-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
-
Siriusb
veterán
Hívásértesítő hiányára van valami megoldás? A topikban keresgetve csak azt látom, van akinek megy, van akinek nem.
Feltöltőkártya, aktív VoLTE, 1270-re HE elküldve, válasz: már korábban aktiválva lett. -
telefonmágus
senior tag
Skacok ,van itt vodától valaki ?
-
bociusz
aktív tag
válasz
Diák66 #59989 üzenetére
Most frissül, ürítsd a gyorsítótárat!
Pár napja valaki elkezdte a Cellmapperen is a felderítést, Veresegyházán már van egy pötty.
Szépen elkezdték teríteni 700 MHz-en Pest megyét. -
Diák66
őstag
Amúgy ezzel a lefedettségi térképpel csak nálam vannak gondok? Elég furcsa dolgokra képes.
[link]
-
gabor9991
addikt
válasz
viktorhu #59986 üzenetére
Nekem mindkét itthon használt számhoz tartozó tarifám egyedi, megtartós csomag, (van egy feltöltős is) de ilyet még nem tapasztaltam, hogy egy percen belül felvették volna, sőt, mindkettővel jóval fél óra felett várakoztam (ahogy a feltöltőssel is) ezért írtam ,hogy a jóváírást automatikusan felajánlják, ha szól az ember a hosszú várakozás miatt.
Igazából a VoLTE lett bekapcsoltatva a számokon, más miatt nem nagyon szoktam hívogatni az ügyfélszolgálatot. -
-
gabor9991
addikt
válasz
Fecó88 #59976 üzenetére
Legutóbb 38 perc után red asszisztens vette fel, mondtam is neki hogy valami nem kerek, mert nem vagyok redes
alap flottás tarifát használok, de azt mondta neki a kapcsolás előtt bemondta, hogy redes ügyféllel fog beszélni.
Nem tudom red előfizetéssel mennyire lenne gyorsabb az ügyintézés, de csak emiatt biztos nem fizetnék pluszban 1 forintot sem. -
Fecó88
tag
Sziasztok èn ötödik hónapja vagyok Vodafone előfizető de amikor az ügyfèlszolgálatot hívtam sosem tartottam 5 percnèl tovább mire ügyintèzőhöz kerültem a csomagom 2 Red Infinity szám. Múltkor kaptam is egy smst hogy redeskènt előbb vesznek az ügyintézéskor. De ez ugyan úgy volt a Telekom nál is ott is a kèt legnagyobb csomagom volt de ott sem tartottam sokáig sosem a telefont. Viszont ott van müholdas tv előfizetèsem ès règebben mikor mèg külön volt a mobil meg az otthoni szólgáltatás ügyfélszolgálata akkor az otthoni rèszèn sokat tartottam èn is úgy hogy van előfizető ès előfizető közötti megkülönböztetés minden szolgáltatónál.Attol függetlenül hogy redes vagyok szomorú ez mindenki fizet ki többet ki kevesebbet de ugyan annak a kiszolgálásának kène mindenkinek hogy járjon.
-
4Grider
félisten
válasz
gabor9991 #59973 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálati ügyintéző 1 percen belüli élőhangos bejelentkezésének arányát kell megadják.
A vállalás Vodafone esetén 60%, Telekom esetében 70%, Telenor esetén szintén 60%.
Az utolsó lezárt évben (2019-ben) a Telenornál ez 85.1% volt, Telekomnál 81.4%, a Vodafone-nál 68% volt. Szóval jól érzitek, hogy itt nem túl acélos a telefonos ügyfélszolgálat rendelkezésre állása. És ugye annak a statisztikának hiszünk, amit magunk csinálunk... -
gabor9991
addikt
válasz
4Grider #59972 üzenetére
Azt mondta az ügyintéző, ha nem szeretnénk panaszt tenni akkor jóváír 3000 forintot az egyenlegemen, ha panaszt akarok tenni, felveszi de 30 nap amíg kivizsgálják és az eredmény ugyanez lesz, fel fognak ajánlani 3000 forintot az okozott kellemetlenség kompenzálására.
Valami oka nyilván van, hogy hónapok óta reggel/délben/este úgy kezdi az automata, hogy pillanatnyilag túl van terhelve a rendszer.
És nem próbálják megoldani, ha valaki reklamál adnak neki jóváírást.
A célérték valami 5 perc körüli igaz?
Akkor mi van, ha folyamatosan 20-40-40 percig várakoztatják az ügyfeleket és ezt még a rendszerük rögzíti is?
Kaphatnak emiatt valami komolyabb büntetést? -
gabor9991
addikt
válasz
DevKiller #59965 üzenetére
"várakozási idő az ügyfélszolgálaton meg maga vicc, "
Ha sokat vársz mire ügyintézőhöz kerülsz, jelezd neki, hogy a hosszú várakozási idő miatt szeretnél panaszt tenni.
3000 forint jóváírást fog felajánlani amit azonnal jóvá is ír az egyenlegeden.
Tudnak a problémáról csak lesz@rják, aki reklamál annak meg adnak 3000 forintot és hivatalos panaszt sem vesznek fel így a statisztika is rendben lesz -
DevKiller
senior tag
válasz
radio100jozs #59969 üzenetére
Szakadások nálam sincsennek már, csak mindig 2G-n kötök ki.
De régebben nem egyszer volt olyan, hogy jött az SMS, hogy xy próbált hívni, legalább ezt tényleg megoldották...
De 2G-n olyan szinten ratyi a hangminőség, hogy ilyet utoljára DIGI 2G-n halottam... -
radio100jozs
őstag
válasz
DevKiller #59965 üzenetére
Voltak számomra is döccenők a VoLTE dologban a Vodánál, ki nem ment hívások, be nem jött hívások...stb. De mondhatni nyár óta ez megszűnt, azóta pipa a VoLTE a Vodánál, és egy kolléga sem panaszkodik, pedig mindenki azon beszél (többségében Samsung készülékeket használunk). Én is ép most váltottam Samsungról IPhone 12 minire, és 2 hét tapasztalat alatt nem volt semmi hiba a hívásokkal. Szerintem csinálhattak valamit, hogy a sok hiba most tapasztalatom szerint teljesen megszűnt.
-
DevKiller
senior tag
válasz
#72445440 #59967 üzenetére
A lefedettségem 4G-n a legjobb, 3G nem létezik, 2G az van, elméletileg valamivel stabilabb mint a 4G. (természetesen a 4G a legjobb az max 2 csík beltéren de általában 1 csík, és -110 től -120 dBm. ig) Ettől független, ha csak használaton kívül nézem a telómat, mindig 4G-n van, híváskor meg valamikor mindig levált. Gondolkoztam már azon, hogy a cella túlterheltsége, csomóan megcáfolták, hogy arra összpontosít a torony. DIGI-vel nem szoktam szenvedni, mindig 4G-n indulok ki, azon is maradok. Másik slotban van a kártya, de ugyanabban a telefonban. Nálam is magától jelent meg a VoLTE a vodával, nem kértem és stb, csak a VoLTE kapcsolót bekapcsolva hagytam... Bár mondjuk való igaz, hogy így legalább kimennnek a hívásaim... 3G-nél rengetegszer megszakadt.
Nem tudom mivan, de előbb utóbb úgy is lényegtelen mert miest a DIGI-t választom elsődlegesnek a voda megy only 2G-be, és akkor nem lesz problémám.
Csak azért szomorú, hogy egy ekkora cég szivat. Családon belül mindenki szív, de ők még nem a VoLTE-vel, hanem a 3G leváltással. Szóval mind1 a technológia 2G-re esünk, és ott is maradunk.
A Telekom közel ugyanilyen jelszinteket produkál 4G-n, de ott nem vált le, bármondjuk ki is jelenteném, hogy nincs hova. 3G 2100 tehát az felejtős, 2G-n gyengébb a térerő.
De ott még sem dobálgat, hanem jó a hangminőség... Akár hányszor járom körbe a dolgot, mindig csak a VoLTE technológiája rossz a vodának.
4G sebességet hagyjuk is, ki sem mérem azért már morgolódtam eleget, mostmár elengedtem ilyen téren őket, csak legalább telefonálni tudjak, viszonylag vállalható minőségben, ha már a jövő izgalmas. -
DevKiller
senior tag
válasz
viktorhu #59963 üzenetére
A VoLTE-vel kapcsolatban igencsak nem jó tapasztalataim vannak...
a hívásaim közel 100%-a már 2G-n végződik, kimegy VoLTE-n, de időközben levált.
Akkor meg minek? Örülök, hogy kicsengett 1 sec alatt, de nem érdekel igazából, a jobb hangminőség már inkább érdekelne, de természetesen az atyúristen(vodafone) megfoszt eme perverzitásomtól.
Készülék hibát azon nyomban kizárom, DIGI-vel 100%-ban VoLTE hívásaim vannak. És megint jön a kérdés: Egy kis szar szolgáltató megtudta oldani, akkor egy nagy már világszintű szolgáltató miért nem tudja? Vicc az egész.
Olyan szinten mennek lefele mióta a UPC a kezükbe került, hogy öröm nézni, bár egyébként én már csak röhögök a szerencsétlenségeiken...
Az a baj, hogy egy ideje nem vagyok pártatlan, szóval, hogy már valamennyire belelátok a folyamatokba még jobban dühítenek. A várakozási idő az ügyfélszolgálaton meg maga vicc, sehol sincs ennyi. A tudatlan ügyintézőkről meg nem is szólva.
Az egykor megbízható, és újdonságokat elhozó szolgáltató-ból egy szerencsétlen csődtömeg lettBár egyébként valahol hajtják az ügyintézőket, valahol meg azt csinálnak amit akarnak...
-
-
vilmose33
őstag
válasz
szilvaspet #59955 üzenetére
OnePlus 7TPro-nál független volt mindkét sim hely.
-
Diák66
őstag
válasz
szilvaspet #59959 üzenetére
Itt kérdezd meg, hamarabb lesz válasz szerintem. [link]
-
Landsmann
addikt
válasz
szilvaspet #59959 üzenetére
Korábbi telefonjaimról nekem az a tapasztalatom, ha a készülékbe semmi szolgáltatóra utaló nyom nincs, (szolgáltatói csengőhang, logó, háttérkép, téma, stb) akkor az tuti független. Minden eddigi függő telefonomban volt nyoma annak, hogy a szolgáltatóra utaló valami volt benne.
-
szilvaspet
tag
válasz
Landsmann #59958 üzenetére
Igen ez megvan, az én Telenoros Galaxy s10-em dual független, de ezt meg tudták erősíteni a vásárlás előtt az adott topikban. De nem türelmetlenkedek, hatha van itt valaki aki ki tudja próbálni a saját készülékén..
Én is arra tippelnék amúgy hogy mindkettő független, de meg kell erősíteni.. -
Landsmann
addikt
válasz
szilvaspet #59955 üzenetére
Telenornál független mindkettő. Nem hinném, hogy a Vodafonenak külön szoftverrel gyártanák.
-
Diák66
őstag
válasz
szilvaspet #59955 üzenetére
A Vodafone hivatalos válasza nekem az volt, hogy a SIM2-ben lehet másik szolgáltatós SIM-et használni. Elméletben szerintem lehet csak a SIM 1 hálózati záras, de egyébként ha nem hűséggel vennéd, egyből lehet kérni a hálózati zár feloldását.
-
szilvaspet
tag
Helló!
A Vodafone Xiaomi Mi10T Pro készülék mindkét sim-je független lehet? Csak mert Telekom+Telenor kártyákkal használnánk..
Előre is köszi a választ!
P. -
Diák66
őstag
válasz
BFrank #59951 üzenetére
Nem tudom honnan ez a hozzáállás (csak sejtésem van), de a Vodafone sose volt régebben ilyen. Ha volt hozzá megfelelő eszközöd, felengedett és kész. Maximum prepaid és postpaid között tettek különbséget. A feltöltőkártyások kaptak annó mindent később, de előfizetéses ügyfelek között nem volt különbség.
-
BFrank
újonc
válasz
Diák66 #59950 üzenetére
Köszi szépen a választ!
1270-en az ügyintéző hölgy sajnos azt mondta nekem, hogy a Gigaboost így nálam csak 4G/LTE hálózaton fog működni, még akkor is, hogy az opció meghirdetésében említik az 5G használatának lehetőségét, mivel az 5G hozzáférésemet utólag törölték a független készülékem miatt állítólag.
Mindenesetre majd kipróbálom egyszer kíváncsiságból, ha lefedettségben leszek, hátha tévedett... -
Diák66
őstag
válasz
BFrank #59949 üzenetére
Csak a RED Infinity World és egy korábbi (talán red Max) névre hallgató tarifával él az 5G. A Gigaboost 24 óra / 72 óra opcióban valóban van 5G, de gondolom azt csak az opció időtartama alatt lehet használni. Én biztosan nem fizetnék ezért pluszba ennyi pénzt. Szolgáltatónál vásárolt készülék elvileg nem feltétel.
-
BFrank
újonc
Sziasztok!
Valaki meg tudná erősíteni, hogy az 5G hálózatra egyelőre csak RED-es előfizetéssel és szolgáltatónál vásárolt 5G képes készülékkel lehet felcsatlakozni? Vagy esetleg valaki tudja használni RED-esként független készülékkel?
Szeptember közepe óta rendelkezek gyártótól vásárolt 5G-s telóval (Oneplus 8 Pro) és a beüzemelését követően kaptam SMS-t arról, hogy az 5G hozzáférést aktiválták a készülékemre. Ezt sajnos bő 2 hónapon keresztül nem tudtam kihasználni, mert a tegnap kijött szoftverfrissítésben engedélyezte végre a Oneplus a magyar Voda 5G profilját.
Ugyanakkor néhány nappal ezelőtt érkezett egy újabb SMS, amiben arról tájékoztattak, hogy az 5G hozzáférést törölték az előfizetésemből. 1270-en azzal indokolták meg a lépést, hogy tévesen került nálam aktiválásra, mert csak szolgáltatónál vásárolt készülékkel lehet az 5G hálózatukra felcsatlakozni.
RED Free-s tarifával rendelkezek egyébként, viszont elvileg azzal Gigaboost-ot aktiválva az 5G-t is lehetne használni sebességkorlát nélkül (persze csak lefedett területen).A válaszaitokat előre is köszi szépen!
-
-
Landsmann
addikt
válasz
4Grider #59938 üzenetére
Nekem sincs ilyen problémám. SIM1 Telenor, SIM2 Vodafone. Ez utóbbin van most az adatforgalom beállítva. Xiaomi Redmi 9. Én is inkább SIM problémára tippelnék. Azt esetleg megcsinálhatod, hogy a két kártyát megcseréled a foglalatban. Ha akkor is jelentkezik a probléma a kártyával, akkor egyértelműen az a probléma forrása.
Egyébként olyan hibát tapasztaltam Redmi 8-nál, hogy SIM1 Telenor, SIM2 Vodafone. Időnként, pár naponta előfordult, hogy a SIM1 megszűnt létezni, semmi nyoma nem volt a telefonban hogy a telenoros kártya bent lenne. Csakhogy! Amikor a telenoros számot felhívtam, akkor én kicsöngést hallottam, de a telefon meg sem nyikkant. Térerő ikon is csak egy volt kint. Hogy ez kártya, vagy készülék hiba,. nem tudjuk. De megcseréltem a két kártyát és a probléma megszűnt. Hozzáteszem, korábban az a telenoros SIm más készülékben tökéletesen működött. -
4Grider
félisten
Akkor valószínűleg sim kártya probléma lesz, vagy kezd döglődni az S9 rf egysége. Majd kiderül, ha másik sim kerül a helyére...
-
4Grider
félisten
Másnál is problémás a voda simes adathasználat kétkártyás mobilban?
Amióta átálltam voda mobilnet használatára, azóta néhány naponta reggelenként anomáliákkal találkozom:
Egyik reggel a vodás térerő hol eltűnt, hol visszajött. Kb. 15 másodpercenként jött/elment. Reggelre ettől a mobilom majdnem le is merült.
Ma reggel meg csak 900 MHz-es 3G volt rajta (Budapesten). Menni ugyan ment az adatforgalom, de itt LTEA van elég jó térerővel.
Mindkét esetben a repülő mód segített.
A másik (Telenoros) slot-ot nem érinti a dolog, csak a vodával kapcsolatban jelentkezik a probléma... -
4Grider
félisten
válasz
peugeotmate #59935 üzenetére
Tarifaváltás, ha már Vodafone-os vagy
Ha új feltöltőkártyás ajánlatra szeretnél váltani, küldd az alábbi kódok egyikét belföldi hálózatból díjmentes SMS-ben a 1270-es számra!
TUTI+ Net 5 GB: TV TUTI+NET5
TUTI+ Net 3 GB: TV TUTI+NET3
TUTI+ Net 1 GB: TV TUTI+NET1
TUTI+: TV TUTI+ -
Dracula72
senior tag
válasz
peugeotmate #59935 üzenetére
Díjcsomag módosításnál lehet átállítani.
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
Tut+ 5gb díjcsomagom van, a netért havonta előre fizetek 2490 forintot. Jelenleg elég lenne a 3gb is nekem. Mi a legegyszerűbb módja, hogy az 5gb-ot átállítsam 3gb-ra? A telefonos alkalmazásban nem találtam.
-
-
Caldera
senior tag
Van róla vkinek infója, hogy milyen akció van most a Vodánál? Szerződés hosszabbításra már az üzletben készségesen felajánlják a Flotta Basic 1Gb tarifát 1990,-ért, mindenféle erőlködés nélkül, még az ügyfélmegtartók se kellenek hozzá. Melyik cég, szervezet flottájának akarják a létszámát növelni? Tegnap előttem egy öreg néninek is rögtön felajánlották, pedig ő biztos nem is tudta, hogy ilyen létezik és ezt kérje.
-
válasz
4Grider #59913 üzenetére
Köszi szépen. Akkor ez jó lesz kritikus esetben a köhögő vezetékes net kiváltására amikor dolgozni kell (elég kínos mikor tartom az online órát és a hallgatók várnak, mert náluk van net nálam meg elment). 500 gigába minden belefér. Ha jó a hálózat jövőre alkalmanként akkor is kelleni fog ha teljes áron lesz és nem lesz túl durva az az ár.
-
gerner1
nagyúr
válasz
Dracula72 #59916 üzenetére
Pedig, az S9 topikban is írtak róla, többen is.... :
- 2018 -as poszt : LINK
- egy, dátumban újabb is ("Üzenetek app" irányából elérve ua...) : LINKSzóval, ha neked nincs, akkor meg kell vizsgálni, hogy melyik firmware -en (pl: OXM, ODX... ?) vagy (szolgáltatós, vagy független), és mi a készüléked aktív-CSC kódja jelenleg (?), mert az egyes funkciók eltérése, 'többnyire' ettől függ....
Szvsz, a készüléked topikjában, biztosan lesz több infó & segítség is...
-
Dracula72
senior tag
-
Dracula72
senior tag
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Új Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged