-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Kicsirics77
veterán
válasz
LightManTM #30099 üzenetére
E-számla
Kártya adatok megadása után fél perc és be van fizetve. -
LightManTM
csendes tag
Amióta van E-számla, azt használom. Nekem nem kell csekk, meg postásra várás
Kapok SMS-t a számláról, jön emailben is értesítés, az E-számlába belépve minden ott van, kattintok párat, és be is van fizetve.
Anyám pont az ellentétem, neki mindenről papír kell. Nem tudom mitől nyugodtabb az, hogy a posta jó szokásához híven elkeveri a számlát is például, és a határidő előtti napon sikerül bedobni a postaládába azt. Akkor meg jön a kapkodás... én meg csak katt-katt-katt -
Kicsirics77
veterán
válasz
LightManTM #30097 üzenetére
Flottás voltam egy időben 5 előfizuval plussz a mobilnet,eleinte papír alapú számlát kértem de beleuntam,hogy sorban kelljen állni,telefonon 3 perc volt e-Számlára váltani az 5+1 előfizetést.
-
LightManTM
csendes tag
válasz
Kicsirics77 #30096 üzenetére
"Érdekes módon 10 éve vagyok vodás és eddig sem garis sem számlázási problémám nem volt."
Szerencsére nekem sem volt még ilyen. Volt egy váltásom, akkor új számlafizető azonosító alá lett áthelyezve a számom. Értelemszerűen a régihez nem tudtam már belépni az E-számlába, így nem tudtam, hogy tartozom-e még ott, vagy sem.
Rákérdeztem a 1270-en, ahol mondták, hogy látják a váltást, viszont véletlenül nem állították át postaira a számlázást a régi számlafizetőnél, így a végelszámolót is az E-számlára töltötték fel, amit nem érek el. Felajánlották, hogy kiküldik emailben a számlát, ha kérem, meg teljesen normálisan elnézést is kért az ügyintéző. De mondta, hogy nem tartozás, hanem túlfizetés van ott.
Két lehetőségem volt: vagy visszautalják a pénzt (2900 forint körüli), vagy átvezetik az új számlafizetőhöz. Utóbbit választottam, pár nap múlva láttam is az E-számlán, hogy túlfizetésem van az újon.Igaz, ha nem kérdezek rá, akkor valószínűleg nem derül ki, nekik meg nem tűnik fel, hogy E-számlán maradt, de az ember ennyire legyen már figyelmes a saját számláira, hogy megkapja-e vagy látja-e. Problémát nem csináltam belőle, egy hívással megoldottunk mindent kb. 10 perc alatt.
-
LightManTM
csendes tag
válasz
havri1 #30092 üzenetére
Egyébként azzal egyetértek, hogy bizonyos esetekben drágák a szolgáltatónál vásárolt telefonok.
Régebben is előjött ez a téma ahogy visszaolvasgattam a fórumban. Már elég sokszor le lett vezetve, hogy melyik csomagban melyik szolgáltatónál milyen árak vannak a készülékek esetén.... és akkor egy kis Off.
Az az igazság, hogy még valamikor nagyon régen a Pannonnál kezdtem Praktikummal, valami 100 forintos percdíjjal, aztán egy Sony CMD-J70 telefon miatt váltottam Vodafone-ra. Az a telefon a mai napig üzemel, igaz a jog tárcsa az oldalán néha nem azt csinálja, amit kellene, de működőképes (anyám használja napi szinten).Amikor váltottam, akkor független telefonokat vettem, és úgy, hogy nem azonnal vettem meg, amint kijött. Például a Nokia 5800-át jó 1 évvel a bemutatása után vettem meg, addigra érett meg bennem az, hogy milyen telefont is vegyek. Azt a telefont 2013. december végén cseréltem le egy Lumia 925-re, de csak azért, mert cégesnek lehetett választani ilyesmit fillérekért (a többit a cég fizette ki, vagy nem tudom, de nem is igazán érdekel, hogy számoltak el a szolgáltató felé
) .
Amíg lehet, addig nyúzom a telefonokat, 2 év helyett én olyan sokkal ritkábban cserélem őket. Amíg bírják, addig használom is a telefonokat. Ha pedig úgy nézzük, akkor fél-1 évvel későbbi vásárlás esetén már függetlenül teljesen jó áron lehet hozzájutni a telefonokhoz. Persze én tuti kirívó eset vagyok, mert ha nem jutok hozzá olcsón a 925-höz, akkor egy akksicserével még mindig az 5800-át használom, mert az is mindent tud, ami nekem kell. Ha pedig kicsit lassabban, na bumm... nem ráérek?
1998 óta egyébként ennyi telefonom volt összesen (lehet nem pont ebben a sorrendben): Nokia 1611, Siemens C25 (ezt rohadtul szerettem, de sajnos kéz alól, hibásan vettem
), Sony CMD-J70, Sony-Ericsson W800i (a középső gomb, joy, micsoda beállt, és így nem volt használható rendesen), Nokia 5800, Nokia Lumia 925.
-
havri1
félisten
válasz
Kicsirics77 #30093 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, de azért az orruk alá dörgölöm minden alkalommal azokat a dolgokat, amit nem tartok etikusnak.
Mennék már máshova, de félek máshol se jobb a helyzet -
havri1
félisten
válasz
LightManTM #30091 üzenetére
Én még mindig azt mondom, hogy elvárnám a szolgáltatóktól, hogyha ilyen drágán adják a készülékeket, akkor a 2 év után, egy kóddal ingyenesen a tulaj függetleníteni tudná.
Kb 10 mp beírni a kódot. Ők sem szoftverelik, hidd el.. -
LightManTM
csendes tag
válasz
Daffni2 #30080 üzenetére
Szia!
Kifelejtettél fontos információt, ugyanis:
ÁSZF 9.3.Készülék hálózati zárának feloldása
A 2012. szeptember 1-je után, határozott időtartamra kötött Előfizetői Szerződések esetében a határozott időtartam alatt a
készülék hálózati zárának feloldását Szolgáltató kizárólag az Előfizető számhordozása esetében biztosítja. Előfizető a
hálózati zár feloldását a számhordozás után, a készülékkedvezmény összegének és a hálózati zár feloldás díjának
megfizetése után vagy az átvevő szolgáltató ezen díjak átvállalásáról szóló nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való
kézbesítését követően kérheti.Tehát ha még van rajta hűség, és ahogy írta 10.000 forint még nem gond, akkor még ahhoz hozzá kell számolni a bontás miatti kötbért is, mert csak számhordozással csinálják meg.
Viszont a 2 év utáni 2500 forint még mindig olcsóbb, mint például a Telenornál. Most januárban szerettünk volna egy Nokia 500-as készüléket függetleníteni, mert lejárt a hűség, és egy Lumia 520-ra cseréltük. Az 500-ast pedig rokonnak akartuk odaadni. Telenornál a függetlenítés 7650 forint, és teljesen mindegy, hogy már 2 év letelt.
Lehet nem túl elegáns, de Ali a sarkon megcsinálta 1500-ért. -
Bozek
nagyúr
válasz
havri1 #30084 üzenetére
Lépj be naponta és már azelőtt ki tudod fizetni, mielőtt megkapnád a számlát.
Múltkor én is rég befizettem, mire jött az SMS, mert az online felületen már láttam, hogy mennyi lesz.
Most meg nem tudok belépni, mert nem tetszik neki a jelszó... Pedig ez volt eddig is. Nektek megy?
-
csab2
veterán
Számlazárástól hány nap amíg elkészül az e-számla?
-
ubid
senior tag
válasz
Kicsirics77 #30078 üzenetére
áhh. köszi.
sajnos hűséges. :S -
ubid
senior tag
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy a vodafone-ba mennyibe kerül egy telefon függetlenítés ? (egyáltalán lehetséges ? )
Nokia Lumia 520-at kellene...
-
szab.tam
nagyúr
válasz
Zsocy155 #30073 üzenetére
de.
így eléggé drága.
de a csajtól tegnap, (izé tegnapelőtt), kérdeztem, hogy + kedvezmény van-e, mint a köszönet programban volt.
mondta, hogy van, holnap azt is kikalkuláljuk.
lényeg, ha kifizetem a készülék egy részét, akkor nem 1 ft induló + 8k/hó a készülékdíj, hanem csak 5k/hó, és az előre befizetendőből jön le az évek utáni kedvezmény.
de hát ideáig ugye el sem jutottunk...****
viszont nekem jó a red.
és mint említettem, tizenéve vodás vagyok.
egy számmal.volt benne select, gold plus, majd red.
megszakítás nélkül.
tehát pont az amit nagyra kéne becsülniük, a márkahűség.
mindenáron.****
csak másodszor vagyok kiakadva.
az elsőnél egy kis csicska üsz-os csaj elqúrta a szerződésemet, a hozzá tartozó %-os kedvezmények emiatt összekuszálódtak, és hónapok, rengeteg telefonálás után sikerült kihozni az egyenleget.
de túléltem. (remélem ő is...)most ez a 2. afférom....
(végül is ennyi év alatt még ez dícséret is lehetne a vodának...)de nem.
meggondoltam magam....mert hát én már csak ilyen kis g* vagyok:
rendszeresen olvasom az ászf-eket, b*ogatom a velem eljáró trehányokat.
és rossz hírüket keltem, ha okom van rá, hogy úgy érzem, hogy nem szeretnek, csak kamuból kommunikálják...
ez van....(ja és ellopták 2 délutánomat vazz....)
-
-
szab.tam
nagyúr
újr hi!
tizenéve fodás előfizetőként ismét eljött 21 hónap a hosszabbítás lehetősége.
red volt, red lesz.
kinéztem az lg g3-at.
tegnap üsz-ba be. aréna.
(nem egy mezei voda dealer ugye, hanem üsz.)
3 napja lejárt számla kifizet.
és kértem volna egy készüléket, szerződés hosszabbítással.
hááát az nincs.
de mé'? miért nem írják ki, hogy rendelni kell...na, mindegy.
a csaj mondja, hogy jajj de jó, mert holnap biztosan beszállítanak az üzeltbe pár db szürkét.
g3-at?
g3-at...
ha kell, akkor félreteteti nekem.
mondtam, hogy nem tudom, mikor érek rá. tegyék el péntek, 18-adikáig.
ok, akkor g3, a nevem, számom, 07.17-18, leregisztrálva... (tehát a dátumot biztos nem nézte el, ennek később lesz jelentősége.)
kérdezem, ha nem pénteken, hanem már csütörtökön kora délután jövök, akkor biztos bent lesz már?
igen, teljesen.ma du. bemegyek, csaj nincs bent.
másik ügyintéző.
előadom, miért jöttem, félretéve, stb..
kerekedik a szeme a csávónak.
hátrament.
kb. 6-8 perc után jött vissza, és közli, hogy sajnos ma nem volt g3 beszállítás. és tervben sem volt.
mondtam neki, hogy akkor nézzen bele a nyilvántartásba, ahol regisztrálva lettem, mint akinek félretesznek egy g3-at, hogy minek alaján lettem lettem regsztrálva, ha nem volt tervbe sem véve a beszállítás.hát ő arra nem lát rá.
de holnap jön 3 db, és ha kell, abból félretesznek.mondtam neki, hogy akkor töröljenek, hogy ne legyen az, hogy péntekig él a foglalásom, és ugye nem megyek érte.
(2 napomat elqúrták, nem fogják a holnapit is..)ő ezt így most nem tudja törölni, mert nem nem tud hozáférni.
de majd természetesen elintézi. (hogyan,a rról nem beszélt.)
na, én itt szépen elköszöntem.
mi az, hogy van egy adatbázis, ahová beírták a foglalásomat, és az üzletben lévő kolléga meg ezt nem látja.
akkor minek alapján tették volna félre???a gyanúm az, hogy jött készülék, csak eltolták, és odaadták másnak.
még ez sem lett volna baj.
de ha a csávó a pofámba hazudott, az már igen.*****
felhívtam a "red asszisztensemet"
elmondtam az egészet.
kérdésem az volt, hogy ha valóban elnézett valamit a tegnapi, foglalást bejegyző kolléganő, nem baj.
de szeretném tudni, hogy érkezett-e be a mai napon az üzletbe g3.
1 percre eltűnt, majd jött, hogy ezt központilag nem tudják megmondani.******
az sem lenne baj, ha a csaj elnézett valamit.
az sem, ha tervben volt, de valamiért a kp-ból, akárhonnan nem kapták meg.
de szerintem tervben volt, és nem azt mondták, hogy nem kapták meg, hanem azt, hog ytervben sem volt.
eléggé sántít, és nagyon nem szeretem, ha hülyének néznek, és még a "red asszisztens is leráz."t.úlélem, van telefonom.
de kellőképpen felhergeltem magam, hogy most már a végére járok.
ki hazudott, ki nem, ki akart csak c vágányra tenni.
ötlet?lehetőleg egy vodás válaszát várnám, aki beleát a dolgokba.
de nem az arénában dolgozik ugye... -
Ti is kaptatok hálózati frissítésről szóló SMS-t, ami újraindítást kért? A cégnél mindenki kapott, ezért érdeklődöm, hogy csak minket érint a dolog, vagy országos.
-
Daffni2
addikt
válasz
LightManTM #30064 üzenetére
-
LightManTM
csendes tag
-
saelin
veterán
válasz
LightManTM #30062 üzenetére
Megnézem.
-
LightManTM
csendes tag
válasz
saelin #30058 üzenetére
Szia!
Ha a 1270 nehezen veszi fel, akkor jelentkezz be az Online Ügyfélszolgálatra, majd bal oldalon Ügyintézés, és ott Ügyfélszolgálati bejelentés menüt válaszd ki.
Oda írd be, hogy szeretnéd papír alapúra módosítani a számlázást.
Egyszerű, gyors, és vissza is jeleznek telefonon vagy emailben, ha kész a módosítás.
Egyébként ha olyan csomagod van, amit e-Pack-kel használsz, akkor számold rá az e-Pack díját is, hogy a következő számlától akkor már fizetned kell azt is pluszban. -
saelin
veterán
Üdv.
Mostmár ide írok, mert az ügyfélszolgálat már egy hete nem veszi fel (volt, hogy 50 percig nem kapcsoltak...) és a neten nem találtam semmit a problémámra. Azt szeretném elérni, hogy a következő havi számlámat ne elektronikusan, hanem papir csekken küldjék. Ennek egyszerű oka, hogy a munkáltatóm kp-ban fizet, így nincs a folyószámlámon elég pénz. A mostanit még megoldom, de a következőkkel nem kínlódnék úgy, hogy valakit elküldök a bankba pénzt rakatni a számlámra... Az nem opció hogy menjek be az üzletükbe, mert 5-ig dolgozom és 6-ra érek haza. Szabadnapot meg ki nem veszek e miatt. -
trec12
addikt
Ha nem lett volna:
Vodafone HD hang -
Gsx-rr
veterán
válasz
Kicsirics77 #30052 üzenetére
Természetesen leellenőriztem ,kivel van megállapodása!
És most néztem az SROA sms-el lehet ellenőrizni a roaming állapotát.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
Kicsirics77 #30050 üzenetére
volt az első dolgom ,hogy azt ellenőrizzem és voltam már 1 éve is ugyanitt és nem volt probléma.
ezt amúgy a telefonon valami kód segítségével lehet ellenőrizni?
-
Gsx-rr
veterán
Sziasztok!
Hétvégén voltam egy szomszédos országban.
A határt átlépve a telefonom nem akart egyik kinti hálózatra sem csatlakozni ,se automatikusan ,sem manuális kereséssel se.
A hálózatok látszottak ,de hiába próbáltam bármelyiket egyik se volt jó.
Első dolgom a volt beszélni a szolgáltatóval ,de nincs letiltva a roaming.Mindent próbálta ,kártya ki - be ,újraindítás ,hálózati beállítások törlése és reset.
Visszamentem a határ közelébe a saját hálózatomra visszaállt.Vettem egy kinti kártyát amit hazahoztam és szépen feláll itt a voda hálózatára (másra nem ,mert csak azzal van szerződésük)
ezek szerint a telefonnal nem lehet gond.Lehet a kártyámmal van valami?
-
havri1
félisten
Ezzel egyidejûleg a kínált sávszélesség (elméleti maximális le- és feltöltési sebesség Mbit/s) a havi elõfizetési díjban foglalt adatforgalom felett 0,031/0,031 Mbit/s-rõl 0/0 Mbit/s-re módosul
Business Red, Business Red Prémium, Okos Ráadás Red és Okos Ráadás Red Prémium csomagok esetén.0/0
-
bajusz15
senior tag
válasz
Kicsirics77 #30037 üzenetére
Ügyfél "szolgálat"-ot hívom, mondom a problémám, és közben leteszi, még annyit se mondott, hogy húzzak a f*szba, vagy hogy fogalma sincs az egészről.
Majd kérte, hogy értékeljem 0 és 10 között a szolgáltatást, remélem a nagy 0 elég volt
-
bajusz15
senior tag
Sziasztok!
Holnap lesz egy hónapja, hogy Vodafone-s lettem, számlabefizetésnél persze, hogy problémák akadtak egyből
( eddig t-s voltam, távszámlán fizettem, pár kattintás volt az egész, szeretném ha itt is így lenne.. )
Holnap lesz a határidő vége, eddig nyaralni voltam, tegnap jöttem haza, gondoltam gyors befizetem a " sima" fizetés gombbal, de "átmeneti hiba"-val elküldött tegnap, ma még mindig ezt írja. Aztán próbáltam egy gyorsfizetést, bankkártyát előbb regisztráltam, azt szépen írja is, hogy aktiválva van, itt meg azt kapom, hogy " gyorsfizetés sikertelen"Ekkor mentem fel e-számlára, itt már azt írja, hogy "Számlára fizetést indítottál az E-számla rendszerből", de ezt tegnap este óta, azt hittem, hogy mára ki lesz fizetve, de nem. Ha már ezt írja ki, akkor hagyjam az egészet, készen vagyok, nem csúsztam le a határidőről, vagy hívjam az ügyfélszolgálatot? Köszi.
-
club1
veterán
válasz
Sickboy25 #30033 üzenetére
A netinfo.vodafone.hu nem mondja meg pontosan?
-
Sickboy25
addikt
Sziasztok!
Vagy egy MiFi készülékem és az lenne a kérdésem, hogy az éjjeli és nappali adatmennyiség felhasználást számlálóban valahol nem lehet szétválasztani? Mert ez így nagyon fos...
-
Rick4
félisten
válasz
Sayuar #30027 üzenetére
Ki tudja, ez a megmondós nicked-e, aki melléutal, és még felháborodik, aki meg ezt nem látva még nekem mondja, az egyik se jó ember az én szememben...
Amúgy meg én azért szerettem ide járni, mert a vodafone leginkább az okos emberek választása volt. Nem azzal jöttek, hogy milyen ciki piros szolgáltatótól számot megadni, mert mindenki az ismeretségi körben magenta, és nem azzal jöttel, hogy nadehát a kékeknél minden telefon 1Ft, oda kell menni, hanem ennél sokkal komolyabb, szimplán gazdasági indokok voltak.
Aztán nézd meg magad, mi lett itt... -
Rick4
félisten
válasz
felhasználóx #30029 üzenetére
Telejsen igazad van, mint olvashatod is, nem ítéltem el egyszer sem azért, mert próbálkozik, minden esetben azzal volt gond, hogy ő hibázik, és ennek ellenére másokat hibáztat. Ez a mentalitás meg abszolút nem korfüggő. Anyám 61 éves, Apám most volt 60, napi szinten FB-oznak, interneteznek, és képzeld, ha valamit rosszul csinál, pl elír valamit, képes felhívni a bankot, elismerni, hogy elrontotta, és megkérni őket, hogy oldják meg a dolgot. Egyikük se érezte, hogy neki egy fórumon kell cirkuszolnia, mert valamit elrontott.
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
Blackhole13 #30028 üzenetére
Nincs, csak 5990 Ft/hó tudod elvinni, e-pack-kel. Ez nem készüléktörlesztő, ez készülék havidíj, amit nem lehet kifizetni...
Online kedvezmény 2000 Ft akkor járna, ha mondjuk 5000 Ft lenne, akkor 3000 Ft-ért el tudod vinni, de havidíjjat nem csökkenti. -
felhasználóx
tag
Jjanos fórumtársunk az idősebb generáció kèpviselője, ha jól olvastam nyugdíjas. azt gondolom a generációjának mindenkèpp a fiatalosabb tagja, hogy ha szàmîtógépet, netet, és mi több fórmot is hasznàl. Nem szabad elitélni azért mert az àtutalàs körüli bonyodalmakat nehezen éli -és leíràsa alapjàn- érti meg. Azt gondolom Te a fiatalos lendületeddel
( hozzàszólàsaidból itélve gondolom, hogy a fiatalabb gereràcióhoz tartozol) legalàbb olyan nehezen érted meg őt és nem toleràlod, és személyeskedsz. Nem szeretnélek megbàntani, de véleményem szerint ez teljesen felesleges. -
Blackhole13
senior tag
Üdv,
Egy Lumia 630-at vennék go+ előfizetéssel 2 évre aláírással. Így 1Ft maga a készülék és havonta egy ezressel többet fizetek a havidíjnál. Arra nincs mód, hogy egy összegben fizessem a készülék árát?
Online vásárlás esetén elvileg jár 2000Ft kedvezmény, ezt ebben az esetben a havidíjból vonják majd le? -
Sayuar
senior tag
Legalább vennéd a fáradságot, hogy megnéznéd ki írta a vodás sztorit: nem év voltam, hanem @JJános.
De látom neked mindegy, neki mész mindenkinek.
Ilyenkor mosolygok egyet, hogy egyesek hirtelen felindulásból mekkora butaságot írnak, és hogy lejáratják magukat: most te tetted ezt saját magaddal! -
Bozek
nagyúr
JJános: Én már rég nem adok automatikus utalási megbízást a bankomnak. Régebben előfordult olyan is, hogy minden hónap 5-én utalt, aztán mivel az szombatra esett, elküldte pénteken és hétfőn is az összeget. Még szerencse, hogy családon belülre ment a pénz, így nem származott belőle károm.
-
Rick4
félisten
válasz
Sayuar #30023 üzenetére
Kezdjük ott, hogy Te magad írtad le a sztorit, (magaddal személyeskedtél? ) én sem tettem mást, csak visszaidéztem ennek a legszebb pillanatait. Kiállítottad a bizonyítványt magadról, majd kemény szavakkal illetted a céget, ahol gondolom elsőre szintén nem értették, hogy ha csoportos beszedési megbízást adtál, akkor miért fizeted ki más módon.
Én elmondom, az én szemszögemből mit látok:
Te hibáztál, a cég korrekten helyre rakta, és ahelyett, hogy köszönetet mondanál nekik a pluszmunka miatt, még mindig Te vagy felháborodva. Nem kommentálom tovább, a véleményemet megtartom magamnak, amúgy se szeretek csúnya szavakat leírni. -
Rick4
félisten
válasz
JJános #30021 üzenetére
Ha Te beszedési megbízást adsz a számlaösszeg levételére, majd kérdés nélkül befizeted még egyszer az összeget, akkor miért másokban keresed először a hibát? Ha esetleg valami agyértágítós gyógyszeres orvosi topicban kértél már gyógyírt a komplett problémára, akkor nincsen baj, de a vodával való cirkuszolás ebben az esetben legyen csak a második fontos dolog.
-
JJános
addikt
Megoldódott végre a gondom. Végre a honlapon megjelent mínusz --ban a túlfizetésem. Miért kell ezért veszekedni nem értem. Miért kell erre két hetet várni? Ezt sem tudom. Jó dolog az ha látom mennyit fogyasztottam, de még így is napok esnek ki. Számlázás környékén napokig nincs infó, bár ezt kibírom. De hát kérem a 21. században vagyunk nem?
-
mylenovo
csendes tag
Ok, akkor megnyugodtam. Köszi mindkettőtöknek a gyors választ.
-
mylenovo
csendes tag
Sziasztok! Azt jól értem, hogy a Vodafone Go csomagnál csak a hálózaton belüli 100 perc/sms erejéig használható fel a havidíj. Tehát a más irányú hívások nem beszélhetők le a havidíjból?
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
Cartman023 #30013 üzenetére
Szia!
Kell egy 24-48 óra míg bekerül a szám oda is és tudsz regisztrálni, de nincs értelme ,mert ha a hordozás megvan, akkor az új számmal is újra kell regelni, szóval megoldás: várd meg a hordozást és utána regelj.
-
gegsite
tag
válasz
tamas.nick #29991 üzenetére
Állítólag még az is lehet, hogy a védelmi hivatal nézegeti vagy épp MITM, vagy telepít valamit a telódra mert felkeltetted az érdeklődésüket. A nagy tesó befigyelt.
-
Cartman023
aktív tag
Sziasztok!
Ma vettem új előfizetést a Vodafone-tól számhordozással.
Regisztrálni szerettem volna a Vodafone oldalára, de nem enged sem az ideiglenes Vodafonos számommal, sem a számhordozott számommal.
Esetleg várjam meg a számhordozás végét, és próbáljam meg akkor regisztrálni magamat a netes rendszerükbe? -
Dave1984
őstag
5 sony 2LG telefon 1Samsung nem hiszem hogy egyik sem ismeri: )
Munkahelyemen érdekes módon csak kulteri HSPA T jelez a térkép és csak 3G n beltéri lefedettség et ehhez képest 61és 89db között van házon belül a HSPA terero!
Egyáltalán van olyan Vodas aki találkozott már telojan sima 3G jelzéssel? -
-
Dave1984
őstag
Tapasztalatom alapján városban pontatlanabb! Szekszárd sok pontján a térkép szerint HSPA beltéri lefedettség van,valójában jó ha kulteren 100db körül van a jelerosseg! 3G térképet meg abszolút nem értem mert hiába gyenge vagy teljesen elszáll a HSPA hálózat nem áll át 3g re sehol!Pedig a térkép szerint 3g beltéri lefedettség van!Erre valaki tud magyarázatot?
-
Grande Ale
őstag
Tisztelt Ügyfelünk! Készülékén a hàlòzati beàllìtàsokat frissìtjük az éjszaka folyamàn. Kérjük a megfelelö müködés érdekében indìtsa ùjra készülékét. Köszönettel, Vodafone
Ezt most kaptam. Gondolom akkor reggel indítsam újra a telefont? Mit frissíthetnek?
-
club1
veterán
Az opencellid.org szórakozik már ezzel évek óta, azt láthatod, milyen pontos az így nyert információ...
-
Rick4
félisten
válasz
drewcsalad #30001 üzenetére
Apn beállításoknál az előfizetésnak megfelelő értékek vannak beállítva? A simet másik készülékbe téve ott működik a net?
-
Rick4
félisten
Amúgy simán meg lehetne csinálni, akár egy androidos appal, hogy sok sok felhasználó mér, gps-szel vagy hálóból a pozíció is megmarad, majd ez egy térképre kerül. Egyrészt rögtön kiderülne, hogy hova kellene még egy torony, másrészt azt is lehetne látni, hol van olyan zóna, amit nem is használnak.... De gondolom a szolgáltató teljes mértékben tisztában van ezzel....
-
drewcsalad
tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő. Remélem tudtok segíteni.
Adott 1 telefon Vodafone Smart mini, voda tegnap reggel frissítette. Sms írja kikapcs,majd be. Azóta nem lehet netezni vele, estére már telefonálni sem. Többszöri indítás után sem változik a helyzet. Vodában azt mondták kiküldenek valakit a lakásra. :S mi a francnak?
Tudna valaki segíteni mi lehet a baj? Esetleg megoldás?
Köszi
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 kormány + Driving Force Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest