-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
#03372544
törölt tag
válasz
God Vazzeg #30698 üzenetére
Jó, mindegy végülis, a kártya elvben holnap aktiválódik magától, minden egyébre meg ott az online üfsz.
A másik: írták hogy regisztráltak az eszámla és az online üfsz rendszerbe, de a megadott jelszavammal nem tudok oda belépni se a kapott 70-es se a hordozni akart 30-as számmal, mindre azt írja hibás szám.
Mondjuk hirtelen nem is nagyon értem melyik szám lesz oda majd a nyerő
Ugyebár a 70-es meg fog szűnni, a 30-as meg még nem is hozzájuk tartozik, egy hét múlva lesz a hordozás. -
Bozek
nagyúr
válasz
Daffni2 #30691 üzenetére
Jogos. Itt az idézet a Voda oldaláról:
"Ha számhordozást kértél, futárunk a rendelés kézbesítésekor egy ideiglenes Vodafone-os SIM kártyát ad át számodra, mellyel a számhordozás megtörténtéig egy ideiglenes Vodafone-os számmal élvezheted szolgáltatásainkat. A számhordozás az általad megadott időpontban fog megtörténni, melyről SMS-ben küldünk értesítést."A másikra viszont annyit, hogy a 48 órát az aktiválástól számítják, amit Te teszel meg a csomagban lévő papíron található telefonszám felhívásával. Tudom, nekem is online hozták a Go+ csomagot, bár ez nem számhordozás volt, csak áttértem kártyásról előfizetésesre.
-
Daffni2
addikt
válasz
Geengster #30686 üzenetére
Addig a vodás SIM csak egy darab műanyag. 12-én a megadott időpontban a régi SIM inaktív lesz, majd aktiválódik a vodás SIM-ed,
Véleményem szerint ez nem így van!
A Vodafone SIM kártya egy ideiglenes számmal rendelkezik aktiválás után működik az előfizetésnek megfelelő feltételekkel.
A számhordozási időablak, mondjuk 12 -én este 8 és éjfél között van, ekkor rövid időre min d a két szám inaktív lesz, majd a másik szolgáltató SIM kártyája és a hozzá kapcsolódó előfizetés megszűnik.
Innentől kezdve a Vodás SIM kártya kapja meg a hordozott számot.A szolgáltatás 48 órás tiltása több okból is fontos, először is azért mert a kártya átadása a futárnak és amíg kézbe kapja az ügyfél ez 48 óra max lehet, és addig se ketyegjen az előfizetés.
A másik meg biztonsági ok lehet, ha elvesztik vagy ellopják mielőtt kézhez kapná a tulajdonos, ne lehessen súlyos ezreket eltelefonálni. -
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
dragonfx #30687 üzenetére
igen, de online rendelés esetén minden költséget feltüntetnek úgyis.
arra esetleg lehet még számítani, hogy egyéb okok miatt kérhetnek előleget amit később lebeszélhetsz majd, vagyis annak összegéig nem kell a havi számlát fizetni. erről természetesen emailben tájékoztatnak és meg kell erősíteni, ha ezzel együtt elfogadod. -
dragonfx
veterán
ertem akkor kb 3-4 nap. es ingyenes a kiszallitas.
-
Geengster
csendes tag
válasz
#03372544 #30685 üzenetére
Az átállás időpontjáig, azaz 12-ig a régi szolgáltatód SIM kártyájával aktív a telefonszámod. Addig a vodás SIM csak egy darab műanyag. 12-én a megadott időpontban a régi SIM inaktív lesz, majd aktiválódik a vodás SIM-ed, onnantól tudsz vele hívást kezdeményezni, illetve akkor tudod aktiválni a SIM-et, ha kell...
-
Bozek
nagyúr
válasz
#03372544 #30673 üzenetére
Kétféle aktiválás van online rendelés esetén tudtommal. Az egyik, hogy egy telefonszámot kell felhívni, ehhez elvileg papíralapon kaptad meg a kódot. A másik, hogy az ilyenkor a kártyára kerülő 48 órás szolgáltatástiltást levetesd. Ehhez jönne e-mailben a kód, de megoldható a 1270 felhívásával is, vagy pedig megvárod, míg letelik a két nap.
Melyik nem megy?
-
#03372544
törölt tag
Üdv!
Vettem egy telót a voda webshopon előfizetéssel.
Most aktiválnám a sim kártyát, de aktivációs kódot kellene megadnom amit elvileg email-ben kaptam.
Sajnos nem kaptam ilyet, pedig egyébről kaptam folyamatosan, pl. a rendelés státuszáról.Ilyenkor mi van?
-
Gaborz1
senior tag
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mennyibe van egy mezei Vodás SIM-kártya? Sima feltöltőkártyás érdekelne.
-
club1
veterán
válasz
dragonfx #30662 üzenetére
A sim kártya beszerzési ára egy szomszédos ország mobilszolgáltatójának csak egy színnel nyomva 100e db-os tételben nettó 8 USD/db körül volt. Ehhez jön ugye az ügyfélszolgálati tevékenységért az alvállalkozók felé kifizetett fix vagy átalánydíj. Nagyjából ez alapján valahol nettó 500 Ft körüli összegbe kerülhet egy szolgáltatónak a kártyacsere. A körbe vágás meg gondolom ettől valamivel olcsóbb.
-
#86973952
törölt tag
válasz
dragonfx #30660 üzenetére
Mindegy hogy kitörted -e már belőle. Hasonlóan képzeld el mint egy adaptert.
Van egy feltöltőkártyám is úgy mellékesbe (azzal szoktam telefont tesztelni). Azt régebbi telefonba tettem bele. Még a kéknél vágattam ki és visszatéve a levágott részben továbbra is használható régi típusnál.
A régit azt meg kivágják neked. De ha kéred szerintem ott is lehet cseréltetni új fajtára. Mondjuk a vágás egyszerűbb művelet.
-
#86973952
törölt tag
válasz
dragonfx #30658 üzenetére
Úgy érti a szolgáltató a 2 évet, hogy lejárt a 2 éves hűséged. Ez a teljes cserére vonatkozik, de akkor is ingyen ki szokták amúgy vágni, ha nem igényled. Az már más kérdés, hogy általában fel sem ajánlják, csak vágják.
Azért is egyértelmű ez, mert ha valaki csak szerződést újít (új telefonnal) és nagy valószínűséggel régi kártyája van még, akkor nem tudná használni.
-
#86973952
törölt tag
válasz
dragonfx #30655 üzenetére
Nem tudom jól értem -e amit írtál, de:
- Az új sim -et úgy kapod, hogy 3 részből áll és úgy használod, ahogy szeretnéd. Másszóval normál kártya méret, aztán egy mini és egy mikro.
- A régi sim -et amúgy ingyen szokták vágni általában és a levágott "keretet" is megkapod. Helyben az üzletben.Kéknél 2 évnél idősebb sim -et amúgy ingyen kicserélnek új fajtára, ha igényled. Szerintem Vodánál is így van. Azt is 3 méretben tudod használni.
-
dragonfx
veterán
van egy előfizum veszek egy másik. a régi előfizum sima sim de cserélném micro.ra mert azt tenném az uj készülékbee. viszont az uj előfiozuhoz a készülék miatt micro.t adnak azt meg visszafelé sima sim.re kéen cserélnem.
gazdaságilag hogy a legjobb ez a kettős csere?
veszek micro sim to sim adaptert az uj készülék miatt meg a régit kicserélik ujra ingyen? -
Frenky25
tag
Mától az Európa Napijegy felhasználhatósága kiegészül az Egyesült Államok teljes területével, 2015.Január.31-ig.
[link] -
zeon.hu
nagyúr
negatívum:
gyakorlatilag megszűnt a feltöltőkártyás rendszer. havonta fel kell tölteni, különben nem tudsz telefonálni, hiába maradt pénz a kártyán.
pozitívum:
Ascend G6-ot kevesebb,mint féláron veheted meg a legolcsóbb előfizetéssel a többi csomaghoz képest. Vodafone Go a lap alján. szerintem elrontott ajánlat, de működik -
#86973952
törölt tag
válasz
Sayuar #30635 üzenetére
Nekem is ez ugrott be. Az ügyfélszolgálatos magán is röhögött.
Egy pozitívumot még tudok a Voda mellé tenni, már 3 különböző márkánál vettem észre, hogy náluk jóval előbb kap az ügyfél friss firmware -t. Szomorúan tapasztaltam, hogy egyik esetben már lassan 2 hónapja megkapta az adott telefon, kéknél meg magentánál még mindig sehol semmi...
-
#86973952
törölt tag
Persze, a próbavásárlás is egy nagyon nagy biznisz, nem véletlenül. Nem is csak a versenyhezet, hanem a minősítés miatt is.
Az előző "kedves" ügyfélszolgálatos, akivel pár hete kerültem szembe viszont a másik véglet volt. Kb. mindenre magasról ejtett, meg láthatóan képben sem volt egy csomó dologgal kapcsolatban (és még finoman fogalmaztam).
-
Rick4
félisten
válasz
#86973952 #30632 üzenetére
Egyszerű ez, versenyhelyzet van, egy rosszul végződő telefonhívás miatt akár egy későbbi felmondás is bekövetkezhet, mérni kell valahogy a dolgozók teljesítményét, erre ez egy viszonylag egyszerű módszer, ráadásul sok költsége sincs, hálón belül két ingyen sms, ami a szolgáltatónak talán 1Ft-jába kerülhet. Azért, mert nekünk innen kintről úgy látszik, hogy jó akciókkal nem akarják meglepni a régi előfizetőket, még elzavarni sem akarják őket.
-
Rick4
félisten
Teljesen jó ez a módszer, ha félévente felhívnak, hogy látjuk, 4 hónapja beszéltél valakivel, és milyen volt az ügyintéző, nem fogsz rá konkrétan emlékezni, azonnal meg valószínű képben leszel, ezzel mérik az ügyfélszolgálatosok teljesítményét, és biztosan ösztönzőként hat rájuk, (akár anyagilag is) hogy a nevéhez fűzhető sok pozitív értékelés. Amúgy a t-mobile-nál és a t-home-nál is ugyanígy működik.
-
csab2
veterán
-
#86973952
törölt tag
válasz
Vangelis #30623 üzenetére
Te egy szerencsés ember vagy. Bár lehet én is a Vodával.
Telenor -os ügyfél még a Pannon -os korszakból lettem. Azóta is meg van.
T -hez meg még a Westel -es időből kerültem. Tőlük most 1 hónapja vettem nem érzékeny búcsút.Vodával kapcsolatban a legtöbb rossz tapasztalatot flottás ügyfélként szereztem. Meg egy közeli rokonom ügyeinek intézésénél, aminél nem éppen a legkorrektebben szerettek volna eljárni, de ez más téma.
Kaptak is tőlem eleget. Viszont nem lettem volna korrekt, ha nem jegyzem meg azt is, ha valamiben pozitívan járnak el. Igazából ez volt a lényege.
-
#86973952
törölt tag
válasz
Sayuar #30620 üzenetére
Szó sem volt arról, hogy az egekig magasztalnám a Vodát. Sőt, mint ezt jeleztem van azért nem kevés sarkallatos, problémás dolog a működésükben. Viszont pont ez volt a lényege, nem kifejezetten lehúzni szerettem volna őket, mert 1001 okból teljesen jogosan már megtettem.
1.
Teljes mértékben marketing fogás, ez nem is volt kérdéses. Viszont érdekes módon más szolgáltató a sok-sok év alatt még 1x sem hívott fel azzal, hogy mi volt a problémám. Pedig a korlátlan csomagjaim előtt havi 40-80 ezer között (néha többet, kevesebbet ritkán) hagytam ott havonta. Itt is szimplán a gesztusról van szó és ez ügyfélkezelés, bármennyire is marketing fogás, nagyon hasznos dolog. Ettől én sem gondoltam azt, hogy holnaptól rövidebb idő lesz a várakozás, szimplán legalább reagálnak a problémára, ez is valami, mert a többi szolgáltató nagy ívben ejt hasonló gondokra.2.
Nem is írtam, hogy a telefonszámlának szólt volna, mivel azon nem forgalmaztam egy percet sem a 9 nap alatt (aug. 10. vásárlás, aug. 19. zárás). Ráadásul szimplán 6.000 forintos csomag, aminél durván 2.000 forintot fizettem be. Amúgy a kávéért nem fizettem semmit, remélem legközelebb sem fogok, mert aktív fogyasztó vagyok.3.
Ez nem feltétlen a Vodának szólt, hanem hogy az eddigek során, ebben a témában minden esetben egyértelműen állást foglaltak az ügyintézők.Ezzel nem azt szerettem volna "mondani", hogy mekkora király a Voda, de még csak nem is azt, hogy elborultam és hanyadt estem. Egyszerűen arról van szó, hogy a magyar szolgáltatói piac a külföldi viszonyokhoz képest a béka se...e alatt van. Nem csak mobilszolgáltatás üzletágban, hanem minden másban is. Egy-egy ilyen gesztus, aminek mindegy az indítatása ügyfélközpontúbbá teszi a szolgáltatást, ami itthon nagyon hiányzik.
Amúgy nem vettem kötekedésnek, remélem a reakcióm sem vet fel problémát.
-
Sayuar
senior tag
válasz
#86973952 #30618 üzenetére
Üdv!
"Remélem a leírtak nem adnak okot a kötekedésre."
Remélem nem annak fogod értelmezni a soraim.
Akkor lássuk:1. ez az egész értékeld az ügyintézést egy marketing fogás. Arra alapszik, hogy elhitesse veled azt, hogy fontos a véleményed. Sokan -és te is- a várakozási időre panaszkodnak. Ez már nagyon régóta így megy. Ha valóban fontos lenne a vélemény, akkor egy idő után megoldanák ezt a problémát, de a facebook oldal bejegyzéseit elnézve, nem ez zajlik. Oda jutottam, hogy csak a vonalas (fizetős) számon hívom az ügyfélszolgálatot, mert nincs kedvem 40-50 perc zenélést-, és "hívása fontos számunkra" demagógiát hallgatni.
2. Egy kávé ügyfelenként (önköltségi ára ~20Ft) még mindig olcsóbb mint +1 embert alkalmazni minden egyes üzletben.
3. abból, hogy egy bizonyos ügyintéző mit ajánl, még nem lehet messze menő következtetést levonni. Egy ügyintéző viselkedését nem húznám rá a vodafone márkára.
Szumma-szummárum: én inkább a hang alapú szolgáltatások miatt lettem vodafone-os, mert számomra (akkor) ez volt a legjobb döntés.
-
#86973952
törölt tag
Üdv. Mindenkinek,
Jópár negatívum ellenére azért szeretnék most néhány pozitív dolgot megosztani veletek (mert ilyet is kell). Persze sokaknak ez nem lesz újdonság, de nekem az volt (hosszú évek óta nem voltam Vodás), meg annak is az lehet, aki ide téved, de még nem Vodás.
1.
Pár hete vásároltam náluk egy telefont, előfizetéssel. Természetesen az továbbra is bosszantó, hogy jóval több időt kell eltöltenem várakozással, mint a másik 2 szolgáltatónál, de ami utána jött az meglepett, mivel eddigiekben csak magentánál meg kéknél voltam szerződve, elég hosszú ideje. Jött a szokásos SMS, hogy értékeljem az ügyintézést, amire meg is adtam az előbb leírt ok miatt a 8 -at (10 -es skálán).Másnap felhívott egy Vodás munkatárs az iránt érdeklődve, hogy miért csak 8, mi volt a probléma?! Eddig többször értékeltem már különböző számokkal a szolgáltatókat, de még sosem fordult elő, hogy felhívtak volna.
2.
Amikor bementem rendezni az első havi számlám (persze mellette beírtam a gépbe is a mobilszámom), X várakozási időn után már jött az SMS, hogy sajnálják, hogy ennyit kell várnom, meghívnak egy kávéra, amit az ügyintézőtől kérhetek majd el, ha sorra kerülök.3.
Hosszú évek óta most először fordul elő, hogy egy ügyintéző kifejezetten a Samsung ellen beszélt, de az LG -t sem ajánlotta (beszélgettünk még pár percig). Persze itt lehet arról vitázni, hogy ez mennyire jogos vagy nem, de nem ez a lényege. Mindig ezt a két márkát szokták preferálni, elég láthatóan állnak mellettük a szolgáltatók. Szerintem ez mindenképp "unikum".Persze ezek nem olyan dolgok, ami bármilyen más szempontból is megkönnyítené a kapcsolatunkat, de szerintem mindenképp bizakodásra ad okot az ügyfélkezelés tekintetében. Először éreztem azt Magyarországon egy szolgáltatónál, hogy tényleg Európában vagyunk. Szimplán azért írtam ezt le, mert a negatív tapasztalatok mindig megtalálják ezt a témát (akár jogosan is), de ilyet is néha le kell írni.
Remélem a leírtak nem adnak okot a kötekedésre.
-
Paloczi95
tag
Sziasztok!
Van valaki, aki tudna MOL-os flottával kapcsolatban valamilyen infóval szolgálni? Mivel nem nyilvános a flotta, ezért gondolom PÜ-ben.
-
chester99
aktív tag
Üdv
Flottás előfizetésel rendelkezem amiben 500 mb net is van, szeretnék átlépni a 2 gb-os csomagba, ilyenkor változik a hűségidő?
-
Bozek
nagyúr
válasz
tomcsa44 #30606 üzenetére
Az a 8 számjegy ide kell: [link]. Én nem kaptam e-mailt (mivel nem volt meg nekik az e-mail címem), így várhattam 2 napot a szolgáltatás aktiválására. Pontosabban felhívtam őket 1 nap után és levetettem a tiltást, ami online rendelés esetén a kártyán van. Amíg azt nem veszik le, nem tudsz semmit se csinálni a kártyával, csak a 1270-et hívni.
Egyébként meg ITT regisztrálni kellene az Online ügyfélszolgálathoz, mert szerintem ők nem fogják azt megcsinálni helyetted. Utána már be tudsz lépni és látni fogod az adataid. -
tomcsa44
tag
válasz
felhasználóx #30609 üzenetére
Köszönöm szépen! Akkor így teszek.
-
tomcsa44
tag
Sziasztok!
Van egy problémám. Nem tudok belépni az e-számlámhoz. Ma jött meg a telefon a simmel (Go), és a voda azt írta emailben, hogy regisztráltak a rendszerben és megadtak nyolc darab számjegyet.
Mikor beírom a telefonszámom és ezt a sorozatot, hibát dob Azonosítási hiba jelzéssel.
Ha elfelejtett jelszóram egyek és megadom a számom, ott az "A telefonszám hibás" hibát adja.Mi lehet a gond?
Még egy kérdésem lenne, ha sose tudok belépni. Az elkészült számlámról mindig küldenek sms-t. Ha ekkor átutalással fizetek, az célra vezető? Nem akarok csúszni majd egy számlával sem.
-
zsof Nokia
aktív tag
Köszönöm szépen!
-
Rick4
félisten
válasz
zsof Nokia #30603 üzenetére
Minden belföldi nem emelt díjast, a 20-30-31-70-eseket, a vezetékest és a 40-es körzetszámú kék számokat is.
-
zsof Nokia
aktív tag
Sziasztok
A vodafone Rednél a 20-as 30-ason kívül a belföldi vezetékes számokat is korlátlanul lehet hívni?
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged