-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
Ha a vodának dolgozol, akkor ez mégis miért van. Nekem márc. végén lesz 1 éves az előfizum. Amikor megkötöttem, nem kértek +pénzt biztosításnak se. És most mégis 2 napig nem tudtam hívást indítani, meg SMS-t küldeni. bnőm majnem leszedte a fejem miatta, h miért nem hívtam már fel
há mondom bocs, de nemtok hínni
na ez nem volt akkor vicces. inkább mérges voltam.
-
sly21
csendes tag
Bocsika, hogy bezavarok más témával, de szertnék kérdezni valamit.
Tegnap voltam bennt egy Vodás üzletben és szerettem volna megtudni, hogy mennyiért csinálnak átírást! Az értékesítő egyszerűen nem volt hajlandó elmondani, hogy mennyi! Azt állíította, hogy ez majd akkor derül ki amikor csináljuk az átírást!
Ez tényleg így van?
De mégis mennyibe kerül? -
-
SlayR
senior tag
Elnézést a helyesírási hibákért de elég nehéz volt összeszednem a történet résleteit
-
SlayR
senior tag
Na nekemis van kis sztorim....
Öszel bevásároltam egy Nokia6101et előfizetéssel (Vodafone90) szépen is ment minden álomszerüen pici telszámla és még vissza se fogtam magam.... 3500- 4000 Ft.Minden rendben is volt az új évig a karácsonyi csúcsforgalomba is a legnagyobb számlá kb. 11000kp lett aminek nagyon örültem ebből persze levonták a a auciót amt anno befizettem a vásárlásnál (20.000Ft) Maradt bennem, hogy végre megtaláltam a nekem való előfizetést. Jött a január vissza a hétköznapokba mentek a telefonálások semmi extra egy,két emeltdíjas sms azonkívül semmi extra (De ez már elötte is volt). Február elején meglepetés szerüen egy hétfő délután telefon csörög Vodás telszám mire egy hölgy közli velem behajtási csoporttól telefonál...miszerint túlléptem a hóközi limitet (16ezer körüli ft.) és bekéne fizetnem 24ezret csekken vagy márkaboltba (érdekesen ráérdeklődtem, hogy ez egy furcsa húzás mivel januári számlám se jött meg még). Úgyvoltam vele mind1. mondom azt, hogy márkabolt mire a hölgyközölte feb 19.én fizessem be (Érdekesen vasárnapra esett) és közölte, ha nem történik meg lezárják a kártyámon a kimenőhívásokat mondom jól van leraktam, gondoltam csak kiküldik a januári számlát addig vagy valami. Teltek a napok kisebb beszélgetésekkel mire péntek eljött és egy hívést szerettem volna lebonyolítani amikor kiderült a kártyám lezárták és ha befizetem az összeget akkor újra működni fog.Kicsit felkaptzam a viet de eldöntöttem hétfőn megyek az ügyfélszolgálatra. Hétfőn teendőimből való hazaérkezéskor édesanyám mondja, hogy jött egy levelem a Vodafonetól...na mondom lssuk mikor kinyitottam kissé elkapott az idegbaj amikor a következőolvasom, hogy fizessek be 32.000 Ft-ot...azzal a endülettel ahogy hazaértem ögtön mentem be az ügyfélszolgálatra hosszas eszemcserém kezdődött az ottani hölgyel akinek elpanaszolván bánatom utána jártunk a dolgoknak belelesve kicsit a számlám rejtelmeibe.....és itt volt az igazi mély csalódás (de még nincs vége) nemtaláltunk semmi jelentős összegű hívást ami ekkorára emelte volna az egyenlegem de vltak érdekes dolgok pl. feb. 16.áról 17.-ére volt egy hívás beírva ami majd 5órás olt...na jó mondom.....Utána néztünk a többinek is elmondtam januári számlát se kaptam mire feltelefonált Pestre ahol közölték le se zárták még a januárt...mondom ez gyönyörű január 19.étől számlázva hol ott én decemberi számlát kaptam már 13.án ezen felül nemvonták le a kaució maradékát se..... utána mondta az ügyfélszolgálatos hölgy hogy azért mert nincs a hónap lezárva....ekkor megelégeltem kitöltöttünk egy papirt, hogy kérek részletes számlát. Na mondom talán mostmár minden rendbe jön kissé idegesen, de elöttem...Másnap jött a pofátlanság teteje...kaptam ''részletes'' számlát amin 40.000Ft volt feltüntetve amiből már levonták a kauciót....kissé eldurrant az agyam és megfogalmaztam eg ylevelet Vodafone igazgatójának amire amai napig nemjött válasz.....De persze smst ismét kaptam hogy fizessem be egy napon belül a tartozást....Márpedig ha fejre állnak akkorse fogom ez a nagy Vodafone féle előfizető szeretet????????????????
Ha ez nem rendeződik asszem búcsúzok a Vodától nemérdekl a hűég mert ez nem hűség ha lehúzzák az embert...... -
-
ÉVIK1984
csendes tag
válasz
Viktor0610 #91 üzenetére
Helló báttyus!!!
-
-
ALI_G
veterán
Jó, semmit se tudtak intézni. Be kell faxolni, vagy bemutatni a csekket egy vodaüzletben. A csekk csak 120 km-re van tőlem. pf, és még ha el is intézem 24 óra mire visszaállítják nekem az egészet.
azé thx Viktor0610
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
válasz
Viktor0610 #86 üzenetére
várok a kapcsolásra. 3-4-1 volt a helyes kombináció.
mod.: közben kaptam egy kedves női hangot, most is beszél hozzám, vagi beszélne, ha tudna, mert épp a türelmemet kéri, de már vagy 2 perce.
mod2: átkapcsoltak egy másik csajhoz, akinek tán nagyobb rálátása van. a dolgokra. Ő is a türelmemet kéri
[Szerkesztve] -
-
ALI_G
veterán
válasz
Viktor0610 #84 üzenetére
ok, ezt értem, de felhívtak, megadtam az ügyfél biztonsági lópikulát, vagyi hogy bebizonyatottam, hogy saját kezemben vana telefon, és nem lopták el.
felhívtam a megadott számot, vmi behajtó szám (1750), kikerestem a menüpontomat, és azt mondja, hogy a szolgáltatás adatfrissítés miatt nem üzemel. pf...jó, mondom, akko az általánosat hívom (1270). Melyik a diszpécser gombaj? eddig a * volt vagy mi, de nem adja. Most akkor melyik az? -
-
ALI_G
veterán
válasz
Viktor0610 #81 üzenetére
Igen, ezt talátam én is. Bár nem értem. Ha 10 megás képet küldök akkor is 90 Ft. saját hálóra?
-
ALI_G
veterán
Ja, amin nagyon kiakadtam:
Asszem egyik vonala a vodafone-nak, hogy ügyfélközpontúak. A nagy lókakit!
Múlt héten Szlovákban voltam síelni. Kb. 50 percet beszéltem külföldről, amikor felhív a vodától vki, hogy az ügyfélszabályzat szerint én köteles vagyok hóközi számlát fizetni, amennyiben meghaladja a számlám az X % növekedést. Közölte, hogy tudja, hogy külföldön tartózkodom, és hogy adjam meg az azonosítómat. Ez még ok., de hogy 4 percen keresztül nyaggat a továbbiakban, hogy nekem 21e FT-os számlám van, és h jövőhéten fog kiérkezni, és ha nem fizetem be, akkor nem tok majd csak fogadni hívásokat. Mondom ok, addig úgy is hazaérek, befizetem. Mondta, ha be is fizetem, kell neki 3 nap átfutás. Hétfőn be lett fizetve, csütörtök van, és le van tiltva a kimenő hívásom, és az SMS küldés. Ezt most miért csinálják velem?
Felhívom őket, hogy septibe rakják vissza mert irgum burgum, hát nem azért vagyok előfizus, hogy ne tudjak telefonálni ha kell. shit beléjük. -
Aszerint változik, h. mit küldesz MMS-ban (már elég régóta így van):
MMS árak:
Hálózaton belülre vagy e-mail címre
Szöveg: 45 Ft / MMS
Kép / hang: 90 Ft / MMS
Mozgókép (videó) / alkalmazás: 144,90 Ft / MMS
Más mobil hálózatra
Szöveg: 84,90 Ft / MMS
Kép / hang: 129,90 Ft / MMS
Mozgókép (videó) / alkalmazás: 184,80 Ft / MMS
Tarifaváltásnál nem indul újra a két éved. -
ALI_G
veterán
Hi!
Hogy van ez most a vodafon-nal? AZ MMS már nem méretre fizetjük? Mert ezt látom a voda oldalán, de ez meg baromság úgy ahogy van.
Más: én voda90-es előfizuban vagyok, még van 1 évem. Ha most váltok 200-as csomagra, akkor újrakezdik a 2 évet számolni, vagy tovább ketyegek lefele?
p.s.: csak nekem nem egyértelmű ez a fos voda honlap? Mintha szándákosan úgy tervezték volna, hogy értelmes ember ne találjon meg rajta semmit. pf..
[Szerkesztve] -
teló
tag
válasz
Viktor0610 #78 üzenetére
Köszönöm a linket, majd legközelebb megpróbáljuk.
Csak azt nem értem, ha a beállítással lenne a probléma miért engedte fel egyszer?
Amúgy néztem én is a beállításokat, mondván könnyebb sms-be lekérni, de mivel ők soha nem forhalmazták, ezért nem is található a palettájuknál. -
teló
tag
válasz
Viktor0610 #76 üzenetére
Ez az amit nem tudok, mert ha egyszer felengedték a Pannon wapra, akkor többször miért nem? A telója Motorola V525-ös, ami soha nem volt a Pannon listáján.
-
-
teló
tag
válasz
Viktor0610 #74 üzenetére
A telefon nem az enyém, egyik ismerősé, megkért állítsam már be neki. Mivel nekem van vodás telcsim is, meg pannonos is, mondom ez nem gond. Csak a gond akkor jelentkezett, amikor ez nem sikerült. Bár gyanítom, hogy a Pannon korlátozta le a dolgot, mert egyszer felengedte, de soha többet nem.
-
-
teló
tag
Én személy szerint nagyon nem örülnék neki, ha ez az eset megesne.
Szerintem a Pannon a legnormálisabb szolgáltató a három közül. Igaz van Voda kártyám is, de a számlázásaik valami borzasztóak. A hibáikat aztán nehezen tudják helyre hozni és borzasztó hosszas az ügyintézésük. A telefonok átmahinálásáról ne is beszéljek. Tegnap pont egy volt voda telcsibe szerettem volna beállítani a Pannon wapot, de nem sikerült, és nem az én szaktudásommal volt a baj. -
ragazzo
őstag
Most vettem észre, hogy ugrottam egyet.Ennek örülök.
-
ragazzo
őstag
Egy másik fórumon valaki felvetette, hogy mi lenne ha a voda megvenné a Panit.Kíváncsi lennék a többiek véleményére.Mert szerintem ez pénzügyileg nem elképzelhetetlen,de akkor csak két szereplős lenne a mobilpiac.Nem lenne akkor a verseny, és a voda jelentősebb szolgáltató lenne mint a magenta szolgáltató.
-
Nord6
csendes tag
Azért nem is foglalkoztam ilyesmivel, mert 72 órás cserének indult, ezért a vásárlás helyére vittem vissza onnan pedig közvetlenül az egy szintel fentebb lévő voda márkaképviseletre küldtek. Felvittem, ott átvették, és kész. Sehol nem említették az SE márkaszervízt, én pedig nem álltam le papírokat böngészgetni. Gondoltam, ha oda küldtek, akkor biztos oda kell menni.
Nem baj, legalább annyi haszna volt ennek az egésznek, hogy ezt megtanultam.
[Szerkesztve] -
ragazzo
őstag
A legtöb helyen csak pulthoz ültetett eladók vannak.Mindegy hogy márkaüzlet vagy viszontealadó.Őket csak arra képzik ki, hogy átvegye a telefont, meg kiadja a cserét.Konkrét szervíz nincs a voda boltokban.Mint ami van a Pannonnál vagy a T-mobile-nél.Egyébként egy utálatos dolog a szervíz, csak fogyaszótvédelmis jelentgetések meg hülye emberek paraszt módra való ugatásaival van tele.Azért írom, mert sok évvel ezelőtt mi is szervizeltünk.
-
Nord6
csendes tag
válasz
Viktor0610 #66 üzenetére
Nekem (és szerintem a legtöbb ügyfélnek) megér némi plusz mászkálást, hogy ne két hét, hanem két-három nap alatt kaphassa vissza a telefont. Ráadásul, a Westendben van SE márkaképviselet is (vagy onnan is ugyanúgy továbbküldözgetik, és annyit kell várni?), tehát nem kellett volna túl messzire mennem.
Ha két helyen nem vették észre a hiányt, akkor igazán elsikolhattak felette a szervízben is.
Én mégegyszer elmondom, nem konkértan a szervizesekre haragszom (Akik a szervizproblémás ügyfelekkel foglalkoznak a boltban, azok szervizesek egyáltalán, vagy csak épp ahhoz a pulthoz ültetett eladók?), leszámítva talán a viszonteladót, aki nélkül nem lett volna ez az egész, hanem magára a rendszerre.
Talán kicsit morbid, és teljesen más nagyságrendű példa, de ha valakinek meghal egy hozzátartozója rutinműtét közben, akkor hiába mondogatják neki azt, hogy ez a beavatkozás az esetek 99,99%-ában sikerülni szokott, csak neki nem volt szerencséje, attól még ugyanúgy haragudni fog a kórházra, és az orvosra, és valószínűleg be is pereli őket. -
1. Ezt én is csak azért mondom el, mert utálom a szervízügyeket intézni -nem szeretem a plusz papírmunkát. Ők val.sz.leg nem ilyenek. Sőt, hozzáteszem, ez neked is jó lehet, hisz' ha már ott vagy, nem kell elcaplatnod a szervízbe. Tehát, ez egy ügyfélbarátnak is nevezhető dolog.
2. A dobozokban kb. 219876432189 olyan dolog van, amit össze lehet keverni a magyarnyelvűvel (emlékeim szerint ez hiányzott, de nem is ez e lényeg), a szervízfelvevő is csak ember...
3. Az elmaradt értesítésről azért nem tudott, mert gyanítom, nem az ő dolga volt azt kiküldeni, és az esetek 99,99%-ában ki is küldik, csak pont te nem kaptad meg.
4. Erre pedig a köv. [link] rád vonatkozó része.
Ennyi. Ezeket azért írom le, mert a szervízközvetítés sokemberes munka, és ritka az ilyen fokú hibaszázalék (de előfordulhat, mint azt példád is mutatja)... -
teló
tag
Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.
[Szerkesztve] -
Nord6
csendes tag
válasz
Viktor0610 #63 üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...
1. Bár ez nem tudom mennyire kötelességük, de azért nem ártott volna közölniük velem, hogy márkaszervízbe is nyugodtan bevihetem (én ezt akkor még nem tudtam, azt hittem oda nem érvényes a vodás garancia), és akkor jóval gyorsabban meglesz, főleg, hogy mondtam, hogy a lehető leghamarabb kellene.
2. Ott is jó alaposan átnézték a doboz tartalmát, és mindent rendben találtak. Amikor pedig már utólag kérdeztem, hogy miért nem szóltak akkor, hogy nincs benne minden, azt mondta a szervizes, hogy nekem azt tudnom kellett volna.
3. Kérdezte, hogy miért nem vittem be a füzetet amikor kiküldték az értesítést a hiányról. Megmondtam, hogy azért, mert nem kaptam ilyen értesítést. Utánanézett a rendszerben, majd rámvigyorgott és közölte, hogy ''hoppá, tényleg nem''.
4. Amikor végül kicserélték, erről elfelejtettek értesíteni, csak azért mentem be, mert már türelmetlen voltam 23 nap után.
(Tehát három értesítésből egyet küldtek el ténylegesen)
[Szerkesztve] -
Nord6:
Akkor leírom a mi (Pannonos) sztorinkat.
Az ügyfél leadta nálunk javíttatásra készülékét, melyet a (nem az üzletben dolgozó szállító) kollégám elvitt egy bemutatóterembe, szervizeltetni. Kolléga elment szabadságra, elfelejtettük, h. a készülék el lett küldve, majd két hónap után (!!!) az ügyfél kérésére kerestük meg/hoztuk vissza a telefont.
Nem gonoszságból tettük, hanem mert mi is emberek vagyunk és tévedhetünk...
''... de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz. ...'' - Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...
ABDUL22:
Erről sajnos nem tudok nyilatkozni. Egyrészt üzleti titok, másrészt (és az elsőből fakadóan) én is csak két-három nappal a bevezetés előtt ismerem meg az új árlistát...
[Szerkesztve] -
Nord6
csendes tag
válasz
Viktor0610 #59 üzenetére
A Vodafone-t a felhasználók felé (elsősorban) a boltok, szervizek, márkaképviseletek testesítik meg, tehát ha azok szívatnak, akkor a voda szívat. Azt még talán elfogadom, hogy azért, mert a viszonteladó átvert, nem hibáztathatom közvetlenül a Vodafont, de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz.
Egyébként régebben a T-nél is volt garanciális problémám telefonnal. Bevittem, kedvesek voltak, és egy hét múlva hibátlanul visszakaptam a készüléket.
[Szerkesztve] -
ABDUL22
csendes tag
válasz
Viktor0610 #59 üzenetére
Hali!
Esetleg leirod,hogy miket fognak tervezni forgalmazni? -
Akkor mégegyszer, immáron 1283761278346189471. alkalommal leírom: az, h. a telefonod 39 nap várakozás után lett meg, NEM a Vodafone hibája, hanem a viszonteladóé/szervízé... U.ez meglehetett volna akkor is, ha a T-nél/PGSM-nél veszed meg a telcsid.
Azt, h. beírtál a panaszkönyvbe, jól tetted, majd kapsz egy (bocsánatkérő) levelet a cégtől, nekik meg a körmükre néznek.
Az pedig, h. a készülék visszakerült a kínálatba, és ezt nem tudták a viszonteladók, szintén felesleges leírnod. Pl. a PGSM-nél a 6101 most fog visszakerülni harmadjára a kínálatba, és minket (partnereket) nem értesítettek, pár nappal ezelőttig...
Ennyi.... -
Nord6
csendes tag
Fejlemények:
23 nap után meguntam a várakozást, így most, hogy volt egy szabad délutánom, bementem a boltba. Mint kiderült, már 6 napja megérkezett a telefonom, csak ''véletlenül'' elfelejtettek értesíteni.
Kicserélték a készüléket, az új egyenlőre jól működik (igaz, még alig egy órája tesztelem).
Írtam mind a központi boltban, mind a viszonteladónál egy szép kis levelet a panaszkönyvbe, kíváncsian várom mit válaszolnak.
Végülis, alig 39 nap várakozás után meglett a telefonom. Azóta már láttam a Cora katalógusban függetlenül 42000Ft-ért(amikor vettem, még 60 volt a legolcsóbb), és újra árulja a T-Mobile is 30000-ért (A vodánál most már 40, én még 35-ért vettem). Pedig mielőtt megvettem a vodánál, direkt bementem egy T boltba, megkérdezni, hogy van-e (a netes listán nem szerepelt), azt mondták nincs. Kérdeztem, hogy nem is lesz? Azt mondták biztos, hogy már nem lesz. Kérdeztem, hogy másik boltba se? Azt mondták, a T-Mobilnál, már biztos nem. Ehhez képest most mégis van.
Tehát továbbra is azt tanácsolom mindenkinek, hogy akármilyen telefont is vesz, azt semmiképp ne a vodafonnál tegye. -
ragazzo
őstag
-
teló
tag
Sajnos a Voda valóban nem áll a számlázás magaslatán.
-
teló
tag
A részletes számlázásnál nyilatkozni kell arról, hogy az általad hívott számok tulajdonosai hozzájárulnak a számuk részedre történő kiadásához. Na már most ez elég fura dolog, mert akit az ember felhív, valószínü, hogy ismeri, de ez a törvényi előírás a számukra, csak ez után adják ki a teljes telefonszámot.
-
Coyote2000
őstag
Feltetelezem, hogy azota mar rajottel az igazsagra, ha nem, akkor leirom, hogy az en tapasztalataim szerint mi a tema:
75 MB: 6 nappal kesobb valoszinuleg atlepted a 100 MB-os hatart. VCM valoban nem hiteles, mint ahogy egyik ehhez hasonlo kliens-oldali counter sem (meg a telefonok hivasido-szamlaloja sincs szinkronban a rendszer altal szamitott idovel). VCM teveszthet a FELTOLTOTT adatmennyisegben, illetve hibasan szamolhatja egyes fajlok, csomagok meretet (ez mas programokkal is elofordul, a telefonok meg foleg szoktak ilyet csinalni, meg kepeknel, hangoknal is - kuldott/fogadott adatokkal miert ne tennek?)
101 MB: valos ertek, ennyivel lepted tul, 101-nel letilt az automata.
92 MB: az ugyfelszolgalatosok sajat rendszere nem realtime frissul, ez holtbiztos. Valoszinuleg naponta a nighjob alkalmaval, de leginkabb hetente, hetvegeken. Emiatt az a csekely kb. 9 MB kulonbseg konnyen lemaradhatott.
248 MB: mivel 101-nel letilt a rendszer, egyertelmuen teves infot kaptal, ami valoban elofurdulhat frissites alkalmaval. A ''V'' viszont jol tenne, ha ezt megjavitana, hiszen a frissites kozben megjeleno teves adatok normalisak, viszont az, hogy ezek ki is mennek a felhasznalokhoz, az mar eleg gaz!
Osszessegeben annyit mondanek, hogy nekem is van egy felesleges vodas kartyam, a tobbi topikban felsorolt szamos ok miatt (bunko, laikus boltosok es taho ugyfelszolgalat, szamos atveres (meg aprobetuben sem jelzett kibaszasok), az allitolag nemletezo (pedig nagyon is letezo) tererohiany). Vodafone suxx -
CameraMan
csendes tag
válasz
Sanyi_666 #49 üzenetére
Én is évek óta használom a vodafone-os telómat, gond nélkül, GPRS-t is, a megjelenésétől fogva. Egyszer sem volt gondom vele, semmilyen (persze a kezdeti technikai nehézségeken túl). Nekem is T610 van, a számlálóját szépen lenullázom minden számlaforduláskor, és nem Connect Me-vel csatlakozom, mert az egy rakat @@r. Gépes számlálót hiába is használsz, mert ugyebár a vodás rendszer tömörít, és ahogy tapasztaltam, ez meghülyíti a számlálókat (bár a DUmeter fenn van). Az is érthető, hogy csak a neveden lévő készülékkel/számmal kapcsolatban fogadnak el reklamációt, bár a meghatalmazást nem elfogadni hülyeség. Ja, és nem vagyok nő...
-
Sanyi_666
csendes tag
A Vodafone tipikusan nőknek való.A Vodás kártyát kirakom a HÉV sinre aztán bekaphatják.Veszek T-mobileosat, bátyámnak soha nem volt problémálya vele pedig már vagy 6 éve megvan neki, csak évente egyszer feltölti aztán néha hivja a haverjat.Én minden felesleges hülyeségekre nem kiadónak a T-mobile-t ajánlom.
-
Nimrod
addikt
Eddig nekem úgy tűnik, hogy még a Pannon számláz a legkorrektebben. Persze ott is vannak érdekes esetek, van is róla valamerre egy topic.
Tulajdonképpen azzal, hogy előre feltöltöd a kártyád pénzzel, azzal kidobsz egy valag pénzt az ablakon. Én most 7-et tettem rá, így 8-at kaptam, nosza live, mail, hívódallam, napi sms értesítő bekapcs, cirka 2 ropi kártyámról huss. Arról nem is beszélve, hogy a napi értesítő egy érdekes jószág, mert fizetős (és nem is olcsó!), de sokszor elfelejt jönni az sms...
[Szerkesztve] -
pz0009
csendes tag
A Voda rendszere több,mint érdekes.
1.: Barátnőm átváltott Duóra,mert én T-s voltam,és hirdették a jóváírást a más hálózatból fogadott hívások után,tudjátok,900 Ft félóránként.Az első hónap nagyon király volt,kapott is 2700 Ft.-ot.Na,király,gondoltam,de a következő hónapban nem jött semmi.Pedig biztos,hogy megvolt a félóra.Gondoltam,majd legközelebb.Hát nem.Mondtam barátnőmnek,menjen be,reklamáljon,de ő nem az a tipus,meg ideje sem nagyon van ilyen ''hülyeségekre''.Aztán elolvastam az apróbetűs részt,ahol az volt írva,hogy ennek a jóváírásnak a számlázása a V saját kis dolga,reklamációval nem lehet élni ezzel kapcsolatban.Fa..a.
2.: Untam a T lehúzását,szerintem a legdrágább,gondoltam,veszek egy Vitamax kártyát,
és amikor olcsóbb,arról telefonálok.Feltöltöttem 12500-al,minek szarakodni,kaptam 15000-et,minden jó volt.Megrenedeltem a wapot is.Egy hónap alatt kétszer küldtek olyan sms-t,hogy átléptem az 1 megás korlátot,ilyenkor vonnak még le lóvét a kártyámról,és erről sms-t kéne kapnom külön.Sms nem jött,pénz ment,az 1. hónapban 2x375 + 2x kb. 500 Ft-ot vontak le csak wapra.(elvileg a max. 1500 Ft-ot vonhatnának,ha tudnának számlázni).15000 Ft három hónap alatt úgy pörgött le az egyenlegemről,hogy közben a T-nél kb. havi 4000-rel fizettem kevesebbet.Szerintem ''ellopták'' a pénzemet.
Kérdésem:Kártyásoknál van valami olyan,mint előfizetéseseknél a részletes számlakimutatás?
Úgy döntöttem,jobb az előfizetés,ott legalább látom,hogy mi,mennyi,miért.De csak T vagy Pannon.
Ui:Nekem a T-nél >4 év alatt 2-szer számláztak rosszul,max. 2000 Ft értékben,de három telefonhívással megoldottam,és nem kellett várni egyszer sem.
Üdv,és bocs,ha sokat pötyögtem.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Nimrod
addikt
Nekem a VodaMail aktiválásakor kelt lába kb. 500 Ft-omnak. Hívom ügyfélszolgálat, mert egy héten belül sem aktiválták a mailt, de 500-at levontak. Üszis vakarja a fejét, nézi a szolgáltatásaim, mail sehol, mellesleg nem is lehet 500 Ft, mert az csak 200 Ft, szóval 300 Ft úgy eltűnt valamire. Sebaj, két perccel később jött az sms, mail aktiválva.
-
Incognito
senior tag
Én meg nem tudok telefonálni, mert jövő év 2. án lejár a SIM kártyám és egyből a feltöltőbe kapcsolnak. Van rajta 500 Ft. ,de nem tudok telefonálni. Kettévágtam a SIM kártyát. A ku..@ @....kkal szórakozzanak, ne velem...
-
Jarod1
veterán
Hali, nekem is volt ilyenfalyta problémám, feltöltöttem a a karimat 7500 al és ezután lett 8556 Ft, internetet megrendeltem és jött az egyenleg hogy az ön egyenlege null FT.
(mellesleg mindig számmal írjta ki az egyenleget) Ügyfélszolgálatot hívtam.... volna ha el tudtam volna érni..... a türelmem 11 perc várakozás után elfogyott. este 10 körül sikerült csak valakivel beszélnem de ott is csak annyit mondott hogy kivizsgálják 30 napon belül.
(mellesleg a következő üzi SMS már 2345 Ft-ot írd szóval 3000 Ft megint hiányzott)
Na mindegy, a 30 eltelt nap után A PALMOMRA lementett SMSket elküldtem emailban az ügyfélszolgálatnak, és rá 1 napra jött is 3 sms, hogy hibáztak és elnézést kértek és hogy 3120 Ft-ot jóváírtak a számlámom de nem 1x hanem 3x!!!! ja és még 2 napra rá jött még 1Utána hetenként kaptam a vodafon-tól a bocsánatkérő levelet
-
Nimrod
addikt
Én azért most karácsonykor többet vártam a Vodától. Tavaly sokkal jobb akcióik voltak ilyenkor. Bár most inkább a Simply programjukat nyomják érthető okokból, de én szomjazom a technikára, úgyhogy a középkategóriába is tessék vérfissítést tenni.
-
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Viktor0610 #33 üzenetére
Legyünk extra korrektek: 90+60 nap. Az 1000 pénzes pedig 30+60 nap.
-
teló
tag
Nekem a Vodánál a kártyás csomagban pont az nem tetszik, hogy csak rövid ideig van a készenléti idő. Szerintem sokkal jobb lenne nekik is, meg nekünk is az egy éves időtartam. Mindenki annyit tölt a kártyájára, amennyit beszél. Ezt a rövid készenléti időt olyan kényszer feltöltés-beszélgetésnek tartom.
-
Sanyi_666
csendes tag
válasz
Viktor0610 #31 üzenetére
2500 Ft-ért vettem, de az a szar h az első feltöltés után is sz@rozik.ez mindig igy lesz?
-
-
Nimrod
addikt
válasz
Viktor0610 #31 üzenetére
Legyünk korrektek. Vodánál 60 + 30 nap.
-
-
Sanyi_666
csendes tag
Én csak azt tom mondani h senki ne vegyen klön VodaSIM-et.Ellopták a régi mobilomat, erre vettem egy használtat ami vodafüggő volt.Megvettem bele a kártyát, és 6-7 hónap múlva jön az SMS h hamarosan lejár.Mondom jólvan, az alap SIM-es pénz nem tart egy évig, de nem baj, interneten feltöltöttem.Ez kb. egy hónapja volt, és ma reggel kaptam az üzenetet h egyenlegem lejárt.Nem tudja vki mi a bajuk?De csak ellenérvet tok a Vodafone ellen.
-
Azért olyan hosszú a javíttatás, ha bemutatóterembe viszed, mert ők is a szervizbe adják be, csak nem rohangálnak egyesével javíttatni, hanem összegyűjtenek pár darabot.
Az már az eladó hibája, h. ezt nem mondja az ügyfélnek -én mindig elmondom, ha ilyen eset van...
Azt, h. ki kivel mit fizettet ki, nem tudom, de val.sz.leg jól gondolod...
[Szerkesztve] -
Nord6
csendes tag
És ezt ők (mármint a voda) miért nem terjeszti? Hiszen neki is jó lenne, tehermentesitené a szervizeit, és az ügyfelek is elégedettebbek lennének.
Vagy a márkaszervíz kifizetteti velük a javítást? -
-
Nord6
csendes tag
válasz
bolondember #23 üzenetére
Ez még 72 órán belül volt, és ilyenkor még a vásárlás helyére kell vinni, hogy kicseréljék. Az más kérdés, hogy nekem csere helyett szétszopatták az agyam.
Márkaszervízben ingyen javítják vodás garanciával?
[Szerkesztve] -
Nord6
csendes tag
Igen, tudom, hogy néha az SE-nél várhatóak ilyen problémák, különösen vodás szoftverrel. Ami a dühítő a történetben, az a garanciális hercehurca. És az, hogy egy nyamvadt használati utasítás miatt hozzányúlás nélkül visszaküldték, de azért ültek rajta 13 napot a szervízben.
-
Nimrod
addikt
Ez kicsit SE hiba, nekem két típusa is van (T230 és K300i) és bizony a T230 fagyogat, amin csak az aksi ki-be művelet segít.
Ez egyébként nem feltétlen a Voda bűne, hogy ilyen bénák, máshol is van ilyen.
Én speciel azon gondolkodtam, hogy átváltok számlás előfizura, gondoltam, mivel évek óta kártyás vagyok (ugyanazzal a kártyával), nem lesz nagy gond. 20.000 letét ellenében lehetséges, amit ha ha rendesen fizetsz a harmadik hónaptól beszámolnak a havidíjba.
Ennyit erről. Érem másik oldala, Pannonhoz tértem volna át számhordozással, készülék maradt volna, de ott is 20 ropit kellett volna ezért leszurkolni, amit a kisbetűs részben találtam. Ennyit erről.
Visszatérve a Voda garira. Sagem MyX-3d-m kb. egy hónappal a gari lejárta előtt elkezdett makacskodni. Zutty be a Westendbe, teló lead, kap cserekészülék, ami rosszabb állapotban volt, mint a leadott, ráadásul ötször nehezebb volt. Sebaj, egy hétig kibírtam, de ha mégegyszer beszarik egy telóm inkább földhözvágom és veszek másikat, de meguntam a gari-futásnak nevezett új, lassan olimpiai sportágat. -
Nord6
csendes tag
Ezt a topicot találtam, ami leginkább a voda megbízhatóságáról, és korrektségéről szól, tehát ide postolom kis történetem:
A régi, jó Siemens MT50-esem, már az utolsókat rúgja, ezért új készülék vásárlása mellett döntöttem. Jó pár netes teszt elolvasása után a Sony Ericsson K700i lett a nyerő, igaz kicsit drágább volt, mint amit telefonvásárlásra szántam (csóró egyetemista vagyok), de tudásával lenyűgözött, és elhatároztam, hogy márpedig nekem ilyen kell. Szétnézve a szolgáltatók honlapjain, arra jutottam, hogy sajnos már csak a Vodafone-nál kapható. Olvastam rémhíreket a vodás SE szoftver korlátozásairól, de különösebben nem zavart, hogy nem lehet mp3 csengőhangom.
Mivel tudtam, hogy a készülék kifutóban van, és már nem sok van belőle, ezért egyenesen a Vodafone központinak mondott boltjába mentem a Westendbe, gondolván, hogy ott a legnagyobb az esélye, hogy találok. Nem találtam, viszont átirányítottak az egy szinttel lentebb lévő viszonteladóhoz, ahol szerencsém volt (legalábbis akkor még azt hittem), pont kifogtam az utolsó példányt.
Boldogan indultam haza, nem bírtam ki, hogy már út közben ne próbálgassam a villamoson. Az első kellemetlenség kb. 50 másodperccel a kézbevétel után ért, ugyanis fényképezés közben egyszerűen lefagyott. A kikapcsoló gomb nem segített, így kiszedtem az akkumulátort, majd visszaraktam (ezt már otthon).
Próbálgattam rajta mindenfélét, közben 3-4-szer lefagyott. Kb. egy óra múlva annyira meghalt, hogy már semmi sem segített. Bekapcsolás után ütemesen villogott a kijelző, és semmi mást nem csinált a készülék. Kikapcsolni nem lehetett, csak aksikivétellel, azonban visszakapcsolás után ismét ugyanaz a jelenség volt tapasztalható. Ez alapján már majdnem biztosra vettem, hogy ez nem egyszerű szoftveres probléma.
Másnap visszavittem a boltba, még bőven 72 órán belül, ott azonban a boltos azt mondta, hogy ez szerinte biztos, hogy szoftveres gond, akkor pedig nem cserélik, hanem be kell küldeni szervizbe. Kulturáltan nemtetszésemet fejeztem ki ezügyben, de ő ragaszkodott hozzá, hogy ez szoftverhiba, szervizbe kell küldeni.
Megnézte, hogy minden benne van-e a dobozban, kitöltötte a szükséges papírokat, és felküldött vele az egy szinttel fentebb lévő nagy boltba. Ott a szervizes azt mondta, hogy ez biztos, hogy nem szoftverhiba, ezt helyben ki kellett volna cserélniük, de ha már szervizbe lett küldve, akkor a szabály szerint be kell vizsgálni (És mielőtt eltette, megnézte mi van a dobozban). Azt ígérték, hogy várhatóan 9, de legfeljebb 15 nap múlva küldik az értesítést, hogy mehetek érte.
13 nap múlva csipogott a telefonom, érkezett az üzenet, hogy mehetek a készülékemért. A 14. napon jókedvűen, pozitív várakozásokkal telve útnak indultam a Westend City Centerbe. Ott a jó nagy kupacból előbányászták a dobozt. Kibontotta, és megnézte mit csináltak vele. Semmit. Ugyanis nem volt a dobozban az egyik használati utasítás (kb. 8-10 oldalas kis füzetecske), és az a szabály, hogy a 72 órán belüli cseréket csak akkor lehet végrehajtani, ha mindent visszaviszek. Ezen kissé felkaptam a vizet, de a lehető leghiggadtabban megérdeklődtem a szervizestől a lehetőségeimet. Kérdezte, hogy nálam van-e a használati utasítás. Természetesen nem volt, így hazamentem érte, majd vissza. Ezután közölte, hogy most ismét vissza kell küldeni a szervizbe a telefont, újabb bevizsgálásra. Na ekkor már eléggé bekattantam. Hiába hivatkoztam arra, hogy gyakorlatilag többször átvertek. Először már magában a boltban, azonnal ki kellett volna cserélniük, de nem tették, utána kétszer megnézték, mi van a dobozban, de nem szóltak, hogy hiányzik valami, és végül azzal, hogy értesíteniük kellett volna, hogy vigyem be a hiányzó füzetet, de ezt nem tették meg. Mindezt elismerte az eladó is, hogy ezek hibák voltak, és hogy marhaság ennyit kötözködni egy ilyen kis vacak papír miatt, de ennek ellenére ő nem cserélheti ki a készüléket, várhatok még újabb két hetet, hogy visszaküldjék a szervizből, és akkor talán lesz egy használható telefonom. -
bzoley
veterán
válasz
Oreg_Nene #16 üzenetére
Majd' két éve vodanetezek, de aránylag jól számolnak. Volt, hogy hibáztak, jellemzően a seját kárukra, akár 100-200mb-ot is. A VCM pedig tényleg csak tájékoztató, főleg ha nem szabályosan van leállítva. Viszont az ügyfélszolgálaton már én is voltam, mert már rég nincsenek meg a papírjaim, csak a SIM borítékja a pin kódokkal és kérni akartam egy új ügyfélbiztonsági kódot. Akkor közölték, hogy nem az enyém a kártya, így nem adhatnak új kódot. Grat nekik! Mostanában az összes problémám annyi, hogy akárhányszor kérek/kapok új jelszót a mail-hez, még mindíg a régi működik tovább, amit az Outlook Expresszből nem tudok átvarázsolni a telefonra. Szerencsére a nettel nincs probléma.
-
Oreg_Nene
tag
1. Mondtam már nem akartam barba-trüközni a készülékkel, és a szolgáltatással sem. Kellene egy kis bizalom a szolg részéről a nyomorult ügyfél felé aki igénybe merte venni a szolgáltatásukat.
2. Nézd, össze vissza hazudtak/vagy realitásnak ellentmondó tényeket dobáltak a levegőbe, amit később megcáfoltak. Mondom 10 hónapon keresztül hibátlanul működött, tehát akkor jött az sms amikor a VCM szerint is 75 vagy 100mb-nál jártam. Most azt állítja hogy javítottak a rendszeren vagy frissítettek de az egész sz*rabb lett az én szemszögemből. Szánalmas, hogy felhívnak és azt mondják kivizsgálták az ügyet és átléptem 1mb-val a határt, DE amikor megkérdezem, hogy lett 248mb visszakérdez hogy MICSODA? Nem is tud róla, tartsam a vonalat? Hát ez volt a panaszom egyik pontja! ! A másik meg az hogy amikor lekapcsolták a VCM szerint 62mb jártam. Persze tákéjoztatú jellegyű de nem 1-2mb hanem 38mb vagy ha jobbatt tetszik 38% hibaponttal számol a VCM. Mégegyszer hagsúlyozom ''régebben'' mindig akkor jött az sms és akkor kapcsolták ki amikor a VCM szerint is ki kellett volna
3. kompenzálás nuku de én már csak röhögök, valszeg jön a pannon
Valaki SE T610 + sim + egyenleg még mindig eladó!
ui: - jó az aláírásod -
-
Nimrod
addikt
válasz
Varga Csaba #13 üzenetére
Fék! Prepaides vagyok, ez azokra is áll?
-
Varga Csaba
aktív tag
Ha éppen van erre egy kis fölös időd, miért ne?
A Voda válaszáról mindenképp tájékoztass minket is!
A nyilatkozat azért kell, hogy a szolgáltatód igazolja azt, hogy nem áll fennt vele szemben számlatartozásod ami kizáró ok lenne a számhordozásnál.
Az új szolgáltató is megkéri a nyilatkozatot, de ha viszed akkor sokkal gyorsabban megvalósulhat a számhordozás. -
Nimrod
addikt
válasz
Varga Csaba #9 üzenetére
Hö? Menjek be a Vodához és kérdezzem meg, hogy mit ajánlanak azért, hogy Vodás maradjak?
-
Bog
HÁZIGAZDA
1. És ezt a szolgáltató honnan tudhassa?
2. Az adatforgalmak összegabalyodtak, ez evidens. Ha bejelented, kivizsgálják, nyilván szép gesztus lett volna, ha valami kompenzációt is felkínálnak.
3. A hiba az hiba, amit be kell jelenteni. Mindenkinek lehetnek olyan ambíciói, hogy két oldalas fórumhozzászólást is írnak róla, de ettől nem lesz jobb.
4. Mint a leírásodból kiderült, pontosan időben kapcsolták ki. 101 Megánál, november 2-én. Az ügyfélszolgálatos 92 megás adata nyilván egy régebbi forgalominfo volt, de mint írtad, ezt ő is elmondta. A 247 mega a hiba oka, ez a kivizsgálandó, ez volt az egészben a rossz adat. Minden más úgy történt, ahogyan kellett: meghaladtad a 100 megát, ezért lekapcsoltak. A Connect Me pedig köztudottan nem arra van, hogy bitre pontosan abban számold az adatforgalmad.
Ugyanakkor egyetértek az előttem szólókkal: van más szolgáltató is, ahol talán olcsóbb, talán jobb, vagy pont fordítva. Ha kártyás vagy, akkor tényleg nem köt a vodához semmi. -
Oreg_Nene
tag
1. nem dugom át másik pc-be, nem használok másik készüléket, nem trükközök semmilyen módón
2. Azt lehet hogy jóváhagyták de az én esetemben nem müködik rendeltetés szerűen, ide-oda dobálóznak a különféle adatokkal - 4 féle adatforgalom volt de az egyik igaz, akkor mi vol a másik 3 esetében amit az NHH is hitelesített?
3. Igen egy éve használom, de a hiba az hiba ne kerteljünk. Beleírtam már az előző hónapban is voltak gondjaim de azokat már nem tudom semmivel alátámasztani, aztán meg még a végén én rontanám a Voda hitelét...
4. -Előbb kapcsolták ki mint kellett volna - igen.
-Kivizsgálták a panaszom? ez olyan mint a mesében, hoztak ajándékot is meg nem is
-Működik a szolgáltatás? Mivel kellett a net most fizettem még elő utoljára, de ki biztosít róla hogy ez nem fordul elő megint? -
Bog
HÁZIGAZDA
Csak nagyon röviden:
1. A Connect Me logikus, hogy csak tájékoztató adatokat közöl. Ha a kis telefonoddal e-mailezel, ha átdugod a készüléket másik PC-re, akkor máris borul az adatforgalom.
2. Mint minden netszolgáltató, a Voda számlálója is hitelesített és az NHH által jóváhagyott
3. Ha már egy éve használnám minden gond nélkül a netet, akkor egy adatforgalmi tájékoztató rendszer hibájától nem biztos, hogy ennyire kiborulnék
4. A végén pedig megmondták, hogy mikor mennyi volt a forgalmad. Többet fizettél valahol? Nem. Működik a szolgáltatás? Igen. Kivizsgálták a panaszod, kaptál választ? Igen. -
DigitXT
félisten
Ha jól tudom nem
De, pont ilyen telóm van (szintén voda): Hívásinfó/Idő és költség/Adatforg. száml. A storyhoz meg nem tudok mit mondani...
Nekem speciel két teló van a saját nevemen, mind 20-as számmal
(netezésre sosem használtam őket): biztos jókat röhög a voda, hogy mennyit SMS-ezek/beszélgetek magammal (Barátnő)...
-
Nimrod
addikt
Nemtom, nekem k300i van, de volt T230 is és mindkettőn meg tudtam nézni az adatforgalmat, ott található ahol a hívásidőket is meg tudod nézni.
Pannon:
[link]
Engem a wap érdekel jobban, mail-lel kombinálva. Remélem most ünnepek közeledtével kijön a Pannon valami normálisabb telóval is, mert akkor kártyás csomag készülékkel megérné csak nethasználatra.
Vodával sincs különösebb bajom, meg is tartom továbbra is, csak a Live! zavar. -
Oreg_Nene
tag
''SE-nél meg lehet nézni az adatforgalmat, az mit mondott?''
Ha jól tudom nem, de ennyi móka után úgy érzem felesleges, ha valaki tudja azért világosítson felDe ha a VCM is hülyeséget ír és az egyenleginfó is hazudik (bocs frissítik) akkor nem tudok mit tenni - kikapcsolják és kész. PGSM esetében milyen díjszabású a net?
-
Nimrod
addikt
Én a Vodával alapvetően meg vagyok elégedve, de szerintem a net területén a leggengyébbek. Megnéztem Pannon kínálatát GPRS-re. Sokkal inkább megéri, mellesleg volt is alkalmam kipróbálni nem is olyan rég és sajnos tényleg jobb, mint a Voda.
Ami az adatokra vonatkozik. Jobbára egy-két nap csúszással van forgalom-feldolgozás, ezért lehetett némi kavar, de a 248 MB mégiscsak sok.
SE-nél meg lehet nézni az adatforgalmat, az mit mondott? -
Oreg_Nene
tag
Jöttem, láttam, használtam, feladom, kilépek, íme történetem:
Lelkes híve voltam a Vodának ezt még csak alátámasztja a tény, hogy már több mint 1 éve rendelem meg tőlük a „Vodafone Internet Gprs” néven hirdetett szolgáltatást. Sokan gondolom felnevetnek - ezt meg minek Te buta? Hát azért mert a 29 körzetben hatalmas verseny folyik az egyetlen lehetséges adsl szolgáltató és önmaga között (Monortel monopolhelyzetben csak tagadja) és kissé drágán adja termékeit (pl: 512 vonal/8900huf/hó 1 éves előfizetés esetén, régebben még volt 10 vagy 20k bekötési díj is). Nekem ez nem kellett én csak levelezni és fórumozni akartam, de jött a Voda és megfosztott eme perverzitásomtól.
2005. Október 27-én érkezett az sms a Vodafone által üzemeltetett Egyenleginfóról, hogy meghaladtam a 75mb adatforgalamat. Aki nem ismerné a rendszert még azt is gondolhatná, hogy milyen kedves ez a kis helyes(hisz ha eléred a 100mb-ot kikapcsol a szolgáltatás és rendelheted újra 3125ft ellenében), szól ha baj van, hogy az ügyfél tudjon előre kalkulálni a problémával. De van itt egy helyes kis program a rendszerben ami „Vodafone Connect Me” (továbbiakban VCM) néven borzolja tovább az idegeket. Azért adta ezt a mindennapi kenyerünk mellé „V”, hogy könnyen tudjunk csatlakozni a világhálóhoz, és nyomon követhessük adatforgalmunkat. Tehát sms jön „GPRS adatforgalma meghaladta 76800.0kb-ot” DE a VCM szerint 50mb környékén járok. Ez hogy lehet? Akkor jut eszembe, hogy az előző hónapban is volt hasonló élményem, szerintem túl korán lett vége a Kánaánnak, de azt nem is tudnám sehogy bizonyítani. Biztos valami hiba lehet a rendszerben, gondoltam naiv fejjel. De eltelik 6 nap, majd’ 180óra és eljő 2005. november 2.-a. „Tisztelt Ügyfelünk! GPRS adatforgalma meghaladta az 102.400.0kb-ot”! Ránézek a VCM-re az 62mb magasságában jár. Agyamban a „V” unalomig erőszakolt slágere üvölt death metál stílusban! Miért? Hogyan? Miért pont ma 1 nappal a születésnapom előtt –vitamax kártyát ne küldjetek köszi.
Számháború
Hívom az Ügyfélszolgálatot, beszél hozzám a robot, de minden vonal fogalt, kérem várjon, várjon és várjon (tisztára mint a MÁV Bp-Szolnok vonala). 20 perc után feladom pár órával később sikerül valakivel kapcsolatot teremtenem (pedig nem 1967-et írunk) rögtön panaszkodom, kérdezem, hogy lehet ekkora különbség a számadatok között. Samu kalapács erejével vág pofán a válasz kelet-európai egyszerűség: „A VCM által jelzett forgalom CSAK tájékoztató jellegű!” Mi? Micsoda? Tákékoztató jellegű? 2005-ben? A nagy „V” árnyékában aki uralja Európát? Ennyire telik? Elmondja, hogy ha pontosan akarom nyomon követni a forgalamat küldjek egy 43ft (biztos az izmos tecnikai háttér miatt, vajh miért nem ingyenes mondjuk 2 alkalommal/hó) értékű sms-t az Egyenleginfóra, az majd megmondja hol az én istenem. Jön az sms: „GPRS Internet forgalma 248.3mbyte”!!! Was ist los? „Az Ön által forgalmazott utoljára, utoljára feldolgozott adat dátuma 2005-11-01” Emlékeztek? Október 27 jött az sms, hogy 75mb környékén járok, 6 nappal később már 248mb? 6 nap alatt összeszörföltem (mert tölteni azt nem nagyon szoktam) 248-75=173mb? Megközelítőleg 56k sebességgel? Nagy nehezen kb 15 perc vajúdás után azt mondja az úriember, hogy lát valami adatforgalmat itten, az csak 92mb jelez, de persze ez NEM hivatalos hisz ő nem pontos adatokat lát. Nagyszerű. Senki sem tud semmit? De akkor ki tud? A Nagy Testvér? Panaszt rögzíti, de kérem szépen -bízva bennük a történtek után- hol tudnék erről írásos bizonyítékot kapni? Emailben nem, faxon nem (emberek 2005 van a naptár szerint!) csak személyesen a Vodafone üzleteiben. Még megajánlja, hogy nyugodtan töltsek rá még egyszer, mert egy ilyennek a kivizsgálása 30 azaz harminc nap.
Végjáték
Ok legyen – másnap reggel útnak indulok, boldog szülinapot irány a Sugár. Fent van egy
„V” üzlet bent egy lány „Gyakornok” kitűzővel és egy másik hölgy, Viktória fogadja szerény, akkor még optimista személyemet. Elmondom, mi kellene nekem, néznek rám, mintha az életükre törnék, egymás fülébe susmognak aztán tudomásomra adják, hogy ez itt egy „V” üzlet ámbár nem márkakereskedés CSAK ott kaphatok ilyen papírt vagy tehetek panaszt. Egy tegnapi bejelentésről sem tudtok semmit mondani? Nem tudnak, átmentem a Westendbe mert ott van hivatalos márkakereskedés. Felmegyek, bilétát köpi a gép, M. Szilvia pedig megpecsételi a sorsom. Elmondom mi a baj, beüti a számot a gépbe, komisz mosoly és azonnal rávágja, hogy ez a telefon nem is az én nevemen van. Nem hát, de én töltöm rá a pénzt és én is használom. Az itt nem számít. Akkor mondom tegyek panaszt ez ellen is, hogy nem tehetek panaszt? Azt mondja lehet de semmi értelme. Ugyanis kell hozzá egy telefonszám is és amint meglátják, hogy az a Vodás szám nem az én nevemen van le vagyok …(ide gondoljatok valami szépet) Nem az én nevemen volt, ha jól sejtem abból tudhatta, hogy valamilyen egzotikus közel-keleti cég címe díszeleghetett ott az adatbázisban, egyik arab barátom felmenői viszik a céget tőlük vettem sim kártyát. Mondom, hogy rendben elég nagy utánajárás de szerzek tőluk meghatalmazást. Meghatalmazást magán személytől nem fogadnak el! Vagy bejövök ide az eredeti tulajjal vagy semmi! Megfordult a fejemben a tettlegesség gondolata de nem, ma jó és kedves leszek minden élőlénnyel, elvégre egyszer 25 éves az ember. Próbálok trükközni:
-Lehet, hogy nem is a „V” a hibás hanem én, beszélhetnék valami hozzáértővel?
-Nem vagyok segíthet senki (technikus, szervizes, félisten) hisz nem vagyok jogosult ilyesmi elérhetetlen dolgokra fentiek miatt!
Frissítés
Elmegyek a Blahára, mit mond a Fogyvédelem? Hát gyakran hallanak ilyesmiről, de arról hogy mit lehet és mit nem inkább a Nemzeti Hírközlési Hatóság tudna többet mondani. Nosza elmegyek oda, de ott is azt mondják, hogy szerintük jogos a panaszom de az eredeti tulaj vagy adásvételi vagy meghatalmazás nélkül nem lehet ez ügyet beindítani. Hazamegyek.
November 7.-én csöng a telefon, na ki az mi az? Nem, nem a Zsolti hanem a „V”. Elmondják, hogy látták a panaszt és hát november 1.-jén 101mb volt az egyenlegem, ezért kellett kikapcsolni.
-És mi volt az a 92mb amit az Ügyfélszolis mondott?
-Nem tudjuk.
-És hogy lett 75-ről 248mb a forgalmam 6 nap alatt amikor alig használtam?
-Micsoda? Tartsa kérem? Ezt nem TUDTAM! (Mi a búbánatot csináltatok akkor eddig?) Köszönöm, hogy tartotta, akkor volt frissítés, ebből adódhatott a gond!
-Milyen frissítés?
-Központi.
Beállt az agyhalál.
Kicsit hosszúra sikeredett, sajnálom, de nem tudtam csak így szemléltetni, hogy mennyire ostoba módon van ez (is) kitalálva. Felvetett bennem néhány kérdést:
-Nem tudja mérni az adatforgalmat csak tájékoztatú jelleggel?
-Mióta? 10 hónapig tudtad most meg nem?
-75mb vs 92mb vs 100mb vs 248mb? Mennyi az annyi? Egyik sem igaz vagy mindegyik az?
-Amíg fizetek semmi gond, de ha bármi probléma adódik fogjam be?
Pesze aki szélessával nyomul az jót röhög –meglehet én is nevetnék- de itt nem csak a sebességről van szó. MOST élek, MOST akarok részese lenni a Voda őrületnek miért nem hagyod kedvesem? Beléd akartam még invesztálni, bár tudom hogy neked az édeskevés hisz rengeteg rajonganak érted, miért nem engeded? MOST vagy soha. Utóbbi.
Van egy eladó SE T610 telefonom, Voda függő, 2000huf egyenleggel, de nehogy tolongjatok
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- Samsung Galaxy A16 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Lenovo Legion Slim 5 82Y900BVHV Notebook
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged