Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz parandroid #58050 üzenetére
A hatarertekek megitelese valoban rossz. De erre n8ncs megoldas hiszen meg a nemeteknel is az van h a legoregebb benzines is zold plakett alatt fut hiaba szennyezobb mint egy eur6 dizel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #58050 üzenetére
Neem, egyáltalán nem szándékoztam technikai részletekbe bocsájtkozni, láttam már tőled ezt a vitát jópárszor. Viszont szerintem a saját pozíciódat gyengíted azzal, hogy láthatóan komoly ellenszenvvel viseltetsz a dízelek iránt, olyan vehemenséggel ami messze túlmutat a tények nyújtotta táptalajnál.
A vizuális környezetszennyezés pedig legalább egészségkárosodást nem okoz.
Na de kérlek! Így lesöpörni egy mozdulattal a mentális betegségeket? Mi van ha emberünket a dízelbűz nem zavarja, de a depresszióval folytatott harcát végül zebránál várakozva, egy elsuhanó Mini látványa miatt veszíti el??
... nekem valahogy mindig sikerül olyan társaságba kerülni...
Dolák Sanyi vagy 20 éve megmondta már, hogy hason ló a hason lónak örül.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Viszlát #58052 üzenetére
Attól, hogy én egy hisztis picsa vagyok, pontosan mennyivel lesz egészségesebb az ellenőrizetlenül kipufogott szilárd részecske, és nitrogénoxid?
Egy generáció nőtt fel lassan a dízel bűvöletében, most kezd lassacskán összedőlni a kártyavár, és ez így van rendjén. Ennél sokkal nagyobb baj az, hogy nincs helyette használható akternatíva. Talán a hibridek, valamilyen szinten, bár egy legalább egy nagyságrenddel fejlettebb akkutechnológia oda is nagyon kéne még. A full elektromos hajtás megint zsákutca, a világ összes pénze nem lenne elég minden parkolóhelyhez töltőt telepíteni, és ha hirtelen több tízmillió elektromos gépjármű jelenne meg a rendszerben, a teljes villamos hálózat is konkrétan összeomlana. Szóval jó lenne globális szinten valami megoldás után nézni lassan, ahelyett, hogy relativizáljuk a problémát, és enpluszegyedjére is a szőnyeg alá söpörjük, és bőszen agyonhallgatjuk.
Másrészt nyilván én vagyok helikopter, de engem zavar, ha következmények nélkül hülyének néznek, átvágnak, rendszerszinten hazugságokkal traktálnak, különösen ha ez egyrészt a zsebemet, másrészt az egészségemet érinti.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #58053 üzenetére
Mielőtt csak a vw-re haragudnál: azóta kiderült már szép lassan minden gyártóról h érintett. És csak azért mert benzinnél nem azt mérik ami problémás, nincs olyan színe és kevésbé szagos, meglehetősen durva önbecsapás azt hinni h jobb mint a dízel.
Igazából a politikusokat kellene elővenni a hülye és tarthatatlan szabályozás miatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BlacKSouL
addikt
válasz Viszlát #58048 üzenetére
Hozzátenném, hogy bizonyos modernnek tűnő dízeleknek igenis van egy speciális és jellegzetes keserű, de sajnos engem is hányingerre emlékeztető szaga, amit a mélygarázsban hosszú percekig érezni, sőt a cégautós garázsban is, aminek egyik oldala gyakorlatilag nyitott, és mindössze másfél méterrel van a föld alá félig süllyesztve.
Na ebből a szagból hirtelen nagyot szippantva nekem is volt már, hogy az étel visszakívánkozott.
És ez a szag nem összetéveszthető a klasszikus régi szűrő nélküli látványosan füstös dízelszaggal, vagy a nagymotoros teherautós-buszos dízelszaggal, vagy az olajat evő kékfüstös dízelszaggal, vagy a 80-90-es évek szívódízel szaggal (kettesgolfszag) Mindegyik egyedi, mindegyik füstszag, kellemetlen, de meg sem közelítik ezt a moderndízeles keserű hányingerszagot.
Persze ennek az egésznek semmi tudományos alapja nincs, nem mérhető a szag, az ízlés, de kétlem, hogy amiről mi beszélünk, bárkinek tetszene, vagy mondaná, hogy egész kellemes elviselhető. Ellenben mondjuk a régi kétütemű füsttel, ami nem kevésbé káros, de saját gyerekkoromból, és mások gyerekkori és későbbi elmondásából kiindulva igenis "kellemesnek" mondható szag. Nyilván ez már perverzió, de ha én a trabantfüstöt szeretőként egy moderndízelszagra azt mondom hogy hányinger, az azt jelenti, hogy a viszonylag tág tűrésemen is túl van. Vagy ízlésficamom van füstszagot illetően.
Azt se tudom, hogy ez valóban a gázolaj elégetésének eredménye-e, netán valamelyik típusú adaléknak a szaga (pl. AdBlue)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
válasz bitpork #58054 üzenetére
Első bekezdés végére: pont az a bajom, hogy ennek a kérdésnek valahogy senki nem akar utánamenni... A dízeltechnológia kb megváltóként lett beharangozva, erős, takarékos, nyomatékos, mostanra már árban is elfogadható, az üzemanyaga meg a németeknél ugye hagyományosan jóval olcsóbb. Aztán lassan kiderül, hogy milyen áron, mire sikerült a benzines motorokat is ugyanerre a mintára átalakítani, ahelyett, hogy már rég alternatíva keresésére kényszerítették colna a gyártókat.
Nem a vag-ra haragszom amúgy, sőt, őszintén szólva igazságtalannak tartom, ahogy a többiek sunyin lapítanak, miközben szabályozói szinten is csak azért vették elő a vw-t, mert már pofátlanul csalt, és közben továbbra is csak az időt húzzák az új, pontosabb mérések bevezetése helyett.
Bleki, jó az összefoglaló, minden szavával egyetértek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #58053 üzenetére
No, még mielőtt rámhúzod, hogy szerintem a dízel nem káros, ilyet még véletlenül sem írtam, mindössze arra próbáltam meg némi humorral fűszerezve rávilágítani, hogy az érzelemtől túlfűtött adalékok szerintem ártanak az állásfoglalásodnak, amivel alapvetően én is egyetértek. Az ilyen salaklapátolós és 20x kiböffentés szintű megjegyzésektől bár tény és való, hogy színesebb a vélemény, egyben el is veszi az élét, mert nyilván túlzás és még ha alá is tudnád támasztani hivatalos adatokkal, tuti, hogy lenne valaki aki meg meg tudná cáfolni azokat. Persze ez csak az én véleményem, nagyon nem érdemes rágódni rajta.
Laikusként egy kicsit idegesítő is, hogy napokig tartó internettúrás nélkül nincs kézzelfogható, napi gyakorlatba is átültethető információ, csak félig-meddig megalapozott fröcsögés többnyire. Nyilván, hogy a dízelfüst ártalmas, de jó lenne ténylegesen tudni, hogy különböző helyzetekben mégis mennyire? Egyszerű felhasználóként ugyanis azt kategórikusan visszautasítom, hogy nekem kelljen érteni mindenhez amivel a mindennapokban érintkezésbe kerülök. Három literes dízellel járok, persze nem kell hozzá sok ész, hogy lássam én is, hogy városi közlekedésben nem ideális választás, de például mi van az autópályán, ahol én 130-nál 1700-1800-as fordulaton gurulok, az ismerős az 1.4-es benzines Clio-jával meg 4000-en (nem hasraütés, saját szememmel láttam).
Szóval jó lenne globális szinten valami megoldás után nézni lassan, ahelyett, hogy relativizáljuk a problémát, és enpluszegyedjére is a szőnyeg alá söpörjük, és bőszen agyonhallgatjuk.
Abszolút egyetértek, de kérlek mutass nekem egyetlenegy példát bármilyen területről, ahol globális megoldás született és nem pénz által motívált átverés.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Viszlát #58057 üzenetére
de például mi van az autópályán, ahol én 130-nál 1700-1800-as fordulaton gurulok, az ismerős az 1.4-es benzines Clio-jával meg 4000-en (nem hasraütés, saját szememmel láttam).
A kérdés jogos, de véleményem szerint leginkább semmi. Hasonló fogyasztása lesz a két autónak (6-7 liter), mindkettő bemelegedve, szinte tökéletes égést produkálva pufog ki valami minimálisat, és minden ok.
Másrészt autópályán mondjuk adott területre vetítve jóval kevesebb autó mozog, mint városban (egyszerűen kisebb az úthálózat sűrűsége), ezért sokkal kevéssé is terheli a környezetet.A gond sokkal inkább városban van, a hideg üzemmel, amikor átállunk a Tesco parkolóig, meg vissza. Erre egyszerűen a modern dízelek nem valók. Nem is bírják, meg közben pufognak ki minden szart. Persze, ezzel önmagában nem is lenne gond, a kamionok többsége is dízel, de nem is mennek velük 1300 méterre.
Szóval itt a marketinggel/felhasználással is komoly probléma van azért.Meg az autóipar egyéb más koncepcióival is, pl. néhány évvel ezelőttig úgy híztak az autók, hogy egy libatömő gazda megirigyelte volna. Pl. egy alap J Astra fapad++ felszereltséggel nehezebb, mint a Lexusom. Amiben egy hat hengeres blokk van, meg kardán, meg némileg több extra. És amikor ezekkel az ólomkatonákkal városban közlekedünk, akkor persze minden gyorsításnál ezeket a tömegeket mozgatjuk, ami fogyasztásban, fékporban, minden egyébben jelentkezni fog. Csak okosan, célszerűen, ugye. Városban különösen jó ötlet egy Astra méretű autóba még +100kg-t bepakolni egy komplikált dízelmotor formájában.
Az meg már tényleg külön vicc, hogy 1l gázolaj energiatartalma (fajhője) nagyobb, mint 1l benziné, tehát amely államokban előbbi lényegesen kedvezőbben adózik (pl. Németország, Olaszország), ott az állam a saját kárára támogatta az idiotizmust. Bravó, elvtársak, bravó.
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #58059 üzenetére
Azért a városok jó részében , itthon mindenképp, a teher és személyszállítás az igazi gond, és még nagyobb a fűtés. Az autóipart lehet hibáztatni, de azt már szmogriadós mérésekkel tudjuk h nyár kivételével ha fűtési idő van a személyautó a legkisebb gond.
Én azt gondolom, hogy előbb kellene azt elérni, h ne legyen étel hulladék mint h megszűnjön a belsőégésű motorok használata , benne a trakiké.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #58059 üzenetére
Hm, a valóság inkább az, hogy az enyém 4.5-5 között eszik ekkora tempónál utasszámtól függően, a Clio meg kettőnkkel 8.5-t. Persze ha amúgy is minimális a káros kibocsátás, akkor ez se jelent lényeges különbséget.
A városi dolgot abszolút aláírom. Én ezt úgy próbálom mérsékelni, hogy két úton tudok eljutni munkába: a rövidebb, 8.2 km 70%-a város és indulás után esik, az út vége, amikorra már meleg a motor meg külterületre, a kicsit hosszabb, 10.5 km pedig 90%-ban külterület és a városi 10% az út végére esik. Értelemszerűen a másodikon járok, mert bár hosszabb, nem csak szennyezés, hanem az autó szempontjából is jobb.
Aki meg 1 km-re autóval megy, az izé.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Viszlát #58061 üzenetére
Én izé vagyok sokszor. Szeretek autókázni, meg ha a bótbú kő 5 kgkumpi , 32csomgaos papír , meg miegymás, akkor azt nem tudom kézben hazahozni. Édesanyám szokta csinálni h telefonozik mikor indulok, hogy pici fijam, hozzá mán még 6 zsugor enyhe meg 2 zsugor mentes vizet is...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Valahogy én nem bízom az összekészítő azonos ízlésében. Pl tecsónál volt h kértem hús, és irgalmatlan ronda volt. Vagy vettem sajtot és természetesen nem azt a fajtát kaptam ami volt. Panaszkodjon akinek hat anyja van: inkább mi intézzük. Más kérdés , hogy lakásból kimozdulásnak is jó amikor 2-3 üzletet végigbaktatunk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #58060 üzenetére
Ezzel mélyen egyetértek egyébként, tökéletesen látszott, hogy a szmogriadó idején a páros-páratlan rendszámok kitiltása, meg most a régebbi autók kitiltása nem segített semmit.
Mondjuk ameddig a lakosság jelentős része fával, szénnel és gumicsizmával fűt, addig nem is fog.Same rules apply!
-
Na tessék! Nem hogy az összekészítőben nem bízhatok, de Iza még 10 év után sem tudja hogy ivó-kefírt nem vagyok hajlandó megenni. Gyerekként a kanalazós kispoharashoz szoktam, megkértem hogy hozzon , erre ideállít ilyen divatzifrangos fisfosch-val
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #57787 üzenetére
Tegnap a nagyja kikelt, ma már ki is merészkedtek.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tildy
nagyúr
Miután mostanában kezdtemm kicsit noi blackie lenni a panaszkodásommal, végre valami körök is hadd számolják be. Nyertem egy hét Angular bootcampet a kanari szigetekre, csak a szállást meg az utat kell fizetni, az 1600 eurós tanfolyamot nem. Ráadásul 20-24 fok az elorejelzes, úgyhogy most itt vagyok. Sajnos a család otthon, nem engedhettuk meg sem anyagilag, sem szabadságilag, hogy jöjjenek.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Mert ingyenes kiszállítás nincs bizonyos értékhatár alatt és csak emiatt nem vesz édesanyám 1 raklap vizet Tejet nem iszunk Nem mellesleg ha pont az út mellett van a bót amin mék szüleimhez, akkor igazából külön költség nélkül csak időráfordítással meg lehet oldani.
Nekünk meg kicsi a lakásunk mi nem spájzolunk semmit - egyszerűen nincs elég helyünk.Lehet rosszul írtam, de 3x2 + 1 karton volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tildy
nagyúr
Las palmas, vagyis északi oldal, fúj a szél, így teljesen bejön. Ramfer
Plusz a sör is olcsó Azt hiszem jövünk még ide."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nagyúr
Ja, mi azt tervezgetjuk, hogy telenkent elvonulunk oda 2-3 honapra tavdolgozni. Van rendes EU ellatas, internet, lehet szorfozni, jo a kaja. Meg hat a konstans 20-23 fok telen az kiraly.
Probalj feljutni a Roque Nublo-ra, eleg impressziv.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
bobsys
addikt
-
válasz bobsys #58078 üzenetére
Bezzeg Magyarhonban! Ott megálltak volna, és nemcsak bíztatnak, de meg is mondták volna, hogy rosszul csinálod, nem úgy kell, aztán kisebb tömeg gyűlt volna össze, akik verbális utasításokkal végig segítenek neked, miközben megegyeznek benne, hogy milyen kis béna vagy, és ők jobban csinálnák.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #58079 üzenetére
Meg közölték volna, hogy ok Te viszed az ablak elektronikát, de nekik kell a hi-fi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
-
-
NoLF
addikt
válasz bitpork #58062 üzenetére
A! Akkor ez tenyleg nem varosi legenda, es vannak olyan emberek akik kepesek penzt adni azert, hogy hazavigyek a becsomagolt vizet aminotthon a csapbol folyik?
Wow. Feletteb el vagyok keseredve.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Olyannyira nem, hogy én évekig ebből éltem.
Németek egyébként hihetetlenek, olyan boci szemekkel tudnak rám nézni, ha megemlítem, hogy egy pohár csapvíz (Leitungswasser, lol) elég nekem, hogy egyszerre támad röhögőgörcsöm, és húzom ki magam büszkén, hogy milyen stramm kis sztyeppei vadember vagyok itt a nagyvárosban, hogy ilyen menő dolgokkal tudok felvágni. Akivel el lehet erről beszélgetni, az meg van róla győződve (teljesen ártatlanul, és amúgy minden rosszindulat híján), hogy a 'csapi víz' az nem alkalmas emberi fogyasztásra, mert nem kap megfelelő tisztítást. Én nem tudom, ezeknek ezt hol tanítják...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz parandroid #58084 üzenetére
Mert úgy vannak vele, hogy a vezeték, amiben jön a víz, az régi, meg rozsdás, meg lyukas, bemegy a kosz, a baci, meg egyébként is. Azt meg nem veszik figyelembe, hogy a vezetékes vízet többször vizsgálják mint a palackozott vizet.
UI: Kell nekem ilyen helyen dolgoznom (Vízművek), de az tény hogy nem mindenki szereti az íze miatt a csapvizet.
-
BlacKSouL
addikt
válasz parandroid #58084 üzenetére
Ez elég érdekes téma, és elég sokszor előjön, hogy mi a jobb? Az a módszer, amit anno pl. még a 90-es években a spanyoloknál is tapasztaltunk, hogy ugye a csapvizet valóban nem tisztították úgy, mint most, azaz fogyasztásra nem ajánlott volt. Mosni, mosogatni, budit öblíteni simán, még tán fogat mosni is, de ivásra rendszeresen nem volt javasolt. Nem tudom jelentett-e ez bármi "megtakarítást" a víznyerésnél, vagy szennyvíztisztításnál, valószínűleg nem annyit, hogy később ne álljanak át majdnem mindenhol a teljes tisztításra. Legalábbis úgy rémlik most már a mediterrán vidékeken is mindenhol fogyasztható. De pl. a mediterránia túlsó oldalán már ez nem mondható el.
Szóval hogy az a kérdés, hogy megtakarítást jelenene-e elméleti síkon nem annyira tisztítani a csapvizet, és cserébe töredékáron palackozottat értékesíteni (jelentős csomagolóanyag-hulladék növekedéssel), vagy jól van ez így hogy ihatóvá tisztítanak, aztán a kakit lehúzni is le lehet ivóvíz tisztaságúval is. Mondjuk most hogy működik már mindegy is.
Az pedig a második téma, hogy a csapvizet mivel, milyen módszerrel, eszközökkel tisztítják, fertőtlenítik, hogy az oldott anyagok milyen mértékben szagosítják, ízesítik, illetve honnan, milyen csőrendszeren keresztül, milyen lerakódásokat old vissza, és kerül a pohárba. Nálunk is megfelelő minőségű, nem is túl kemény, de kicsit mégis kemény a csapvíz. Ellenben tavasztól késő őszig csutkára átlátszatlan fehér, oldottgázos állapotban jön ki, amivel egy percet is várni kell, hogy kimásszon belőle. Ráadásul enyhén vasíze van, amitől még nagy szomjasan ugyan simán lehúzom a 3-4 decit belőle, de fentiek kiszűrésére vettünk aktívszenes-ezüstös vízszűrőt, ami egy jó részét kiszedi a kellemetlen mellékdolgoknak, pl a gázokat, és a vasízt. Vagyis onnantól tökéletesen tiszta ízű szagtalan csapvizet kapunk, és azt fogyasztjuk főleg. Ritkán 1-1 palack ásványvizet, de az is inkább csak a szénsav miatt, de nem is én, mert azt nem is szeretem.
Szóval így.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Viszlát
addikt
En itt szoktam ra, nem tudom ott delen mi a helyzet, de itt annyira vegyszeres a viz, hogy garantalt futkosassal jar mar par korty csapviz is. Aztan probaltam kulonfele szuroket, de nem igazan hatasos egyik sem, ugyhogy marad a palackos, jobb hijan... Otthon viszont nagyon elvezem, hogy csak odasetalok a csaphoz es meg finom is, bar teny, hogy a Bakony szelen mi igen szerencsesek vagyunk viz teren.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Deszken szüleim szívesen várnak egy pohár barna és büdös csapvízre 10 éve még én is azt ittam náluk de ma már nem merem. Itthon (Szeged) csapvíz van, igaz kicsit klóros, kicsit gyorsan színezi a poharat, de ne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bobsys
addikt
válasz parandroid #58082 üzenetére
Dehogyis, akikkel szoktam beszelgetni azok teljesen amulnak, hogy ezt is megtudom csinalni es nem viszem el az autot a szerelohoz? Meg a mosogatogepben kicserlem a pumpat, vagy az erkelyen a szunyoghalot. Nincsenek itt hozzaszokva, hogy valaki megcsinalja sajat maga. Egy szomszed van aki szinten sajat maga ujitotta fel a lakasat, de ennyi. A szunyoghalo csere egy hetvege alatt megvolt, laza munka, kozben voltam beachen meg itt ott. Szomszed kihivott embert hozza, $1000 munkadij.
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
válasz concret_hp #58090 üzenetére
2 ember el van vele mondjuk 6 orat, mert annyira nem torik magukat sebssegben meg is van a $70-$80 oraber.
A villanyszerelo csapat is eleggel lazan dolgozott a felujitaskor. 9 korul jelentek meg, delben 1 oras ebedszunet es 4:30-kor mar itt sem voltak. Elvoltak itt vagy 4 napot ami max 2 let volna, cask azert nem idegeskedtem, mert nem oraberben voltak hanem fix ar (egy kapcsolo x dollar, egy konnektor y stb...)Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
szőröscica
addikt
Éljen az internet, hasznos dolgokra is lehet alkalmazni. Ma másoltattam kulcsot a lakáshoz, majd itthon szerencsésen beletörtem a bejárati ajtóba próba közben (egyébként ez balszerencsés zár, anno Winnerék is beletörtek egyet, mikor itt dolgoztak, csak ők asszem a hűtő bepakolása közben leverték).
Volt egy megérzésem, hogy nyitott ajtónál kéne próbálgatni, így se ki-, se a lakásba bezárni nem tudtam magam, de a biztonsági nyelvek kint maradtak, így az ajtó tárva-nyitva maradt. Nehezítő tényező volt, hogy nem függőleges állásban volt, hanem forgatás közben szorult meg.
Elkezdtem keresgélni zárnyitással foglalkozó embereket a neten, láttam, hogy többen is vállalják, hogy 30-60 percen belül kijönnek, így már nem aggódtam amiatt, hogy így fogok éjszakázni, ezért megnéztem egy videót, ahol egy hegyes ollóval kivették a beletört kulcsot. Gondoltam, ennek adok egy esélyt, mielőtt telefonálok: szerencsém volt, viszonylag könnyen függőlegesbe tudtam tekerni a metszőolló hegyével tolva, majd egy másik, papírvágóollóval rá tudtam szorítani annyira, hogy ki tudjam húzni.
Megspórolt pár ezrest most nekem a technika, holnap meg visszamegyek a mister minitbe, hátha méltányosságból kapok egy másik kulcsot. Nem arról az 1500 forintról van szó, órabérre lefordítva abszolút nem éri meg ezzel pöcsölnöm, inkább az elv, hogy ilyen gyenge minőségű anyaggal dolgoznak, ami kis erőltetésre eltört...
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #58092 üzenetére
Fel lett olajozva a zár az új kulcs bepróbálása előtt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #58094 üzenetére
A WD40 szerinem nem jó hozzá, de majd hozzáértőbb megaszongya. Nekünk tán 2 éve volt biztonsági zár csere sakkor (annak ellenére h édesapám asztalos) kihíttam egy gyors szervizet. Nos 2 nap alatt ért ki. De valami varrógépolaj szerű híg lötyibe áztatta be. Mondta h kívánja mert az új kulcs szorul mindig és valaminek engednie kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gaborbol
őstag
-
NoLF
addikt
válasz gaborbol #58097 üzenetére
Valoszinuleg az en gondolkodasmodommal lehet baj, de egesz egyszeruen nem ertem hogy egy kiragadott pelda amiben felvazolod, hogy itt es itt ilyen es ilyen problemak ota bizonyos ideig nem lehet csapvizet fogyasztani otthon az ismeroseidnel, mennyiben relevans az en mondandommal kapcsolatban, avagy esetleg nem sikerult ertelmezni a mondandomat?
Ambator nem talaltam ra utalast, amivel ravilagitanal, hogy az esetlegesen ertelmezett mondandommal egyetertesz-e vagy sem, s ha ezek barmelyike, akkor miert.
Megyek, iszom egy pint bristoli csapvizet, hatha elhanyom magam tole
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Viszlát
addikt
-
A probléma ott van hogy feltételezed h csak egy ideig nem lehet fogyasztani. Konkrétan vissza kell az országnak fizetnie a Szeged kistérségre kiadott vízminőség javításra
lenyúltlehívott EU pénzt mert rosszabb lett tőle a víz mint volthttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia