Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz BullZeye #56012 üzenetére

    Ha meg csak az egyenlegfelhasznalasi ido jart le (tehat tavaly marcius 13-an toltotted fel utoljara 2000+ Ft-tal igy az ervenyesseg tegnap jart le), akkor 30 napon belul siman feltoltod es jo vagy.Ha ez a 30 nap lejart, akkor kezdodik a b+.

    Rendelkezésre Állási Időszak

    A Rendelkezésre Állási Időszak, mint új, korlátozott tartalmú Előfizetői Szerződés, az Egyenleg-felhasználási Időszakot követi, és 30 napig tart. Ezen idő alatt a volt Előfizető kimenő hívásokat nem tud kezdeményezni, valamint – a hangposta-szolgáltatás kivételével – az SMS, MMS, Videotelefon, WAP, Internet és faxszolgáltatás sem elérhető. A hívások fogadása a 30 nap lejártáig továbbra is lehetséges. Ezen időszak alatt az Előfizető az ügyfélszámlájának új Elektronikus Feltöltőkártyával vagy elektronikus úton történő feltöltésével a Szolgáltatási Időszakot újraindíthatja. Az ingyenesen hívható Segélyhívószámok és az Ügyfélszolgálat (1270), a Szolgáltatási Időszak végleges megszűnéséig minden esetben hívható. A rendelkezésre állási időszak végével követően a Szolgáltatási Időszak és az előfizetés automatikusan lejár, a volt Előfizető elveszti az ügyfélszámláján megmaradó összeget, a Szolgáltató az előfizetői számla megszűnik, így az a továbbiakban nem tölthető fel.

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz BullZeye #56014 üzenetére

    Scrolloz vissza az sms-ekben, mikor toltotted fel? Vagy vannak korabbi sms-ek a lejaratrol?
    Az a gond, hogy az sms-ben meg veleltlen sem azt a terminologiat hasznaljak, mint az aszf-ben (Egyenleg-felhasználási Időszak, Rendelkezésre Állási Időszak), igy a p*cs tudja mi van.
    Vagy szard le a nyomozast, es tolts ra egy ezrest, ha belefer, max elbukod/valahogy visszaszerzed toluk, vagy eleve be sem fogadjak. A Voda oldalan tolts mindenkepp, sajat fiokbol (ha van).

    Szerk: ez bukonak nez ki. Esetleg menj be bemutatoterembe, a Telenornal ilyenkor husegido nelkuli elofizetes kotesevel vissza lehet szerezni a szamot, majd ott a husegido nemlete miatt vissza lehet csinalni kartyasra a havidijas elofizut, a havidijat nyilvan bukod. Vagy uj kartyas szerzodest kotsz, egyedi szammal es ezt a szamot kered. Ez is mukodhet, mert a kiesett szamot fel evig parkoltatniuk kell es enem adhatjak ki masnak. Az egyenleget viszont sanszosan bukdatd, most ugyan visszakerhetned, csak nem tudom, mennyire jo belepo az, hogy vissza akarod kerni a szamot, de kozben a beragadt egyenleget elotte azert visszakered.

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz BullZeye #56016 üzenetére

    Nem tudom, mint irtam, a Telenornal ez jarhato, Vodanal egy bemutatotermes/ott dolgozo fogja tudni neked megmondani vagy valaki, aki mar atesett ilyenen.

    Nem azt mondom,hogy remenykedj, de ez akar biztatois lehet:
    10.7. Számcsere
    Az Utólag Fizető Előfizetők kérhetnek számcserét, illetve az Előfizetői Szerződés megkötésekor hívószámot választhatnak, ennek egyszeri díja bruttó 7000 Ft.

    [ Szerkesztve ]

  • Beniii06

    őstag

    válasz BullZeye #56016 üzenetére

    Ha fontos neked a szám, akkor nem várnék vele fél évet. Azért azt a 2k-t nem egészen ők kapták, főleg ha fel sem használtad, akkor pont az a lényege, hogy visszakérhető lejárat után, de lehet belőle venni autópálya matricát vagy lottót stb. tehát a felhasználási módját te határozod meg. Szerintem is az lenne a legjobb, hogyha személyesen bemennél és rákérdeznél, hogy milyen módon szerezhetnéd vissza a számodat, minél később mész be, annál kisebb esélyét látom a már így is csekély jelentőségű esély mellett.

    "Got any other secret weapons?"

Új hozzászólás Aktív témák