Új hozzászólás Aktív témák

  • rothfb

    veterán

    válasz Dluinet #7429 üzenetére

    A Prince motorról:
    "A 2010 tavaszáig gyártottakra sajnos a BMW-re lassan jellemző megnyúló vezérműláncok, valamint a lánckerék és a vezérműtengely közötti kötés lazulása jellemző, melynek következtében a vezérlés teljesen elállítódik.

    A turbóval feltöltött változatok a nagymértékű kokszosodástól (koromlerakódástól) szenvednek, ez rengeteg különféle hibajelenséget produkálhat, az egyenetlen járástól az öngyulladásig bármit."

    A gyártó által (ami a BMW szerint a PSA, PSA szerint a BMW :DDD:DDD:DDD) megadott hosszú olajcsere periódus csak a jéghegy csúcsa. Rövid olajcserével is 60-70 ezer kmnél elpusztulnak ezek a motorok.
    Idézve a Becsületesneppert: "Ez a Prince motor egy vödör csavar." :D
    Bármennyire is modernek. Voltak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák