-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz haddent #34786 üzenetére
Welcome!
Marmint mi az 50-60 k darab? Mekkora felni? Melyik tipus? Nekem mondom amik tetszenek, mind 17 esek vagy nagyobbak (gyari, hasznaltan egy csomo van belölük neten, kb 90-120 k között a 4db). Csak nekem a baj, amit irtam, hogy nem akarok 17 collost mert 2x annyi ra a gummi
-
Declare
őstag
Benzin temahoz annyit, hogy amint mondtam is nekem nincs tapasztalatom, szoval en nem panaszkodom ra.
Amikor kijöttem nemetorszagba akkor olvasgattam a temaban, mert nem hittem el, hogy itt nincs különbseg a "nagy neves benzinkutak" es az egyeb 1000 fele kis kut között, nyugodtan lehet tankolni mindegyiket. Otthon a noname kutra soha nem jartam ellenben szüleim több ismeröse is szivta mar meg elkoszolodo, eltömödö problemakkal, egyenletlen jaro motorral, amik egyertelmüen üzemanyag problema.
Na akkor amikor ebben a temaban olvasgattam, több forumon is olvastam olyanoktol akik fuvarozassal foglalkoznak peldaul, hogy magasabb a fogyasztas, jobban füstöl mar a Magyar is mint az osztrak, nemet....ettöl függetlenül autoszerelöm akihez szoktam vinni a kocsit is meselte, pont amikor az egr koszolodasrol beszelgettünk, hogy ne szoljak egy szot sem, mert az az ismeröse aki romaniaba jar rendszeresen sokkal gyakrabban jar hozza ilyen elkoszolodo, eltömödö problemak miatt, mint atlagban a többi autos es hogy ez egyertelmüen a rossz minösegü gazolajtol van...
En nem ketlem, hogy lehet ott is jo helyen tankolni, meg ezek a peldak mind a dizelre vonatkoznak, ami ugye egy kenyesebb rendszer, mint a sima szivo benzin. Szoval no offense, de nekem ennyi eleg ahhoz, hogy azt a következtetest levonjam, hogy en biztos nem jarnek at se ukrajnaba, se romaniaba tankolni magyarorszagrol, azert mert nehany forinttal olcsobb pl a gazolaj. (de megegyszer leirom, hogy nincsenek illuzioim a magyar kutakrol sem....de azt gondolom, azert a minöseg ellenörzes talan egy kicsit szigorubb es nem burogatnak minden fele kamionbol, minden felet a tartalyokba)
-
Declare
őstag
válasz EatSleepPush #34831 üzenetére
Kerdezd meg hdman -t neki van 1.9 cdti je. Nekem 1.7 es van. En ilyen problemarol meg nem hallottam, ott valami mas gond lesz szerintem.
Azert az eleg tre lenne, hogy tipushibakent ha gyorsan mesz utana mindig el kellene menni szervizbe valamit allitatni
(#34830) gF : Egy kis teszt soha nem art
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #34839 üzenetére
Tiszta sor. Soha nem adnam el a hasznalt autot fel ev meg egy ev garanciaval....plane ha 6-7 evesnel idösebb autokrol van szo. Akarmi elöjöhet akarmikor...pont ezert olcso hasznalt autot venni.
Független autoszerelö mühellyel atnezetni, akik viszont mernek garanciat vallalni....nem olcso, de szerintem tuti. En ha nagyobb ertekü hasznalt autot vennek, biztos csak igy csinalnam.
Amugy egy jo kis TC cikk totalkarosra törött es ujrakalapalt jettarol: [link]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #34899 üzenetére
Nekem is ez volt az elsö gondolatom. Pont ez a lutri a hasznaltautoban, hogy akar mikor elöjöhet barmi.
Nekem ugye tovabbra is ez a turbo tultöltesi hiba, ami lehet csak valami pucolas, lehet kisebb javitas. Most utanakerdeztem, akar ilyen 30-50k huf bol meg lehet uszni. Siman el tudom kepzelni, hogy az elado nem tudott rola es nekem jött elö elöször.
bajaki Nagyon sajnalatos Remelem azert valami kedvezö aru javitas es utana sok sok gondtalan km lesz a vege!!!
-
Declare
őstag
Akkor nem erdemesebb venni neki egy uj motort es beszereltetni?
(#34909) haddent : Azert ez a benzin dolog ez csak politikai kerdes semmi mas. Nem azert dragabb a gazolaj, mert annak magasabb az ara, hanem mert a kormanyunk ugy döntött, hogy több penzt tud behuzni, ha dragabban adja a gazolajat.....(fuvarozok, buszok, stb...)
Itt Nemetorszagban 60-70 ft/l el olcsobb a gazolaj, mint a benzin
Az àfa vilagpiaci erteke sem 27% ...arra is kerdezhetned, hogy miert is?
-
Declare
őstag
Mindenkinek kellemes pihengetést és bejgli evést!!
Képekkel én még adós voltam, most teljes külső, belső pucolás, waxolás, könyöklő beszerelés után pár kép, tél feelinggel
Aha.....a képhost nem működik mindjárt keresek mást....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Köszi Jóban is vagyunk , pláne ha ezt az egy-két apró hibát sikerül kijavítani. Most mondjuk hazafele nem csinálta egyszer sem ezt a hibakódos cirkuszt.
Találtam felnit. Viszont nem tudom, hogy mi az az ET szám ami jó a kocsira, mert olvastam, hogy nem jó se kisebb, se nagyobbat rátenni, mint a gyári, mert megterheli a futóművet. Sajna neten kutatva semmi konkrétumot nem találtam.
Elvileg gyári opel felni 16" 5x110 es és 44 az ET száma. Viszont eddig amiket néztem felniket az mind 34, 37, 39, ilyen számúak. Hol lehetne megtudni, hogy ez az ET 44 jó e nekem?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz fater69 #35115 üzenetére
Köszönöm! Egy ugyan ilyet találtam én is, de azon nem volt et szám
(#35114) realmadrid : Erre hirtelen nem is gondoltam, mert ugye sokszor csak ilyen virsli pótkereket adnak, de amikor olvastam, utána meg is néztem, mert eszembe jutott, hogy tényleg, nekem teljesértékű pótkerék van
Szóval az et szám 37 (a linklt opel infóban 37/39), tehát a 44 már nagy soha nem találok felnit
-
Declare
őstag
Az nem alu csak a trükkös, ilyen 5 ágú lemezfelni és rajta dísztárcsa. "Struktúr" felninek hívják.
Ezt szeretném meghagyni télinek és a nyári gumikat felrakni egy alura.
(#35118) 7Sony7 Köszi, 16" szeretnék.
Most megint találtam egyet, de mondom, eddig mindegyikkel volt valami....vagy 1000km van és nem postáz, vagy leharcolt állapotú.....vagy nagy et számú, vagy eladta már....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Vicces, hogy ez a fogyasztas, meg motorfordulat, ilyen hullamokban vissza-vissza ter es mindig vannak a vegletek es termeszetesen mndenki a sajat igazara esküszik
Fogyasztasnal en tovabbra is csurgig tankolas strategiat latom csk celravezetönek. Most pont ugy jartam basszus, hogy tankoltam egy mol kuton es az elsö kattanasnal abbahagytam, mondvan, hogy nem teszem bele azt a 5-10 l ami utana meg bele szokott menni, majd a cseheknel, ott ugyis sokkal olcsobb. Aztan elindultam es csak par km mulva neztem a benzinjelzöre es lattam, hogy baszki csak 3/4 ig van a tank.....szoval palyan is kelllett egy 10 l belenyomnom es csak ugy ertem el a szokasos cseh kutamhoz.....na igy aztan a total eselytelen lett a fogyasztas kiszamitasa. Szoval nekem ezek utan plane az a velemenyem, hogy ez az elsö kattanasig tankolas, meg mutato figyelgetese sokkal pontatlanabb, mint amikor kattogtatva az ember csurig rakja, akkor biztos, hogy 2-3 liter pontossaggal de tele van a tank.
Amugy egy multkori adat, ami csurig tanktol indult, nemet autopalyan brutal, soha nem tapasztalt szelben 170 tempomat (ahol ugye lehet), igy volt 7,4 l/100. Azert az eleg jo szerintem a kis dizeltöl Atlag fogyi, eddig az összes tanklasbol az meg olyan 6l/100, ami kb tizedre megeggyezik a spritmonitor atlaggal (1,7cdti). Ezen kivül megneztem mar legalabb 3-4 masik autora, amit a csaladban hasznalnak, vagy en is hasznaltam mar hoszabb tavokon es azoknal is a spritmonitor atlag baromi közel van a tapasztalthoz.
Szoval szerintem abbol nyugodtan ki lehet indulni, az attol jelentösen elterö ertekek az vagy autopalyan 80 al kamion mögött szelarnyekban, vagy gyorsulasi verseny lampatol lampaig, vagy valami error...szvsz
-
Declare
őstag
válasz haddent #35350 üzenetére
Nem az a lenyeg, hogy mindig 3000 en pörögjön csak ha hideg akkor inkabb 2000 - 3000 között hasznald a motor. Ha bemelegszik es haladsz folyamatosan nem kell pörgetni, plane ha neha meg-meg van hajtva. Erröl multkor talaltam is egy cikket, ott is ezt irjak az okosok
En is amig hideg a dizel 2000-2500 örül hasznalom ha gyorsitani kell. Ha csak haladok egyenesen 90-100 al egyenes uton akkor azert a 6. at mar elvaltom es akkor 1800 kb.
A lenyeg, hogy ha erö kell a motornak emelkedön vagy gyorsitaskor ne alacsony fordulaton morogjon, mert az allitolag nagyon artalmas
(#35348) gban : Pont erre valo a forum hogy leirod a velemenyed es en lehet, hogy elöbb utobb elhiszem mint ahogy jopar dologgal volt mar, amiben nem hittem masoknak, aztan elöbb utobb belatam, hogy valoszinüleg igaza van. Egyelöre ezzel a mutatos dologgal nem vagyok meggyözve, mert en nem hiszek benne, hogy az pontos ....mint ahogy a 4 literes varosi fogyasztas es a 160 km/h tetöboxos autopalya haladas mellett mert 6 liter/100 km fogyasztasban sem hiszek....egyelöre
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #35354 üzenetére
Es mondom, brutal szel volt, biztos, hogy az dob rajta meg plusszba.... hat ugye ez a dizel vs benzin örök csapda helyzet szamomra.... ha auto csere aktualis lesz valamikor is, biztos hogy nagy dilemmaban leszek....ebbe a dizel vasarlasba kevesebb tudassal ugrottam bele, mint amit azota összeszedtem....egyelöre kopp-kopp szerencsem volt, mert van ez a turbo elkoszolodas amit ki kellene tisztitatni, de az ilyen 15 ezer forintos tetel, nem egy nagy valami azert ha azt nezzük, hogy azt en üzemanyagon 1 utam soran megsporolom....mas plussz költsegem eddig nem volt.
Ja de ez is szivas egyebkent. Elküldtem kb 6-7 ceghez a problemam es a kerdesem, hogy mennyiert pucolnak ki a turbot. Ebböl 3 valaszolt ( ) es azok is mind ugy vallaljak, hogy csak a turboval foglalkoznak, szoval ök nem szerelik ki a kocsibol, meg vissza, csak a turbot vigyem oda.....hat mondom ez igy igen kiraly.....
-
Declare
őstag
válasz haddent #35359 üzenetére
Azert a modern dizelek eleg jok. Jol huznak, nem bocsatanak ki annyi karos anyagot, mint a regi füstokadok....de persze bonyolultabb. De nem csak ez, nezd meg a benzineseket is. A vw konszernnel, meg fordnal, meg kitudja, talan lassan mindenhol (kiveve a japanokat) csak turbos kis köbcentis benzinesek vannak, sima szivo benzin az teljesen eltünt/tünik. Ugyan azok a hibaforrasok megjelennek (jo nem mind, azert a benzin mindig picit kevesbe kenyes szerkezet lesz persze)
Sajna a dizelnel a reszecskeszürö (altalaban), koszolodas....stb ezek vele jarnak. Amit en vettem kocsit az nem volt 6 eves amikor vettem, eleg korrekt eladom volt, szamlakkal, minden fele bizonylatokkal együtt kaptam az autot. Egyszer döglött le a kocsi a kettöstömegü miatt, amivel egyidöben valto felujitast is csinaltak, de ez ugye valto gond, mert köztudottan ennek az evjaratnak ez a motorja (H astra, 1.7cdti, 6 gangos valtoval) szethullik 140k km körül. Ezt csak az opelnek lehet megköszönni nem a dizel technikanak.
Ha azt nezem, hogy minimum 2 literrel kevesebbet eszik 100 km en es itt Nemetorszagban 60-70 ft/l el olcsobb a gazolaj....en egyelöre bevallalom a rizikot aztan ahogy irtam is mar regebben, ha eljön a kocsicsree ideje szummazom a dolgokat es minden kiderül
mod: jah az 1.3 cdti olasz, de jokat hallottam en is rola, az 1.7 az meg isuzu, de arrol meg megjobbakat
(#35361) vebbful: En is teletankolok mindig .....kiveve most, amikor elsö kattanasaig tankoltam, de annal a kutnal az elsö kattanas az 3/4 tankot jelentett, ami jol be is szopatott...ezert kellet autopalyan a 10x dragabb benyabol belelöttyintenem....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
En nem vagyok ennyire pesszimista ezekkel a turbos benzinesekkel kapcsolatban
1.4 , 1.2 turbok pl mar regota vannak a vw konszernnel is, es ugyan az elsö generaciosoknal volt lancnyulas, ami konstrukcios hiba volt, de azok is futnak mar 5-6-7 eve szerintem. Ha ezeket szepen fejlesztgetik jok lehetnek ezek....szvsz
dizelböl is, regen ugye voltak a szivok, amik okadtak a fekete füstöt es 3 literes motorok tudtak 70 loeröt ....aztan belepakoltak a turbokat, jo ideje nincs is turbo nelküli dizeles es azert nagyon kulturalt hangu, fogyasztasu, karosanyagkibocsatasu, nagy nyomatekos, sok loerös 1,8-2,0-3,0 dizelek vannak elg regota.
Jooo a csippes 1,9 dizelek nyomjak a füstöt ma is
-
Declare
őstag
Hat es ugye az vitatott kerdes is, hogy most a reszecskeszürö az jo vagy sem? Mert allitolag a dpf kiszüri a nagy szemcses fekete kormot, ez nagyon jo, de az egeszen apro szemcseket nem tudja, amik igy kikerülnek a legkörbe es egeszen az ember veraramaba kerülhetnek. Ha nincs dpf, akkor a nagyobb szemcseken megtapadnak ezek a kis karos szemcsek es azok vagy az orrban, vagy a tüdöben fennakadnak, ahonnan ki tud tisztulni es nem jut be a veraramba. Multkor pont ilyeneket talaltam a dpf röl.....
Turbo benzin a tuti ott van nyomatek, van loerö, van hang, turbo fütyüles es nincs korom
-
Declare
őstag
válasz haddent #35387 üzenetére
Ez igy van! En is erzem ha megallok es kiszallok, plane ha hideg a motor es ugy allitom le. Ez van...mindenesetre a regi füstokadoknal nem hiszem, hogy roszabb, nem jo egyiket sem szagolni az a blue adalek, ami a komolyabb merci/bmw stb ben an az allitolag jo, mert (talan ) a katalizatorba fecskendezi a rendszer, ahol ezaltal sokkal nagyobb hö lesz es megsemmisülnek az aprobb karosanyagok is...vagy valami ilyesmi de egyelöre nem fenyeget az a veszely, hogy a 20 millios automba ha tankolok ilyen kutat kell keresnem, ahol van ez a blue adalaek
(#35388) AMD Power en is volt annak varazsa, amikor tavasszal tel utan bepöffentettük a Simsont es jött a jo kis kekes ketütemü szag a meleg elsö tavaszi napsütesben
Nekem tetszenek a kis turbos benzines karakteres tulajdonsagai....tovabbra is azt mondom, ha kiforrja magat jo lehet en remelem legalabbis menj el egy opel szalonba probald ki most ugyis el vannak eresztve loveval, most adtak el egy OPC t, nem fognak beleroppanni 10 km benzines tesztvezetesbe
-
Declare
őstag
válasz KillHates #35392 üzenetére
"nem úgy néz ki mint akiben lerakódás van"
Tehat megvan a megoldas: Fel kell talalni a turbo benzines auot, ami annyit fogyaszt mint a dizel
Bar lassan ugyis atkanyarodik a vilag az "i" hajtasra, gazpedal helyett rinyapedal lesz es loerök helyett kw okrol beszelünk majd es akkor lesz olcso autozni, ha süt nap
-
Declare
őstag
válasz haddent #35424 üzenetére
Na nekem pont a közepevel van bajom a Te felnidnek. Olyan erzesem van, mintha hianyozna onnan valami
Viszont ez a dezent re is jo!
Legtöbb autonak bal oldalt van csak ködlampa, vagyis ugye ezt zárofenynek hivjak asszem. A lenyege, hogy a hatul jövö lassa hamarabb az elötte halado utakadalyt de az audinak pl 2 db van, szoval valtozo, nem hiszem, hogy barmi Magyarorszagspecifikus dolog lenne benne
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #35404 üzenetére
Es miert nem az opelt hasznalod? En azert nem ereznem magam biztonsagban egy ilyen autoban....semmi gyürödesi zona, abs, legzsak.....azert varosban 50 el is olyan erök tudnak hatni ha baj van hogy
-
Declare
őstag
válasz haddent #35466 üzenetére
Az hogy kis teljesitmenyü az auto vagy nagy az nem függ össze egyertelmüen a fogyasztassal szvsz. Gyenge kocsi, ha erölködik többet fogyaszt, mint egy erösebb, ami erölködes nelkül lazan viszi a kasztnit.
Nyilvan esszerü hatarok között beszelek, nem egy porsche panamerat hasonlitok egy 1.0 smarthoz
(#35467) gban fokozom: nem azert tartos, mert gyenge, hanem mert egyszerü
(#35462) AMD Power Ezek teljesen jo ertekek. +1-2 liter telen siman. Csak a teligumira mondanak ugye 0,5-1 litert plusszba. Nekem is most helyben forgolodva 8 liter az atlag...de most +5-6 fokok vannak, amikor -4-5 ben indultam reggelente közel volt a 9 hez. Sajna amig nem lesz biciklis idö, addig ez a fogyasztas ilyen munkabajarasra....ami nem tesz jot a reszecskeszürönek sem....de hat nem tudok sajna mit csinalni, kellene egy elektromos auto ilyenkorra
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #35474 üzenetére
Ennyi.
Csak mondjuk pont ez az. Ha nekem bedöglik egy x-y termek, irrealisan hamar, biztos, hogy nem veszek ugyanattol a gyartotol, mert 5 masik a piacon....
Pont ezert, ha ugy nezzük, nem lehet okolni a turbokat, meg semmit. Lehet (söt...) ha ma gyartanak a zsigulit, meg a trabantot, az is ugyan olyan 10 ev utan szethullo termek lenne....mert regen nem ez volt a divat, ma igen.
-
Declare
őstag
válasz haddent #35557 üzenetére
Ezt az egr dolgot többedszerre irod...csak jegyzem meg, hogy van olyan, hogy termeszet, es környezet es azoknak az ilyen f...sagok, hogy egr, meg katalizator, meg reszecskeszürö meg stbstb azert eleg sokat szamitanak....
(#35578) AMD Power : Ez am a baj, hogy van valami, ami elötte nem volt, az akkor wow, mennyire kiraly, aztan arrol lemondani (lejjebb adni) nem szeretnel....es ez igy folyamatosan fokozodik
deicide is eleg nagy bajban lesz, ha lepörög a 2 ev es csereerett lesz az opc asszem elkerülhetetlen lesz egy M feliratu bajor gepezet -
Declare
őstag
válasz gzbotii #35597 üzenetére
Kiadni erte 6 milliot az egy dolog....133 k km, szep lassan meg lehet nezetni a kuplungot, a turbot, ha nem a garazsban allsz vele, hanem mesz is, akkor azert a tankolasi szamlak is gyorsabban gyülnek, mint egy takarekosabb autoval, sanszos, hogy vehetsz ra uj nyari es teli gumit, ami 18-19-20 zollban azert kisse borsosabb es gyorsan el is kopik, mint a 15-15 zoll........szoval megvenni egy dolog, de utana fenntartani na az nem az en szintem....egyelöre legalabbis
most nekem ez a kis turbo kipucolas (remelhetöleg csak ennyi, hogy ki kell pucolni es semmi mas baj nincs koppkoppkopp) ez ugy nez ki, hogy 20k csak a turbo ki-be szereles (mondjuk ezt most nyomozom, hogy ez realis ar e mert kisse mashogy kalkulaltam ) a pucolas az meg 15k körül....es akkor ez csak egy kis H astra 1.7 es dizelmocival
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #35607 üzenetére
Azert a 6000 rpm az talan tulzas, de elvileg egy sima szivo benzinnek semmi baja nem lehet, ha szerkezetelig rendben van magas fordulattol. Söt neha kifejezetten jot is tesz neki.
Tartos 4-4500-5000 fordulattol nem lehet semmi baja. Mondjuk azert en furcsallom, hogy 4 szemellyel 130-140 et megy padlogazzal. En vw poloval erdi emelkedön egyedül ugyan, de 140 el siman fel szoktam menni, nem is padlogazon....mondjuk a kis szivo benzinek a sulytöbbletre nagyon erzekenyek....az opeled nehezebb is mint a polo, plussz 3 szemely....vegülis realis
(#35608) Ablakos : Miert is? Mert autopalyan megy 130 al?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #35611 üzenetére
Nem ertem ezt a hatar, nem hatar kerdest Nyugodtan meg lehet hajtani padlogazon is autopalyan, ha mesz vele huzamosabban 4000-4500 at az segit kitisztulni.
De ha a leszabalyzast akarod probalgatni hasznalj kisebb sebesseget 4. ben biztos mehetsz 5000es fordulattal is huzamosabban, de en ennek nem latom ertelmet....raadasul, az ha tepve van a motor es sokszor rövid idöre hatarig pörgetve, az biztosan nem jo....vagy gyakorolj üresben a kerteben
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #35614 üzenetére
A tisztulas szempontjabol csak a fordulat szamit. A dpf regeneracional a dizeleknel van olyan modi, hogy üresben az elektronika fenn tartja a fordulatot 4000 en es pörgeti 5-10-15 percig (vagy valami hasonlo fordulat/idö ezt nem tudom pontosan).
Viszont ha 140 ekkel autozol az 1.4 essel arra keszülj, hogy az ugy emeszti a benzint, mint egy opc
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #35645 üzenetére
Ez tenyleg nagyon szep! Insignia meg ez a Cascada viszi nalam is a primet az opelnel, meg az astra gtc/opc
Mondjuk cabrio az nem az en vilagom....van egy feelingje, de csodalkoznek, ha valaha is cabriora vagynek....majd talan 55 evesen, kapuzaraskor
(#35644) AMD Power: 2 ev alatt elö kell jönnie, ha van valami gyartasi hiba.....3-4-5 evesen meg megette a fene az autot, ha komolyabb szervizt kell csinalni, mint olajcsere. Feleslegesnek erzem garanciabövitest vasarolni.
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #35654 üzenetére
Attol függ mennyi az annyi . Mondjuk en most megneztem az Opel honlapjan nevetsegesen alacsony 35k körül irtak az 1 ev es 80 k körül a 2 ev gari kiterjesztesre hat ha ez igaz, akkor ez nem tetel egy legalabb 4-5 millas autonal.....azert van egy gyanum, hogy ez kisse marketing es azert ha uj autodra kered a szalonba felvilagositanak vagy 3 oldal aprobetüröl, vagy egy 0 val nagyobb arrol
-
Declare
őstag
Reggel az ellenörizze a fenyszorot...bitte....felirat fogadott. Jol gondolom, hogy eselytelen az astra H ban a xenon csereje szerviz nelkül?
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #35680 üzenetére
Hat ez a szokasos opeles olajeveses kerdes....nyilvan, ha az ember tudja, együtt lehet vele elni....azert en nem banom, hogy a kis isuzu nem eszi minden No.-Mo. ut utan töltögetni a flakonbol nem lenne kedvem....
(#35681) haddent: le kell az auto egesz elejet bontani kb.....szoval marad a fel szem egyelöre....bar a durva, hogy ez a fel xenon is jobban vilagit, mint ket halogen meg az is durva, hogy 35k huf a ket izzo bele
-
Declare
őstag
válasz haddent #35685 üzenetére
Jaaa hat utolag beepiteni, annak eszetlen költsegei vannak....az "angel eye" amit meg a racingbazarban hirdetnek az nem xenon, csak a sufni tuning, mert a bmw ben is olyan van es akkor az ugye milyen menö....csak cserebe se Te nem fogsz vele jol latni, se a szembejövö
Automatikus magassagallito elektronia, fenyszoro moso (törlö az szerintem csak az öreg volvoknak van ), transzformator.....izzo
Szivas ha valami gubanc van vele.....cserebe viszont latsz vele este en amikor elöször vezettem xenonos autot este, utana mondtam, hogy nekem aztan mind1 milyen autom lesz, de hogy xenon az lesz benne az biztos....amikor az öz szeme vilagit az auto elött periferiaban a mezön is azert az meg tudja halalni magat....meg az ut szelen szedelgö kivilagitatlan biciklis....stbstb
xenon utan a halogen az olyan mint ket kis pislakolo gyertya langaj...mondjuk ha valaki nem sokat megy este akkor lehet nelküle elni
(#35686) hdman jah emlekeztem en erre....de most utana is neztem....emlekszel, pont novemberben gondolkoztam, h kicsereltetem a szervizkor a xenonokat is.....aztan az lett, hogy jok ezek meg, felesleges....
Neked amugy milyen izzod van? En most a philips x-treme vision es az uj BlueVision ultran agyalok....de nagyjabol meggyöztem magam/meggyöztek, hogy a kevesbe kek jobb esöben, jobb a fenyereje [link]
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jaaa, emlekeztem, h tema volt,
csak lusta voltam most keresgelniAzt remeltem lesz majd valami jele, hogy dobjam öket (pislog egyet kettöt vagy valami).....semmi....
Osram is nagyon jo allitolag, de Philipsröl egy hangyanyival több jot talaltam + az audi gyarilag is philipseket hasznalja es nagyon jol lehet latni velük. Ha ki lesz cserelve, majd feltehetünk egy összehasonlito fotosorozatot
(#35689) haddent: jah, azt le is hagytam, de tenyleg, szerintem legalabbis nagyon sokat dob a kocsi kinezeten is....ejjel meg nem kell repkedni, nem is ez a lenyeg...80 al de 70 el is be tud köszönni az ablakon a biciklis meg az öz is, amit ha csak egyszer veszek eszre elöbb a xenonnak köszönhetöen mar megerte....esöben meg aztan nem is beszelve, hogy katyut, meg minden sz.rt elöbb meglatni....akarom mondani meglatni...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen