Keresés

Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz Lauda #81030 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondom mi a szitu.
    Papagáj üzemmód be ismét, ezt a Telekomnak kell megoldania. Mondom neki hogy 1. Múltkor ti mondtátok hogy nálatok a rendszer mindent okosnak lát. Mondom látom mennyire, megemlítettem hogy a házszám után a pont is kellene. Válaszul az biztos nem akasztja meg ezt az egészet de ő nem tudhatja hogy mi más lehet a gond kérdezzem a Telekomnál hogy mi a szitu ja és náluk NEM LEHET a pontot a házszám után kiírni.

    Itt megköszöntem az eddigieket szóltam hogy akkor jön a következő menet és ha akkor sem lesz jó akkor kötbér és hogy innentől átadom az ügyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak.

    Erre annyit mondott hogy kívánok még intézni valamit?

    Mondom nem és jeleztem hogy így vagy úgy de BIZTOSAN megoldom hogy ne maradjak náluk...

Aktív témák