-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
DevKiller
senior tag
Engem most hívtak a vodától, hogy lejárt a hűségem.
Mondtam a hölgynek, hogy maradjon is úgy -
viktorhu
veterán
válasz
#76055552 #68085 üzenetére
Nem díjaz senki semmit. A kérdés az, hogy akarsz-e büntetni valakit, aki nem okozta a problémádat, vagy nem. Segíteni / díjazni itt nem tudsz, azt kell eldöntened, hogy akarsz-e ártani annak az embernek, akivel beszéltél, vagy nem, mert csak ennyit jelent a pontszám, amit adsz.
-
4Grider
félisten
Cégek esetén ez kevés, az elektronikus számlákra is vonatkozik a 8 naptári év megőrzési idő. És gondolom nem kell emlékeztesselek, hogy a vodánál július végén ügyviteli rendszer váltás volt, amivel eltűntek a július végéig kiadott számlák. Azok is, amik esetleg csak egy napot voltak elérhetőek a voda (régi) rendszerében. Egy darabig az oldalon azt hazudták, hogy a régi számlákat kiküldték (ami persze nem igaz), majd csak natúr nem küldték meg őket kérésre sem, arra hivatkozva, hogy ezeket korábban kiküldték (ami az alapértelmezett kibocsátói oldalon történt megőrzés miatt szintén nem igaz).
-
asdf_
veterán
válasz
4Grider #68091 üzenetére
megszűnő előfizetéssel az elektronikus számlákhoz való hozzáférésünk is megszűnik, így szükségünk van azok kiküldetésére
Nem, ez már nem így van, felmondás után egy évig kötelező biztosítani az ehhez való hozzáférést, tehát nem zárják le az accountodat, csupán a számot veszik le alóla. Most volt valami ilyesmi változás,. ha jól rémlik, de most nem tudom előkeresni, mert mert.
-
4Grider
félisten
válasz
DevKiller #68087 üzenetére
8 felmondási nappal számolva az előző számlát még fizettem. Az aktuálisat már nem fogom. Már győzködöm az ügyvezetőnket, hogy az elkövetkező hetekben jöjjön be velem egy személyes ügyfélszolgálatra, mert ezek a töketlenek nem fogadják el a céges meghatalmazásokat (+plusz aláírási, miegymás, ami egy normális cégnél egyébként működni szokott). A legnagyobb gond az, hogy a megszűnő előfizetéssel az elektronikus számlákhoz való hozzáférésünk is megszűnik, így szükségünk van azok kiküldetésére (mert az alap beállítás kiállítói oldalon történő megőrzés, így csak az új ügyviteli rendszerből tudjuk a számlákat letölteni, a régiben lévőket ügyfél nem láthatja). Nesze neked jogszabályoknak való megfelelés...
-
-
Somatom
veterán
Ha már hasogatjuk a szőrt és szó szerint értelmezzük a mondatot, akkor erre nem lehet értékelést adni, ugyanis a kérdésben szereplő ügyintézővel nem kommunikált. Volt ugyan egy ügyintéző, de vele csak beszélt, segítséget nem kapott tőle, tehát a Voda kérdése rá nem vonatkozhatott.
-
Vodafone mobilszolgáltatást hogyan lehet a legkönnyebben és leggyorsabban lemondani személyes megjelenés nélkül?
My Voda fiókban nem találtam ilyen opciót. Létezik, hogy online nem lehet lemondani? -
asdf_
veterán
válasz
#76055552 #68078 üzenetére
Nem azt kérdezte, mennyire volt segítségedre, hanem hogy vele mennyire voltál elégedett. Írhatták volna prosztó módon azt is, hogy mennyire volt elégedett ügyintézőnkkel, akivel beszélt (akkor azt értékelnéd, hogy mennyire racccsol esetleg?
), csak a segítségére volt, az jobban hangzik (plusz lefedi egyben a beszédes, a személyes és az emailes kapcsolati módot is). Kicsit menj már neki a mondat értelmezésének, hátha másodikra meglesz, mit írtak ténylegesen.
-
Silverboy
aktív tag
válasz
#76055552 #68078 üzenetére
Mennyire elégedett ügyintézőnkkel (főrész), aki a beszélgetés során a segítségére volt? (alárendelő).
Összetett mondatok elemzése. (Nem akartam nyelvtan n*ci lenni, magam se voltam jó benne).
Kérdés a főrészre vonatkozik, az alárendelő stilisztikai, esztétikai módot lát csak el. -
#76055552
törölt tag
válasz
Silverboy #68074 üzenetére
Nem baj, hogy dolgoztam ilyen helyen....az sem baj, hogy 1 év múlva szintet léptem és csak a "problémás ügyfelekkel" foglalkoztam. Az sem baj, hogy a CC kollégák miután nem bírtak az ügyféllel zenét nyomattak annak, és engem kértek vegyem át az ügyet mert protokoll szerint még bőven az ő hatáskörük alá tartozott....
A lényeg: ti tudjátok hogy én mikor, hol, és mit dolgoztam....
PEACE -
Silverboy
aktív tag
válasz
#76055552 #68070 üzenetére
Komolyan, dolgozz egy ilyen, helyen 5 nap múlva sikítófrászt kapnál, és hó végén meg néznéd azért vonnak le X tízezret tőled mert mindenki rajtad köszörüli a nyelvét...
utána visszatérünk ide.
Vagy ne írj semmit vagy adj egy 10-est neki. Pár helyen már már kezdik kettébontani, pl Kékbank.
De jelenleg nettó kibaszás az ügyintézővel csak... -
-
DevKiller
senior tag
válasz
#76055552 #68070 üzenetére
Szerintem félreértetted amit akartam sugalni.
Én kiemeltem, hogy tisztességes.
Igen is hallatszik a hangján meg a cselekedetein valakinek, ha segíteni akar de nem tud, vagy csak szimplán tesz az egészre magaslatról(ez a 0 pont). Ha akar segíteni, de nem tud, akkor nem kell az ő munkáját értékelni, hanem a cégét kell. Ezekről külön kérdések vannak.
De tisztán látszik, hogy nem tudod milyen CC-snek lenni. Akinek volt benne része/hasonló területen dolgozott, kicsit empatikusabbak tudnak lenni.
Sosem tudhatod, hogy kivel beszélsz... Tapasztalt, nem tapasztalt, kezdő stb. -
asdf_
veterán
válasz
viktorhu #68059 üzenetére
Meg ők sem tudják, hogy mi a hiba. Az állami adatbázis visszadobja nekik hibára a bevitt adatokat, és aztán mindenki találgat, hogy hol tértél el egy szóközzel az adatbázisban lévő formátumhoz képest.
Én mindig úgy, és kizárólag úgy csinálom az adategyeztetést, hogy az állami okmányellenőrzős oldalon beviszem az adatokat, azzal leellenőriztetem, és ha átment, onnan copypaste a mobilszolgáltató oldalán levő formba. Mivel ugyanazon ellenőrzik, kénytelen lesz jó lenni. De hogy rögtön ellentmondjak magamnak, tökre úgy rémlik (nemrég csináltam, de ellenőrizni emiatt értelemszerűen nem tudom), hogy pl. a Telenor oldala kifejezetten írta, hogy a Magyarország ha szerepel, akkor azt nem kell bevinni egyáltalán.
-
#76055552
törölt tag
Oké: legközelebb ha valaki betelefonál a cégbe ahol dolgozom, majd ezt tartom szem előtt....nem az én hibám, hogy nem vagyok képzett és nem tudok válaszolni a kérdésekre.
A vásárló pedig elégedett/maximális pontszámú minősítést adjon...hiszen neki ez az állapot legyen jó...
Érdekesen gondolkodtok. -
#76055552
törölt tag
válasz
viktorhu #68064 üzenetére
"Mennyire elégedett ügyintézőnkkel, aki a beszélgetés során segítségére volt? (0 pont: egyáltalán nem volt elégedett, 10 pont: nagyon elégedett volt). Kérjük, számjegyekkel válaszoljon."
Ha semmiben nem segített akkor az nálad 10 pont?Szóval még 1x: felhívom a vodafone-t....nem tudja az ügyintéző mi a baj forrása, nem tud válaszolni a kérdésemre, nem tud segíteni....de azért 10-est érdemel...oké...a 10-es minősítés azt jelenti, minden úgy jó ahogy van, nem kell ezen változtatni....
-
DevKiller
senior tag
-
hát már a 8-as is rossznak számít, szóval nagyon nem tudsz mellélőni
-
bohoc71
aktív tag
Nekem is sikerült csont nélkül,arra kell figyelni,hogy a szig-en feltütetett születési helynél a formátum jó legyen: TELEPÜLÉS (MAGYARORSZÁG). Tegyetek szünetet a zárójel elé.
-
#76055552
törölt tag
Vicces a vodafone a "jódolgok"-kal.
Feleségemnek van egy hálón belüli korlátlan vodafone előfizetése.
Már 3 hete ugyanazt az ajánlatot dobja: 1 napra 20 vodafone perc 200 Ft-ért.
Na jó...azt hiszem inkább leiratkozok erről is.... -
Diák66
őstag
-
Landsmann
addikt
Most csináltam adategyeztetést online. Elsőre, mindenféle hiba nélkül pár perc alatt megvolt.
-
Plug Life
senior tag
Postán jövő TUTI100 kártya aktiválására van reális esély az androidos appból?
-
-
#76055552
törölt tag
Tegnap meg szerettem volna csinálni édesanyám feltöltőkártyás számára az adategyeztetést.
Vinném végig a folyamatot, erre egy olyan üzenet fogad, mi szerint elidegenítés szükséges.....
Felhívtam most, 5:50-kor a 1270-et (1 csörgés és felvették....rekord!) és megkérdeztem miért van ez...hát azt nem tudják....lehet, hogy az a decemberben kapott új személyi igazolványa miatt van, kérdeztem? Nem, nem lehet, jött a válasz.
Mivel a rendszerükben nem bízok-mármint hogy saját néven lévő szám szintén saját névre elidegenítéssel (wtf) sikeres adategyeztetést erdeményezne, valamint olvastam már csúnya elidegenítési sztorit itt a fórumon, ezért majd boltba megyünk adategyeztetni.
Remélem valami sajtpapírt adnak, hogy milyen ügyben jártunk ott. -
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Esküszöm Voda nem csak elüldözi embereket, de azt se akarja hogy új ügyfél legyen.
Gondoltam legyen minden 1 helyen, hozom ide céges számaim.
Első kb 15 próba: lakcím után nem lép tovább, csak sötét vörös lesz a gomb.Kb 15-20. próba: itt ott váratlan hiba történt. Majd végül eltűnt kosár tartalma.
Kb 21. próba eljutok végre a cégadatokig, feltöltöm a kért dokumentumokat, erre közli hibabejgy sikeresen beküldve, és egy vissza a főoldalra gomb ami tényleg a főoldalra visz.
Úgy döntöttem nem céges jön vodához, hanem céges után megy hamarosan privát számaink is Telekomhoz. Itt lett elegem belőlük.
-
viktorhu
veterán
válasz
-=RelakS=- #68041 üzenetére
Nem viccelek. Amíg vodás voltam, elég komoly kedvezményeket adtak így, sajnáltam is eljönni emiatt.
-
viktorhu
veterán
válasz
-=RelakS=- #68038 üzenetére
Ez már nagyon sok éve így van, csak eddig nem olvastad el valószínűleg. A törvény ezt írja elő nekik (a mostani csomagokból kellene a jelenlegihez leginkább hasonlót összelegózniuk, és nyilván automatikusan párosít valami mostani csomaggal, nem kell vele foglalkozni).
Várd meg, amíg lejár, aztán hívj ügyfélmegtartót.
-
Diák66
őstag
válasz
-=RelakS=- #68038 üzenetére
Szerintem full automata a dolog a felhasználói sokások alapján, vagy úgy van beállítva, hogy a jelenlegihez nagyon hasonlót ajánljon.
-
-=RelakS=-
veterán
Vodánál jól érzik magukat?
Le fog járni a szerződés, és megküldték az ajánlatukat:
Most: Go Net+ 40GB 6000 Ft.
Ajánlatuk: Go Super 3GB 8500 Ft.
-
simpley
őstag
Üdv
egy kollégám hozzátartozója nem rég halt meg és az előfizetését vinnék tovább. Tegnap voltak bent üzletben és elindították az “elidegenítést” ugye azt amibe nekünk is beletört a bicskánk..
Azért mivel személyesen lett indítva nagyobb eséllyel el lesz elintézve nem?
-
Landsmann
addikt
A 1270 mióta az adategyeztető vonal?
-
Plug Life
senior tag
Budatétény/Baross Gábor telep környékén milyen a 4G térerő?
-
Ledi
aktív tag
Sziasztok!
Ma vettem észre hogy a Myvodafone appban az Ajánlataim pontban van egy korlátlan csevegés opció.
Ez ugyebár ha az extra szolgáltatásoknál rendeltem meg 2490 Ft-ba kerül,de itt viszont nincs ár feltüntetve. Még az se, hogy ingyenes.
Nem merek a megrendelés gombra nyomni nehogy levonják az összeget.
Valaki próbálta már Tuti 100 csomaggal?
-
Joker88
őstag
én,bár az előfizetés alatt cseréltem új személyit,ergo új kártyaszám, telefonáltam az ügyfélszolgálatra. Ott annyit mondtak, hogy nem kötelező,hiszen ha esetleg újítom az előfizut,akkor ott tudják majd regisztrálni/átírni a régit.
De ha akarom, mindenképp,menjek be az általad említett egyik üzletbe,megcsinálják,vagy esetleg küldjem el a másolatot a vodafone email címére, a szerződés azonosító adataival és majd ők módosítják. -
ajapi
tag
Egy technikai kérdés:
Szeretném elhordozni előfizetésemet másik szolgáltatóhoz. Szerződéskötésem óta megváltozott a jogosítványszámom. Kérdésem: ha számhordozásnál megadott adataimnál a régi jogosítványszámot adom meg az új szolgáltatónál, akkor azt elfogadja-e a rendszer, vagypedig el kell zarándokolnom egy zsúfolt voda ügyf. szolgálatra, és előbb módosítanom kell az új számra?
köszi -
#76055552
törölt tag
válasz
Caldera #68013 üzenetére
A vodánál (a másik 3-mal ellentétben) már meglévő, működő, használt számra is lehet "ráhordozni" egy tkomos/tnoros/digis számot.
Nem egy nagy művelet. Megmarad a fizikai kártya, pin kód, a puk kód.....stb...a rendszerben pedig egy új hívószámot rendelnek hozzá.
Inkább azt nem értem, a többinél miért nincs ilyen lehetőség. -
Diák66
őstag
válasz
Fire/SOUL/CD #67984 üzenetére
Amióta az új rendszerük van.
-
SakalGSM2
csendes tag
Sziasztok !
Szeretnék segítséget kérni, hátha ...
Szóval volna egy szifon XS mobilom, amire felkerült a 15.2-es IOS rendszer. Na most azóta nincs 4G se Vodánál, se Diginél. 3G-vel úgy ahogy van mobilnet, de lassú. 4G viszont semmi. Sőt olyankor a térerő is elmegy, 2-3mp és visszajön. Az Apple felé már jeleztem a gondomat, volt is egy órás elmepárbaj a technikai támogatással, és valami diagnosztikát is lefuttattak, de nem találtak hibát a telefonnal.Azt mondták az okos technikusok az Applenél hogy kérjem le a "Szolgáltatói profilt iphonera" mindkét szolgáltatótól, mert minden mást már kipróbáltam de semmi eredmény. Volt már Mobiilnet ki/be kapcsolás, Repülő mód ki/be, Hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása, sőt újra szoftverezés is iTunes-sal, 15.2-re megint, teljesen alaphelyzetbe állítással (biztonsági mentés visszaállítás nélkül direkt, 'új iphone beállítása'), ugye vissza már nem enged kissebb verzióra mint a 15.2. Ami tuti hogy előtte a 14.7 volt fent, és ott nem tapasztaltam a 4G hibát ! A Vodánál a technikai támogatásnak fingja nem volt miről beszélek, kb. 4-5 hívás, és kb. összesen 3 óra várakozás után sikerült felvenniük a telefont... SZÉGYEN.
Ja igen, Wifivel semmi gondom, csak a mobilnet nem megy.
A Beállítások / Általános / Infó / Szolgáltató sornál (mindkét "kártyánál") : vodafone HU 49.0 van.
Fizikai SIM és eSIM is Vodás, mindkettő flotta előfizus. Elvileg ha rábököm a 49.0 feliratra meg kellene nyílnia egy profil menünek mindkét kártyánál. De semmi.HA a Digi kártyát teszem be, a Szolgáltató sorban : DigiMobil HU 24.0 van.
KInek van hasonló telója, Vodával akinek megy is? Neki is 49.0 verzió a profil ?
Valami ötlet ?
Köszönöm. -
meri
aktív tag
Sziasztok! Ős-telenoros vagyok, előfizetéses, de kicsit tele van a hócipőm velük, ezért vettem egy TUTI+ kártyát, és erre szeretném áthozni a számom. Ami eddig történt:
- aktiválás indítása online, a "Nyilatkozatok" rész leokézása végén ismeretlen hiba, kb 3-szor. Itt nem jutottam a végére...
- Ennek ellenére - egy idő után - már azt írta, hogy ezzel az email-lel már létezik fiók.
- No, akkor jó - mondtam, és valóban, egy jelszó-emlékeztető után be tudtam lépni.
- Néhány "ismeretlen hiba" után továbbengedett, és persze nem azonnal, hanem egy kis késleltetés után már látszik az aktiválás, tudom is magamat hívni.És akkor ugye most jönne a maga számhordozás, de a 1270-et hívva az még mindig úgy indul, hogy "feltöltőkártya aktiválás..." - gondolom, ez is időbe kerül (mintha az adatbázis frissítése órákig tartana, iszonyat). Merjem vajon elindítani a szánhordozást, vagy úgy járok, mint többen itt - gyorsan rákeresve, azaz hónapokig tartana a pocessz? Sajnos a másik két társaság is kreténekből áll, nem tudom, mire olyan rátartiak, mintha az összes egy cég lenne, szinte monopóliumként viselkednek...
-
vakt
csendes tag
ebben kétségkívül igazad van. de lássuk be: a telefonhíváson/sms/netezésen kívül már mindenre PANASZt kell rögzíteni, elmondásuk szerint mert tövényileg kötelező.
és így el is lehet bújni a rettenes számok mögött, pl. hogy a bejelentések fele arra vonatkozik, hogy valaki annyira sötét, hogy nem tud a bejelentezés gombra kattintani.
nade a bejelentkezés gomb sokszor tényleg nem működik. és össze is van keverve a szezon a fazonnal, kész a programozott káosz.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS MASTER RTX 3070 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest