-
Fototrend
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
válasz daveoff #16774 üzenetére
Ezt az eredményt nagyban torzítja,hogy sok a laptopos felhasználó. 1366x768 27.55%
Nos én 1440pben toltam egy 980al... nem fogsz tudni mindent kimaxolni,de nem is érdemes mert vannak amiket kettővel se tudsz,(sőt szerintem kb semmivel).El lehet lenni 1440ben a 970/980al...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
rapidsquirel
aktív tag
válasz daveoff #16998 üzenetére
..csak (jóval) lassabban töltődik be, épp ölég az. Addig kimenjek kávézni, amíg eléri a 4gb-ot?
Ha AMD fronton történt volna ugyanez, most itt keresztbe-kasul röhögne "mindenki". Legalább ismerjük el. Az is valami.[ Szerkesztve ]
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, a tisztán látók pedig tele vannak kételyekkel."
-
MPowerPH
félisten
válasz daveoff #17001 üzenetére
Aki nem akarja kifizetni az irrealis tobbletet a 980-ra, persze SLI-ben, tehat duplan. Ez ebben a felallasnal 130k korul van, ami vicc. Az igazsag az, hogy se multi monitorra, se 4k-ra nincsen alkalmas vga a piacon jelenleg. Mert az SLI tenyleg egyre kevesebb helyen alternativa, sajnos.
bombibmw: A GTX 970 -en 4Gb telepitett memoria van, amibol mind a 4-et hasznalja is. A specifikaciok teren nem ezen a reszen volt a ferdites, mar ki lett targyalva. ROP's -ok lettek tevesen feltuntetve, es az L2 cache. Az utcso 0.5Gb pedig ott van, hasznalhato is, csak sokkal alacsonyabb savszellel, mint az elso 3.5Gb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cole86
senior tag
válasz daveoff #17009 üzenetére
Gyerekek AMD POWA... !! kövezzetek meg!!!
Amúgy 980ast bepattintottam a gépbe, 1555/1950en alapfeszen visz mindent mint az isten nyila.... Brutális egy cucc, más kérdés ,h kissé túlárazottnak találom ,de megéri az árát annak,aki maximalista és magasabb felbontást kedvel mint a full hd.
A témához kapcsolódóan csak annyit ,hogy ezt az Nvidia szépen beszopta, de leginkább a jónépet cumiztatta meg, ami nem szép dolog, lássuk be!
Persze irreális visszavenni minden karit ,de simán lehetett volna egy kemény elnézését mellett mondjuk 1 ingyenes game minden 970es tulajnak, valami jó AAA cím pl.. fájdalomdíj gyanánt vagy valami... de ez a b@sszátok meg 4gbos a kártya és nem terhel minket felelősség, meg hogy nem értettek szót a marketingesek az Nvnél és a technikai részleg, ez valami szánalmas magyarázat!
Ettől függetlenül aki csalódott az AMD driveres és softveres (régebben) problémai kapcsán, annak ilyen áron nincs jobb alternatívája az nvidiákból ,mint a 970-esek... ez is tény!
>> War..WAR never changes! << Köszönöm a belém fektetett bizalmatokat,lojalitásotokat,még látjuk egymást..! "Ha keresel, megtalálsz a mátrixban"! Ha valamire szükséged lenne, illetve garanciális ügyekben továbbra is rendelkezésre álló email: skylinepc-hungary@hotmail.com - - - I'll be back! : P
-
Cole86
senior tag
válasz daveoff #17390 üzenetére
Ha nem vennék laptopot akkor valszeg ez lenne a köv monitorom.. 200 + az fix az árazását illetően, ha acer.. ha nem..
(#17392) h1mpi : 300? Ezt miből vetted le amúgy? Van már valahol valami árféleség? Úgy tudom márciusban kezdik el szórni.. A hozzá passzoló gép meg alsó hangon 700-800!
Brutál cucc, a végére csak össze lehetett hozni a jó válaszidővel ellátott ips panellel egy 144hzes magas felbontású monitort.. Amihez persze egy brutálisan erős gép is kell ,h legyen értelme a 144hznek... szóval kemény beruházás ,ha valaki bevállalja és esze is van hozzá..
[ Szerkesztve ]
>> War..WAR never changes! << Köszönöm a belém fektetett bizalmatokat,lojalitásotokat,még látjuk egymást..! "Ha keresel, megtalálsz a mátrixban"! Ha valamire szükséged lenne, illetve garanciális ügyekben továbbra is rendelkezésre álló email: skylinepc-hungary@hotmail.com - - - I'll be back! : P
-
ÁdiBá
addikt
válasz daveoff #17590 üzenetére
Gyanus hogy nagyon erős lesz az új Radeon ami picit bizonytalanít miért kell megint vizet rakni rá gyárilag? Viszont egy GM200 Titan kártyára minden esély megvan. Az elfog vegetálni a Radeonnal. Kérdés az , hogy mi mit kapunk 200 ezer körül?
AMD fanok is biztosan tudják ha egy 40-35 erősebb kártyát hoz le a piacra a Radeon akkor az nem lesz best buy 120 ezer forintért, hanem inkább 220 körül.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
rocket
nagyúr
válasz daveoff #17583 üzenetére
Lehet a GPU rendelkezik a pletykakban szereplo parameterekkel, de hogy a gyartasi kihozatal miatt, nem lesz ennyi aktiv egyseg az szinte biztos.
Fiji-vel lesz azert gondja az AMD-nek, elso generacios HBM memoriabol maximum 4GB-ot lehet pakolni GPU-nkent, a 2. generacio meg 2016-ban jon csak, es ugye mar most is tobb memoriaert konyorognek a highend felhasznalok.
Meg az ag is huzza oket.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
TTomax
nagyúr
válasz daveoff #17704 üzenetére
Ehhez nagyon keményen downclockolni kellett azt a szerencsétlen 3970x-et... avg 120fps...hogyne...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Habugi
addikt
válasz daveoff #17707 üzenetére
A Hardlineról már olvastam olyat, hogy lényegesen rondább és lényegesen gépigényesebb mint a BF4.
Fogalmam sincs mi a forrása ennek a képnek, de a filenévből "rendering-battlefield-4-with-mantle-3" arra következtetek, ez bizony nem a Hardline.., namost azt nekem ne mondja senki, hogy egy 6/12es HEDT-vel 1080p-ben ilyen procilimit és/vagy API limit van, ez azért már az én gyomromat is megfekszi..
Nekem tetszik a Mantle, bőven többet "észrevettem belőle" mint itt a fórumon sokan, ami akár az FX számlájára is írható, de ez a 2.2X-es minFPS növekedés ami itt látható.., hát ezt hagyjuk.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz daveoff #17710 üzenetére
Félreérthetően írtam valóban, az esetleges többlet terhelés okán gondoltam/feltételeztem, hogy ez Hardlineos mérés, semmi több csak egy eszmefuttatás volt. A linked pedig egyértelművé tette, hogy nem az, szóval..
(#17713) HSM:
Hát az nagyon kemény lenne, ha ennyi az annyi.
Elvileg a HEDT-k egy szálon minimálisan gyengébbek, vagy legalábbis single VGA "kihajtásra" jobbak a húzott i5/i7-ek. Ámbár ez lehet nettó hülyeség, nincs gyakorlati tapasztalatom, plusz a BF4 híresen jól kezel több szálat, szóval nem hiszem hogy ez bele számított volna az eredménybe....játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
akoska07
nagyúr
válasz daveoff #17697 üzenetére
Mi a baj az árával ?
Presztizs kártya,SLI-t kell venni belőle.
980 tulajoknak tökéletes következő lépés.#17719 perecKING :
980 topicba nem fér be egy 980 cicergés teszt ?[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #17726 üzenetére
Honnan veszed, hogy kamu, vagy manipulált? Ha meghallgattad az előadást, akkor Repi világosan elmondta, hogy ez a jelenet a legnagyobb probléma DX11 alatt, mert nem viseli el az API azt a terhelést, amivel a jelenet jár. Itt nem egy hardverről vagy konfigurációról van szó, hanem arról, hogy az API szintjén egy olyan limitbe ütközik a rendszer, amin nem tudtak javítani a fejlesztők. Ez van. Ezekről a limitekről beszél mindenki, amióta a DX12-t bemutatta a Microsoft az elmúlt évben. Nem hardveres, hanem abszolút egy szoftveres problémáról van szó, amit nem lehet megvuduzni, vagy csodát tenni. Létezik és el kell fogadni. A linket előadás arról szólt, hogy amely fejlesztők ugyanezekbe a limitekbe ütköznek (és beleütköznek, mert tele volt a terem az ipar programozóival), azok számára legyen felvázolva egy lehetőség, hogy hogyan lehet ezeket a problémákat megoldani. A gyorsulás oka közel 40 oldalon van kifejtve, olvasd át azt is.
De ha nem hiszed az sem baj, mert az előadás nem marketingcélból készült. Nem fontos meggyőzni a felhasználót arról, hogy a DX11 rossz. A lényeg, hogy a fejlesztők, akik beültek lássák a lehetőségeket.
A második béta 32 bites volt. Tudni akarta az EA, hogy az új 32 bites kód stabil-e. A 64 bites kódot eleget tesztelték. Nyilván az ellenőrzés egyik legegyszerűbb módja, ha a béta résztvevőit 32 bitre kényszerítik. Mivel ez nem a szórakozásról szólt, így elfogadhatók az ilyen döntések. Végtére is a végső program minőségét befolyásolhatják pozitív irányban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #17732 üzenetére
A GPUPerfStudio alapján a kritikus rész azután jön, miután szétesett a hajó. Amikor kettévált és kiugrassz arra a nagy nyílt területre. Egészen addig tart, amíg a vízbe nem ugrassz balhézni. Tisztán mérhető, hogy a GPU-k belső kihasználása ezen a kis részen a BF4 ~60%-os átlaga alá esik ... 40-50% közé. Máshol ez nem jellemző. Egyébként ez tényleg egy komplex jelenet, szóval érthető.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #17739 üzenetére
Senki sem mondta, hogy CPU-limit van ott. A problémát úgy hívják, hogy API-limit, vagy szoftveres limit.
A GPU közel sem teker 100%-on. Az Afterburner és hasonló programok kihasználtságjelzője totál bullshit. Ha tudni akarod a valós belső kihasználást, akkor GPUPerfStudiót használj.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz daveoff #17743 üzenetére
"Oké, és akkor az megvan, hogyha most jó a játék, akkor rohadtul nem a DX11-el van a baj...."
Az ugye megvan, hogy "optimalizálás" címen bármikor kicserélhetik az "Ultra" beállítást "High"-ra is? Tán még észre se vennéd. Vagy mint a Dying Light, szarul fut max látótávolságon, a user meg hőbörög, amikor ő nem volt képes megérteni, hogy nem viccből 50% az ajánlott maximum? [link] Oké, harmadoljuk el a 100%-ot, jó lesz nekik....
-
HSM
félisten
válasz daveoff #17745 üzenetére
Ebben mégis mi a szedett-vetett elmélet, hogy egy játék, főleg egy ilyen multira kihegyezett változhat a patch-ek alkalmával? Akár néhány havonta is, nemhogy évek távlatában.
Amennyi fogalmad van (*nincs) a játékprogramok működéséről, én finomabban osztanám a kritikákat.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #17743 üzenetére
Sajnos annyival rosszabb. Ezt már a teljes iparág elfogadta, a Microsoft is megmutatta, hogy sokkal hatékonyabb a DX12. Ez van. Felesleges a DX11-et védeni, mert egyetlen fejlesztő, egyetlen gyártó, és ami nagyon fontos, hogy még maga a Microsoft sem mondja róla, hogy hatékony API. Sőt, pont az ellenkezőjéről beszélnek.
Szerintem a profilozó főbb funkciói gyártófüggetlenek. De ha nem, akkor a GPUView biztosan az, csak kisebb a tudása.(#17744) HSM: Azért nem jellemző az EA-re, hogy grafikát butítanak. Nekik nem nagyon van okuk rá. Még, ha a DX11 egy hulladék, akkor is messze a Frostbite 3 kezeli a legjobban, ha a teljesítményről van szó. Persze ennek az ára a stabilitás, lásd a híres DXGI ERROR DEVICE HUNG hiba, ami minden Frostbite 3 játékot érint. Szóval az EA-nek más problémája van. Elsődlegesen ők azzal küzdenek a DX11 alatt, hogy ne fagyjon a kód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
regener
veterán
válasz daveoff #17828 üzenetére
Az első kép az patch előtti, ahol alig látszik valami, a második a patch utáni. (A linkeket a cikkből szedtem)
-
Asbee
veterán
válasz daveoff #17843 üzenetére
Én is pont ezen gondolkodtam, de lehet fordítva írta. Különben ezt is le lehet zárni.
(#17844) rapidsquirel: Szerintem nem olyan vészes. Én Singlevel egy másodpercet nem játszottam, multi elején nagyon tetszett, de pár 10 óra után ráuntam és elő sem vettem azóta.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz daveoff #17828 üzenetére
Sosem veszed észre az apró eltéréseket. Vannak bőven. Keresd a részleteket.
(#17830) Asbee: A 970-esek ellen indított perben sokkal szebben megfogalmazták, mint ahogy én tudnám: "On January 25, 2015, Nvidia’s Senior VP of GPU Engineering, Jonah Alben, admitted that while the GTX 970 technically features 4GB of VRAM, the final 512MB part runs at a far slower rate than the first 3.5GB. This is not a technical glitch, as from a practical standpoint this means that when a purchaser uses the GTX 970, when a true 4GB of VRAM is needed, once 3.5 GB is reached, the program will slow down or sputter as the graphics card is not capable of operating as a true 4GB card. The device does not function as if it has 4GB of VRAM, which was and is a key selling point for the device." [link]
És itt még ki sem tértek rá, hogy a 3,5GB-os partíciót is belassítja, ha használva van az a bizonyos 512MB.
És azt hiszem, itt ez a lényeges gondolat, hogy a kártya nem úgy működik, mint ahogyan egy "valódi" 4GB-os kártyától elvárható lenne. Tehát pl. ha csomagolnak a kártya mellé egy 16GB-os pendrive-ot, akkor nem 20GB memóriás lesz a kártya, hiába van annyi a dobozban, amit szoftveresen ugyanúgy a videóramhoz csaphatnál.(#17832) rambustibi: Igen, mintha a Forma1-es autóra 3 rendes, és egy mankókereket tennének versenyezni. 4 gumi van rajta? Hát persze.
Nyilván ennyire nem gáz a 970-ek helyzete, csak példaként írtam.(#17839) Asbee: 970 tulaj tollából származik az írás.
(#17843) daveoff: Úgy látszik, neked nem tetszik a részletesebb kép.
[ Módosította: radi8tor ]
-
HSM
félisten
válasz daveoff #17857 üzenetére
Én máshogy gondolom. A részletek helyett benyomott böszme dolgok számomra nem szépek. Nekem alapvetően azzal van bajom, hogy nyilván nem véletlen volt eredetileg annyi a 100% beállítás, amennyi, és így igazából elvették a csúszka értelmét. Korábban tudtad skálázni a grafikát az igényeid (géped képessége) szerint, most nem. Most mindenki felhúzza 100%-ra, és boldog (?), de nincs választásod, nagyobb látótávolságot szeretnél kevesebb FPS-el, vagy sok FPS-t rövid látótávval.
Amiket bejelöltél, nekem a picit más szög/megvilágítás hatásának tűnik csak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- Sapphire Nitro+ RX 6950 XT PURE GAMING OC 16GB - BONTATLAN!
- Gigabyte Aorus Master 4090 + EKWB 4090 Nickel Acetal blokk
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen