-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
kovacsmi_74 #59098 üzenetére
Ha nem fizetsz a parkoló sim-re is minden hónapra 500 GB-ot, akkor megdől az EU roaming, hiszen 4 hónap átlagában a fele adatmennyiség mehet csak roamingban. Ettől egy fokkal jobb, ha minden harmadik hónapban eldobja a sim-et és mindig igényel egy újat (vagy egyszerre 10-et). Mondjuk ha ezt sok kamionos játssza meg, akkor hamar vége lesz az 500 GB-os opciónak...
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #59098 üzenetére
Bocsánat, látom EU-ban is leforgalmazható, és közben meg mégsem vagyok biztos ebben a parkoltatásban. Arra gondoltam, hogy csak azt nézik milyen hálózaton lóg időarányosan a sim, de lehet a forgalmat is nézik?
Mondjuk feltöltős simből 10 db lehet egy néven, esetleg újabb simmel lehet még játszani, kérdés meddig él az opció? -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
Somatom #59096 üzenetére
De ez csak egyszeri adatjegy, nem kell duplán számolni ilyen értelemben. Sőt, itthon csak simán egy másik telefonban elég lenne parkoltatni a kártyát, de mivel nem megújuló, kérdés meddig marad így?
Tehát nem lezárnák, és nálad kivezetésig aktív, hanem többé nem kapcsolható be újra.Mondjuk nem hiszem, hogy az egész mennyiség roamingban is leforgalmazható lenne.
-
-
#08176384
törölt tag
válasz
Beniii06 #59094 üzenetére
A Digi ebben a formában senkinek sem konkurencia, hiányos lefedettség, az internet sebesség pedig pont 0 lesz nemsokára náluk, nincs frekvencia elég nekik egy komolyabb működéshez. Lehet néhány ember aki át fog pártolni, de aki nem akar totális kompromisszumot kötni, ők nem fognak. Pusztán pár ezer forint nem mozgat meg felhasználókat, csak a legkevesebbet költőket max. Cégekkel foglalkozok 10 éve, soha nem hívott még 50es szám, pedig több száz cég ismeri a telefonszámom és azok alkalmazottai vagy ügyvezetői sem. Az 500as csomag a Telekom dominó korlátlanra válasz. Én nagyon örülök neki, mert így nem kell red előfizetést kötni, hűség meg nem érdekel.
-
-
#04535040
törölt tag
válasz
Somatom #59091 üzenetére
Még 1x:
A testvér/apa/...stb kártyáját használod 5. hónaptól. a 8. hónap végéig, majd visszacseréled a 9. hónaptól a sajátodra, amit az 1-4 hónapok között használtál.
Az adategyeztetéskor megalkotott jogszabály szerint, egyenesági rokonnak való továbbadást nem kell bejelenteni a szolgáltatónak. Tehát akkor nem "te" kapnál figyelmeztetést (hiába te használod), hanem a testvér.
De tovább megyek: egyáltalán miért kapnál figyelmeztetést, ha a 4. hónap végén kártyát cserélsz a testvérrel, és nem viszed külföldre a sim-et a következő 4 hónapban?Tényleg nem akarod érteni, hogy teljesen megfelel a jogszabálynak amit írtam?
-
#04535040
törölt tag
válasz
Somatom #59089 üzenetére
Miért ne működne?
Olvass utána a jogszabálynak.Akkor átfogalmazom polkorrektre:
- 4 hónapot vizsgál a szolgáltató. Vagyis 4 hónapig nyugodtan használhatod a roaming netet. Aztán az 5. hónapban kártyát cserélsz a Magyarországon élő testvérrel/anyóssal/apóssal/apával, és így 4 havonta cserélgetitek a kártyákat egymás között. Tehát a jogszabálynak megfeleltél.
És így nem új kártyák eldobásával/aktiválásával élsz vissza, hanem kisegít a rokon.... -
-
Diák66
őstag
válasz
4Grider #59080 üzenetére
Előfizetéseseknek (akár hűség nélkül) ott van a Go Easy és a Go Net+ 15, illetve 40 GB adattal, a RED meg ugye korlátlan. A Homenet+ 50 GB (esti 150 GB ne vegyük számításba).
Amivel le vannak maradva az a mobilnet megosztós tarifacsomagok, remélem lesznek új értelmes ajánlatok.A Voda amúgy is szerette mindig a legnagyobb csomagját ajánlani, így az ember kb. csak abban gondolkozik, ha tényleg használja is az eszközeit. Más esetben a 10 GB elég.....
-
4Grider
félisten
válasz
#04535040 #59079 üzenetére
És kicsit sem gyanús senkinek sem, hogy a 10 GB és 500 GB között nincs csomagjuk, illetve a kettő között néhány GB-nak az árkülönbsége van.
Na ez azért van így, mert történt egy kis bányászat a csomagok kialakítása előtt, és kiderült, hogy mennyi az annyi. A heavy user-ek minimális része használ havi 500 GB-ot, a középen állóknak viszont elég szép része 10 GB-nál többet... -
#04535040
törölt tag
válasz
Diák66 #59075 üzenetére
Nem elírás. Tényleg annyi. Ez amolyan korlátlan, de mégsem az. Sokan sírtak a flottás topikban, hogy kevés a havi 100GB, de a torrenttel meg lehet nyomni akár 1TB-ra is.
Valószínűleg volt a vodának valamilyen felmérése, "adathalmaza", és ezért esett a választásuk az 500GB-ra. -
Diák66
őstag
válasz
#04535040 #59074 üzenetére
Pedig ha hiszed, ha nem a biztosítóknak egy vágyálma fog teljesülni ezzel. A kapott adatok alapján szeretnék majd kategorizálni a sofőröket és természetesen ez hatással lenne "magasabb kockázat" miatt az éves díjra. Aki jobban tapossa, mélyebben nyúl a tárcájába. De ez itt off.
ish4d0w
Cellmapper, vagy hasonló appal esetleg bejárta valaki a területet? Mégis valami képet kapnánk róla......
-
Diák66
őstag
válasz
#04535040 #59067 üzenetére
"A régiekbe nem hiszem hogy beépítik 1 éven belül, új pedig nem kerül ilyen sok forgalomba 10 év alatt sem"
A Biztosítók OBD2-es csatlakozóra kötik a speckó eszközüket, onnan simán kiolvashatóak a szükséges adatok. Ráadásul 10 éves kor felett is bőven rendelkeznek már vele az autók. -
#04535040
törölt tag
válasz
M@Db0Y #59068 üzenetére
Mivel egy arculatváltásról van szó én úgy képzelem, hogy leadta a rendelést mitudom én 1 millió új simre, hogy bőven jusson amiből 500k számmal kért.
Nem életszerű, importőr cégnél dolgozom: nem adok le rendelést 1-2 évre előre. Tudom mennyi fogy havonta / 3 havonta / 6 havonta, ne álljon benne a pénzem.
Itt konkrétan 540.000 új hívószámról van szó. Vagyis azt feltételezi a voda, hogy a jelenlegi 3100.000 ügfyélbázis 3500.000 fog nőni záros határidőn belül.Amikor visszajönnek az üzletekből a régi számok akkor leadja ahol le tud egy tartományt.
Eddig az volt a gyakorlat az összes magyar telco cégnél, hogy újrahasznosították a számokat: pihentették 6 hónapig ami már volt ügyfélnél, majd újra kiosztották. -
M@Db0Y
senior tag
-
#04535040
törölt tag
válasz
Diák66 #59066 üzenetére
Nem lehet, hogy a régi számmezőket, amiket nem használ, majd szépen visszaadja?
Szerintem olyat nem lehet csinálni, hogy egy számmező pl. 999-8000 -- 999-8999 közötti számokat akarná visszadni, de van mondjuk 10 szám amit használnak az ügyfelek. Akkor én úgy feltételezem, nem mondhatja a voda az NMHH-nak, hogy visszadom a számmezőt, kivéve ezt a 10 számot
Gondolom havonta/évente nem éri meg kicsiben "kéregetni"
Pedig eddig ezt csinálták: kikértek 10.000-et, aztán ha kellett, kértek újra.De az is lehet, hogy nagyszámú SIM kártyát fogadó "okos eszközökkel" számolnak
Pénztárgépek?a kötelező gépjármű felelősségbiztosítók álma, hogy autókba SIM kerül
A régiekbe nem hiszem hogy beépítik 1 éven belül, új pedig nem kerül ilyen sok forgalomba 10 év alatt semlehet, hogy nagyszámú SIM kártyát fogadó "okos eszközökkel" számolnak
Robbanásszerűen 500.000 a következő egy évben? -
Diák66
őstag
válasz
#04535040 #59065 üzenetére
Nem lehet, hogy a régi számmezőket, amiket nem használ, majd szépen visszaadja? Gondolom havonta/évente nem éri meg kicsiben "kéregetni" vagy passz. De az is lehet, hogy nagyszámú SIM kártyát fogadó "okos eszközökkel" számolnak. Ez mondjuk pont az 5G-t vetítené előre. Ugyanakkor olyat is el tudok képzelni, ami a kötelező gépjármű felelősségbiztosítók álma, hogy autókba SIM kerül és egy eszköz elemzi az autós vezetési stílusát stb...... leszerződhettek esetleg egy biztosítóval, vagy hasonló nagyobb projekt.
-
#04535040
törölt tag
válasz
M@Db0Y #59064 üzenetére
Mondd, te direkt provokálsz, vagy ennyire nem akarod érteni?
Mi köze van egy sim cserének egy teljesen új szám kiosztásához?Itt új számok kiosztásáról volt szó végig, ami új ügyfelek megszerzésével jár.
Ha a voda havi szinten szerez 10.000 új ügyfelet, úgy miért kér ki az NMHH-tól 540.000-et hívószámot (hiszen az 4 évi ügyfélszerzést fedne le, és akkor elég lenne most 50.000 számot kikérni, majd fél év múlva megint 50.000-et...stb).
Nem a fizikailag megfogható kártyáról beszélünk, hanem a számot. Miért fizet az NMHH-nak ezért súlyos pénzeket, majd aztán 1 év múlva megint fizethet, ha nem lesz +540.000 ügyfele nagyon gyorsan? -
M@Db0Y
senior tag
válasz
#04535040 #59060 üzenetére
Nem a fizikai méret a lényeg, hanem, hogy ha reklámozzák, hogy mennyire zöldek az új kisebb méretű kártyával akkor miután bevezették, a régi kártyákat kukázzák és már csak az új fajtát osztogatják. Legalábbis én idén már csak kis méretűt kaptam(400+ sim volt cserélve eddig idén) és kétlem, hogy pont úgy tervezték a készletet, hogy február végére elfogy a sima és már csak új fajta lesz.
Egyékénbt vannak új kártyás adat(500gb) és hang(korlátlan) opciók, de ezzel nem fognak akkorát robbantani szerintem, hogy erre kérjenek ki 500.000 számot...
-
Diák66
őstag
válasz
Beniii06 #59062 üzenetére
Hát nem tudom, de gyanús, hogy Győrben is megjelent egy-két helyen a kisméretű 5G-s (nek tűnő) antenna a többi mellett. Oké, ide is tervezték az 5G-t, csak sajnos a lefedettségi térkép még mindig "elavult". Az előfizetéses tarifáknál megemelték az adatkereteket. A Go Net+ pl. 100 perc és 40 GB, A Go Easy tarifát nagyon tolják neten, 4490 Ft-ért 15 GB netet ad, más kérdés, hogy 0 a lebeszélhetőség, a 20 Ft/perc pedig az elfogadható árba tartozik csak.
Nem hiszem, hogy itt lesz változás. Ugyanakkor a hordozható mobilnet csomagokhoz most +5GB jár. Korábban bevett gyakorlat volt náluk, hogy a régi csomagokra "gyorsan" begyűjtenek pár előfizetést, aztán pár hónap múlva lecserélik a tarifacsomagokat.
Az 5G-vel tudnának "robbantani", de se híre se hamva a fejlesztésnek. Nem tudom a Huawei hálózati elemek hiánya okozhatja-e, de valahogy hallgatás megy a korábbi beharangozott tervekről, amik félig-meddig valósultak meg. Eltelt a nyár, de a Balatonon még hivatalosan nincs 5G..... csak "állítólag" megy, de pontosan nem tudni mely településeken.
-
#04535040
törölt tag
válasz
M@Db0Y #59058 üzenetére
Tényleg nem érted amit írtam? Nem a fizikai méret a kérdés, hogy a polcon/fiókban mennyi kártya fér el.
Ha a voda kikér 540.000 számot, függetlenül, hogy ehhez legyártat/hozzárendel sim-et vagy sem, egyenként fizetnie kell az NMHH felé díjat, majd évente ismét fizet díjat. Ha ezek nem kerülnek ügyfélhez, csak ott vannak a fiókban, úgy fizet a semmiért.
Ezek "robbantani" akarnak...
-
#04535040
törölt tag
2020-ban
telenor 16.000 új számot kért ki az nmhh-tól
vodafone 540.000-etAzt feltételezem, hogy valami nagyobb durrantásra készülhet a vodafone, az is lehet, hogy a szeptember 16-án "rendszerhiba" miatt megjelent 9Ft-os percdíjat be fogja dobni feltöltőkártyásoknak valamilyen kondícióval, pl. kötheti egy nagyobb összeg havi feltöltéséhez, vagy havi dőszaki díjhoz.
-
4Grider
félisten
válasz
terencehIII #59044 üzenetére
Nem zárták le véletlenül a díjcsomagod értékesítését? Mert ha igen, arra nem hosszabbíthatsz...
-
terencehIII
tag
-
4Grider
félisten
válasz
Ed McLeves #59042 üzenetére
Havi 300 MB-ot nem használ a hónap 30 napjában az ember, ergo az egyszeri opcióval lehet néhány napot nyerni a hónapban. De tény, hogy így is drágább. Az egy gigás, 5 GB-os viszont jóval olcsóbb lett...
-
Killing
addikt
Ne a befizetés könyvelése miatt sírjatok, inkább amiatt hogy a számla kiállítása tellik majd 10 napba zárás után
Telekomnál általában 1 de maximum 2 nap. -
4Grider
félisten
válasz
kapasz #59039 üzenetére
Nem véletlenül hívják fizetési határidőnek. Te, mint befizető, nem vagy köteles tudni (nem is mindig tudhatod), hogy a kedvezményezett számára mikor írják jóvá a befizetésedet. A számlát kiállító viszont tisztában van vele és ő határozza meg a fizetési határidőt, és amikor meghatározza, akkor ez alapján is meghatározhatja.
Ez volt eddig az európai jog.
A magyar jogrend a csekkes (készpénzes és fizetési szolgáltatón keresztüli) fizetésnél ettől eltér. De bankkártyás kiegyenlítésnél nem. Reméljük, harmonizálni fogják az európai joggal... -
DevKiller
senior tag
válasz
Somatom #59036 üzenetére
Meg még egy dolog.
Befizettük a számlát aznap ameddig bekellett tehát pontosan a lejárat napján.
Másnap jött az SMS, hogy elmaradást mutat.
Egyébként csekkesek vagyunk, mert anyámék ahhoz ragaszkodnak, de a gyorsaság miatt bankkártyás fizetést választottunk.Ez akkor volt amikor a csomagmódosításokkal szenvedtünk. Épp ekkor jött az SMS is, hogy értékeljük a munkájukat. Szegény ügyintéző olyan 1-est kapott anyámtól, hogy én sajnáltam.
The future is exciting. Ready? -
Somatom
veterán
válasz
4Grider #59035 üzenetére
"Ezért mi a kártyaelfogadás státuszát külön választottuk az ügyviteli rendszerünktől"
Sztem ez is engem igazol. Amúgy is szabályos lett volna, mégis külön választottátok. Miért? Gondolom, nem hobbiból foglalkoztatok vele, hanem azért, mert (itt egyesek véleményével ellentétben) nem mindegy, hogy az ügyfél milyen visszajelzést kap a kártyás tranzakció után. -
4Grider
félisten
válasz
Somatom #59034 üzenetére
Mi is kártyaelfogadók vagyunk. A kártyás fizetések elszámolása jellemzően a következő napi folyószámlán történik, azaz könyvelésre csak ez után kerülhet. Ezért mi a kártyaelfogadás státuszát külön választottuk az ügyviteli rendszerünktől (mert abban pénzügyileg teljesítetté a könyveléssel válik egy kártyás fizetés). De egyáltalán nem hiba, ha a valós pénzügyi státuszt riportolja a frontend rendszer, max. egy, a háttérfolyamatokhoz nem értő embert zavarhat a dolog. Fogadd el, ez van, nem bénaság kérdése a dolog...
-
Somatom
veterán
Könyvelőnek is kéne lennem? Lehet engem degradálni, de logikusan végiggondolva, ha az egyik szolgáltató a kártyás tranzakció után közvetlenül, felém lezártnak tekinti az ügyet, a másik meg folyamatban levőnek jelzi, akkor valamelyiknek velem együtt fogalma sincs a számlázásról és a Magyar fizetési rendszerről.
Nem lehet, hogy az egyik szimplán béna?
-
Somatom
veterán
válasz
DevKiller #59031 üzenetére
El sem tudom képzelni, hogy milyen nagyobb probléma adódhat egy olyan csomagnál, aminél minden korlátlan. Ráadásul csak a netet használom. Se hívás, se SMS. Van egy fix havidíj, oszt csá. Kb. 4 éve van egy flottás, Telenor korlátlan netes előfizetésem. Egy kezemen meg tudnám számolni, hogy a négy év alatt hányszor léptem kapcsolatba a flottakezelővel. Működik, fizetem a fix havidíjakat, ennyi.
-
Somatom
veterán
"nem kötelező a vodánál lenni,itt így megy"
Nem csak akkor veszel igénybe egy szolgáltatást, ha annak minden eleme tökéletes. Attól, hogy használod, még lehetnek számodra negatívumai. Pont azért kell ezekről is beszélni, hogy minél többen tisztában legyenek a negatívumokkal is. Az sincs kőbe vésve, hogy ennek itt így kell mennie. -
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59027 üzenetére
Próbálnám érzékeltetni a különbséget, de a Telenornál most épp nincs befizetendő számlám. A lényeg, hogy a kártyás tranzakció után azonnal kapok egy SMS -t a Telenortól, hogy a tranzakció sikeres, számla befizetve. Nincs "később", meg "majd, ha lekönyveljük", meg "folyamatban", stb. Tojok rá, hogy mikor, hogyan könyveli le a Vodafone. Nekem igazolja vissza, hogy az én részem lezárult, számla befizetve, aztán úgy könyvelget, ahogy akar! De, jelenleg az van, hogy "folyamatban", holott én már nem vagyok részese a folyamatnak.
-
viktorhu
veterán
válasz
Somatom #59024 üzenetére
Nincs hátrány, mivel a befizetést tudod igazolni, egyébként meg azzal az értéknappal írják jóvá, amikor kifizetted. Te sem tudod elmondani, hogy milyen hátrány ért, csak ismételgeted, hogy ez bizalmatlanság.
"Nekem automatikus fizetés van beállítva"
Innentől nem vethető össze az én esetemmel, mivel én nem állítok be automatikus fizetést.Igen, még az is lehet, hogy a fizetésre használt bankkártyánknak más színe van (az enyém sárga), így végképp nem lehet összehasonlítani. Nem a fizetési módról beszéltünk, hanem a jóváírás könyvelési dátuma miatt általad elszenvedett szörnyű veszteségekről. De tudom, hogy téged csupa gonosz emberek vesznek körül, és mindenki át akar verni, bármelyik mobilarena fórumról tudnék példát mondani az általad elszenvedett igazságtalanságokra, így inkább elfogadom, hogy ez is egy összeesküvés direkt ellened.
-
Daffni2
addikt
válasz
Somatom #59019 üzenetére
"Egy befizetés akkor történik meg, amikor a szolgáltató visszaigazolja."
Tévedés, a Ptk.6:42.§ (2) bekezdése értelmében:
6:42. § [Fizetés]
(2) A pénztartozás készpénzfizetés esetén a pénz átvételének időpontjában, egyéb esetben abban az időpontban válik teljesítetté, amikor a pénzt a jogosult fizetési számláján a jogosult számlavezető bankja jóváírta vagy azt jóvá kellett volna írnia
Más szóval: a forintban történő, nem papír alapú utalási megbízást a bank legkésőbb 4 órán belül teljesíti, tehát ha péntek reggel 8 órakor a bankom beterheli az utalást nekem, akkor az legkésőbb déli 12 órakor ott van.Ez ugye annyiban változott, hogy már azonnali teljesítés van.
-
-
viktorhu
veterán
válasz
Somatom #59019 üzenetére
Nincs ilyen hátrány. Nekem automatikus fizetés van beállítva, a határidő napján terhelik a kártyát, majd napok múlva könyvelik.
Ahogy a Telenor is egyébként:
Ezt a számlát 18-án fizettem, majd könyvelik amikor könyvelik.
Se a Vodafone, se a Telenor ezért nem számított késedelmi kamatot, tényleg nem is értem a felvetést. Az lenne bizalmatlanság, ha prepaid módra annyit használhatnád a szolgáltatást, amennyit előre kifizettél.
-
MadMancs
veterán
válasz
viktorhu #59016 üzenetére
Na app/my vodafone tényleg egy kalap 💩. Kb arra jó hogy megnézze az ember egyenlegét/befizesse a számlát. Telekomról váltottam, eleinte fura volt ahoz képest hogy minden apróságért 1270/üzlet, de már hozzászoktam. Apósék akartak nemrég 3 Go csomagot váltani Red Free re ( készülékes hűség van), én naívan mondom segítek nekik. Aha, majdnem. Webshop arcomba tolta online nyista, húzzak el egy voda boltba. Na ők nem mert munkaidő miatt nem érnek oda, szabit meg nem vesznek ki ezért. Ha nem kell vodának a több pénz.. 🤷
-
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59018 üzenetére
Nem értem, hogy mit nem értesz ezen. Egy befizetés akkor történik meg, amikor a szolgáltató visszaigazolja. Normális esetben ez egyetlen, a user által indított folyamat során lezajlik. Slussz, passz, nem kell vele a továbbiakban foglalkozni, figyelni, hogy lekönyvelték-e. Írtam korábban a példát, amiben előre fizettem, a végén mégis hátralékom keletkezett és még nekem kellett levelet írni a büntetőkamatok eltörléséhez.
-
viktorhu
veterán
válasz
Somatom #59017 üzenetére
De most mi történt, kikapcsolták a szolgáltatást, és nem engednek telefonálni, amíg le nem könyvelik? Ha így van, igazad van, de ha nem, akkor nincs bizalmatlanság, csak kukacoskodsz, mert közben is használod a szolgáltatást.
Egy évek óta meglévő telenoros account alá behordoztam a héten 3 további mobilszámot. Ki kellett helyben fizetnem az első havidíjat. Ezt akár tekinthetném bizalmatlanságnak is, szóval nem értem a Telenoros példát bizalom kérdésében.
Semmi hátrány nem ér a lassú könyvelés miatt. Arra az értéknapra fogják jóváírni, amikor befizetted.
-
Somatom
veterán
válasz
sifarr #59014 üzenetére
Nem én vagyok nehéz eset, hanem az, aki azt írta, hogy azért nem nyugtázzák felém azonnal, mert még visszavonhatom. Erre írtam a példákat, hogy más cégek (köztük a Telenor ugyanilyen számlabefizetése is) azonnal nyugtázza felém. Innentől két eset van. A Voda vagy bizalmatlan, vagy szimplán béna a rendszere. Mindenki ízlése szerint eldöntheti, hogy melyik eset a gázabb. Ennyi.
-
MadMancs
veterán
válasz
viktorhu #59013 üzenetére
Ott az ügyintéző bénázott. Én mikor Red Live ról Red Free re váltottam kérdezte hogy most akarom vagy számlázárással. Mondtam most, mondta ha letettük indítsam újra a telefont, hivás után repülő ki/be és már az új csomag élt. Az tény hogy telekomhoz képest fasorban sincs voda rendszere, ott pl amint befizetem számlát mát befizetettként szerepel (bár nekem mindegy mikor könyvelik míg a befizetés időpontját veszik alapul).
-
sifarr
senior tag
válasz
Somatom #59012 üzenetére
Ők nem bíznak bennem, én meg nem bízok bennük. Egálban vagyunk.
Nehéz eset vagy.
Bíznak benned!! Akár elhiszed, akár nem.
Az egész számlás konkstrukció (postpaid) a szolgáltató bizalmára épül. Használod a szolgáltatást és utólag fizeted meg. Ráadásul kb. egy hét, mire elkészül a számla. Kapsz utána kb. 2 hét türelmi időt, hogy ki is fizesd. És bíznak abban, hogy ki is fizeted. -
viktorhu
veterán
válasz
Somatom #59009 üzenetére
Ez a könyvelés egy technikai dolog, semmi köze a bizalomhoz. Amikor megtörténik a könyvelés, arra az értéknapra könyvelik, amikor befizetted. Technikailag béna, igen, hogy ennyi ideig tart, és nem automatikus, de ilyen az egész Voda rendszere, pl. Telekomnál ha az alkalmazásban / weben mobilos díjcsomagot váltasz, akkor abban a pillanatban már az új díjcsomag él, és ez már 10 éve is így volt. Vodánál meg amikor váltottam, akkor másnap feldolgozta egy ügyintéző, mintha csak egy emailt küldtem volna nekik. (A Telenornál meg nem is tudtam alkalmazásban váltani díjcsomagot, telefonon kellett, és csak a havi számlazárás után élt az új csomag - az meg még kőkorszakibbnak tűnik).
-
Somatom
veterán
válasz
sifarr #59010 üzenetére
Nekem tök mindegy. Tulképp igazuk van. Ők nem bíznak bennem, én meg nem bízok bennük. Egálban vagyunk. Egyébként pont az a bizalmatlanság, hogy a Telenor, a Netpincér és még számtalan szolgáltató úgymond "hitelez", de a Voda nem. Amúgy ez a "hitelez" sem olyan egyértelmű, hiszen a kártyás tranzakcióknál sem úgy működik, hogy önhatalmúlag visszavonom.
BBke:
Nemtom mire gondolsz. Nem regisztráltam én sehova emiatt. Arról nem tehetek, hogy a szolgáltató alkalmazásában nincs közvetlen mód a számlafizetésre, hanem átdob egy OTP -s felületre. -
BBke
tag
-
sifarr
senior tag
válasz
Somatom #59009 üzenetére
Ha ők ennyire bizalmatlanok, akkor mit várhatnak az ügyfeleiktől?
Ez nem bizalmatlanság.
Ha kártyával vásárolsz terméket (üzlet), akár interneten (Netpicér), kifizetsz szolgáltatást (myTV, prepaid feltöltés), akkor azonnal viheted vagy érvénybe lép. Kvázi "hiteleznek" neked. (Pedig pl. a netpincéres vásárlást is letilthatnád utólag.)
Egy havi számla kifizetése más. Azt a pénz beérkezésekor beérkezésekor könyvelik, tekintik rendezettnek. De ennek nincs jelentősége a szolgáltatás használata szempontjából. Neked ez semmi hátránnyal nem jár, tehát felesleges rugózni miatta. -
Somatom
veterán
válasz
sifarr #59008 üzenetére
Múltkor elfelejtettem feltölteni a MyTV -s kártyámat és nuku TV. Ugyanígy, kártyával fizettem és mire beléptem az alkalmazásba, már működött. Amióta megszűnt a Telenor Wallet -ben a számlabefizetés, azóta a flottás előfizetésemet az etopup.hu -n keresztül fizetem, ami ugyanazt a felületet használja, mint a MyVodafone. Ugyanilyen Simple befizetésre a Netpincér egy óra múlva kihozza a kajámat. A Vodának meg kell hozzá négy nap. Ha ők ennyire bizalmatlanok, akkor mit várhatnak az ügyfeleiktől?
-
sifarr
senior tag
válasz
Somatom #58998 üzenetére
Március óta van azonnali teljesítés. Ha üzent a Voda, akkor beérkezett a pénz.
Ez nem így van. A bankkártyás vásárlás nem az azonnali utalás rendszerében megy.
Ha bankkártyával fizetsz, akkor a bankod csak zárolja az összeget, erről értsül a Voda, de ténylegesen csak 2-3 nap múlva kapja meg a pénzt. Ahogy írta is, akkor fogja jóváírni.
Elvileg bankkártyás vásárlás esetén megteheted, hogy a teljesülésig jelzed a bankodnak, hogy "nem te vásároltál", akkor a bank felfüggeszti a kifizetést a kivizsgálásig. Tehát a Vodának nincs 100 %-os garanciája, hogy a zárolás és a teljesülés közötti 2-3 napban, hogy meg is kapja a pénzt. Ezért van függőben a számlakiegyenlítés.
Ha utalsz, akkor azt valóban megkapja a Voda pár másodpercen belül. Hogy azonnal, automatikusan lekönyveli-e, azt nem tudom. -
Somatom
veterán
válasz
#72445440 #59005 üzenetére
Ha müxik, akkor jó lesz nekem így. Annyira nem bízok egyik szolgáltatóban sem, hogy megengedjem nekik, hogy önállóan vehessenek le pénzt a számlámról. Volt már ilyen vitám is és jobban szeretem azt a tárgyalási pozíciót, amikor nálam van a pénz és ők szeretnének kapni belőle.
-
Somatom
veterán
válasz
MadMancs #59003 üzenetére
Köszi! Ez hasznos infó.
Azért zavart, mert a Telekommal már volt egy csörtém hasonló okból. Két évet aláírtam egy teló miatt. Egy év után mondtam, hogy bontsuk fel a szerződést. A telót egy év alatt már kifizettem, a kártya egy fiókban pihen, itt van egyösszegben az alapdíj a hűségidő végéig. Felbontani nem engedték, de befizettem a lóvét. Fél év múlva üzentek, hogy fizessem be a tartozásomat kamatyostól. Mi vaaaaan??? Kiderült, hogy a lóvém ott pihent vmi központi számlán, mert az emberük elmulasztotta bejelölni, hogy én azt mire fizettem be. Pedig, csak az az egy szerződésem volt velük. Nem szeretnék megint így járni. -
MadMancs
veterán
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- 10% -tól elvihető.Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! ACER PREDATOR HELIOS
- Eladó Új Motorola G31 4/64GB szürke / 12 hónap jótállással!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged