jó lenne előfizuk terén is alkotni valamit. (Viszont azt se szeretném, ha eltűnne a havi 3 ezres Go. 100 percnél nem beszélek többet, az adatot meg kipótlom. Jobban megéri így, mint a Go Medium.) -
Vangelis
félisten
Üdv srácok!
Az volna a kérdésem, hogy szeretnél ötöslottót feladni.
L5,8 a 1756-ra. De azt írja nem megfelelő...
L6,8 hatos lottó gond nélkül működött.....
Érdekes ..
-
Tybor66
tag
válasz
#38464487 #44011 üzenetére
Egy Facebookos bejegyzésük szerint, még mindíg tart náluk az "elhúzódó karbantartás". Így sem a honlap, sem az app nem működik stabilan.
Feltételezem, hogy amíg nem végeznek a karbantartással, nem is engedik rá az adategyeztetést az online felületre, mert ismételten megrogyna az egész rendszerük.
(A Telekomnál már kb. 1 hónapja működik az online adategyeztetés. Én április 22-én egyeztettem.)
(#44012) sirkan13 És mennyit vártál azért a kettő perces egyeztetésért?
-
#38464487
törölt tag
Sziasztok!
A vodafonál mikkor lehet online Adategyeztetést intézni ?
A Telekomnál már ha jól tudom 2 hete lehet.
-
polonic
félisten
19 keruletben Nadasdy utca menten, csaladi hazas ovezetben megjelent az 1800-as LTE. Itt korabban 800 volt
-
dodopek
addikt
Sziasztok!
Mekkora esély van rá, hogy a most behozott Xcover 4 előfizetéses ára csökkenni fog? Mert ennyiért vegye meg, akinek két anyja van. Minden újabb generációt egyel magasabb csoportba tesz. Xcover 2 Go+ E, Xcover 3 Go+ D, és most Xcover 4 Go+ C. Mindezt úgy, hogy az ára nem lett magasabb, mint az előzőé volt... -
válasz
#08205312 #44003 üzenetére
Nézd, ebben igazad van, ezzel nem is vitatkozok.
A telenoros cuccokat nem ismerem, a dominós 9/19 viszont azért mind a ketten tudjuk, hogy nem állandó csomag, hanem csak akciós opció, amit persze mág meghosszabbítottak, de ha a következő hosszabbításnál nem fognak újra, akkor 25 Ft. Persze, nem mintha a vodafon nem mondhatná azt, hogy x időponttól kivezeti a tutit mint csomagot. -
válasz
#08205312 #44001 üzenetére
A 19 Ft tekintetében azért a vodafone-t meg kell védeni. A másik két szolgáltatónál se lenne szerintem ilyen feltöltős ár, ha a vodafone nem jön be a tuti csomaggal. Mind a kettő kényszerűségből lépett, egyébként eszük ágában se lett volna, mint annak idején ami történt a feltöltős piaccal a vitamax city megjelenésekor. Addig legfeljebb csak álmodni lehetett olyanról, hogy hálózaton kívülre is 49 Ft-os percdíj, nekem konkréten az akkori westelnél a szervusz díjcsomagban 124 Ft volt egy perc hálón kívülre csúcsidőben, a nem lebeszélhető havidíj mellett.
Nem tudom, hogy mobilnet tekintetében a sávszélességük milyen ötleteket enged meg. Feltöltős netben tényleg én is a telekomos maratont tartom a legjobbnak. -
#08205312
törölt tag
válasz
lugosi #44000 üzenetére
Nem csak ez a baj, hanem az is, hogy a vodafone netes csomagjai mára versenyképtelenné váltak.
Pár példa feltöltős árakra:
havi
100 MB 1GB maratonnal 185 Ft, ugyanez vodánál ~465 Ft
500 MB 4GB maratonnal 500 Ft, ugyanez a vodánál ~1114 Ft
nem részletezem tovább 1GB, 2GB, 3GB, 4GB-ra, mert még ijesztőbb a helyzet.Bocsánat, hiába töröltem az előzményeket, hetek óta folyamatosan ez fogad a voda oldalán "A(z) www.vodafone.hu túl sokszor irányította át. Próbálkozzon a cookie-k törlésével.", ezért az árakat emlékezetből írtam.
Kedvezményes hívásirányok: telekom 9 Ft hálón belül, telenor 9 Ft vezetékes irány (+kapcsolási díj)....voda egységes 19 Ft.
Kedves vodafone: jó lenne, ha valamit újítani ajánlatok terén.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- PROCASTER 40UNB700 40" 101cm televízió + Számla + Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo ThinkPad T14 Gen 4 üzleti notebook - i7 1360P 24GB DDR5 RAM 512GB SSD Iris Xe W11
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged