-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
zeon.hu
nagyúr
udv!
az normális, hogy készpénzes készülék és előfizetés vásárlás esetén hitelbírálat miatt hívnak fel?
asszony megrendelte az új előfizetést és telefont, átvételkor fizetéssel, erre 5 perc múlva hívta a voda és kérdezték a szokásos adatokat a hitelbírálathoz. -
-
Bozek
nagyúr
válasz
Sayuar #30594 üzenetére
Európa Napijegy: "A 990Ft-os napidíjért külföldön is a hazai adatkereteddel netezhetsz."
Amiről Te beszélsz, az a MobilWeb Hetijegy, ott van 100 MB 3000 Ft-ért 1 hétre. A MobilWeb Napijegy 690 Ft és 25 MB-ot kapsz és van még a MobilWeb Külföldön Opció, ami meg 50 MB naponta 1990 Ft-os havidíjért.
Nem azt mondtam amúgy, hogy magyar SIM-el olcsóbb. Az akkor igaz, ha csak egy vagy két napra mész Olaszországba.
-
Sayuar
senior tag
A Digi Italia kezdő szám 5 EUR, ami teljes egészében leforgalmazható/lebeszélhető, vagyis ebből a kezdő egyenlegből beaktiválható a 3 EUR díjért a már említett 500 MB-ot. Szerintem klasszisokkal jobb 5 EUR-ért (~1500 HUF) venni egy olasz számot, mint roamingolni napi 990 HUF-ért. Ráadásként a roamingolt magyar kártyára csak 100 MB-ot kapsz, szemben az olasszal amin 500 MB van.
Azért erős lenne, ha egy magyar SIM-el olcsóbb lenne az olaszországi adatforgalmazás, mint hazai, olasz SIM-el.
-
felhasználóx
tag
válasz
Krisz79 #30587 üzenetére
Ezek a gyengècske, cseppet sem versenykèpes opciók vannak:
http://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/kulfoldon-roaming?icmp=BBB999
Persze a voda nem ad semmi semmi külön opciót az olasz hàlózatàra....Szerintem jobban jársz egy olasz prepaid kàrtyàval ami ràadàsul nem tiltja a voip-ot sem. (Tim.it , Tre.it) igy a telefonàlàs is szinte ingyen lesz (1-2ft/perc) vagy a reenger-rel 15 napig valóban ingyen.
-
Krisz79
őstag
Vodafone előfizetőként milyen opciók léteznek külföldön internet basználatra.
(Olaszo)
Gondolom az itthoni nem kóser odakint...?
Napijegy vagy milyen opciót tudtok? -
Paloczi95
tag
Sziasztok!
Nincs köztetek valaki, aki tudna segíteni valamilyen flottába bekerülni? Kétféle csomag kellene: az egyik kb 1 giga nettel, viszonylag nagyobb lebeszélhetőséggel, a másik pedig 1-200 mega nettel és kicsi lebeszélhetőséggel. Fontos lenne a flottán belüli korlátlan ingyenes hívás és az, hogy magánszemélyként lehessen csatlakozni.
PÜ-ben is várom a segítségeteket!Köszönöm előre is!
-
nonsen5e
veterán
Nekem ma kora-estefelé megjavult az egész netinfos mizéria végre....
-
-
5150head
senior tag
Sziasztok!
Még 2010 környékén váltottam tweet plus csomagra. Kb 1-1,5 éve zaklat a vodafone, hogy váltsak csomagot, de sose akartam, mert tökéletes a mostani. Mindig elutasító voltam, sokszor fel se vettem nekik a telefont. Még akkor biztosított az egyik ügyintéző, hogy engedély nélkül soha senkit nem raknak át másik előfizura. Július vége felé felhívtak megint, már ráztam volna le a csajt mire ő azt mondta, hogy mindenféleképpen váltanom kell csomagot, mert kivezetésre kerül a mostani előfizetésem, mondom jól van ha lesz időm meg kedvem, utánajárok. Szombaton bementem a vodához, megkérdezni, hogy ez most mi? A kiscsaj lekérte az adataimat, mire kiderült h a csomagomat MÁR áprilisban módosították Go-ra a tudtom és beleegyezésem nélkül. Nem tűnt fel a dolog, mert a fizetendő nagyjából nem változott. Papírt nem kaptam, semmi nem utalt rá. De akkor minek hívtak július végén, ha áprilisban önkényesen átraktak másik előfizetésre? A csajszi érdemben nem tudott a dologhoz szólni, hívjam a 1270-et és tegyek panaszt, ott rögzítik a hívást, meg visszanézik a régi hívásokat, hogy nem tanusítottam-e ráutaló magatartást. (Én tudom, hogy nem, mert nagyon cicás vagyok az ilyenekre.) A gond az, hogy a két év hűséget is a nyakamba akarják varrni, másrészről, ha már váltanék, akkor inkább a Go+ -ra. (De ezek után lehet, hogy más szolgáltatóra) És most jön a csavar: Tegnap beléptem az online felültre ahol még a tweet csomagom szerepel...
Nah ilyenkor mi van? Járt már valaki ilyen cipőben?
-
nonsen5e
veterán
-
nonsen5e
veterán
Én is csak pislogok, utóbbi pár hétben többet elérhetetlen a netinfo mint amennyit igen, mielőtt meg váltottam mobilnet L-re mobilnet 14-ről különösen vicces volt, mert ugye a 8 giga netet 1 gigánként kellett nyomkodni... Nincs netinfo, van lassított net napokig.
Mondjuk az már más tészta, hogy tegnap (előtt) éjfélkor szokott átállni az új hónapra, nekem meg még mindig nem (sebesség is lassú). -
Geengster
csendes tag
válasz
HartgeH3-2.8 #30565 üzenetére
Nyugi! A 10 éves előfizetőkre is sz@rnak! :/
-
Soma01
veterán
Nekem nem írja ki pontosan szerintem a pontos adatforgalmamat. A számlázásig hátralévő napok száma 31, de a felhasználható adatmennyiség nem állt be alapra. De lehet majd holnap már jó lesz.
Jaa! "Az aktuális adatok 2014.08.21. 11:40-kor készültek." A számlazárásom meg 25. és ezek szerint 21. óta nem frissült az adatforgalmi rész. De 25-én a számlázásig hátralévő napok száma beállt 31-re.
-
Bozek
nagyúr
válasz
HartgeH3-2.8 #30565 üzenetére
Nem értem, hogy az új előfizetéshez mit akarsz a Netinfo oldalon...
-
Rick4
félisten
válasz
HartgeH3-2.8 #30565 üzenetére
Ide csak az igazán kitartó emberek tartozhatnak.
Azért nem mindegy, hogy 2 év alatt 1 nap szívás, és a többi oké, vagy másoknál 1 nap laza, és a többi szívás.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Mondom rendelek már magamnak egy új előfietést és készüléket.
Minden megvan nézve, el van döntve stb.1401 letérdelve (hívom és hívását nem tudjuk fogadni viszont hallásra üzenetet hallani, netinfo hivatalosan letérdelve (bár nekem bejön itthon, de rendelni nem lehet.).
Vodafone a 1270-et mondja, az ottani kolléga pedig "nem vette fel a rendelésemet" és a boltot javasolta ahol mutassak be 200 iratot, és essek el egész bátran az online kedvezménytől is. Minek az.Korábban rendeltem volna már webes felületről de:
Feltöltős kártyám van de a rendszer nem ismerte ezt fel és vagy új számot "hajlandó" csak adni vagy számhordozást ajánl fel tesco mobil meg egyebekről miközben vitamaxos fiókommal vagyok bejelentkezve, ezért irányítottak korábban a 1401-re mert az a biztos...hát nem nyert.
Elég biztató jelek ez egy leendő előfizetőnek.
Kb Sz@rnak az új ügyfel igényekre. -
gabor9991
addikt
Ryder1:
Értem, köszi.
A 1270-et többször is próbáltam hívni, de kb. 20 perc várakozás után annyira nem lehet a hívásom fontos mégsem, így le szoktam tenni.
Nem tudod kb. mikorra állhat helyre a rendszer? -
gabor9991
addikt
Nem tudja esetleg valaki, mi történik a vodafone-nál mostanában?
A hét eleje óta nem tudok belépni az online ügyfélszolgálatba se mobilon se pc-n.
Az 1270-en munkatársaik továbbra is foglaltak...
Meg szeretném tudni, hogy áll az egyenlegem, jóváírták-e a befizetésem...stb.
De lassan egy hete nem sikerül. -
SPeti1984
senior tag
Adott egy Samsung Galaxy S plus telefon amin Vitamax Premium Perc&Net csomagom van. Kaptam is 500mb netet de sehogy nem tudom elindítani a netet a telón. Mit vagy hogyan kell beállítani rajta? Ami a szolgáltatónál fent volt hgoy APN meg egyéb beállítások azokat megcsináltam de így sem jó.
-
club1
veterán
válasz
Cartman023 #30549 üzenetére
A Telenor felmondáskor mindig egész hónapot számláz. Ha itt megkérdezted volna (vagy még inkább a topicjában), mondták volna rögtön egy páran, hogy a hónap második felében intézd a hordozást...
-
club1
veterán
válasz
Cartman023 #30546 üzenetére
Igen.
-
felhasználóx
tag
válasz
n@p@lm #30540 üzenetére
Szerintem az hogy valamelyik operátor magasabb áron dolgozik az önmagában nem lehúzás.... (nyilván az operátor szervizének is vastagon nyereségesnek kell lennie.....) viszont nagyon hasznos infó Montesantos fórumtárstól hogy hová ne vigyük garanciális javításon túl javíttatni a készülékeinket.
Bár lehet, hogy ennél olcsóbb megoldás az ebayről rendelni alkatrészt akár szerelő kit-tel is a vállalkozó kedvűeknek.....(remélem ezzel a hozzászólásommal nem sértem meg a fórum és a szent szolgáltatók szabályait, ha igen előre is elnézést kérek)
Ugyanez a véleményem a szolgáltatóktól vásárolt "akciós" hitelre vett készülékekről is, amelynek a többszörösét fizettetik meg a "türelmetlen" felhasználóval. -
Cartman023
aktív tag
Üdv,
Számhordozásnál a régi szolgáltatómnál automatikusan megszűnik a szerződésem?
-
#03969024
törölt tag
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy a SIM-en tárolt saját számot hogyan lehet Nokia C1-01-n átnevezni? -
válasz
n@p@lm #30540 üzenetére
A térítéses javítás fix költsége 4445 forint (ami 1270 forint kezelési költségből és 3175 forint bevizsgálási díjból áll). Ezt az összeget a készülék leadásakor kell befizetned.
A szerviz ezt követően megvizsgálja a készüléket és árajánlatot ad a javításra.
Ha nem fogadod el az árajánlatot, akkor a szerviz a készüléket visszaküldi, a befizetett kezelési költség és bevizsgálási díj azonban már nem jár vissza.
Ha elfogadod az árajánlatot, akkor a bevizsgálási díjjal csökkentett javítási díjat kell befizetned.
mondjuk azon lehet vitatkozni, hogy egy nem garanciás készülék utaztatása drága-e 1270-ért. Ha csak egy emeletet kell feljebb menni, akkor nyilván igen, de ha a fél országon kellene átmenni a szervizig, akkor már nem is annyira
-
n@p@lm
őstag
válasz
Daffni2 #30539 üzenetére
hahaha
vajon a nokiás miért nem kért "bevizsgálási" díjat?
hmm?
azé, mert a hiba egyértelmű volt, kijelzőmeghibásodás, semmi bevizsgálásra nem volt szükség, azé!!!!!444!
ne röhögtess hogy hibára felvenni 4000 forintba kerül...haggyámá....
ha nem lehúzás akkor közli az ügyféllel hogy 2 emelettel feljebb ott a nokia szerviz fáradjon oda fel és megkíméljük 4000 forint kifizetésétől.
a kisasszony meg így is, úgy is megkapja a fizuját, szóval rossz a példád.
naszóval, haggyámá.... -
Daffni2
addikt
válasz
n@p@lm #30538 üzenetére
Aha, tehát ha valaki nem akar elvégezni ingyen olyan valamit amiért neki is fizetni kell a szervíz felé, akkor az lehúzás!
Magyarországon miért szeretnének mindent ingyen?
Ha haszna van valakinek az miért bűn?Te azért dolgozol, hogy jól elfáradjál?
Kíváncsi lennék, mit szólna valaki abban az esetben, ha fizetésnapon azt mondaná a főnök, hogy x ezer forittal kevesebbet kapsz most.
Hogy miért, mert ennyi kedvezményt-stb adtam a vevődnek! -
n@p@lm
őstag
válasz
Montesantos #30537 üzenetére
igazad van, ez egy lehúzás lett volna a voda részéről.
-
Montesantos
senior tag
válasz
Sayuar #30535 üzenetére
Köszi látom azért vannak itt is normális hozzászólók. azt hiszem normális hangnemben osztottam meg a tapasztalatomat.... amit sajna pár "voda fan" (esetleg alkalmazott) sértésnek vett.
pit stop: hidd el vannak elég sokan akik ezeknél (nemcsak vodáékra gondolok) a szolgáltatóknál kezdik először.... sajna ha nem tudsz a sorok között olvasni akkor nagyon sajnállak. A topik erre van megosztani egymással saját tapasztalatainkat ezzel is segítve embertársainkon....
(témát lezártam)
-
Sayuar
senior tag
válasz
Montesantos #30532 üzenetére
köszi, hogy megosztottad a tapasztalatai. Szerintem sok embernek hasznos lehet. Persze mindig akadnak olyanok, akik a jó szánékban is azt keresik, hogyan lehet bele kötni.
-
pit stop
addikt
válasz
Montesantos #30532 üzenetére
Ők meg rohadtul nem akarnak ezzel foglalkozni, ezért mondanak egy árat amin még haszon is van - aztán ha jóember nem képes 15 lépcsőt megmászni, mert helyette inkább bemegy Vodához, akkor meg is érdemli hogy kifizettessék vele.
-
Rick4
félisten
válasz
Montesantos #30532 üzenetére
Nézd, akkor csináld ahogy akarod, de ha Te nem akarod magadnak a legjobb, legkorrektebb megoldást megtalálni, az a Te bajod..
-
Montesantos
senior tag
Nem a cipőboltba és nem a hentesnél voltam
kedves Rick4 fórumtárs
vodánál voltam pont: gyengébbek kedvéért bemész az ajtón odamész a sorszámot adó kis készülékhez kiválasztod a szerviz menüpontot és adja a sorszámot sorra kerülsz és ennyi..... az engem rohadtul nem érdekel hogy ők nem szerviz, és hol javíttatnak.... de benne van a szolgáltatásukban.... csak az ügyintézés menete miatt írtam ide a tapasztalataimat.... plusz a 4k lehúzásra....
-
Zack1899
tag
válasz
Montesantos #30529 üzenetére
A Vodafone mobilszolgatást SZOLGÁLTAT! Ebben az esetben a Nokiával van szerződésben és rajta keresztül tudod eljutattani az ő szervizükbe és ez a voda költsége... Ő csak mondhatni mint viszonteladó adta neked a telefont. Te a szolgáltatásért fizetsz..
Gyártó szervízébe menj mindig.
Sajnos az emberek a szolgáltatókat összerakják a telefongyártókkal...
nem kötözködés -
Rick4
félisten
válasz
Montesantos #30529 üzenetére
A voda nem szervizel, max átveszik a készüléket, úgyhogy találd már ki, elsőre végülis hol voltál? A vodánál, vagy egy szervizben? A garipapíron le van írva, melyik országban ki szervizeli, milyen címen, telefonszámon érhető el, ha ezt nem viszed magaddal, megnézni akkor is meg tudtad volna otthon, indulás előtt. Ha én szervizeltetni akarok, nem a cipőboltba, nem a henteshez, és nem a vodához viszem a készüléket, hanem a szervizbe.
-
Montesantos
senior tag
Sziasztok!
Voda szervizről egy kis "mementó":
Előzmények röviden: Nokia lumia 520 leejtettem képernyő elrepedt. Semmi gond beviszem a szervizbe, törésre nincs garancia úgyhogy nem vittem a papírjait. (kb 10 éve vagyok vodás havidíjas előfizető)
A szervizben sorra kerültem, mondom az ügyintézőnek mi a bajom, és hogy tudom garancia nem vonatkozik a törésre.
ügyintéző:4000 párszáz forintért bevizsgálják a készüléket és sms-ben értesítenek a javítás tényleges költségéről,
válasz: Akkor ezért az összegért megmondjátok hogy kijelzőt kell cserélni?
ügyintéző: Igen ez az összeg csak a bevizsgálásra vonatkozik,
válasz: kb összeget szeretnék tudni mennyibe kerül akkor összesen a javítás?
ügyintéző: nem tudom csak a bevizsgálás után tudunk konkrét összeget mondani
válasz: hagyjuk köszönöm viszont látásra1 emelettel feljebb hivatalos Nokia szerviz: Ügyintéző ránéz a telóra 8k délután kettőre gyere vissza érte...
Röviden ennyit az ügyintézésről....a vodánál
-
boxfan
tag
Miért nincs az árlistán mostanában Blackberry készülék?Ezzel a blekis vásárlókat a Thez terelik......
-
Rick4
félisten
válasz
maajsz #30521 üzenetére
Az igaz, de a szifonak köszönhetően jött el a nano sim is. 2012 elejétől volt nanosim, és csak az apple termékek voltak olyanok, amikbe ekkor, amibe ez kellett, viszont ott az ipadtól az iphone-ig mindegyikben ilyen volt. A moto x jó 1.5 évvel később jött, sok értelme nincs is emlékezni, hogy ebbe is a kell, mikor ez már csak olyan "még egy telefon, amibe ez való".
-
oké, ha szerinted az rendben van, hogy a te előfizetéseden bárki bármit módosíthat, akkor legyen. Összevesztél a szomszéd józsival / válik az asszony, ki szeretne tolni veled, ezért bemegy az üzletbe és mivel tudja a kódod, ezért kér egy uj sim kártyát (ekkor a tiéd ugye le is lövik automatikusan) majd elküld néhány emeltdíjas smst. Ki lesz ekkor a szarszemét? természetesen a szolgáltató
nem véletlenül vannak szabályok, amiket be kellene tartani az ügyintézőknek is
-
Kh@oSz
aktív tag
Sziasztok!
Meg tudna valaki mondani nekem, hogy a zsebnet 1000 -hez mit kell elkuldeni smsben, ha pluszadatot szeretnek? Termeszetesen pont most van karbantartas a voda honlapjan....
Koszonom elore is! -
maajsz
senior tag
Sziasztok,
vodás flottában vagyok (nem az én nevem alatt), el lehet intézni, hogy ingyen cseréljék a simet nanora, ha nem veszek készüléket (náluk)? Nekem azt mondta egy helyi vodás kollega, hogy a tulajnak adnak csak új simet illetve máshol pedig azt olvastam, hogy csak úgy méret miatti csere vagy 7ezer Ft.. -
Kbali
nagyúr
válasz
Kicsirics77 #30492 üzenetére
Tudom, csak ő még letesztelte, hogy tényleg ez-e a hiba.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BESZÁMÍTÁS! Asus Rog Zephyrus G14 notebook - R9 4900HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 2060 6GB Max-Q WIN10
- OLCSÓ MONITOROK
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest