-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sayuar
őstag
válasz #86973952 #30618 üzenetére
Üdv!
"Remélem a leírtak nem adnak okot a kötekedésre."
Remélem nem annak fogod értelmezni a soraim.
Akkor lássuk:1. ez az egész értékeld az ügyintézést egy marketing fogás. Arra alapszik, hogy elhitesse veled azt, hogy fontos a véleményed. Sokan -és te is- a várakozási időre panaszkodnak. Ez már nagyon régóta így megy. Ha valóban fontos lenne a vélemény, akkor egy idő után megoldanák ezt a problémát, de a facebook oldal bejegyzéseit elnézve, nem ez zajlik. Oda jutottam, hogy csak a vonalas (fizetős) számon hívom az ügyfélszolgálatot, mert nincs kedvem 40-50 perc zenélést-, és "hívása fontos számunkra" demagógiát hallgatni.
2. Egy kávé ügyfelenként (önköltségi ára ~20Ft) még mindig olcsóbb mint +1 embert alkalmazni minden egyes üzletben.
3. abból, hogy egy bizonyos ügyintéző mit ajánl, még nem lehet messze menő következtetést levonni. Egy ügyintéző viselkedését nem húznám rá a vodafone márkára.
Szumma-szummárum: én inkább a hang alapú szolgáltatások miatt lettem vodafone-os, mert számomra (akkor) ez volt a legjobb döntés.
[ Szerkesztve ]
-
csab2
veterán
válasz #86973952 #30618 üzenetére
Én kb. 2,5 hónapja vagyok vodás. Nekem az tetszett nagyon, hogy miután beszéltem az ügyintézővel, SMS-ben elküldték a nevét, hogy kivel beszéltem.
Engem nem érdekel ha valami marketing fogás, ha ez együtt jár udvariassággal, figyelmességgel, praktikummal.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
Rick4
félisten
válasz #86973952 #30632 üzenetére
Egyszerű ez, versenyhelyzet van, egy rosszul végződő telefonhívás miatt akár egy későbbi felmondás is bekövetkezhet, mérni kell valahogy a dolgozók teljesítményét, erre ez egy viszonylag egyszerű módszer, ráadásul sok költsége sincs, hálón belül két ingyen sms, ami a szolgáltatónak talán 1Ft-jába kerülhet. Azért, mert nekünk innen kintről úgy látszik, hogy jó akciókkal nem akarják meglepni a régi előfizetőket, még elzavarni sem akarják őket.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz #86973952 #30659 üzenetére
az uj előfi egy régi nokiába menne ahhoz akkor hiába járna micro az egyben sima sim is ha nem ugy töröm ki?
a régi sim szerződéshosszabitos volt.hűség lejárt de most ujra van rá. nem tudom hány éves.
1x cseréltettem már."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #86973952 #30734 üzenetére
feltöltőnél nem tudom naprakészen ellenbőrizni hol tart az egyenlegem mikor huznak le rolam" csak ugy" véletlen mert nem figyeltem 500ft.ot előfizunál ezt nem tudjőák emrt neten követhető.amugy sokáig kártyás voltma de miutáűna tés a voda is ezt cisnálja nekem felejtős.
amugysem tudnék hirtelen független telora 70-80at kiadni összehozni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
matyi012345
őstag
válasz #86973952 #30899 üzenetére
Igen, közben felhívtam az ügyfélszolgálatot és érdekes módon először ott is azt mondták hogy válthatok, semmi akadálya, és elkezdtem mondani hogy az Europarki üzletben így jártam, akkor mondta hogy várjak, és utána mondta hogy tényleg volt készülékvásárlásom Jan 27-én (1ft-s Nokia) és ezért most nem válthatok. Elfogadom, de azt nem látom át, hogy ez miért éri meg a Vodának. Most váltottam volna magasabb csomagra, plusz otthagytam volna egy 20-ast a telefonér. Nem értem őket.
-
dragonfx
veterán
válasz #86973952 #30905 üzenetére
Hol kapod kedvezménnyel? Ugyanannyiért adják mint a függetlent csak 24 hó alatt fizeted ki az árát..de általában többet.
Matyi: egyszerű a válasz azért mert a vodanak.nem.érdeke készüléket adni neked.szükségből teszik.szolgáltatás nyújtásra szerződnek nem telo.értékesítésre.....gáz.de ilyenek lettek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
eami
addikt
válasz #86973952 #30922 üzenetére
nyilván az a legtisztább, hogy ha egybe leszurkolod valaminek az árát és kész. Mondjuk azért aki 3-4x annyit is letudna rakni egy telefonért és mégsem teszi, sem biztos hogy hülye. Ha nézel mondjuk egy 150 ezer forintos készüléket amit mondjuk odaadnak 50ért és utána cserébe 24 hónapon keresztül havi +5 ezer forintot kell fizetni az előfizetéses díjon felül, akkor nézheted úgy is hogy ahelyett, hogy ott helyben megszabadítottak volna +100 ezer forinttól, van 100 ezer forintod amivel 2 évig te gazdálkodhatsz és akár meg is sokszorozhatod.
Nyilván nem ez a megközelítés az általános, de ezzel sincs semmi gond. Körülmény / lehetőség függő, azon túl pedig szín tiszta matek.
-
morfondőr
őstag
-
membrandj
nagyúr
válasz #86973952 #31001 üzenetére
Mindegyik szolgáltató ászf-be benne van,hogy csak pénzért cserélnek sim kárytát.. Olvass vissza, nem 1 embert zavartak már el, mivel odament,hogy " vettem új telefont, ebbe micro sim kell. Cserélitek? " Válasz: Persze, 7000 ft.
B verzió, az amit mondtam és kb 2 perc alatt kicserélik az ügyintézőik 99%-a. Max kifogod azt azt 1 %-ot, aki szívatni akard, de akkor átmész máshova.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
válasz #86973952 #31012 üzenetére
Aszf-ben szerintem még mindig 7000 ft szerepel,de ettől eltérhet a voda a te javadra.
- szar a sim
- szépen kéred és normális az ügyintéző( ez lutri, ügyintézőtől függ)
- azt mondod,hogy hibás, dobálja a térerőt stb.
(legalábbis 1 éve még kb így volt)Én csak azt mondom,hogyha bemész és közlöd,hogy te vettél egy telót és neked ezért kell a micro sim, akkor simán rávághatja az ügyintéző,hogy ez fizetős.
Az megint más kérdés,hogy a gyakorlat azt mutatja,hogy az ügyintézők jó fejek és simán cserélik.
Csak azért írom, mert ha valaki meg majd bemegy és szépen kérik tőle a pénzt(legyen rá csak 1% esély), akkor ide jön magyarázni,hogy miért írtok ilyet.
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
dragonfx
veterán
válasz #86973952 #31004 üzenetére
ja nekem si ez volt soron kívül 10 sec bolt.
nekem 1.5-2 éves kb és nem cserélték.
ha doálbja a 3G.t cserélik...előtte levő így lett nekem lecserélve.
de mkostmár ha hibátlan lehet a 2 évest se cserélik mert valami olyan van hogy 2.5-3 éve valami ujjulét a sim kártyák belsejében és ezt ők ránézésre tudják és ha már uj fajta nem cserélik csak vágják ha a régi fajta és 3 éves akkor akkor is cserélik ha éppen még jó.szerintme így mükődik.
természetesen a régit be kell vinni hozzá.
ha pénzbe is kerül a csere kb 3500ft.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
eami
addikt
válasz #86973952 #31144 üzenetére
én inkább szoftveres oldalra gondoltam. Itt egy magyar nyelvű videó példának, de angolul rengeteg szakmai anyag van
-
313313
addikt
válasz #86973952 #31254 üzenetére
Többi szolgáltatónál is nevetséges a csomagokhoz tartozó adatmennyiség. A Telekom pl november 1-től minden előfizetéses csomagját LTE képessé tette. A legolcsóbb csomagjukba 50mb adat/hó van
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Rick4
félisten
válasz #86973952 #31260 üzenetére
Akkor tudhatnád már, milyen a digi, egy sarokkal arrébb már nem szolgáltat, és annyi. Itt is lesz 30000 emberre kiépített kapacitás és csókolom....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Bozek
nagyúr
válasz #86973952 #31263 üzenetére
Azért egy mobilszolgáltatás esetében biztos érdekelne az "egy sarokkal arrébb már nem szolgáltat" rész. Márpedig itt arról van szó, nem a TV-ről meg a NET-ről.
A tartalomfogyasztás is érdekes kérdés, nekem azért az 500 MB majdnem hó végéig elég szokott lenni (függ attól is, hogy épp hány meccsről tudósítok abban a hónapban, mivel az folyamatos online kapcsolat 2 órán keresztül, percenkénti 1-2 frissítéssel). Nem kell YouTube videókat nézni, netrádiót hallgatni. Továbbá a 3 app is lehet nagy méretű, főleg a mai világban.
-
Bozek
nagyúr
válasz #86973952 #31268 üzenetére
Senki nem tiltja meg, hogy vegyél kiegészítő adatcsomagot. Mint írtam, nekem általában elég az 500 MB. Frissítést, hírek offline letöltését WiFi-n végzem. Gondolj bele, hogy egy-egy játék már akár 1 GB-os is lehet (tudom, nem játszol), akkor adjanak 100 GB-ot a szolgáltatók a 9990 Ft-os előfizetésed mellé?
[ Szerkesztve ]
-
Bozek
nagyúr
válasz #86973952 #31270 üzenetére
Te nem érted a lényeget.
Hétköznapi példa: Ha veszel egy gyorsabb autót, akkor ugyanazért a pénzért több benzint fogsz bele kapni? A szolgáltató se fog neked a két szép szemedért magasabb adatforgalmi keretet adni. Ha szükséged van rá, megveszed, ennyire egyszerű a történet.
Azt se feledd el ilyenkor, hogy ha mindenki 3-4 GB-nyi keretet kapna, akkor azon lógna folyamatosan, nem használna máshol se WiFi-t. Márpedig a tornyok kapacitása véges, így idővel meg azért szidnák a szolgáltatókat, hogy minek az LTE, ha ennyire lassú. -
trec12
addikt
válasz #86973952 #31368 üzenetére
A mobilnetüket (ugye ez a Telenortól van) is csak a saját ügyfeleiknek adják kedvezményesen és azt is úgy, hogy egy efi egy SIM-et kap olcsón a továbbiakra nincsen kedvezmény. Persze előny hogy hűséget nem kell kötni semelyik esetben sem. További korlát viszont, hogy a sebesség is limitálva van attól függ milyen csomagra fizet elő valaki. Nos ha roaming lesz hangban akkor kb. ugyan ez lesz a felállás - gondolom én. Ergo baromi olcsóság ebből nem lesz szerintem amíg nem lesz saját hálózat. Bár tévedjek...
[ Szerkesztve ]
-
eami
addikt
válasz #86973952 #31393 üzenetére
érdekes módon csak itthon múlt el, más országok meg ezek szerint le vannak maradva. csalók ellen meg nem védekezni kell hanem behajtani a tartozást. pont a voda még szüzességi nyilatkozatot is elkér ha új szerződőről van szó, akkor nehogy már ne tudja behajtani ami jogosan az övé...
-
313313
addikt
válasz #86973952 #31393 üzenetére
Ismerek olyat, aki szolgáltatónál dolgozik, hajléktalanok/fiktiv adatokkal drága telefonokat hozbki szinte ingyen, telefonokat tovább adja, cég meg duplán károsodik... Mikor olyanja van, akkor az üzlet készletét dézsmálja megy a megfelelő kiskapukkal.
Sajnos nem a kisemberek huzzák le a szolgáltatókat a bedölt előfizetéseikkel, hanem a dolgozók a nagyértékű telefonok kiadásával olyanoknak, akik üzletszerűen abbol élnek, hogy előfizura hoznak ki telefonokat, amiket adnak le a sarki gsm boltoknak.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
4Grider
nagyúr
válasz #86973952 #39363 üzenetére
Egy év a kötelező jótállás. A kötelező jótállás ideje alatt kicserélt fődarabok vonatkozásában a jótállás újraindul. A második évre a gyártó/forgalmazó által felvállalt jótállás szabályai érvényesek, azaz az ilyenkor cserélt fődarabokra a jótállásnak nem kötelező újraindulnia. Olvasd el a második évre vonatkozó gyártói/forgalmazói vállalást.
-
Nordbright
csendes tag
válasz #86973952 #39440 üzenetére
Szia Olvastam ezt a Voda honlapján is de a megfogalmazás nem egyértelmű, ködösítés van.
Az elején még így kezdi:
"Új telefonkészülék vásárlásakor, amennyiben új szerződést kötsz nálunk automatikusan..."
DE
"... ha nem fér bele az új készülékedbe... Ha a méretre vágás nem lehetséges, akkor díjmentesen van lehetőség "
Igen ám, de új Vodafontól vásárolt készülékedbe, vagy új/másik akárhol vásárolt független készülékedbe, esetleg duálba?
Szerintem ez messze nem értelmű, hogy csak Vodás készüléknél cseréli ki díjmentesen, vagy mindenkinek kicseréli akármilyen készülékbe ha kéri. Van valakinek friss tapasztalata?
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)