Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
veterán
válasz fokukac #58800 üzenetére
Mivel kezdeti fazisban van egy egyelore sokat nem mondanek, de egy jobaratom indit otthon egy ceget ami eleg igeretesen hangzik, es szuksege van egy magamfajta emberre logisztika raktarozas hasonlo ugyekben, tett egy ajanlatot, s tetszik.
A hosszutavu tervekben pedig igen, szerepel egy kisebb vendeglatoegyseg nyitasa kecskemeten. Nem, nem kocsma
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
válasz fokukac #58808 üzenetére
Csokit ne is emlegesd! Imádom a boci kekszes-barackosát. Ugyan senki nem meri bevallani ki volt, de múlthéten takarítom a kocsit, és mit találok a vezető oldali térképtartóban, a biztosítási papírok alatt? Na mit? Egy tábla félig már gáz halmazállapotú fent említettet. Ami már elkezdte szétnyomni a csomagolását
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bobsys
veterán
válasz bitpork #58811 üzenetére
Ulok a kocsiban es nemi budoset erzek, kutyaszar szag szerut. Nezem a cipot semi, hazaerek, atnezem anyosules, hatso ules, gyerek ules kornyeken, de semmi. Pakolok a csomagtartoban es ott meg jobban erezni, kutakodok, bent maradt egy doboz eper az egyik szatyorban es nem vettuk eszre. Ugy ket hetet volt ott a Floridai nyarban, meg par nap es kimaszott volna magatol
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
nagyúr
válasz parandroid #58046 üzenetére
Büdösdízel tematikában:
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #58803 üzenetére
Eletemben eloszor fordult elo, hogy 21 fokban faztam! Jahm, visszaertem Angliaba. Ahol cosdalatosido van, de elsore kb hidegzuhany volt a 34 fok utan. Nyar meg legyen a tropusokon, hianyzik a fracnak a 35 fok, ha nem nyaral . Na sebaj, majd augusztus 14-en viszem a hideget.
Amuigy vegre Portugaliaban se a sivatagban leszunk, igy kicsit huvosebb lesz.
Nyaralasra, fesztivalra idealis.
gaborbol: nagyon gratulalok. Nalunk csak eskuvo volt a hetvegen. Nem , nem en mentem ferjhez, hanem a hugom.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
válasz fokukac #58816 üzenetére
Itthonról tudok konkrétan példát, de nem hiszem h máshol ennyire más lenne. A dízel személygépkocsik a légszennyezettség 2-3%-t adják. A tömegközlekedés, tüzelés és egyéb forrásból jövő légszennyezés a maradék. A bíró ezen az alapon betilthatná a belsőégésű motorokat. Mert ugye a benzin is igen csak káros, csak nem látszik.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz bitpork #58817 üzenetére
Persze itthon a fatüzelés is sokat ad, na és persze a 30 éves tehergépjárművek és buszok is.
De szerintem Pesten is minden második autó dízel, és állsz a pirosnál, és lehúzott ablaknál megfulladsz...A másik kommentedre pedig: a CO2 nem közvetlen méreg, az NOx és a korom viszont igen...
Ha ez kell ahhoz, hogy változzanak a dolgok, akkor ez kell. Végre kezd megváltozni 20 év után.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
EQMontoya
veterán
+1.
A városok légyszennyezése esetén el kellene kezdeni orrba-szájba támogatni az értelmes fűtést (modernebb kazánok, de legfőképp a hőszivattyúk valamilyen formája, pl. értelmes árú áram mellett), minél hamarabb átállítani a tömegközlekedést elektromos vagy gáz üzemre, és akkor utána el lehet kezdeni b@sztatni a lakossági közlekedést.
Én is támogatnám, hogy jóval kevesebb dízel autó legyen Budapest útjain, de a légszennyezés zöme Budapesten sajnos nem ebből származik, hanem abból, hogy gumicsizmával is fűtünk.
Same rules apply!
-
válasz fokukac #58818 üzenetére
A benyálasnál nem csak co2 van ám alapból sokkal illékonyabb is és nem olyan vidám társaság még ha nem is érezni azonnal a fulladást. Arról nem is beszélve, hogy a közvetlen befecskendezéses benzin motorok jó része szintén kormol. Szóval nem egy bíró marhasága fogja megoldani ezt, pláne nem szakmaiatlanul. Szerintem.
Különben meg traktor RLZ!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz EQMontoya #58820 üzenetére
Szerintem pont Pesten ez marginális, mivel társasházakban nem tudnak az emberek csak úgy fával tüzelni (távfűtés, házközponti fűtés, stb.)
Falun, vidéken, külső kerületekben talán.
A dízel sokkal jobban hozzájárul a nagyvárosokban, szvsz.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
parandroid
félisten
Én csak azt nem értem, hogy mi köze a fatüzelésnek a dízelekhez. Felkészülnek a metánt eregető tehenek, mint a dízel melletti érv?
Az én problémám továbbra is az, hogy itt egy ocsmány módon szennyező technológia, ami olyan erős lobbival dolgozik, hogy olyan hazugságokat ver át a hatóságokon, amit nem szégyell. Mai hír, hogy a német hatóságok jegyzőkönyv alapján is tisztában voltak azzal, hogy mindennapi használat során leállnak a környezetvédelmi berendezések az autóban, hogy ne fojtsák meg a motort. Most éppen a Porsche a soros a botrányban, de csak azért, mert az ő jegyzőkönyvük szivárgott ki. A többi nagyfiú továbbra is lapít, esküdözik, hogy ő aztán nem, de mindenesetre dízelt amúgy sem fejleszt már, és ő az elektromos mobilitás felkent grál-lovagja.
Nem az érdekel, hogy mi a szennyezőbb, megoldást akarok látni, és utálom, ha átbasszák a fejemet. Ha neked ez bejön, told csak a kormot, csak az bassza fel az agyamat, hogy a dízelnek itt még mindig 20 centtel olcsóbb literje, meg a környezetterhelés alapján számolt gépjárműadó címén még mindig a kamu fogyasztási, és kibocsátási adatok alapján számolt töredékösszeget fizeti az összes csaló dízel prémium manager-járgány, meg 5-6 literes fogyasztásra behazudott városi szuv (Touran, Q7, X5, és társaik), miközben üzemidejük 90%-ában még csak nem is üzemel a környezetvédelmi felszerelésük, mert akkor nem lenne meg a robbanékonyság, meg a nyomaték.
Szóval jöhet a benzinesek szivatása is majd, de egyelőre az ilyen nyilvánvaló átbaszásokkal kéne kezdeni valamit. És nem, fogalmam sincs, mi a megoldás, de szerintem továbbra is valami benzin-elektromos hibridben lenne érdemes gondolkozni, minél hatékonyabb energiavisszanyerő rendszerrel, mert god save the EU, ha itt hirtelen több millió elektromos autót esténként egyszerre rádugnak a konnektorra.
Ja, amúgy aktuális a dolog, éppen autót keresek. Nem vagyok boldog a dologtól, de sajnos a Mini első kárfelmérése szerint csak a kívülről megállapított kár eléri az autó értékét. Ha elkezdik szétbontani, sanszos, hogy találnak még ezt-azt, és ha átlépem a javítással az autó központilag meghatározott értékét, akkor onnét az a fölötti rész az én zsebemre megy. Szóval a TÜV-Rheinlandos hatósági értékbecslő diszkrét tippje szerint most lenne értelme kiszállni a buliból...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #58824 üzenetére
Lehet, hogy a helyedben hazagurítanám azt a Minit, ha ragaszkodsz hozzá.
Az elmondásod alapján statikailag nem sérült komolyabban, lufik nem durrantak, úgyhogy egy értelmes műhely itthon lehet, hogy rentábilisan tudná javítani.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz parandroid #58824 üzenetére
Touareg, nem touaran.
Olyan belsőégésű motor nem létezik ami egészséges. Lehet azon rugódzni h kicsit kevésbé a benyál, de ahogy nem lehet kicsit terhesnek lenni, az egészségnél sincs akkor kisebb rossz.
Minden autó megbukik a teszteken - nem, még a japánok sem tudnak olyat - ami valós üzemeltetési körülményeket használ. Egyszerűen marhaság az EU norma mint olyan.
Golf VII tdi a jó választás
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
lenox
veterán
válasz parandroid #58824 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy mi köze a fatüzelésnek a dízelekhez.
Csak annyi, hogy amirol azt hiszed, hogy a dizel autok okozzak, azt nagyobb mertekben mas, pl. a fa tuzeles okozza. Ugyhogy hiaba tiltanad be a dizel autokat nem valtozna a levego szennyezettsege szamottevoen, ellenben egy csomo mindenkit megszopatnal.
-
mark!
őstag
-
lenox
veterán
válasz szőröscica #58829 üzenetére
De szerintem ugyanez a benzinre is igaz, tiltsuk ki azt is. Sot, szerintem az akksi is kornyezetszennyezo, azt is tiltsuk ki, es jarjon mindenki gyalog (a fuvarozasrol nem is beszelve). Aki viszont csak egyiket tiltana az kepmutato, az milyen mar, hogy a maset kitiltanad, a sajatoddal meg szennyezned tovabb a levegot.
-
lenox
veterán
válasz szőröscica #58832 üzenetére
Nem hiszem.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #58835 üzenetére
Az adókülönbözetet semmi nem indokolja.
Nana!
Az járult hozzá legfőképp a dízelek elterjedéséhez.Ha itten lescrollozol a táblázathoz, még tudod is különféle oszlopok alapján rendezni, és láthatod, hogy egy liter gázolajban több energia (fűtőérték) van, mint egy liter benzinben.
Namost a jelen szabályozás szerint a benzin jövedéki adója 5-10 forinttal magasabb, mint a gázolajé.Tehát reálisan a mostaninál 15-20 forinttal drágább gázolaj mellett adózna ugyanannyit a benzines és a dízel autó tulajdonosa. Mert az igazságos adózás ugye megvásárolt energia alapján történne.
Ha pedig a német szabályozást nézzük, az aztán még elcseszettebb.Szóval a dízelek elterjedését az okozta, hogy a gázolaj jóval kedvezőbb adózásával megkétszerezték az árelőnyét. Ez mondjuk szerintem nemes egyszerűséggel bűncselekmény volt, tudatában annak, hogy szennyezőbb, mint a benzinesek, és ez igazából a német autólobbi hatása a politikára, de ez most már utólag b..hatjuk, megesszük, amit főztünk.
Same rules apply!
-
parandroid
félisten
Dehogy akarom betiltani, csak azt az álszent álláspontot gyűlölöm, hogy a dízelt támogatni kell, a dízel autó kevesebbet fogyaszt (városban, hideg üzemben, 3 tonnás autókkal, haha), illetve a nyilván létező benzines hazug fogyasztási és kibocsátási adatok jóindulatú esti mesék ahhoz a komplett hazugsággyárhoz képest, ami körbeveszi őket. Nem kell betiltani semmit, csak valaki mérje már ki pontosan, hogy mennyi az annyi. Nyilván megtették már, csak nem merik nyilvánosságra hozni, mert már túl sok az érintett az ügyben.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
Tönkrement a privát telefonom (in memoriam NExus 5x).
viszont megkaptam a régi céges iphone-t, és tegnap végre kikódolták. Beleraktam a privát kártyámat, úgyhogy most két iphone-om van, és nagyon furcsa dolgokat csinál....
Ha hívnak, mind a két telefonom csörög, egyszerre (!!!).
Az egyik Vodafonos céges, a másik pedig telenoros privát, semmi közük egymáshoz, és mégis egyszerre csörögnek, mert ugyanazzal az apple id-val léptem be...Komolyan mondom, ilyet még nem láttam....
Ez az Apple logika mindig meg tud lepni...[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
válasz EQMontoya #58837 üzenetére
Van olyan rendszer bárhol ahol nem folyó mennyiségre hanem energiatartalomra adóztatják a gépkocsi üzemanyagot? Én nem hallottam róla. Szerintem így helyes - azzal hogy van közöttük különbség versenyhelyzetbe van kényszerítve a technológiák gyártója. Kinek jutott volna eszébe a teherautók, és mezőgazdasági gépek fejlesztése ha nem nem indokolt? Arról meg különösen nem hallottam - és meglehetősen furcsának találom - hogy esetleg káros végtermék szerinti adóztatás van. Ezen az alapon bármi ami pl tartalmaz műanyagot, alap esetben kellene h rendelkezzen egy legalább 100x-s büntetőadóval, nem?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #58843 üzenetére
No offense, de ennél sok értelmesebb hozzászólást írtál már. Mondhatni, kevés bugyutábbat.
Nézzük akkor tételesen:Van olyan rendszer bárhol ahol nem folyó mennyiségre hanem energiatartalomra adóztatják a gépkocsi üzemanyagot?
Ugye Te is érzed, hogy a kettő nem zárja ki egymást? Most sem ugyanannyi adót fizetsz egy liter gázolaj, mint egy liter benzin után, akkor akár meg is lehetne szabni úgy, hogy fair legyen.
Azzal hogy van közöttük különbség versenyhelyzetbe van kényszerítve
Jaja, Te is indulhatnál Lőrinc barát ellen egy közbeszerzésen. Csak versenyhelyzetbe lennél kényszerítve.
Ugye érzed, hogy ez kapitális marhaság?Kinek jutott volna eszébe a teherautók, és mezőgazdasági gépek fejlesztése ha nem nem indokolt?
Attól, hogy az egyik technológiát nem hozzuk indokolatlan versenyelőnybe, még van benne potenciál (nagyobb a dízelek hatásfoka), csak nem terjedt volna el annyira, hogy Marinéni is azzal jár a tecsóba.
Arról meg különösen nem hallottam - és meglehetősen furcsának találom - hogy esetleg káros végtermék szerinti adóztatás van.
Ilyet nem is írtam le, ezért is írtam, hogy energiatartalom szerint illenék adóztatni, mert az fair. Mérhető, kiszámolható.
Ezen az alapon bármi ami pl tartalmaz műanyagot, alap esetben kellene h rendelkezzen egy legalább 100x-s büntetőadóval, nem?
Hát, aki elégeti, annak igen.
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #58844 üzenetére
Abból, hogy itt az ideális megoldáson agyalunk nem fog születni semmi, csak egy brainstorming. Az élet nem így működik Az élet melyik területén valósul meg a fair-ség? Just askin'.
A Lőrinczes példa sántít idehaza, mert ugye tudjuk h ha valamire ő szemet vet, akkor annak a bekövetkezte egyenes arányban áll a gazdaságtalanságával és fordított arányban a piaci igényekkel.
Az elterjedését piaci igény szülte. Ha az embereknek nem lenne igénye rá, régen el lett volna felejtve
Az energiatartalom szerinti adóztatás kb annyira lenne sikeres mint most a gázfűtés esetén. Köszönő viszonyban sincs a felhasznált mennyiség és a számlázott. Valóban kellene az egységsugarú júzer felé követhetetlenné tenni ez? Gondolj bele, hogy akkor átlagfogyasztást sem tudna a többség számolni.
Aki elégeti... nos ha az a megoldás h mindenki mellé rendőrt v levegő munkacsoportos embert állítasz, akkor egyszerre több legyet is lehet ütni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
parandroid
félisten
válasz bitpork #58843 üzenetére
"Arról meg különösen nem hallottam - és meglehetősen furcsának találom - hogy esetleg káros végtermék szerinti adóztatás van."
Welcome to Germany. A gépjárműadó alapja itt a co-emisszió (g/100km). Ebből ugye adódik az az érdekes kérdés, hogy és mi a helyzet az NOx-szel (félreértés ne essék, igenis számítson a CO, de mellette a többi, még egészségtelenebb szar is), illetve előáll az a még érdekesebb helyzet, hogy mivel a kibocsátást senki nem meri megmérni, az alapján számítják, amit az autógyár nem szégyell behazudni. Ezért aztán a 3,0-s TDI Touareg papíron környezetkímélőbb a városi forgalomban, mint a Minim. Azt elfelejtik hozzátenni, hogy ezt az értéket a gyakorlatban még lejtőn, motorfékkel sem tudja valójában hozni, tekintve, hogy a környezetvédelmi rendszere folyamatosan ki van kapcsolva, hogy "ne károsodjon a motor", ezért szűrés nélkül kipufog mindent, beleértve a szilárd részecskéket is. Szívó benzinesben meg eleve nincs részecskeszűrő, mert anélkül is hozza kb azt, ami meg van adva az adatlapon - nyilván itt is van eltérés, de az csak az elcseszett mérési körülményekből adódik. Na, ekkora kurva nagy technológiai ugrás a modern turbódízel. Egy jó környezetvédelmi szervezet normális jogi környezetben ezért egyébként hatból hat nagy német autógyárat be tudna záratni, de ez nyilván az ország gazdasági összeomlásához vezetne, ezért megy most a sunnyogás minden szinten.
És ismét kiemelném: a kedvezőbb éves gépjárműadó mellett a németeknél literenként 20 centtel olcsóbb a dízel, mint a benzin. Emellett az autókat nem fojtják le a környezetvédelmi rendszerek (csak hogy ne károsodjon a motor, ugye), ezért még erősebbek is. Vajon miért népszerűek?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #58846 üzenetére
Kevered a szezont a fazonnal. Te kocsiról beszélsz, mi meg üzemanyagról
MOD
Félreértés ne essék, nem azt mondom h jó ha valaki csal. De akkor mindenkit el kell számoltatni. Nincs olyan gyártó aki egy valós üzemeltetési teszten hozza az elvártat, illetve ahogy már konszenzussal megállapítottuk a norma maga is rossz.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
parandroid
félisten
válasz bitpork #58847 üzenetére
Akkor nem arra a hozzászólásra válasz. A többi része meg úgyis arról szól, hogy milyen mesterséges hátszelet kapott a dízel-technológia.
Az a része pedig, ahol azt írod, hogy úgyis beledöglünk, az különben nettó faszság. Az egészség nem digitális, hogy van, vagy nincs, van egy rakás tényező, ami befolyásolja, és káros hatásokból is millió különböző súlyosságú van - ahogy mindenféle betegségből is. Arról nem is beszélve, hogy a káros hatások önmagukban sokszor nem is okoznak betegséget, csak segítik a kialakulását, illetve súlyosbítják a lefolyást, vagy a tüneteket.
Az meg külön vicces, hogy a végső érv mindig az, hogy a benzin égésterméke is veszélyes. Igen, veszélyes. Sőt, a medve is az. Ugyanakkor ugyanahhoz a gyártó szerint kibocsátott szeméthez a dízelnek mindenféle bonyolult technológiára van szüksége, amit aztán közúton kikapcsol, és ellenőrzés nélkül ereget kifelé mindent.
A legszarabb pedig pont az, hogy megy a relativizálás, meg a szerecsenmosdatás, pedig csak annyit kéne mondani, hogy holnaptól nem érdekelnek senkit a gyári adatok, független labor mérje ki a kibocsátási adatokat forgalomban, és újraszámoljuk az adórendszert, az autókra adott támogatásokat, meg kötelezünk minden gyártót egy visszahívásra (oh, wait, ez utóbbi folyamatban van, csak nem győzik elszabotálni), hogy megszűnjön a környezetvédelmi rendszerek menet közbeni leállítása. Ja, hogy így ugrik pár lóerő, meg némi nyomaték? Shit happens. Lesz pár csalódott tédéí-rajongó, káeuban meg már úgyis mókolt szoftverrel mennek a füstölgő romok, úgyhogy arrafelé csak annyi lesz a dolog hozadéka, hogy olcsóbban jutnak hozzá a turbódízelekhez.
A másik nagy probléma pedig, hogy ahelyett, hogy valódi alternatíván dolgoztak volna, a gyártók eumilliárdokat öltek egy eleve elcseszett (illetve hosszabb távon és ekkora tömegben aránytalanul szennyező) technológia (a robbanómotor) finomítgatásába az elmúlt évtizedek során. Úgyhogy most ott tartunk, hogy lassan egyértelművé válik, hogy falnak mentünk a zsákutcában, de használható ötlet nemigen van, hogy merre tovább. Már legalábbis olyan, ami legalább ekkora környezeti károkozás nélkül megvalósítható, mert az elektromos autózás jó ötlet ugyan, de a villamos energia előállítása sem megoldott, a tárolása pedig a jelenlegi feltételekkel ismét fsak egycelőre kódolt katasztrófa (használhatatlanná vált akkumulátorok ártalnatlanítása nagy tömegben).
Szerk.: A szerkesztésed után hozzáadott bekezdéssel maximálisan egyetértek, írtam is, hogy ezzel kellene kezdeni. Az, hogy valami dízel, vagy benzines (esetleg hibrid), az itt irreleváns.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #58848 üzenetére
Nem szerecsenmosdatás amiben mindenki benne van volt és lesz. Te is üzemeltetsz autót. És innentől már nincs olyan h "relativizálás" h az egyik ilyen mások olyan. HA valami rossz ezen az alapon be kell tiltani - és akkor a benzinest is. Azt mondod a dízel bonyolult. Csak nézz meg egy mai benzinest: ugyan úgy kormol és legalább olyan bonyolult a downsizing miatt. Tehát nincs jó megoldás, azzal meg nem vagyunk előrébb (ahogy a gyártók sem) ha szembe pisáljuk magunkat mert csak alapon. Az igény megvan? Ebből lehet megélni? Akkor hajrá.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
lenox
veterán
válasz EQMontoya #58844 üzenetére
Most sem ugyanannyi adót fizetsz egy liter gázolaj, mint egy liter benzin után, akkor akár meg is lehetne szabni úgy, hogy fair legyen.
Ilyet nem is írtam le, ezért is írtam, hogy energiatartalom szerint illenék adóztatni, mert az fair. Mérhető, kiszámolható.
Csak eleg nehez, leven ezek nem allando dolgok, lehet egy kicsivel kisebb vagy nagyobb a surusege es energiatartalma. A terfogatot konnyu merni, meg arra van is infrastruktura, nem eletszeru atallitani masra az egesz vilagot. Persze azt lehetne mondani, hogy gazolajnal legyen nagyobb a literenkenti ado, de azt is latni kell, hogy ez leginkabb nem legszennyezesrol szol, hanem gazdasagi optimalizalasrol, szoval nem tudom, hogy el lehet-e egy tolvonassal intezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Crypto Trade
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Weblap készítés
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs