-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sayuar
őstag
válasz jenei1994 #33243 üzenetére
Nem igazán értem miért lenne jó a MAX M? havonta kell 3000 Ft-al tölteni,. amiért kapsz 100 percet és 100 MB-ot? HÁÁÁT....
Szerintem inkább ez:
Tesco Mobile Dupla
havi 3000-el töltöd, és kapsz:
2 GB netet
+ 3000 Ft-ot, ami 50 percre elegendő
Kevés az 50 perc?
Beregelsz egy voip szolgáltatóhoz, és 3 Ft-ért nyomod a percet VOIP alapon, vagy ha fontos a mindig jó és kiszámítható minőség, akkor Phone to phone-al hívsz, 12 Ft kapcsolási díj + 6 Ft percdíjjalNokia 108...ez komoly?
Én 1,5 éve vettem egy Nokia 100-at tartalék telefonnak. Aztán elővettem 2 napra a fiókból: mit mondjak- a hívás minősége 10-es skálán 4Számhordozásnál a hívószám marad az eredeti: 0630....
-
Lehiñito
senior tag
válasz jenei1994 #33243 üzenetére
Szia.
Természetesen megmarad a 30as előhívó számod.
Csak a vodához kell bemenned számhordozni, ott kapsz egy szép piros simet amit majd aktiválni fognak.
Elötte érdemes a jelenlegi szolgáltatódnál leegyeztetni az adataidat, mert ha csak egy elírás is van benne akoor visszadobják. -
Bagesz66
újonc
válasz jenei1994 #41855 üzenetére
Szerintem, a behajtó cégnek még ez a kontakt szám van a rendszerben, nyílván nem értesültek vagy is nem tudják még, hogy a telefonszámnak új tulajdonosa van. Szerintem vedd fel velük a kapcsoltatot, és tisztázd a dolgokat. Persze ha csak nem szeretnél több ilyen értesítést kapni
Bagesz
-
Tybor66
tag
válasz jenei1994 #44011 üzenetére
Egy Facebookos bejegyzésük szerint, még mindíg tart náluk az "elhúzódó karbantartás". Így sem a honlap, sem az app nem működik stabilan.
Feltételezem, hogy amíg nem végeznek a karbantartással, nem is engedik rá az adategyeztetést az online felületre, mert ismételten megrogyna az egész rendszerük.
(A Telekomnál már kb. 1 hónapja működik az online adategyeztetés. Én április 22-én egyeztettem.)
(#44012) sirkan13 És mennyit vártál azért a kettő perces egyeztetésért?
[ Szerkesztve ]
iPhone SE (2016) & iPhone SE (2020) -> Samsung Galaxy A54 (8/256) & MacBook Air M1 (2020)
-
Marcsello31
őstag
válasz jenei1994 #71866 üzenetére
Szia! Nem csak a vodafonetól szerzik meg, sztem a vodafone megvètele, egyrèszt az adatok megszerzèse is a cèl "ner". engem is sokszor hívnak mint yettel mint telekom számon. Nem veszem fel. Volt egy gyanús ès erőszakos szám. 061el kezdődött. addig hivogattak egyszer negyedik lerakás után. hogy.hogyfelbsztam magam ès tíltó listára tettem.
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz jenei1994 #75124 üzenetére
Bármit le tudnak tiltani, ha kiderül hogy lopott, vagy nem fizették ki rendesen stb. Honna tudod, hogy aki neked eladta, az hogyan jutott hozzá? Ez a baj a használt telefon biznisszel, hacsak nem kapsz hozzá számlát is az eredeti vásárlásról.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz jenei1994 #75127 üzenetére
Én a helyedben visszaadnám a telefont és visszakérném az árát. A B lehetőség egy érvényes adás-vételi szerződés annak minden formai követelményével együtt. Minden egyébből csak probléma van vagy lesz, ahogyan azt most tapasztalod is.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
csaszi75
senior tag
válasz jenei1994 #75118 üzenetére
Ezt lehet találni Google segítségével:
https://www.vodafone.hu/segithetunk/keszulek/beallitasok_utmutatok/q-4
Úgy tudom, hogy függetleníthetem a készülékem, ez igaz?
A hálózati zár feloldása, vagyis függetlenítés mind feltöltőkártyás, mind előfizetéses tarifák esetében lehetséges, de csak az ügyfél kérésére történik.
Feltöltőkártyás készülékek esetében, ha a SIM-kártyán megjelenik bármilyen összeg, azaz volt legalább egy sikeres feltöltés, az előfizető a készülék függetlenítését díjmentesen kérheti. Amennyiben nem tölt fel az előfizető a SIM-kártyára felhasználható egyenleget, úgy a szerződés megszűnését követően kérheti a készülék díjmentes függetlenítését.
Előfizetéses szerződés esetében, a szerződéshez, a Vodafone-nál vásárolt készülék függetlenítése díjmentes a szerződés lejáratát követően. Amennyiben még nem járt le a határozott idejű szerződés, akkor a szerződésbontásból eredő díjak megfizetése után kérhető a függetlenítés, amit a készülék használója is kérhet.
A függetlenítés meghatalmazással is intézhető, lakossági előfizetők esetében ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzett eseti és konkrét meghatalmazással.
A függetlenítést a belföldről díjmentesen hívható 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon, és a Vodafone üzleteiben lehet kezdeményezni. Fontos, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kizárólag az előfizető, a használó pedig márkaképviseleteink egyikén kérheti.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)