Új hozzászólás Aktív témák
-
Spet
addikt
Az egész játék maga egy írtózatos kockázat, biztonságtechnikailag. Nem csak a lopásokra gondolok. Amikor ilyen tömegeket lehet megmozgatni, egy nem reális dolog miatt, ott azt majd valaki nagyon ki fogja használni, csak ne nekem legyen igazam.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
kraftxld
nagyúr
válasz bobsys #54249 üzenetére
Ha MS marketing kool-aid kell akkor hajrá
Én voltam kettőn amikor még TechEc New Zealand volt 2012-ben és 2014-ben. A 2012-es hibátlan technikai rendezvény volt, a 2014-es meg már nagyon elment marketing irányba, minimális hasznos technikai előadás volt, és a level 300-as előadások is nagyon gyatrák voltak. Pár szokásos nagy arc (Scott Schnoll, Ben Armstrong) azért rendesen adta és tök jó előadásaik voltak.
De ezért a pár session-ért utazás, szállás, belépő, egy heti kieső termelés sztem nem éri meg, max akkor ha nagyon szociálkodni és ismerkedni akarsz szakmabeliekkel.Utána voltam Wellingtonban MS tech day-en ami csak technikai volt egy napba besűrítve, alacsonyabb létszámú (50-60 fő max / előadás) és nagyon közvetlen meg pörgős és hasznos. Utána lehetett bandázni meg sörözni az előadókkal is meg a kaja is sokkal jobb volt.
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
-
Tim82
nagyúr
válasz EQMontoya #54256 üzenetére
Egy nagyságrenddel olcsóbb Arctic S113BT-m van, amire nekem kell, jelenleg az is elég, de azért majd váltanék valamikor jobbra.
Jack line-in ezen is van, meg micro USB-ről tölthető is, meg használható USB-s hangeszközként is. A hangminősége kb. olyan, mint ami egy 8-9k-s BT hangszórótól korrekt. Természetesen nekem a legkevésbé fancy fekete színváltozat van.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
nagyúr
Hello, firefox-témakörben az alábbira nem tudna valaki valami okos megoldást?
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
nagyúr
válasz bobsys #54262 üzenetére
Firefox.
hogy lehet resetelni?A legszebb az egészben, hogy amikor elindítom, ott nyílik meg az ablak, ahol abbahagyta, de csak egy pillanatra marad ott (tényleg, 1 mp sincs), majd berakja középre. Agyrém.
Lehet, hogy újratelepítem.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
addikt
Szép napot mindegykinek
Ilyen kulacsot nem tud valaki olcsón és olyan helyről ami nem drágán szállít (sajna Pest kiesik nekem hogy csak ezért felmenjek) ?
-
concret_hp
addikt
na csak hogy ne üljön le a topic
új melóhely, szerződésben benne, hogy a fizum 15%-a versenytilalmi kompenzáció, hogy ne menjek konkurenciához meg ügyfélhez. csakhogy az ügyes szerződés írónak X-et nem sikerült 0.85X és 0.15X részre bontani, és a 2 szummája X+pár ezer lett. szerződés aláríva mindenki által akinek kell. hogyan jövök ki a szituból a legjobban? 1-2 leendő munkatársam már vágja, hogy van közöm a témához, de ez nyilván a manageren meg a hr-en át megy. nyilván nem elegáns 2 hét után az orruk alá dörgölni, ill. ha elb@szok valamit, akkor inkább sz@rul, mitn jól jövök ki ha még ezen nekiállok pörögni.
a köv. fizuemelés legalább úgy sejtem tavasszal esedékes (év vége + mire kiértékelik, átfut stbstb) és 8-10* párezerért meg azért már lehajolnék (mondjuk azt, hogy havi br 10K a különbség)[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
NoLF
addikt
Hetfon 19 fok, kedden 33 fok, szerdan 21 fok.
Jott egy fuvallat, tovabb is allt de megfurodtem a weston-super-mare-i agyagtengerben. Tok kellemes lett volna ugy altalanossagban, de eleg fura erzes fekete vizben nyomulni kanada utan errefele a legnagyobb a vizmozgas arapaly szempontjabol.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Tothgera30
Ármester
Nosza 4 óra vezetés, Békés, Hajdú, Szabolcs megye érintésével kis nyaralásunkból hazaértem, és azt vettem észre hogy sajnos a jelenlegi úthálózat siralmasan borzalmas. Bizonyos részeknél, ahol 90km/h a megengedett, leginkább 30km/h-val lehetett haladni, ami még mindig pár száz éves lemaradásban van az Unió átlagához képest.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Viszlát
addikt
válasz Tothgera30 #54275 üzenetére
Hagyjuk mar ezt a baromsagot. Hany unios orszagban kozlekedtel es hany orszagban autoztal negy orat nem turisztikai fovonalak es csompontok kornyeken? Naugye. Maradjunk annyiban, hogy Magyarorszag, akarmennyire is hihetetlen, boven az atlag feletti minosegu uthalozattal rendelkezik.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
concret_hp
addikt
válasz Viszlát #54278 üzenetére
nemtom a touron mondjuk nem látom, hogy olyan nagyon rázná a bringákat a sok úthiba, pedig a hegyre felvezető utak tipikusan nem autópályák szoktak lenni. átmész ausztriába egy random faluban is olyan az út, hogy itthon 1-2 főút rosszabb állapotban van, de montenegróban sem láttam kátyús utat (és nem csak turista helyen jártam ott sem)
inkább az elírt fizetésre írjátok, hogyan lehet jól kijönni belőle
vagy fullba vagy sehogy :D
-
nagyúr
válasz bobsys #54264 üzenetére
Kétszer reseteltem a firefoxot, de ugyanúgy csinálja...
Illetve nem. Normálisan indul, de amint beállítom, hogy indításkor töltse be azokat a lapokat, amiket akkor mutatott, amior becsuktam, na, akkor egyből átméretezi hülye alakúra az ablakot, és berakja középre.Kicsit zabos vagyok.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
EQMontoya
veterán
válasz fokukac #54277 üzenetére
+1, azért Románia kivételével az európai országokban általában jobbak az utak.
Az autópálya-hálózatunk tényleg rendben van, de ha arról lejössz valahol vidéken, akkor olyan katyús zergebaszta utakba futhatsz, amilyet nem láttam sem Szlovéniában, sem Ausztriában, de a németeknél meg az olaszoknál főleg nem.Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #54281 üzenetére
az én érvem pont az, hogy eljutottunk oda, hogy már az autópálya-hálózatunk sincs rendben, hanem toldozott-foldozott, évek óta (5-6-7 éve) alig tartják karban, kátyúznak, a kocsi meg úgy ugrál rajta, mint valami pesti utcán. Bazzeg, 100-as tábla van Tatabánya felé az M1-esen sok kilometeren át, alatta úthibák figyelmeztető tábla, és ez már tavaly is így volt. Az ország fő autópályáján, ami amúgy fizetős is. Az M7-es 20 km hosszan alkalmatlan a közlekedésre Siófok mellett, annyira rossz.
Ha meg néha letévedsz vidékre, valami alsórendű útra, haláli. De még az se kell, kétszámjegyű fűutakon is ez van, vagy akár a 4-es úton is Pilis fele.
Hulladék útjaink vannak, és lehet, hogy ezt sokan nem veszik észre, de én pl. elég sokat vezettem mostanában a környező országokban (Szlovénia, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Horvátország, Bosznia, és csak Szerbiában voltak rosszabb élményeim. Még Boszniában sincs annyi kátyú mint prosperáló kis hazánkban....
---------------------------
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
válasz Viszlát #54276 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy te hasonlítod a balkánnal (Románia, meg Szerbia hadd ne legyen már etalon, szlovákok kb hasonló szinten, lengyelek meg szerintem előrébb vannak) . Ausztria-Németország viszonylatban meg aztán végképp szánalom, ami nálunk folyik útkarbantartás címén. Tegnap jöttünk haza a gyerekekkel, holnap megyünk vissza Németországba, aztán később jövünk majd mi is nyaralni, tudom, miről beszélek. Tavaly nyáron Ausztriában közlekedtünk eleget, egészen eldugott helyeken, az Alpok kellős közepén, itt Zalában a főútvonalhálózat nincs olyan állapotban, mint ott a mezőgazdasági utak. Amelyik normálisan néz ki, amellett ott a plakát, hogy frissen felújítva uniós forrásból. Most hazafelé Ausztriában láttunk az út mellett egy hosszanti építkezést, mondtam is a nejemnek, hogy nézd má', kaptak némi uniós pénzt, gyorsan felhúznak egy bicikliutat, mikor hazaértünk, még mindig ezen röhögött.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz parandroid #54283 üzenetére
Ha egyaltalan felhuznak es nem csak kifestenek par jelet aztan jonapot.
Everybody lies.
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #54283 üzenetére
Na, álljon meg a nászmenet. Az állítás úgy szólt, hogy az úthálózat állapota siralmas, meg a pár száz évnyi lemaradás az uniós átlaghoz képest.
Az egy dolog, hogy amikor Európát emlegetitek, akkor szinte már alapvetés, hogy valójában az osztrák-német-svájc szentháromságról van szó és őszintén szólva már rég letettem arról, hogy megértsem vajon hogyan áll össze látszólag értelmes emberek fejében az összehasonlítás a kontinens leggazdagabb országaival szemben. Soha nem lesznek olyan körülmények Magyarországon, akkor sem ha valami csoda folytán egy korrupciómentes vezetőség kerülne az ország élére és nem lopnák el az erre befolyó pénzek nagy részét. Szimplán azért, mert sokkal rövidebb a takaró és ezt átlátni nem kell agytrösztnek lenni, gondolnám én, de rendszeresen megcáfol az élet.
Az már más tészta, hogy némi turistáskodós utazgatás után mennek a sommás megállapítások, aztán közben a racionalitás az, hogy töredékét sem láttátok az európai úthálózatnak. Én sem láttam mindent nyilván, de nagyjából 600e km-t leautóztam furgonosként és nem csak a pénzügyileg többnyire jól álló turisztikai környéken. És bizony a nagy büdös helyzet az, hogy a korábban említett három országot leszámítva mindenhol vannak nagyon-nagyon gáz utak, de igazából a németeknél is a nyugati rész az ami kiemelkedő, keleten vannak igen érdekes, még mindig felújításra váró részek. Tessék például elnézni Lipcse külső kerületeibe és meglepődni.
Bárkivel hajlandó vagyok fogadást kötni, hogy például ha egyszer végigszenvedné a Velence és Milánó közötti főutakat, akkor utána sírva kívánkozna vissza a 4-esre. Vagy Franciaország déli, dél-nyugati részein ahol nincs turizmus/gazdag borvidékek, csak haldokló ipar. Spanyolország Madridtól délre eső része, Portugália majdnem teljes egészét nem is említve (elmozdulva a turisztikai övezettől). Vagy Belgium autópályái, ahol az egyik legforgalmasabb szakaszukon lett tengelytörésem (Tournai és Brüsszel között), mert egy nagyjából 2 méter hosszú, 20 centi széles és 30 centi mély kátyút nem láttam meg időben a sötétben és már nem tudtam kikerülni. Sorolhatnám napestig, valszeg nem sok értelme van.
És akkor arról még nem is esett szó, hogy mi van azokon a helyeken, akik a mi szintünkön vannak, vagy hasonló szintről indultak a kommunizmus rémálma után. A csehek? A két legfontosabb autópályájuk elfogadhatatlan állapotú és lassan 30 éve toldozgatják, de még mindig katasztrófa. Szlovákok? Kívánom neked, hogy sose vessen az élet Kassától keletre. A lengyelek végre nekiálltak pályákat építeni, rendesen meg is kérik az árát, egy Poznan-Varsó egyszeri megtétele nagyjából annyiba került, mint Mo-n egy egyhavi matrica díja. Ott is jellemzően a német határhoz közeli területek egész szépen állnak, az ország keleti felében meg rendszeresen belefut az ember földutas szakaszokba, főutakon, viccesen néha minden figyelmeztetés nélkül. Romániát talán nem kell bemutatni, de Bulgária sem jobb egy cseppet sem, sőt. Ismételten lehetne sorolni a végtelenségig (Görögország is megér egy misét, pedig ott én is csak turistaként jártam), de a lényeg az - és emiatt tartom is az állításom -, hogy aki szerint a magyar úthálózat messze elmarad az uniós átlagtól, annak gőze sincs miről beszél, csak elhitte magának, hogy néhány túrácska után már mindent látott...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Tothgera30
Ármester
válasz Viszlát #54276 üzenetére
Szlovákia, Németo., Ausztria, Románia (és Erdély) számomra bőven jobb ennél, olyan szerpentinekre tudnak tükörsima aszfaltot csinálni hogy elképesztő, és olyan elhagyatott utaknál amit itthon bekötő, vagy mezőgazdasági útnak becéznek. Persze útépítés közben még rendesen ki sincs táblázva, a másik hogy a felmart, és a még aktuális út között jó 10cm meredek kaptató van (jelenleg Debrecenben is), ahol ha nem lassítasz le 20km/h-ra, szétveri a futóművet. A másik a morál, hogy folyamatosan előznek, még ha 30perccel később is 2-3 kocsival jár előttem, akkor is 90km/h-s korlátozásnál muszáj 110+km/h-val előzni, mert mindenki siet, pedig én is +10%-al szoktam haladni, ahol lehet. A 4-es hálózattal nincs bajom, most Fényeslitkénél van egy körforgalom kialakítás, ezen kívül rendben is lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lenox
veterán
válasz Tothgera30 #54286 üzenetére
Erdelyben most voltam, szerintem sokkal rosszabbak az utak, mint Magyarorszagon.
-
EQMontoya
veterán
válasz Viszlát #54285 üzenetére
Belga rész meglep, Charleroi-ból hoztunk autót 2012ben, és elég jó utak rémlenek.
Olaszországban meg mindenhol van autópálya, még Szicíliában is tök oké úthálózat volt, a 4-es úttal össze sem hasonlítható.
De javaslom pl. Észak-Borsodot vagy Eger környékét körbejárni kocsival, az nem olyan, mint Fehérvár környéke. De akár BP-n is vanna nagy csodák, pl. a Fehérvári út.Same rules apply!
-
nagyúr
válasz concret_hp #54290 üzenetére
A Róbert Károly körúton konkrétan fekvőrendőr nagyságú keresztbordák vannak, a 70-es táblánál. Sok mindent elmond, hogy a Lehel út és a Váci út között az autósok kb. 40-re lassítanak, és úgy mennek.
Agyrém.Viszont a Dráva utcát végre felúíjtják, igaz, hogy cserébe lezárták márciusig, a rakparttal együt. Zsír.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Spet
addikt
válasz fokukac #54291 üzenetére
Rakoczi sem marad el nehol a tobbitol
Problema (velemenyem szerint), hogy ezeknek az utaknak a minosegi es teljes szelessegu felujitasa, olyan problemas, hogy ezt Bp. forgalma igencsak nem toleralna (Petofi hidra is raferne a renovalas megis hadjak darabokra hullani, es ha megis egyszer nekiallnak az lesz a mamor)
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #54289 üzenetére
Foutat hasonlitottam fouttal.
Ismerem a kornyeket, Pesten is megfordultam tobb mint ketszer mar. Valahol a mondandom lenyege az is lett volna, hogy a top orszagok kivetelevel mindenhol vannak durvan elhanyagolt teruletek, mig ahol jobban porog a gazdasag/turizmus, ott tobb penzt forditanak erre. A 8-as utat peldaul oriasi erokkel bovitik es ujitjak, asszem pont mult hetvegen adtak at a fehervari elkerulo uj szakaszat, a Varpalota-Veszprem kozotti szakasz meg mar vegig negy savos es szinten fel lett ujitva (peldaul nincsenek szintbeli keresztezodesek), a varpalotai elkerulo pedig utolso fazisaban van, tavaszra az is elkeszul. De ugyanakkora hiba lenne csak ebbol kiindulni, mint a legrosszabb kornyekekbol is az...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz Viszlát #54293 üzenetére
jó, de ha tavaly, vagy tavalyelőtt jöttél arra a 8-ason, akkor meg még az volt, hogy a 4 sávos részen is hosszú kilométereken át csak a belső sávban lehetett menni, mert a külső annyira járhatatlanul huplis volt...
A probléma az, hogy nálunk majdnem mindenhol a szar út az alapbeállítás, és pártunk és kormányunk dísz-funkcionáriusainak kegyétől függ, hogy mire mehet a pénz. Értsd: Hódmezővásárhelyen csili-vili, és kurvajó az út is, meg elkerülő, de ha elmész Szentes irányába (45-ös fút), konkrétan tankcsapdák tömkelege fogad, olyan úttal, mint Bulgáriában, és mindezt azért, mert ott más színű a polgármester. És ez az ország így működik.
Ui. és közben azért hozzátenném, hogy összességében nagyon keveset költött erre a kormány az elmúlt 5-6 évben, ezért romlik a teljes infrastruktúra állapota, mondom, már az autópályáink is kátyúzottak, és 100-as tábla van az M1-esen is.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
veterán
Ezt mar egy ideje be akartam ide szurni, de a ph-s kepfeltolto nem szerette, ugyhogy csak link jut.
Az új bevételi forrás a hirdetéseken túl?
Everybody lies.
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #54294 üzenetére
Az első bekezdést 4x olvastam el, de nem tudok rájönni, hogy ezzel mit akartál mondani. Mert remélem nem azt, hogy nem számít, ha ott jó az út, mert tavalyelőtt még rossz volt...
A probléma az, hogy nálunk majdnem mindenhol a szar út az alapbeállítás
Ez szimplán nem igaz, csak divat fikázni, illetve úgy tűnik, hogy vannak akik szeretik a negatívumokat felnagyítani, a pozitívumokat meg szinte észre sem venni. Emlegeted az M1 azon bizonyos szakaszát, mintha az egész országban ez lenne a helyzet, közben a racionalitás az, hogy az autópályák 95%-a kifogástalan vagy nagyon jó állapotú, de te csak hajtogatod, hogy szar minden, mert az M1-esen kint van a 100-as tábla. Nem is igazán tudok mit kezdeni ezzel, ha te ennyire szeretsz a saját magad által kreált hazugságon keseregni, hát hajrá.
Ehhez még hozzájön, hogy számolgatod az éveimet, ami szvsz a legalja, de ha téged megnyugtat, akkor elárulom, hogy csak 4 éve vagyok Angliában és egy évben átlag 3 hónapot otthon töltök. Biztosan ebből is ki lehet kalkulálni, hogy nem tudom miről beszélek.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
addikt
válasz Viszlát #54297 üzenetére
A 4-es Szolnoki elkerülő, reklámozták is hogy ilyen-olyan pénzekből felújítva, erre olyan lyukak, nyomvályúk vannak, hogy ihaj.
Sok utat megcsináltak mostanában, és jól is, de van sok olyan is amiből kb. ellopták a felét, vagy a hozzá nem értő ismi csinálta.
Nincs 2 hete hogy lementem Szolnokról Siófokra és nem autópályán, van ahol nagyon jó az út, de volt ahol ráférne kis tatarozás, összeségében azért nincs nagy baj, de lenne mit csinálni, igaz mindig is lesz, csak normálisan kell megcsinálni. -
Viszlát
addikt
A felújítások minősége tényleg nagyon ingadozó, szegény apám aki még ért is hozzá, sokszor csak fogja a fejét amikor elhaladunk egy-egy felújítás alatt lévő szakaszon. Sajnos ha nincs gazdája a dolgoknak, akkor ez ilyen, de inkább hagynám a politikát...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BlacKSouL
addikt
Szóval Horvátország drágult. Épp annyit, amit a korábbi növekvő(?) vagy stagnáló(?) kereslet indokol, meg az egyéb gazdasági tényezők. De sírhatunk, ha közben itthon ugyanannyi idő alatt semmi nem lett drágább: ja de. Meg mi a drága? Ami nekem már húzós, az a pestieknek még elmegy, a környező eurós országokból meg meg se rezzen a szemük a 25 Kunás korsó sör láttán. Aszondja magában mekkora lúzerek hogy ilyen olcsón adják a sört. Az olaszok meg ezer éve oda járnak, mert náluk aztán tényleg drága a drága. A 25 Kunás sör pedig csak 10. Euró.
A 70 Kuna egy Lignje na žaruért szerintem nem sok, főleg, hogy itthon olyat nemigen eszik frissen az ember. Ha itthon valami rendes halételt kérek ott, ahol rendes halból csinálják, az is megvan 2500-3000 Ft, tehát már nem drága a drága. Ugyanakkor ha veszek egy 2 literes sört 19 Kunáért a boltban, mert nem tiltja senki, akkor korsóját 204 Forintért iszom. Jó, én töltöm ki, nem a pincér, meg nekem is kell elmosogatni, de amit ott drágának talál az ember, azt ugyanolyan körülmények között itthon se kapja meg sokkal olcsóbban. Szóval minden relatív. A folyamatos étteremben kajálás itthon se olcsó, lehet okosan is osztani pénzt, helyet, időt. Mondjuk a frissen sült ropogós malacsültre, meg az osztrigára, meg a vegyes haltálakra, de a szarvasgombás pastára, vagy az olaszoktól jóval tisztességesebben megcsinált pizzára nem sajnálom a pénzt. És ahol csak 15 Kuna egy korsó sör, ott még a kaja is jobb néha. És hát nyaraláskor is ésszel éljen az ember, de ott is engedjük már meg amit itthon is megengednénk.Ugyanakkor döbbenettel álltam, hogy egy komplett utcát felépítettek 11 hónap alatt... Út, 5 társasház, kb. 4-4 lakással. Nálunk egy 3x3 méteres kivágott útdarabot kellett kerülgetni 3,5 hónapig, most meg már 2. éve van felásva keresztbe hosszába egész Salgótarján, ""elektromos hálózati kábel korszerűsítés"" címén. Persze, mutyibiznisz, mindenki tudja. Hajléktalanok meg közmunkások kapigrálnak egy fogatlan gereblyével naphosszat, és hónapok telnek el látszólag semmi értelem és változás nélkül.
Odakint meg 1 év alatt komplett úthálózatok, körforgalmak, kereszteződések, városrészek épülnek. A GPS frissítések is simán le vannak maradva. Jó, tudom, tudom, nem szabad hasonlítgatni, teljesen más világ, millió kilométerekre innen, csak hát úgy feltűnik. Hogy állítólag itt mifelénk is milyen szép minden. A hegyek, a várak, az erdők, "meg minden". Hogy a turizmus fellegvára lehetne. De nem. A népnek ez annyira nem kell. Inkább mennek egész nap dögleni a tengerpartra. Ott oszt esznek-isznak, öntik a pénzt. Pedig enni-inni itt is lehet. Lehetne. Mondjuk étterem pl. itt nem nagyon van, jószerével vendéglő, abban se nagyon van napi 10-12 embernél több. Tudom, ne hasonlítgassak, csak úgy megjegyeztem.A kapus pályarendszer is ugye szar. Lehúzós, drága, meg miegymás. De a sok hülye meg milliószám mégis önti oda is a pénzt. És ácsorog a dugókban. Erről aztán mi végképp nem tehetünk.
A benzin is iszonyatos drága, aranyárban mérik. Én pl. 8,77-ért tankoltam a 95-öst egy pártízezres nagyvárosban. Az mondjuk 377 Ft. Borzalom tényleg. Hogy az M0-n 359-ért tankoltam, az sokkal olcsóbb. (Jó, Aszódon 328 volt, és az már 50 Ft, de tavaly meg 10 fölött volt Kunában...)
Szóval Horvátország drágult, főleg az előző évhez képest sokkal többet érő forintunkhoz, meg a rengeteget emelkedett fizetésünkhöz képest. Amúgy azért annyira nem. Mert pl. a szállásunk 5 főre 1 hétre 700 € volt. Fillérre mint tavaly.
Hát nem a zsömle kicsi elvtársak.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest