-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexter17
tag
Halihó! No végre jóval több mint 1 hónap után lezajlott a Samsung vizsgálata és jegyzőkönyv, hogy nem garis a tv javítása. Viszont írtam nekik mert 2 hétig semmi válasz nem jött a szervízes kint léte óta, és a 151/2003. (IX.22) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról (7)* alapján, ilyenkor nincs semmi a kezemben, ha jóval 30 nap eltelte után jött a jegyzőkönyv?
-
Dexter17
tag
válasz szkutyi #96104 üzenetére
xxxx "gyári számú készülék LCD felületén a visszatükröződést gátló réteget ért külső mechanikai hatás következtében megsérült. Valószínűsíthető tisztító anyag használata, amelyikkel a sérülést okozták a felületen, mely sérülés nem kezelhető jótállás körében."
Nincs tudomásuk róla, hogy mi okozta.
Az a kérdés, ha jogos is az elutasítás, de az egész procedúra a bejelentéstől a jegyzőkönyvig több mint 30 nap, akkor tudom érvényesíteni a kormányrendeletben leírtakat a békéltető testületnél vagy sem?
[ Szerkesztve ]
-
Malfroy
aktív tag
válasz Dexter17 #96105 üzenetére
"Nincs tudomásuk róla, hogy mi okozta."
Nekem úgy tűnik pontosan tudják
"xxxx "gyári számú készülék LCD felületén a visszatükröződést gátló réteget ért külső mechanikai hatás következtében megsérült. Valószínűsíthető tisztító anyag használata, amelyikkel a sérülést okozták a felületen, mely sérülés nem kezelhető jótállás körében.""
Egyébként ezt a végkimenetelt lehetett tudni, te okoztad a bajt, nem gyári meghibásodás történt. az időt engedd el,azt már senki nem tekeri vissza. -
Dexter17
tag
válasz Malfroy #96106 üzenetére
Persze egyértelmű, nem is ezen lovagolok, én csak arra vagyok kívancsi, ha ilyen kivizsgálás több mint 30 napig tart, akkor a rendeletben leírtak lehet e nekem támpont vagy sem. Tudom, hogy nem gariztatható és én voltam a hülye, csak kíváncsi lennék hogy van kiskapu vagy semy hogy 32 napra kaptam választ.
-
ricsip
addikt
válasz Quadgame94 #96107 üzenetére
Igen, de a határidővel is baszakodnak, ahelyett h. kerek perec egyből megírnák h. fakkjú nem garanciális eset.
-
-
Scholes9
nagyúr
válasz Quadgame94 #96113 üzenetére
Értem én, de mennyire valós helyzet az, hogy mindenhol betartják a határidőt? Nyilván teljesen életszerűtlen.
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Malfroy
aktív tag
válasz Quadgame94 #96113 üzenetére
biztos megéri polgári pert inditani talán 5-8 év alatt lezárul, és több százezret,millióval közben kitömi ügyvédje zsebét, a végén meg egy kanyit se kap. ne hülyéskedjetek már, kicsinyes nagyon ez a "kössünk bele bármibe, amibe csak lehet." bár.. bele lehet,csak épp saját magát fogja megsz+patni, biroságra járkálni,meg ügyvéd zsebet tömögetni.de aki ennyire teli van, és unatkozik hajrá kb a tv árának 2-3x-át el fogja költeni a perre.. mennyivel is egyszerűbb beballagni valahova és venni egy újat,igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Pro Koryak
addikt
válasz Malfroy #96115 üzenetére
Mondjuk fogy. védelem, békéltető tetület ...stb. a 30 napból kicsúszás miatt. A Samsung ragaszkodik a hivatalos úthoz gari ügyben, akkor a hétköznapi ember hadd ragaszkodjon a részére fennálló hivatalos rendelethez.
Japersze, maradjon kussban, örüljön, hogy a Samsung nem vitette el és verték jól meg...mégis mit képzel, hogy egy nagy vállalattal packázik.[ Szerkesztve ]
-
torma1981
veterán
válasz Scholes9 #96112 üzenetére
Nem választható az a 30 nap. Ugye az meg van határozva. Simán támadható. Azért ennyit a Samsung garanciáról. Itt ugye egyértelmű volt a dolog, de hogy több hétig nem is válaszoltak az eléggé hallatlan. Nem véletlen vettem inkább LG G3-at. Lehet drágább, de ha gond van nem kell hónapig várni, hogy történjen valami. Ugye a mai világban manapság sokkal fontosabb a support. Hiába veszel olyan terméket, ha jó, de ha gond van szarnak rád. Ez mindenre igaz.
[ Szerkesztve ]
-
-
dropi
aktív tag
Kérdés: Van a tévére kötve HDMI1-en egy Vodafone TV box, a HDMI2-re egy XSX, ezekkel minden ok. De van emellett egy Telekom set top box is, amit hiaba kotogetek HDMI3-4 között, minden esetben kb minden második bekapcsoláskor nem érzékeli a TV a HDMI jelet. Több kabelt is kipróbáltam, szal valszeg nem az a hibás. HDMI kabelt kihúzva-bedugva megint megy gond nélkül. Mi okozhatja ezt és mi az orvosság rá?
[ Szerkesztve ]
Philips 55OLED718/12 - Xbox Series X - Google Pixel 7 Pro - Xiaomi Watch S1 Active
-
hunspikey
őstag
Bocs, de ez sajnos így ebben a formában a valóságban ritkán teljesül. Ugyanis a valóságban az van, hogy a bíróság a nyertes fél számára megítél perkölcséget, ebből kéne hogy kijöjjön az ügyvédje, ami sajnos ritkán egyező összeg. Annyira le van maradva a bíróság az ügyvédi munkadíjakhoz képest, hogy kb meg lesz ítélve 10.000/óra ügyvédi költségre, miközben egy mai ügyvéd dolgozik 30-40e/óra áron...
A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3
-
Malfroy
aktív tag
válasz hunspikey #96123 üzenetére
ott kezdődik hogy több százezer forint hogy az ügyvéd szóba álljon vkivel, és elvállalja, és tárgyalásonként tömni a zsebét és havonta, ő nem fog ingyen dolgozni soha,meg utólag megkapni a pénzét HA nyernek is. Az embernek ha nincs sok százezer,millió a zsebébe el se tudja inditani a perelést konkrétan .. dropi nincs ezzel tisztába, na de mind1 is, 96115-be leirtam mindent. pereskedés=önsz+opatás ebben a pitiáner,kicsinyes ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Dexter17 #96105 üzenetére
Nem bántásból, de ezt te basztad el, hogy valami vegyszerrel próbáltad a kijelzőt tisztítani, ezt sajnos be kell nyelned, hogy sz*rnak a Samsungnál erre, vagy, hogy egyáltalán foglalkoznak ezzel! Frankón még neked áll feljebb, hogy nem válaszoltak időn belül,és te akarsz menni békéltető testülethez stb...kicsit vicces, de inkább szánalmas 😳 Szerintem engedd el, és használd így a tévédet ha már voltál ennyire "okos" és szétbarmoltad, vagy vegyél másikat! De bármit csinálsz, arra jobb ha felkészülsz, hogy te fogod a rövidebbet húzni a Samuval szemben, és nem, nem azért , mert ők a támadhatatlan nagy mamut cég, hanem, mert ebben az esetben teljesen indokolatlan a hőbörgésed 🤔
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 817 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
Dexter17
tag
válasz KoNZoLik@ #96126 üzenetére
Köszönöm az építő választ, hogy igen szétbarmoltam, és nem áll nekem feljebb nem szánalmas lépésnek tartom, csak kikértem itt a csoporttagok véleményét azügyben, hogy van-e létjogosultsága annnak, ha időn túl válaszolnak. Nem mondtam, hogy már rohanok is hozzájuk. Tisztában vagyok a helyzettel, szimplán csak érdeklődtem, de köszönöm a "kedves" választ adó stílusodat.
-
veterán
válasz Dexter17 #96127 üzenetére
Szívesen, tudom nehéz elfogadni egy ilyen kritikusabb véleményt, mint egy olyat ami téged támogatna a nagy semmiben, és teljesen félre vezető is lehet adott esetben, de én legalább őszinte vagyok👍 Te próbáltad valami szarral tisztítani nem? Így igen szétbarmoltad és te, nem pedig a szomszéd Pistiék, miért mit kellett volna írnom erre?
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 817 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
Dexter17
tag
válasz KoNZoLik@ #96128 üzenetére
Nem erre gondoltam abszolút. Mondtam tisztában vagyok én basztam el, nem is a garizttás menetét firtatom jogos, de nem áll feljebb semmi. Én csak egy kiskapu adta leehtőseget akartam megkérdezni, ami minden vevőnek jogában áll. Te is tudod, nem csak fekete és fehér létezik, bíróságokon sem mindig az nyer akinek igaza van, hanem aki ki tudja használni a rendszer adta lehetőséget. Mondhatom, hogy jó magyaros szokás . Nem akarok itt senkivel veszekedni, megkérdeztem, megpróbáltam ennyi. De ha még valaki 5x elmondja f@sz voltam megértem, de nem erre irányult a kérdésem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Dexter17 #96129 üzenetére
Tisztában vagyok ezekkel, nem egy jogász és ügyvéd van a családban, a saját lányom is az, és akkor leírom, nem itt nincs semmilyen kiskapu, engedd el ha jót akarsz magadnak
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 817 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
Celtis
veterán
Távol álljon tőlem, hogy a garanciális ügyekben sokszor pofátlanul eljáró samsungot védjem, de ezen a 30 napon lovagolni még rajtuk is túl tenne.
Először is a megadott határidők a "garanciális" hibák kijavítására vonatkoznak. Ez pedig nem az. Ez a meghibásodás a nem előírásszerű használat/kezelés következménye. El kéne végre fogadni és nem a topikot terhelni tovább vele.
[ Szerkesztve ]
-
dropi
aktív tag
válasz Dexter17 #96131 üzenetére
Én veled vagyok ettől függetlenül. Az, hogy a tévével i történt az itt teljesen másodlagos. Van egy szabály, amit nem tartottak be, azért pedig bünti jár. Fura nekem, hogy itt mennyien védik azt a céget, akik sokszáz milliót kaszálnak a kis embereken, és ha elkúrnak valamit, akkor sem kell felelősséget vállalniuk, hanem ez így oké.
Philips 55OLED718/12 - Xbox Series X - Google Pixel 7 Pro - Xiaomi Watch S1 Active
-
veterán
Szerintem meg teljesen rosszul látod a dolgokat, senki sem védi a Samsungot, itt egész egyszerűen arról van szó, hogy a felhasználó egy oldószerrel próbálta tisztítani a kijelzőt, ami enyhén fogalmazva is egy b*lf*sz dolog volt részéről, amit ő is elismert! Továbbá amit feletted is ír Celtis kolléga, a megadott határidő az a garanciális hibák javítására vonatkozik, nem pedig egy válaszra a Samsung részéről! Ergo itt és most ebben a helyzetben, semmi sem indokolja a felháborodást, és a Samsung nem támadható semmilyen formában, és nekik van és lesz igazuk, bármennyire is fájó dolog ez bárkinek!
apszi-majd odafigyelek ezentúl, mert úgy látom egyre "érzékenyebbek" az emberek, ha már egy kicsit nyersebb és őszintébb stílusban, ír vagy mond valamit az ember...de igen ez most világ szinten érzékelhető, sajnos! Soha nem is titkoltam, hogy eléggé nyers és őszinte ember vagyok, volt is ebből a való életben is elég sok nézet eltérésem, de kb mindig lesz*rtam, 100x inkább ilyen legyek, mint egy sunyi képmutató f*sz👍
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 817 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
alaves
addikt
Valószínűleg a box problémája. Az S90C-n a TV bekapcsolása után okézni kell a box bekapcsolását pedig folyamatosan megy a box. C1-nél is volt időnként gond. Nem tudok megoldást, max a legújabb boxot kérni, talán.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
powerup2
addikt
válasz Dexter17 #96131 üzenetére
Párom ügyvéd ha gondolok rákérdezek nála ez ügyben.
TV: 77" LG C1 Erősítő: Arcam AVR10 Hangfalak: Revel Performa3 F208 , Revel Performa3 C208, Focal Aria 900SR , Focal Aria 906 , Sub: 2x Rel HT1510 Predator Lejátszó: Zidoo Z9X PRO Kábelek: Kácsa Norstone Oehlbach NF 214 Isotek Tápszűrő és elosztó: Isotek EVO3 Aquaris Nas: Synology DS218
-
powerup2
addikt
válasz Dexter17 #96140 üzenetére
Ez nem felesleges terhelés de te elkövettél egy hibát amivel a kijelzőben maradandó kárt okoztál. Ez jó tanulság lehet a többi tv tulajdonosnak sőt akár a topik összefoglalóba lehetne olyan termékeket leirni amivel tuti lehet tisztitani minden kijelzőt hogy más ne járjon igy mint te. A gyártó a samsung jobban közölhetné mivel lehet tisztitani a kijelzőt stb. Aztán hogy választ mikor kaptál nem 30 napon belül hanem 32 napra az meg részükről gond mert nem tartották be amit nekik előirnak. De majd a párom elmondja mit tudsz tenni ebben a helyzetbe.
TV: 77" LG C1 Erősítő: Arcam AVR10 Hangfalak: Revel Performa3 F208 , Revel Performa3 C208, Focal Aria 900SR , Focal Aria 906 , Sub: 2x Rel HT1510 Predator Lejátszó: Zidoo Z9X PRO Kábelek: Kácsa Norstone Oehlbach NF 214 Isotek Tápszűrő és elosztó: Isotek EVO3 Aquaris Nas: Synology DS218
-
Quadgame94
senior tag
Caleb szerint:
Any brighness improvement to the G4 are going to fairly incremental (...) G4's brightness is not the news
- Említi a talpat mint újdonság. De csak az 55 és 65 inch-hez.
- 83 inch MLA
- color shifting improved
- színfényerő game mode-ban növekedett
- ALLM switch - 144 Hz
- paszterizáció kevésbé van jelen
- új profi beállítások módés sok egyéb még.
-[ Szerkesztve ]
-
Dexter17
tag
válasz Quadgame94 #96142 üzenetére
Game módra kíváncsi leszek.
-
Calogero
addikt
válasz Quadgame94 #96142 üzenetére
Nálam nem jelenik meg a video
-
powerup2
addikt
válasz Dexter17 #96143 üzenetére
Nos a páromat megkérdeztem. Fejlemények a következőek szóval új tv-d nem lesz. A samsungnak tudsz borsot törni az orra alá. Fogyasztóvédelemnél tudod jelezni hogy nem időbe válaszoltak kb kapnak egy dádát ha meg több ilyen volt akkor kapnak egy bírságot amit ki kell fizetniük. Röviden ennyi szóval itt sok mindent nem tudsz tenni. Még annyi ha a tv-n nincs feltüntetve mivel lehet takarítani akkor a fogyasztóvédelemnél ezt is lehet jelezni akkor arra komolyabb bírságot kapnak.
[ Szerkesztve ]
TV: 77" LG C1 Erősítő: Arcam AVR10 Hangfalak: Revel Performa3 F208 , Revel Performa3 C208, Focal Aria 900SR , Focal Aria 906 , Sub: 2x Rel HT1510 Predator Lejátszó: Zidoo Z9X PRO Kábelek: Kácsa Norstone Oehlbach NF 214 Isotek Tápszűrő és elosztó: Isotek EVO3 Aquaris Nas: Synology DS218
-
veterán
válasz powerup2 #96145 üzenetére
Ha a tévén nincs is feltüntetve, de a tévé használati utasításban feketén fehéren levan írva, hogy kerülni kell mindenféle maró/savas kémhatású dolgokat a tévé és kiegészítők tisztításánál( az,hogy a felhasználók 90% ezt nem olvassa el, nos ezért szoktak ilyenek előfordulni, de ez nem a gyártó hibája), de eleve minden műszaki termék esetében levan ez írva...ez a nem időben válaszoltak dolog meg a vicc kategória 😳
És nem, nem vagyok Samsung alkalmazott, sőt én is utálom őket a tesze tosza és nem korrekt garanciáztatási hozzáállásuk miatt, de itt most egyáltalán nem lehet őket okolni semmiért
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 817 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
veterán
válasz lala666 #96148 üzenetére
Látod van akinek mégsem az...😅 Én például személy szerint meg sem említettem volna, mert egy ilyen dologgal inkább nem "dicsekednék" és nem blamáltam volna magamat, inkább egy sarokban megbújtam volna és csöndben maradok, de hát nem vagyunk egyformák 🤔
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 817 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
powerup2
addikt
válasz KoNZoLik@ #96146 üzenetére
Ha meg van szabva mennyi idő alatt kell válaszolni akkor azt be kell tartani. Lehet te vicc kategóriának tartod de nekik is be kell tartani a törvény által előirt szabályokat. És ezzel foglalkozik a fogyasztóvédelem és bírságot is szabnak ki érte. Amúgy a hozzászólásodnak megint nem sok értelme volt és nem éppen voltál segítőkész. Ha segíteni nem tudsz vagy nincs érdemi hozzászólásod azt kérlek tartsd meg magadnak. Itt a fórumon azért vagyunk, hogy ha gond van vagy kérdés legyen aki segítsen és nem azért amit te épp művelsz.
TV: 77" LG C1 Erősítő: Arcam AVR10 Hangfalak: Revel Performa3 F208 , Revel Performa3 C208, Focal Aria 900SR , Focal Aria 906 , Sub: 2x Rel HT1510 Predator Lejátszó: Zidoo Z9X PRO Kábelek: Kácsa Norstone Oehlbach NF 214 Isotek Tápszűrő és elosztó: Isotek EVO3 Aquaris Nas: Synology DS218
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen