-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
MadMancs #56498 üzenetére
Vajon mi másba tenne az ember adatmegosztó sim-et...
Itt a nat-olt mobilnet sim adatmegosztó eszközben használva nem szokott idővel megállni? Mert Telenornál és Telekomnál rendszeres, hogy az egy publikus ip mögé betett előfizetéseknél egyszer csak elfogy a szabad port, és lehal a net. Persze a jelenség erősen függ a cellatársak aktivitásától is, így nem mindenütt és mindenkor jelentkezik. -
radio100jozs
őstag
Újabb érdekesség, azaz most az SMS-ekkel van gubanc a Vodánál. Tegnap este fél 12-kor egyszerre jött meg az egyik ismerőstől 5 sms, amit a nap közben írt nekem. Ő is Vodás, hordozott számmal, én is Vodás hordozott számmal. Tegnap előtt meg az OTP-től a netbank sms nem jött meg csak 1-2 órával később többször próbálkozva. Nem tudom mik ezek a gubancok.
-
MadMancs
veterán
válasz
radio100jozs #56495 üzenetére
Kinek mi a jó és mire van szüksége. 3G HD és
4G HD között megfelelő körülmények között jócskán van minőségbeli különbség. Míg 3G esetén 2-3mp a kapcsolás, VoLTE esetén volt hogy véletlen hívtam valakit, nálam épp hogy megjelent hivó képernyő nyomtam is ki, erre hívtak vissza miért kerestem. De persze ha valakinek ezekre nincs szüksége teljesen jó a 3G az tény. -
radio100jozs
őstag
válasz
#42365184 #56487 üzenetére
Ez mire volt válasz? Mert ebben tisztában vagyok, így nem kell elmondani. De a VoLTE azért kell, mert gyorsabb a hívásfelépítés, és jobb a hangminőség. De mivel a Vodánál jelenleg még bőven jó a 3G lefedettség, így eleve arra vált vissza hívásnál, ami ad HD hangot, és a leváltás sem lassú.
-
MadMancs
veterán
Ezt viszont ki tudod úgy küszöbölni hogy beszerzel egy olyan routert ami nem tud 4G+ -t. De ez a telekom téma itt már nagyon off.
-
jose
csendes tag
válasz
MadMancs #56486 üzenetére
Sajnos azért nem opció a Telekomos kártya, mert itt Vácon nem működik úgy, ahogy szeretném. Van 2db T-s sim kártyám, az egyik céges és mindkettővel 7-10 megát mérek max sebességnek jó esetben. Az a baj, hogy a nap 24 órajából 23 és 50 percet folyamatosan váltakozó 4g 4g+-ként szolgáltat és így a netem is silány, mert amire kapcsolódna 4g+ hálózatra, annak az adótornya messze van. Viszont amikor azt a pár percet fixen a 4g-re csatlakozva hagyja a telóm, akkor én is mérek vele akár 50 megát is, de ez tényleg csak pillanatokig tart és samsung szervízben is kérdeztem, semmilyen opció/beállítás nincs rá, hogy csak a 4g-t keresse...
-
4Grider
félisten
válasz
#42365184 #56489 üzenetére
Szoktál skype-olni? Csak mert a skype-on a hangminőség (természetesen skype irányba) nem kicsit szokott jobb lenni, mint a mobilos hangminőség.
A VoLTE pedig változó kodekekkel és így sávszélességgel dolgozik. És az sem mindegy, hogy a túlsó oldalon valaki 2G-3G-4G-n van-e. -
#42365184
törölt tag
válasz
radio100jozs #56482 üzenetére
A VoLTE azt jelenti, hogy Voice Over LTE, vagyis a hanghívás a 4G hálózaton keresztül bonyolódik és hívás közben is tudsz internetezni.
Attól, hogy kikapcsolták a VoLTE-t, attól még tudod használni a nagy sebességű LTE, vagyis 4G internetes hálózatot.
VoLTE azoknak kell, akik hívás közben is akarnak internetezni. -
MadMancs
veterán
Igazából 1 dolog miatt tiltja szerintem. Nem érdeke hogy 1 SIM elásson több embert amikor több ember több előfizetéssel több pénzt hoz.
De Telekom miért nem opció? Mikor teljes digitalizáció mentes helyen laktam telekomtól rendeltem egy Mobil S + Korlátlan net csomagot, csak nem mobillal hanem egy Huawei B525 routerrel rendeltem. Bár a vodás passzus Telekomnál is megtalálható de 2019.08.10 -től a mai napig abban a routerben ketyeg a SIM ( + 1 multisim sogornőmnél) csomag+router törlesztő+multisim együtt 13500Ft/hó.
Az ország nagyon sok pontján megfordultam már vele simán hoz minimum 50/50 et mindenhol. Jelenleg apósoméknál hagytam mivel albérletben van UPC. -
jose
csendes tag
válasz
Gubu0101 #56481 üzenetére
Jelenleg ami még most van régi korlátlan Telenoros kártya, az mobilról van megosztva, de sajnos az 5-6 éves Samsung Galaxy S5 mini (amiben épp, hogy muzsikál a már nem olyan gyors kártya) hamarosan teljesen letérdel és megadja magát, helyette érkezik a TP-Link M7200 wifis hotspot. Amikor itthon vagyok nem lenne gond a mobilomról megosztani (dual sim-es S9-ből), eddig is így ment, viszont nem vagyok mindig itthon és sajna páromnak nem dual sim-es a telója :/
Viszont sajnos a Voda logikáját sem értem... ha fizetném havonta a 15.990.-et időre, normálisan, akkor miért korlátozza azt, hogy én mire szeretném használni. (Egy otthoni net+tv szolgáltatás max 10ből kijönne nekem fullosra, de még ezt a 15.990-et is bevállalnám, hogy minden működjön itthon)
Nekem sajnos arra, hogy elfogadható netet varázsoljak itthonra, munkához, film/sorozat nézéshez stb, csak ez az egy opcióm lenne, de ha ezt nem tudom kivitelezni, akkor nagyon szépen fogalmazva is hatalmas cinkben leszek.Nem tudom, hogy van-e olyan, aki szintén így használta és lekorlátozták-e vagy sem és ha igen mennyi idő után....
-
-
MadMancs
veterán
Multisim csak Telekomnál van ( előfizetés full másolása számmal, hívás és adatopciokkal együtt). Vodánál adatmegosztó SIM van. De mivel ez szorosan a red csomaghoz tartozik szerintem ugyanazok a feltételek vonatkoznak rá. De biztosat erre nem tudok mondani, nem találtam konkrét infót.
-
jose
csendes tag
válasz
MadMancs #56468 üzenetére
És egy olyan kérdés, hogy ehhez a korlátlan csomaghoz lehet igényelni multisim kártyát, ami másolja az előfizetést és szintén korlátlan mobilnetes kártya, amit már használhatnék a wifis hotspotban anélkül, hogy lekorlátoznának gyengébb csomagba?! :)
A T-s csomagokat és dolgokat tudom, mert ott dolgozok, de most mindenképp Vodafonnal kell megoldanom, mert csak az működik itt Vácon. :D
-
simpley
őstag
válasz
radio100jozs #56475 üzenetére
USSD kóddal nem lehet véletlen kikapcsolni a VoLTE-t?
-
radio100jozs
őstag
Voda hívásátirányítás probléma megoldva!
Ügyfélszolgálatos azonnal tudta, a VoLTE-t ki kell kapcsolni a hívószámon, illetve utána ráfrissít a hívásátirányítás funkciókra, és ennyi, már működik. Persze ettől kezdve nincs VoLTE a Vodás simen, de mivel elég jó a 3G, így egyenlőre ez nekem nem gond, gondolom majd megoldják a problémát.
-
radio100jozs
őstag
Kikapcsoltam a hívásértesítőt, de továbbra sem megy egyetlen hívásátirányítás sem, nem tudok semmit sem bekapcsolni. Akkor én is elindulok és panaszkodom, hogy csinálják meg.
-
Sziasztok!
Tavaly júlisban kötöttem az ügyfélmegtartó csomaggal egy kedvezményesebb Go Net tarifacsomagot.
Be volt írva a naptáramba a tegnapi napra hogy szerződés módosítás figyelmeztetés, mert ha jól rémlik, az ügyintéző mondta hogy figyeljek erre a dátumra. De ahogy a szerződésen látható, egy éves hűség majd júliusban jár le..Csak azért szólt, hogy ilyenkor van lehetőségem már módosítani, vagy már innentől drágább csomagot számolnak?
Köszi!
-
MadMancs
veterán
Azaz de. Vissza dobhatnak egy teljesen alap és viszonylag drága csomagba. Red esetén szerződés része hogy csak telefonkészülékben használhatod aminek van saját mikrofonja, hangszórója, kijelzóje és billentyűzetre ( érintő bill is). Nem tudom élnek is e a lehetőséggel vodánál . Egyébként Red Live csomagom van, és szerződésbe van leírva.
T nél van korlátlan netes SIM routerben ( együtt vettem náluk) ott is van ez a kitétel de nem volt még gond. -
jose
csendes tag
válasz
tibor23 #56457 üzenetére
Szerencsére másnap átállt 4G-re és tudtam is vele sebességet mérni többször is. Minden alkalommal minimum 60-65mb/s-t mértem, és ha jól emlékszek a legmagasabb 85 mega volt. Ezek alapján úgy néz ki, átváltom előfizetéses kártyára, főleg annak tükrében, hogy itt Vácon mind a Telekomos, mind a Telenoros kártyákkal 3-10 megás sebességet mértem max. Sajnos Vácon ennyit tudnak....
Nem teljeskörű otthoni internet kiváltására szeretném használni, tudom, hogy nem helyettesít egy vezetékes netet (talán max réznetet, ahol csak az érhető el). De amíg nem ér ide a T (be lett adva kérvény a kiépítésre közösképviselő által) vagy egy másik minőségi szolgáltató, addig biztosítanom kell páromnak és magamnak itthonra netet (Invitelre és helyi szolgáltatóra, ha fegyverrel fenyegetnének se fizetnék elő, silány nulla minőségűek). Asszonynak munkához is kell, illetve erről megy a HBO GO, TV app stb...
Gondolom ha előfizetek a Vodafone teljesen korlátlan Red Infinity Pro csomagjára egs év hűséggel (feltöltőkártyát átváltva), nem korlátoznak vagy váltanak vissza kisebb csomagra, ha a sim kártyájukat egy TP-Link M7200 wifis hotspotban fogom használni.
Kell valamire figyelni, megkérdezni vagy külön kérni pl.: hogy üzletben (nem tudom, hogy van-e rá mód), a kapott simen ott helyben egyből aktiváljak a 4G szolgáltatást vagy hogy mindent teljes sávszélességgel korlátozás nélkül a legjobb minőségben tudjak használni, stb...
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
-
MadMancs
veterán
Én egy kicsit elvesztettem a fonalat. Most igazából az a baj hogy jön sms Ha kinyomja az ember? Szerintem azt ki lehet bírni. Már értesítési redőnyön olvasottnak nyomom azt kész. Igazából a túloldalt mit kellene jelezni? Bemondani hogy sry kinyomták? Értelem szerűen foglaltat ( vagy hangposta ha van ( én nem használom első amit tiltok egy új előfizetésen)). Ha hívás közben hívnak akkor meg ott a hívásvárakoztatás. Ha akkor nyomod ki akkor meg megint evidens a foglalt. Amióta az eszemet tudom ez így működik. Jelenleg is ( aktív VoLTE). Vagy elsiklottam valami felett?
-
#42365184
törölt tag
válasz
simpley #56459 üzenetére
Nekem is tegnap délelőtt, a VoLTE aktiválása utána jött a káosz:
- kikapcsolták a hívásvárakoztatást,
- kikapcsolták a hívásértesítést,
- teljesen leblokkolták a hívásátirányítási rendszert.
Utána az ügyfélszolgálatosok össze-vissza adták a haszontalan tippeket. Közben hülyének néztek, hogy előtte is ilyen volt, hiszen már szeptember óta él az új rendszer...
Az első 7 hívást leírtam feljebb.
Este, a 8. hívásnál összevesztem az ügyintéző nővel, kértem, hogy kapcsoljon olyan valakit, aki ért az informatikához. Mondta, hogy ő az a személy
Ma délelőtt a 9. ügyintéző végre le tudta venni a hívásátirányítási blokkolást és elmagyarázta a rendszer működését.
Kellett még egy 10. hívás is, mert megnéztem a húgom előfizetésén még vígan működik a régi rendszer. Kértem, hogy engem is tegyenek vissza, ha más még használhatja. Mondták, hogy nem lehet, ezért kértem vegyék fel panaszként, hogy vissza szeretném állíttatni a rendszert. -
simpley
őstag
válasz
#42365184 #56458 üzenetére
Na, egy kollegám és most már én is ilyen problémával küzködünk. Nem érkeznek meg a hívásértesítő SMS-ek a VOLTE aktiválódása után!! Hívásátirányítást nem lehet beállítani, nekem meg a Hangposta is fontos a munkámból kifolyólag.. Előtte minden OK volt, és még mindig nincs megoldás... (6 hívás, és kb 4 óra várakozás után!!)
Én nem tudom.. a Telenornál sosem volt ilyen, hogy többször kellett szóljak sőt, a 21 év alatt 1 anomáliám volt összesen.. Vodánál fél év alatt összesen 9
-
#42365184
törölt tag
válasz
nggabi #56456 üzenetére
VAN FEJLEMÉNY:
Ma két, nagyon korrekt Vodafone-os ügyintézővel beszéltem telefonon.A helyzet az, hogy 2019. szeptember óta folyamatosan vezetik be az új hívásértesítő rendszert, melyben a változás az, hogy foglaltság (hívás kinyomása) esetén is küld sms értesítést. Ez a változás az ügyfélszolgálat szerint azért volt fontos, mert sok ügyfél érkezett bizonyos (?) mobilszolgáltató felől, ahol így működik a rendszer és az áttérő ügyfelek követelték, hogy a Vodafonnál is legyen így. Így lett.
Én a mai napon tettem egy hivatalos panaszt, hogy szeretném visszakapni azt a hívásértesítő rendszert, ami nem jelez foglaltság esetén és amit tegnapig nagy szeretettel használtam.Továbbá nálam a VoLTE kikapcsolás után keletkezett egy olyan anomália, amelynek köszönhetően le lett zárva minden átirányítási lehetőség, a telefonomról még az összes hívást sem lehetett átirányítani. Ezt ma sikeresen megoldották. Ehhez 9 ügyfélszolgálati hívás volt szükséges.
Az "átirányítás ha foglalt" a +36709090998-as számra opciót nem lehet módosítani, mert az már az ÚJ HÍVÁSÉRTESÍTŐBEN alapértelmezett.
Kikapcsolni csak úgy lehet, ha a teljes hívásértesítő rendszer lemondásra kerül.
Ugyanakkor sokan még a régi hívásértesítőt használják, de előbb-utóbb őket is átállítják.Tehát felesleges kártyát cserélni, az nem oldja meg a helyzetet.
Maximum panasszal lehet élni, hogy szeretnénk visszakapni a régi rendszert. -
-
3G only módban próbáljátok állítani az átirányítást
-
#42365184
törölt tag
válasz
Nikaré #56452 üzenetére
Szerintem az lesz a helyzet, amit nggabi írt, hogy amikor a vodafone aktiválta a VoLTE-t, akkor kiküldtek a kártyára egy átirányításti utasítást, amit nem tudnak törölni onnan, vagy senki sem jött rá náluk, hogy ez lehet a gond.
A központi rendszerükben nincs átirányítás, ezért nem látják.
Az átirányítási beállítást nem is a telefon tárolja, mert akkor más telefonban rendesen kellene működnie.
Ezek szerint csak a kártyán lehet valami, mert a kártyát áttéve másik telefonokban is ugyanígy átirányítja a hívásokat.
Nekem kb 1 éves kártyám van, tehát nem régi.
Legközelebb már csak kedden lesz személyes ügyfélszolgálat, ott kicseréltetem a kártyámat, aztán beszámolok nektek a fejleményekről. -
Nikaré
őstag
válasz
#42365184 #56446 üzenetére
Ezzel a problémával hónapok óta küzdök.
Jóváírást nem kaptam, csak annyit, hogy nálam lehet a hiba.
Voltam ügyfélszolgálaton "tessék itt a telefon, állítsa be valaki hozzáértő, ha én vagyok a hülye!"
Persze nem sikerült.
Azóta is ugyan azok a tünetek vannak amiket leírtál. -
radio100jozs
őstag
Ha már téma, én meg sem a **21*... kóddal nem tudok átirányítást aktiválni egy másik mobilszámra a Vodás számomról, sem a telefon sim menüjében aktiválva a hívásátirányítást.Ezzel szemben a 2. simben a Telenoros kártyámról hibátlanul megy a hívásátirányítás. Pedig azon is aktív a VoLTE, mint a Vodáson. Annyit látni a próbálkozás közben, hogy a Vodánál eltűnik, majd visszajön többször is közben a VoLTE. A hívásvárakoztatással lehet összefüggés? Bár az is aktív a Vodás, meg a Telenoros kártyámon, és mégis a Telenorosnál nem okoz hibát.
-
M@Db0Y
senior tag
-
#42365184
törölt tag
válasz
nggabi #56442 üzenetére
Igen, én is azt szeretném, ha az előző állapot visszatérne, mert az összes családtagomat kinyomom és visszahívom. Most meg mindegyiknél kapok egy sms-t.
Nekünk még szerencsénk van, mert power user-ek vagyunk,látjuk, h vmi gond van.
Szerencsétlen fodrász ismerősöm ugyanígy járt, ő jobban megszívta, mert nem volt hívásértesítő sms bekapcsolva. Őt ha akkor hívták miközben mással beszélt, úgy tűnt, mintha ki lenne kapcsolva és értesítést sem kapott. A második hívó meg azt gondolta, nem dolgozik és nem is kereste újra... -
nggabi
félisten
válasz
#42365184 #56441 üzenetére
Nekem se engedi átírni, másik telefonban sem. Nekem is már ki van kapcsolva a volte meg minden... Ussd kódok invalid szintén. Én is csak a volte előtti állapotot szeretném vissza
de már feladtam, ennyit nem ér. a +36709090998 a hangposta száma, gondolom az neked is ki van kapcsolva mint nekem. én már ezen is túl vagyok, hangposta ki/be stb.
-
#42365184
törölt tag
válasz
nggabi #56440 üzenetére
Az egészben az a legszomorúbb, hogy egész nap végig szívattak, 8 különböző ügyfélszolgálatos:
- kikapcsoljuk a volte-t úgy már jó lesz. nem lett jó.
- kapcsolja ki a hívásvárakoztatást, majd indítsa újra a telefont, utána visszakapcsolás és újra restart. nem lett jó.
- üsse be a ##06# vagy ##207# kódokat. nem lett jó.
- ők nem látják az átirányítást, amit a telefon mutat, de aktiválják és deaktiválják az átirányítást. várjak 10 percet, indítsam újra. nem lett jó.
- próbálja ki másik telefonban. ugyanúgy nem jó ott sem. kódok sem működnek ott sem.
- végül 22 sikertelen ügyfélszolgálati hívást követően végül csak felvették és közölték, hogy ők nem látnak semmilyen átirányítást, én vagyok a hülye. vagy a telefonjaim beállításai rosszak. az előfizetői rendszeremet nem lehet resetelni és újra beállítani. maximum panaszt nyújthatok be, amit 30 napon belül kivizsgálnak.
- egyik telefon sem engedi átállítani az "átirányítás, ha foglalt" szekciót, se a számot nem tudom átírni, se kikapcsolni nem tudom.
- ők nem tudnak mit tenni azzal, ha ezen a fórumon másnak is ez a gondja, ők csak engem látnak és nálam sehol semmilyen átirányítás sincs, pláne nem a +36709090998 számra.
- női hang szakértőt nem tud kapcsolni, mert ő a szakértő és ki is kéri magának. -
nggabi
félisten
válasz
#42365184 #56439 üzenetére
na én is pont ugyanígy jártam. kellett nekem a volte
(tegyük hozzá h digivel jól megy, vodával nem támogatott s7 edgen)
most ott tartok h törölve van mint szolgáltatás az átirányítás, tehát elvileg már nincs is. és mégis van, és mégis jön az sms ha kinyomok valakit, rém idegesítő. együtt lehet vele élni, csak...
-
#42365184
törölt tag
AGYHALÁL
Ma reggel 10-kor értesítés nélkül aktiválták a VoLTE szolgáltatást, erre úgy elállítódott az előfizetésem és 7 ügyfélszolgálati hívást követően sem is tudták teljesen helyreállítani.
Most ott tartunk, hogy kikapcsolták a VoLTE-t, de nem tudják kivenni az "átirányítás ha foglalt" +36709090998-as számra történő átirányítását, így ha valaki akkor hív, miközben mással beszélek, akkor kikapcsolt állapotot jelez a telefon. Illetve, ha valakinek a bejövő hívását kinyomom, akkor is azt jelzi a hívónak, hogy ki van kapcsolva a telefonom, én meg kapok egy értesítő SMS-t nem fogadott hívásról...
A 7. hívást követően kaptam 5000 Ft jóváírást, azóta meg nem veszik fel az ügyfélszolgálati telefont...
Én csak annyit szeretnék elérni, hogy úgy működjön a telefonom, mint reggel 9-kor, de elég nehéz ügynek tűnik... -
SV21
tag
Szia!
Köszönöm a segítséget, csak most volt időm rendesen utánanézni.
Valóban így néz ki nála is, még az általad írt dátumok is stimmelnek
Végül elértük a 1270-et a közbenjárásommal, kiderült hogy ő nem jó helyen próbálta nyomkodni a számokat (ahogy sejtettem, de az is csoda hogy egyáltalán megtanult okostelefont használni 66 évesen)...
Én sem voltam képben, hogy a forgalmat utólag, a havidíjat meg előre számlázzák, engem ez kavart be, de hát sosem voltam (és nem is leszek) havidíjas...Jól gondolom, hogy akkor végén (ha lejár a hűség vagy előtte, ha módosítana) az utolsó számlában már csak az előző forgalmi díjak lesznek benne?
-
szemesi69
addikt
válasz
baloghgabor #56434 üzenetére
Ha valaki segít az a samsung lesz. Pár éve volt a vodafontól egy samsung s4 mini, kb. 6x volt a telemaxnál merülés végett, minden alkalommal vissza küldték, hogy semmi baja. Ezután írtam a samsungnak, ők kérték küldjem be újra a telemaxhoz bevizsgálásra, addigra készültem képernyő mentésekkel, kinyomtatva, érdekes módon ezek után a telefon gyári hibás lett a szerviz szerint és hívott a samsung, hogy csere utalványt ajánlanak, elfogadom-e. Na itt kezdődött a vodafon bunkózás, mert részletre volt, így nem volt egyszerű a csere, de mivel bepöccentem csak meg tudták oldani. Szóval csak a samsung fog neked megoldást kínálni és mondhatom segítőkészek, korrektek.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
csacsi67 #56431 üzenetére
Hát, erősen gondolkozom, de fogalmam sincsen hogy lehetne így tönkrevágni egy telefont? Talán idegen töltővel, ha töltöm. De ez a szerencsétlen telefonálás és netezés közben is melegedett sokszor. Nos, arra is azt mondta a Vodafone szaküzlet, hogy "nem szokott ezzel a típussal ilyen baj lenni." Szóval csak a szokásos színvonalát hozta. Pedig reméltem, hogy valamit csak változott jobb irányba, de hát sajnos nem. :(
-
MadMancs
veterán
válasz
dorika87 #56432 üzenetére
Ha régebb óta van kábeles szolgáltatásod akkor decemberben kiküldtek emailben. Én is pár napja találtam a levélszemét között. Ha új vagy akkor viszont 1221 ( küldtek email hogy otthoni ex upc szolgáltatás 1221, mobil 1270) tud segíteni elvileg ( csak mobil mellé nem jár).
-
dorika87
őstag
Üdv. Hátha tudtok segíteni... érdeklődni szeretnék, hogy az RTL Most + szolgáltatáshoz hogyan/hol tudnék kérni aktiváló kódot a Vodafone-tól?
Sem az RTL Most, sem a Vodafone oldalán nem találtam erre vonatkozó pontos információkat, persze lehet én kerestem rossz helyen.
Köszönöm a segítséget. -
csacsi67
addikt
válasz
baloghgabor #56430 üzenetére
Ha reálisan gondolkodik az ember szándékosan senki nem tesz ilyet a telefonjával .Tehát elég negativ hozzá állás a vodafon részéröl.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
csacsi67 #56419 üzenetére
Mondjuk ez lett volna a reális szerintem is. Ha garancia hiba, ha nem. Nyilvan nem a használó tehet róla, hogy majdnem tragédia lett a dologból. De ismerve a Vodafonet, nem is csodálkozom rajta, hogy lepasszolnak. Ami lehet akár jogos is, de akár annyit ők is javasolhattak volna, hogy Samsung Magyarország, biztosan fog segíteni ebben a helyzetben. Persze a tizenéves kapcsolatunk alatt már tapasztaltam sok negatív dolgot náluk,nem igazán ügyfélbarát a hozzáállásuk.
(különben tizenéves net előfizetés, évek óta kettő telefon, számlás előfizetés, meg most majdnem egy Vodafone TV+net lett volna, de ezt ők mondták le a szerelő betegsége miatt, én meg most vissza ezek után). -
jose
csendes tag
válasz
adam1400 #56423 üzenetére
Amikor 2 éve igénybe vettem tőlük a korlátlan kártyát, ami tényleg nagyon olcsó volt, akkor szintén az S9-esemben használva mértem 100mb/s sebességet, tökéletesen működött. Kolléga ajánlotta, be is vált.
Rá egy évre, kivezették, nem értékesítették tovább a csomagot, viszont akik használták azoknak nyilván meghagyták. Kis idő elteltével viszont arra lettem figyelmes, hogy ha már 3an rámcsatlakoztak, mint addig bármikor, nagyon belassult vagy nem működött úgy, mint eddig. Mértem sebességet és már csak 40mb/s-t mértem, mára ez már jó esetben 10, néha 15, talán ha jó napja van 20mb/s-ig is felmegy....
Kollégánál ott már egy akkor vadonatúj S10+-ba mérve szintén ezt produkálta. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol nyilván azt mondták, hogy ők nem váltotattak/változtattak semmin (hahaha persze), technológiára vagy már nem is tudom mire hivatkozva ráztak le... oké, elfogadtam ez van...de valószínűsítem, hogyha a 16 ezer forintos korlátlan csomagra fizetnék elő, gondolom "visszakapnám" a régi sebességet.... :)
-
4Grider
félisten
válasz
Diák66 #56417 üzenetére
Sajnos rosszul tudod. A garanciális ügyintézés első körben az adásvételi szerződés által érintett kötelezetté. A fogyasztó nem egy gyártó hazai képviseletével vagy szakszervizzel áll szerződésben, hanem egy kereskedővel. Ennek megfelelően az a kereskedő, aki a fogyasztó számára értékesítette az érintett készüléket, az a lesz garanciális szempontból a kötelezett.
-
csacsi67
addikt
válasz
baloghgabor #56415 üzenetére
Igaz nem ide tartozik 2016 történet nem tudom milyen tipusu Samsung telefont vettem Londoban vadi ujjan .Ott teljesen másképp megy minden mint nálunk .Természtesen migráns bolt kb 3 zonába minden 50 méteren van telefon bolt. Se papir se semmi elmentem a szállásra
feltettem töltöre a telefont kb 5 perc a telefon szabályosan felrobbant . Irány vissza az üzlet a telefon darabjaial természtesen közben az az eladó már elment akitől én vettem .Elmondam a másiknak mi a gondom .Mondta rendben elövett egy másik dobozt bontatlanul ugy ahogy az elözö is volt ide adta én meg oda adtam az általam vitt darabra hulott telefont. -
Diák66
őstag
Szerintem jogilag az értékesített készülékek garanciáját nem a szolgáltató köteles viselni, mindössze csak a garanciális ügyintézés kötelezettsége terheli, mint eladó. Garanciális esetben a termék gyártója köteles helytállni. Az már lényegtelen, hogy melyik szervizbe kerül be a telefon. (nyilván adott gyártócéggel szerződésben kell lenniük.) Samsungot is viheted a samsung márkaboltok egyikébe szervizelni, amennyiben van ott szervizpont, ugyan úgy, mintha Huawei-ed lenne és a FirstPhone-hoz, vagy postán a TMX-hez juttatnád el javíttatni.
-
4Grider
félisten
válasz
baloghgabor #56415 üzenetére
Mondjuk nem ártott volna a gyári töltőt használnod, az ui. lekezeli a hibás akksikat is. És a félig szétrobbant akksikból is simán kiszedhető az az infó (csak egy ép cella kell hozzá), hogy milyen szinten lettek töltve. Úgyhogy a Samsunghoz csak akkor fordulj, ha mind a töltő, mind az akksi gyári eredeti. Mert minden más esetben beszívhatod, bár nem jellemző, hogy rád verik a vizsgálati költségeket...
-
baloghgabor
aktív tag
Hiába van igazad, sajnos ismerve a Vodafone-t, számithattam volna rá, hogy lepasszolnak. Ha előre tudom, hogy a Samsung a nyerő megoldás, akkor első lett volna, hogy hívom őket és már régen le lenne tudva az egész. De hát naiv vagyok, a rossz tapasztalataim ellenére is. Ezért hívtam a Vodafone ügyfélszolgalatot akkor, amikor történt az eset, mert én is így gondoltam. Persze akkor még azt sem tudtuk, a kártya sérült-e, vagy kell egy másik azzal a hívószámmal (szerencsére nem kellett cserélni).
-
asdf_
veterán
válasz
Daffni2 #56412 üzenetére
Egyrészt már hogy ne lenne illetékes, a voda áll szerződéses kapcsolatban az ügyféllel, a voda adta el a terméket, így a jótállásra kötelezett is a vodafone pont hogy a szervizhez nincs semmi köze a júzernek (jogilag). Másrészt természetesen van módja másképp intézkedni, mert megteheti, hogy megnézi a papírt, hogy mivel dobták vissza a telefont, kiröhögi azt, és saját hatáskörben cserél, majd pedig utólag, az ügyfél további szívatása nélkül leszkanderozza ezt a samsunggal, hogy figyu, tényleg enyire hülyék vagytok?
-
baloghgabor
aktív tag
-
Daffni2
addikt
válasz
baloghgabor #56411 üzenetére
Csak nem érted amit már többen is leírtunk!
A Vodafone ilyen ügyben nem illetékes!!! Nem áll módjában másképpen intézni mint ahogy a szerviz véleményezett.
-
baloghgabor
aktív tag
A szaküzlet hívott tegnap, hogy kész a telefon, lehet menni érte. De akkor bontotta a csomagot és látták, hogy ugyanúgy küldték vissza, mellékelve a jegyzőkönyvet a szerviz által, hogy nem garanciás a hiba. (nyilván üzemszerű, hogy magától fölrobban egy pár hónapos Samsung telefon). Ekkor hívtam az ügyfélszolgalatot, ahol panaszt tettem, elmondva az előző kettő eseményt is, amikor hülyére vették e gyereket (25 éves különben). Náluk 30 nap a határidő. Ezen is buktak egyszer nálam, az akkor még létező Fogyasztóvédelmi Hatóság osztott egy kis bírságot, mert nem válaszoltak egyáltalán időben pár éve egy jogos panaszomra.
Közben ma írt a Samsung is. Türelmet kérnek, folyamatban az ügy vizsgálata.
Szóval most várakozás van, különben is ebben a helyzetben. De nagyon kíváncsi vagyok mit fognak kitalálni. Volt a gyereknek már rengeteg telefonja az életében. Volt, ami sajnos kézből csúszott ki, vízbe esett, ezek nyilván a kuka kategória lett azonnal. Lett másik használt, vagy a legközelebbi hűség okán új, nem reklamáció lett egyik sem. De ez a mostani helyzet nagyon bosszantó, és veszélyes is volt. A Samsung még a kár mértékét is kérte (lefotózva az égett linóleum is). Ez valahol korrekt hozzáállás, nem mint a Vodafone ebben a helyzetben. -
4Grider
félisten
A megoldás egyszerű:
A Vodánál a 4G-t egy automatikus rendszer kapcsolja be, ami néhány napig, ahogy érzékeli, hogy 4G-képes eszközöd van, egyszer csak bekapcsolja az előfizetéseden a 4G-t.
Az eljárást gyorsítani lehet a 1270 felhívásával és a 4G manuális bekapcsoltatásával. -
asdf_
veterán
válasz
baloghgabor #56383 üzenetére
ivatalos Vodafone üzletbe vitte be a fiam, aki használta a telefont. Előtte is ott kért segítséget, mert melegedett a készülék, nem kicsit. Ott kapta azt a tanácsot, hogy töltse le azt a bizonyos applikációt, ami mutatja mennyire melegszik a készülék. Mondjuk anélkül is megállapítható volt, hogy szinte forró, ki is kapcsol néha. De elhajtották kétszer, hogy ezzel a típussal nem szokott gond lenni!
Ez majd jol jon meg a bekelteto testuletnel, mert a fogyasztoi kifogasrol kotelezo jegyzokonyvet felvenni, es azt x evig megorizni (x asszem = 5) . Ha tehat ilyet a Voda nem tud bemutatni, ellenben a fiad igazolni tudja, hogy bent jart es kifogast tett, akkor maris sokkal melyebbrol indulnak.
-
asdf_
veterán
válasz
baloghgabor #56368 üzenetére
A kotelezo jotallas idotartam 1 ev, ezalatt az ido alatt a forgalmazon van a bizonyitasi teher, hogy a fogyaszto okozta a jelzett hibat. Ha ezt bizonyitani nem tudja, akkor jotallni koteles. Elso korben tolj nekik egy tertis levelet, ha az sem vezet eredmenyre, akkor irany a bekelteto testulet.
-
jose
csendes tag
Sziasztok! :)
A mai napon vásároltam egy feltöltőkártyát a Vodánál. Teszt jelleggel vettem, mert jelenleg felújítás alatt vagyunk és itt Vácon ahol lakunk, kiépítés alatt van/lesz a közeljövőben a T vezetékes szolgáltatása, amit majd megvárok, mert itt jelenleg csak Invitel és helyi kábelszolgáltató van, ami ritka gyenge, silány minőségű és semmi pénzért nem fizetnék elő náluk.
Kíváncsi voltam, hogy milyen sebességet tudok mérni Vodás kártyával, mert korlátlan netre váltanám, ha jól működne és azt osztanám meg a lakásban. Sajnos a Telekomnak itt gyenge a jelerőssége és mobilnet sebessége, a Telenor szó-szó, bár tőlük 2 éves korlátlan csomagom van (ami akkor 5500 ft-ba került és nagyon mégérte), amit már nem értékesítenek, ezért vissza vették a sebességét.../
Megnéztem a lefedettségi térképen a címünket és elméletileg dübörögnie kellene a 4G-nek. De sajnos valamiért csak a H+ (3G) jön be. Samsung Galaxy S9-em van, ebben próbáltam ki és sehogy sem tudtam 4G-re vagy 4G+-ra csatlakoztatni. Soroksáron, ahol laktam, illetve a belvárosban és más helyeken normálisan működnek a fent említett szolgáltatók kártyái és simán rácsatlakoznak a 4G/4G+-ra. Vodafonosat jelenleg csak itt Vácon próbáltam ki, máshol még nem volt alkalmam.
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a probléma, mert nem hinném, hogy Vácon csak a 3G érhető el, még ha csak feltöltőkártya is?! :)
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer Számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged