-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
zzola
titán
válasz
Bogyi007 #81007 üzenetére
Korábban én ugyanígy jártam, mindkettő szolgáltató azt mondta, minden rendben volt, mégsem valósult meg a számhordozás, csak második alkalomra. Mindkét szolgáltatónál éltem kötbér igénnyel, mindkettő elutasította, kb. arra hivatkozva, hogy nálunk bizony minden rendben volt...
-
válasz
Bogyi007 #80988 üzenetére
Sajnos ez a cég ide süllyedt. A telekomot szerintem felesleges hívogatni, mivel a vodafone-nál van a probléma. Őket kellene hívni a panaszvonalon keresztül, hogy intézzék a hordozást.
Nézzük meg az előfizetői adataimat és vessük össze a személyi igazolvánnyal és a lakcímkártyával.
Erre a válasz: Azt nem lehet a folyamatban levő hálózati karbantartások miatt...
Erre igazán nem lehet mit mondani.Én felhívnám őket ma délelőtt és ha még mindig ez a helyzet, az nmhh-val beszélnék az ügyben. Ilyen a világon nincs, hogy egy előfizető adatait nem tudják egyeztetni az előfizetővel.
-
tibor23
senior tag
válasz
Bogyi007 #80977 üzenetére
Számomra elfogadhatatlanok ezek a Telekomos csomagok a hálózaton kívüli büntetőtarifáikkal. Szerintem közeli ismerősökkel, barátokkal már 90+ %-ban lehet ingyen beszélgetni valamelyik platformon. Ha pedig telefonálni kell nagyon meg tud szívatni egy áthordozott szám ezekkel a telekomos díjakkal, amik sokkal durvábbak, mint egy feltöltős kártyával. De persze mindenki azt csinál amit akar.
-
-
zzola
titán
válasz
Bogyi007 #75134 üzenetére
Feltöltős csomagba váltotok, majd elidegenítés. Így másnap elindíthatod a folyamatot és pár nap múlva a neveden lesz a szám
[elidegenítés] -
dchard
veterán
válasz
Bogyi007 #73718 üzenetére
Tisztázzunk valamit:
A Digi tornyain nem véletlen nincs senki más: alul méretezett gyenge szerkezetek, és a feszítő kábelek is elég rossz helyen vannak, ráadásul alacsonyak. Ez a Digi 1800-as programjának megfelelt, de más szolgáltatónak nem. Nem is nagyo hihető zelikocc azon állítása, hogy bármilyen Digi toronyra is betelepült más szolgáltató, de azt még el tudom képzelni kivétel erősíti a szabályt alapon, hogy esetleg volt ahová rendes tornyot rakott a Digi, nem ezt a könnyű szerkezetes bohózatot, és akkor arra esetleg be tud települni más is.
A fizikát nem lehet megerőszakolni, ez a jelterjedésen kívül igaz a statikára is. Biztosan létezik pár hely, ahol a Digi a torony közelsége miatt jobb (ahogyan van ilyen Telekommal meg Yettellel is), de ezen az alapon kijelenteni, hogy a Digi jobb, egyszerűen olyan, mintha én kiválasztanék egy tetszőleg pontot vagy akár útvonalat, ahol a Voda/Telekom/Yeti jobb mint bárki más, majd ebből levonnám a következtetést az egész országra.
-
viktorhu
veterán
válasz
Bogyi007 #68546 üzenetére
Csak a díjnetes megoldás szűnik meg, aki a saját vodás accountjából fizet, azoknak nem változik semmi. Gondolom annyi történt, hogy nem tudtak a díjnettel a közvetítési díjakról megállapodni. Most nem tudom, hogy mennyit kérnek, régen a Díjbeszedő megkérte a számlázás árát, és még azt hiszem egy 10% beszedési kockázatot is levett a számlaösszegből. Az online only változat gondolom olcsóbb ennél, de nyilván nem ingyen van.
-
Mono25
csendes tag
válasz
Bogyi007 #68427 üzenetére
Ezeket jó hogy, leírtad! Sajnos Én bele is futottam még tavaly. Még novemberben kértem egy üzletbe átvételt. Kiadni sem tudták és törölni sem. Volt készleten is a készülék nekik, de valamit nem rendelt hozzá a rendszer. Készülék nincs, de már ki van fizetve 2 havi részlete. Panaszt tudtak rögzíteni kb. ennyi amit tudtak.
-
theooracy
aktív tag
válasz
Bogyi007 #68301 üzenetére
Érdekes a szitu. És az a baj, hogy a másik két "nagy" szolgáltatónál sem jobb a helyzet. Ismerősnek még törlesztő idő alatt kinyiffant a tv-je, hát nem semmi procedúra volt az sem, amíg azt elrendezte. Az például a T.-nél volt. Persze itt nálad a meg nem kapott szolgáltatásért/készülékért akarnak fizettetni. Közben meg tökölnek. Nem semmi...
-
Pravingo26
újonc
válasz
Bogyi007 #68273 üzenetére
Így jártam én is. Október 4 óta nem tudták a hibát javítani. De a telefont kiszámlázzák minden számlával. A telefont meg sem kaptam.30 nap a hiba javítása azt igérték, a 30ik napon kaptam egy emailt , hogy a hiba javítása folyamatban van. December 13-án kértem, hogy akkor szüntessék meg az előfizetést. Igértek hogy 24, 48 órán belül megszünik, azután , hogy majd számlazáráskor, de nem szünt meg. Rengetegszer hívtam őket mire közölték, hogy nem tudják megszüntetni addig, amíg a telefont ki nem tudják onnan szedni, de nyugodjak meg majd kompenzálnak. Kérdeztem hogyan ,akkor nem kell fizessem a havidijat, közölték, de igen kiszámlázzák én meg szépen fizessem be és majd ha megoldják a hibát akkor majd jóváírják. Hónapok óta nem tudnak egy ilyen hibát orvosolni. Amit a Vodafone elrontott , hibát nem tudják helyre hozni az ügyfél meg fizessen. Red Free tarifacaomagban vagyok plusz a telo részlet, amit meg sem kaptam. Havonta 17 ezer ft-al károsít meg engem a Vodafone. Havidijat viszont nem tudják csökkenteni mert hibára fut az is( Vodafone szerint) Ha egyszer sikerül tőlük megszabadulnom soha többett Vodafone.
-
the.odzsy
aktív tag
válasz
Bogyi007 #68273 üzenetére
3 hónapja küzdök velük egy elbaltázott kiszállításból eredő meghiúsult rendelés miatt. A telefont meg sem kaptam, de az árát már számlázzák (részlet fizetés). Több beszélgetés az üfsz-al, beragadt a rendelés, állítólag visszaállunk alapra. Na ez volt október 25.-én, azóta várom a visszaállást
. Egy nagy rakás az ügyviteli rendszerük augusztus óta.
-
asdf_
veterán
válasz
Bogyi007 #52733 üzenetére
Belepsz a telefonon a bellaitasokba, begepeled az adathasznalatot, raboksz, aztan az megmondja. Vagy telepitesz ra 3rd party appot, ha az ott keves, amit latsz. Esetleg ha foverziot valtottal, ott lehet ra kis esely, hogy a play beallitasok atmennek defaultra, es mobilneten frissiti az osszes alkalmazast automatan, ahelyett, hogy csak wifin csinalna es csak akkor, amikor te akarod (mert ez meg a kivanatos beallitas lenne)
-
viktorhu
veterán
válasz
Bogyi007 #40117 üzenetére
Mi nem újult meg? Ott van a screenshoton, hogy 1 giga.
Szerk: meg az is, hogy 15 megát már elhasználtál belőle.
Olyan, mintha most kezdted volna felhasználni az új keretedet - addig nem újul meg, amíg nem kezded el felhasználni. Nekem két simem van, szóval amikor elfogy, kapcsolok a másikra, és hónapfordulókor ugyanúgy marad a 0 felhasználható, amíg újra el nem kezdem használni a vodás adatot. -
Sayuar
senior tag
válasz
Bogyi007 #39007 üzenetére
hívd fel a 1270-et, és mond azt, hogy nem tudod értelmezni az SMS-t, segítsenek: mondják el töviről-hegyire, pontokba szedve és egyenként, hogy mit takar adott módosítás
viccet félretéve: ennek az SMS-nek semmi értelme nem volt, én azonnal töröltem. Ennél egyszerűbben is megoldhatták volna; pl. a telenor ezt ügyesen oldja meg: belépsz egy webes felületre, és ott a rád vonatkozó részt meg tudod nézni.
Itt is lehetne egy ilyen: www.vodafone.hu/aszfvaltozas20160601 , megadod a telefonszámod, az ügyfélbiztonsági kódod (vagy egy ideiglenes SMS kódot) és látod a rád vonatkozó részt.
Mivel a voda soha nem zárkózik el az ügyfelek véleménye/tanácsa elől, reménykedjünk, hogy olvassák ezt a fórumot is.... -
bihariszabi
aktív tag
válasz
Bogyi007 #37906 üzenetére
Nem. Kinában nem olyan a garancia, mint itt a vodánál. Elvittem anno a vodás telefonomat garanciás szervizre. Sajnos bármennyire is furcsa, Pestországon kívül is élnek emberek. Én is ezek közé tartozom. A szerviz persze az Óperenciás Tengeren is túl, legkevesebb 4 átszállás.
-1 nap szabadság kérés (több ezer ft bukás)
-1500 Ft az út a szervizbe. Csere készülék nincs.
-1500 Ft az út a szervizből haza3-4 hét múlva lehetett érte menni. Eredmény: szoftverfrissítés.
-1500 Ft az út a szervizbe a telefonért
-1500 Ft az út a szervizből haza.2 nap múlva ugyanazzal a problémával küzdök.
-1 nap szabadság kérés (több ezer ft bukás)
-1500 Ft az út a szervizbe. Csere készülék nincsen.
-1500 Ft az út a szervizből haza3-4 hét múlva lehetett érte menni. Eredmény: szoftverfrissítés.
-1500 Ft az út a szervizbe a telefonért
-1500 Ft az út a szervizből haza.2 nap múlva ugyanazzal a problémával küzdök.
-1 nap szabadság kérés (több ezer ft bukás)
-1500 Ft az út a szervizbe. Már bérlet vásárlásán gondolkoztam. Mondom a szervizben, hogy most vagy kicserélik, vagy nagy balhé lesz. És akkor meggyanúsítanak, hogy nem megfelelően használtam, bla bla.
-1500 ft az út haza
Számold össze mennyibe került nekem az "ingyenes" garanciás javítás...Kínai cuccnál ez úgy megy, hogy átmegyek szembe a postára, feladom 3000 forintért, és ugyanúgy 4 hét múlva itt a jó telefon. Nincsen baromkodás, nincsen utazgatás, nem kell szabadságot kivenni, stb. Azt értem, hogy te pesti vagy és neked ott a szerviz egy köpésre, de nekem sajnos nem.
-
Daffni2
addikt
válasz
Bogyi007 #37682 üzenetére
Akkor az Üf érthetett félre valamit,mert hosszabbításnál biztosan nem kérnek havidíj előleget.
Ha feltöltősből váltanál havidíjasra,akkor lehet,viszont a készülékhavidíjat sem kérik,csak az első havidíjat.
Ha hosszabbításnál előfordul ilyen,akkor az szerintem hiba,jelenteni kell.
-
Daffni2
addikt
válasz
Bogyi007 #37679 üzenetére
Szerintem félreérthettél valamit. Hosszabbításnál nem kell a havidíjat előre fizetni.
ha új előfizetést szeretnél, akkor kell.De ez teljesen érthető,hiszen a havidíj előre fizetendő.
Sokan reklamáltak régebben,hogy az első számlájuk sok volt,ezért is lett szerintem bevezetve,hogy elkérik a havidíjat. -
Parson
addikt
válasz
Bogyi007 #37474 üzenetére
Észnél kell lenni, mert ha nem figyelsz, úgy lehúznak mint a sz*rt. nekem 2 év után lazán kiszámlaztak a 25. havi részletet egy telefonra, mikoris szóltam nekik, hogy ugyanmár tessenek észrevenni, hogy ez már lejárt. Erre irták hogy 30 napon belül válaszolnak, én meg nem voltam hajlöandó befizetni a hibás számlát (miutan errölk szóban is eleget csacsogtam velük). Erre jön a felszólitás miegyebek... miközben percre pontosan kapták meg mindig tölem a havi 30-40-50ezres számlabefizetéseket éveken keresztül. Na a végén rámvertek még vmi nevetséges 600 FT-os felszólitási dijjat. Itt (és számos ezt megelözö baromkodásuk miatt) elégeltem meg ezt a fajta bánásmódot. Lemondtam a pébe az egészet (mivel amugyis lejart a hüség) - egyböl jött a hivas, hogy überbrutál kedvezménnyel ez meg az a lehetöseg, csak maradjak elöfizetö... hát csókolom, jó lesz nekem a vitamax is, vagy mifene. Van másik szolgáltató szerte az EU-ban.
-
-
Soma01
veterán
válasz
Bogyi007 #37171 üzenetére
Így van, szerintem is kb. ez az arány lehet. Múlt héten nekem is 1 forintért cserélték és nem lett hozzátéve a havi számlához sem a SIM csere díja. Igaz mondtam, hogy valami gond van a modemmel, erre mondták, hogy legyen SIM csere első körben. Tehát nem én kértem, de nem is az volt a gond.
-
Bozek
nagyúr
válasz
Bogyi007 #37132 üzenetére
"elhoztam tőlük (Szegedi Árkádban levő nagy üzletükből) akkor nemhogy INGYEN cserélték a Sim kártyámat"
Kiemeltem a lényeget. Itt arról volt szó mindig is, hogy abban az esetben kell-e fizetni, amennyiben nem a Vodafone-nál vásároltad a készüléket. Ha náluk vetted, akkor természetes, hogy ingyen cserélik.
-
-
balintka
addikt
válasz
Bogyi007 #33714 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ. Igazából filózok ezen a csomagon, most Matrix 1 van, 90 egység + 90 perc Vodafone-ra, 150 Mb net, ez eddig elég volt. De a Go+-nak annyival nem több a felára. A Matrix 1-nek az a baja, hogy elsőként az általános 90 egységet használja fel, és ez hamar elfogy.
-
premete
veterán
válasz
Bogyi007 #33588 üzenetére
Vagy úgy érzik, sok az előfizetőjük, és akarnak lehetőséget adni olcsóbb külföldi szolgáltatóknak.
-
Bozek
nagyúr
válasz
Bogyi007 #33574 üzenetére
ÁSZF: "A Vodafone Go (SIM, E, F) és Go+ (SIM, B, C, D, E, F) tarifacsomagokra 2015. április 1. előtt kötött előfizetői szerződés esetén a havidíjban foglalt adatmennyiség felett az adatforgalom sebessége lassítása kerül. A lassítás maximális értéke: 32 kbit/s le és feltöltés esetén".
Tehát a régieknek nem fogják bekapcsolni a 150 MB-os PluszAdat-ot, csak az újaknak. Még a júniustól hatályos ÁSZF-ben is így van, bár ott "0,031 Mbit/s le és feltöltés esetén" szerepel, de az meg ugyanannyi, csak más a mértékegység.
Az E betű meg gondolom az, hogy készüléket is vettél hozzá anno, ezért magasabb a havidíjad.
-
sicli
tag
válasz
Bogyi007 #33425 üzenetére
Nekem RED Plus van, az nem GO+. Ettől függetlenül lehet igazad van én sosem figyeltem ilyenekre, hogy elfogy-e a net, vagy sem! Ennél fontosabb dolgaim vannak
Nem én vagyok itt most érdekes, példaképp írtam azoknak, akik nem tudják mi van, de nem szabad. Fel kell hívni a 1270-et.
-
kovsol
titán
válasz
Bogyi007 #33412 üzenetére
Egyébként ez a lassított net is még teljesen használható szerintem. Persze nem videó nézésre gondolod, vagy voip telefonálásra, de szöveges üzentekre, néhány weblap megnézésére, vagy menetrend, időjárás stb alkalmazásokhoz is elég.
Nekem csak 200MB-os netem van, de hónap végére úgy 550-600MB-t el szoktam használni.
Mondjuk BP-en a upc Wi-free is egész jól lefedett, ami nekem sokat segít. -
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest