Új hozzászólás Aktív témák

  • senki68

    senior tag

    válasz cdl #37265 üzenetére

    Átjárás lehet, de kell ugyaz a csatlakozási dokumentáció, tehát majdnem ugyanaz az eljárás mint új igénybejelentésnél.

    Én tavasszal indítottam el, már készre van jelentve, de még nem jöttek átvenni.
    Kérdés lesz e új szerződés?

    Egyébként Opus Titász ez a hivatalos állásfoglalás.

    "Köszönjük, hogy megkeresésével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
    Tájékoztatjuk, hogy amennyiben csak inverter cserével szeretne élni, elegendő a HMKE csatlakozási dokumentáció kivonat megküldése, amelyen szíveskedjék jelezni az inverterek megnevezésénél, hogy csak inverter csere lesz a helyszínen.
    Kérjük a HMKE csatlakozási dokumentáción szíveskedjék feltüntetni a jelenlegi invertereket és a helyette felszerelt inverter típusát is.
    Amint az inverterek cseréje megtörtént, a HMKE készre jelentést ismét szíveskedjék beküldeni részünkre.
    Megértését és együttműködését köszönjük.
    Postacímünk: E. ON Ügyfélszolgálati Kft., 7602 Pécs; Pf. 197.
    E-mail címünk: araminfo@eon.hu
    Háztartási méretű kiserőművekkel kapcsolatban tájékoztatást a következő helyen kaphat: https://www.opustitasz.hu/ugyfelek/napelem-bekapcsolas/haztartasi-meretu-kiseromuvek-tudnivalok
    Ha egyéb információkra van szüksége, akár a fentiekkel, akár más témákkal kapcsolatban, a jövőben is forduljon hozzánk bizalommal.
    Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai:
    • hétfő, kedd, csütörtök és péntek: reggel 8:00 óra és délután 18:00 óra között,
    • szerda: reggel 8:00 óra és este 20:00 óra között állnak ügyfeleink rendelkezésére."

Új hozzászólás Aktív témák