-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Calogero #76781 üzenetére
Ráadásul ezek a gyári tuningcégektöl jövö dolgok ( Lexmaul, Irmscher, dBilas ) egyre drágábbak lesznek, mivel eleve nem túl gyakori darabok, akinek pedig van, az szintén ritkán bocsátja áruba.
Jó kis cuccok ezek, csak meg is kérik az árat értük.
És csak egy út van, egyre mélyebbre süllyedni ebben a kórságban...múlt héten én is lecsaptam egy dBilas szívócsonkra a C20NE-mhez, amit direkt
Weber-karbizáshoz/ hengerenkénti pillangósor installálásához kínálnak, szóval lassan egy újabb szintre süllyedek. -
Szada85
aktív tag
Azért mikre nem lehet bukkanni.
Ha az ember szeretne V6 bubogást, de a C Vectra FL elötti orra too much, esetleg a belseje túl vonalzós, akkor is van megoldás, íme. V6 is, ritka is, és a megjelenése se rossz.[Opel Omega 3.2V6 Johnny Cecotto Edition].
Nyamm-nyamm.
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #76860 üzenetére
Elvakult árak a legtöbb márkából elöforrdulnak, kérdés, pl. Omegából is látok 6-7 ezerért hírdetett V6-ot 150 - 200+ Ezer Km-rel, kérdés, hogy annyiért el is tudja-e adni, vagy csak hírdetni fogja.
Én is a V6-os C Vectrámat nagyjából hasonló áron vettem, erre is lehet mondani, hogy 3500€-ért drága egy 14 éves Opelt venni, de az én igényeim szerint felállított találati listában például az olcsó / elérhetö ársávban mozgott, illetve nekem a "racionális" Checkbox nem Volt bepipálva.
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #76889 üzenetére
Mindenképpen elötte tessék felíratni az orvossal napi 2x "Szú-szá" tablettát, biztos, ami biztos.
Az elsö pár napban lesz hívásod " fönök ", "tesó ", "figyuzzámán" kezdettel, sokan "már úton is lesznek az autóért", és sose érnek oda, mások "tegnap vettek 50 ezerért különbbet", hogy a sztenderd AAAKati-s SMS-t már nem is említsem, bár ezekre gondolom Te is fel vagy készülve.
A viccet félretéve, ha nem sürgös az eladás, akkor szerintem is az a jó út picit feljebb löni a dolgot, aztán abból jöhetnek az alkuhuszárok, majd lejjebb dobob idövel.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz kelly416 #76930 üzenetére
Üdv,
Ahogy linkelték a kinézett példányt látom, hogy B Zafi a kinézett darab.
Maga a Z20LEH Motor nem egy betegágy, de ebben természetesen döntö, hogy korábban hogyan használták - ahogy igaz ez minden típusra -. A turbó élettartama szintén korábbi használat függö, nem feltétlen kell boyracerkedni vele, hogy megöljék ( pl. tisztes Apuka hosszan hajtja autópályán, majd parkolóba kiálláskor visszahütés nélkül leállítja ), legrosszabb esetben felújítás, vagy csere, max 300 ezres mutatvány lehet, ha bekövetkezik.Ami ennek a szériának a nyügje ( szokott lenni ), az a 6 sebességes kéziváltó ( M32-es kódnévre hallgat ), ezeknél szériahiba a kenöolaj elfáradása miatti problémák, ezt megnézéskor érdemes ellenörizni, itt találsz leírást is, mire kell figyelni ( hangok, zörejek, vinnyogás, stb. ) [link].
Ha beüt a baj, ennek a javítási összege is a turbócseréhez hasonló, a rendszeres váltóolajcserével megelözhetö a gond, persze ez függ attól is, mennyit futott az autó. De ha fel is kell újítani, utána a rendszeres olajcserével megóvható az új szerkezet.Hogy a linkelt-re is írjak.
Nem szeretnék vészmadárkodni, de a mobile.de-re nézve a B Zafik 6-7-8 Ezer €-tól ( 1,8 - 2 millió HUF ) indulnak, a Hahu-n ez a legolcsóbb OPC, illetve milyen érdekes, hogy kétszer van fenn a hírdetés, amit Te linkelsz ott 1,2 millió ( 1,5 Magyar rendszámmal ), illetve[itt meg 1,9 millióért] ugyan az az autó. A következö Zafi OPC pedig már 2,3 millió, ez is árulkodhat az adott autó állapotáról.Plusz 225 ezret futott - legalább - az autó, a motorteres képen pedig annyira rozsdás a turbó környéke, hogy gyanítom még a gyári van fenn, ennél a futásnál pedig már elég valószínü, hogy közeleg egy rendberakása.
Egy szó, mint száz, nálam ezek a tények erösen kongatnák a vészharangot az adott darabnál. -
Szada85
aktív tag
Azért több diffi van a LET-LEH között amennyire olvastam róla, nem csak a turbó.
A blokk, HF alapjaiban ugyanaz, ez igaz, de mellette a LEH-nél:
- vannak extra olajjáratok a blokkban a csapágyakhoz,
- erösebb dugók vannak ( forged pistons )
- nincs kiegyensúlyozó tengely, helyette van kettöstömegü LK,
- nagyobb turbó ( ezt írtad is ),
- más software. -
Szada85
aktív tag
válasz amargo #76998 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy e-mailen sokat kommunikál.
A C Veci csoportban is Ö a Messias, de ott amennyire tapasztalom a közvetlen Messenger üzenet / telefonhívás páros a leggyakrabban használt kommunikáció. Igaz, a telefonszámát is titok övezi, úgy kell privát üzenettel megkeresni Öt, hogy megszerezd.
Nekem is aktuális lesz majd idén egy látogatás hozzá, a CIM modul kezd tréfáskodni alkalomadtán, és elvileg Ö javítja azt is ( meg mindent IS ). -
Szada85
aktív tag
válasz kelly416 #77004 üzenetére
A 2.2-es Motor a B Zafiban 2.2 Direct névre hallgat ( motorkódja Z22YH ), érdemes a motorkódra rákeresni Google-ban, valóban elég problémás / foglalkozós Motor hírében áll. ( feljebb is említették ).
Van egy Totalcar-os cikk is " 20 Motor, ezeket kerülje " címmel, ott is szerepel a 2.2-es blokk.
A felszereltség kérdésre van egy kedvenc oldalam ( sajnos német ), viszont ennél alaposabb, részletesebb gyüjtést én még nem találtam:
Itt motorok, váltók, felnik, kárpitok, fényezés színek, minden össze van gyüjtve, legalul pedig egy halom PDF doksiban árlisták, brossúrák, felszereltségek a Zafirához. ( persze más típusra is rá tudsz keresni, igény szerint ).
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77047 üzenetére
&Skizz:
Még én is a javítás előtt vagyok, nekem is az utolsó nyaraláson produkált hasonlót, nekem akkor magától eldobta a tempomatot, és a műszerfal is megállt , majd fél percre rá ujra minden oké volt.
Weisz Danit emlegetik több csoportban, fórumokon, hogy ő (is) javítja ezeket, állítólag 1-2 óra alatt megvan vele, pontos árat nem tudok sajnos, még nem léptem vele kapcsolatba.
(Fb-on a C Vectra, Signum csoportban biztosan megtalálható, illetve opelforum.hu C Veci csoportjában is.) -
Szada85
aktív tag
válasz Kolondrum #77057 üzenetére
A legtöbb autó kezelési könyvében benne van ez a rész az olajfogyasztásról pedig, mintegy magukat "védve" - bármennyire is nevetségesen/bosszantóan hangzik.
Mindazonáltal több más márka is közismerten olajzabálós, köztük sok prémium(nak mondott) is, a TFSI szériából hamar lehet találni hasonlóan olajszomjas motorokat, de pl az E90-es Bimmerek motorjaiból is több váltózat van, ami ugyanennyit megeszik.
-
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77056 üzenetére
Mit jelent a " kompresszió rendben "? Mennyit mértetek az egyes hengerekben?
Én azt gondolom, hogy egy " egyszerü " szívómotornál pedig 1 literes olajfogyinál bizony kellene lennie "nyomoknak", mint pl. alacsonyabb kompresszió - akár a dugattyúgyürük, akár a szelepszárszimeringek miatt -, nagyon máshova nem tud eltünni az olaj, hacsak nem folyik el direktbe alul, de azt pedig látnád nyilván. -
Szada85
aktív tag
válasz Kolondrum #77064 üzenetére
Elöfordulhat, hogy egy motor csipegeti, az Opeleknél típuson belül is mindig van eltérés, van, akié szinte semennyire, másé kicsit jobban. Nyilván használat, és karbantartás függö is ez elég erösen.
A Gsi-m 320 ezernél érett meg a felújításra, nálam a szelepszárszimeringek jelezték, de mivel úgyis tervben Volt a motorépítés, ezért akkor komplett felújítás lett a program.
A Vectrával egyelöre szerencsém van ( kop-kop-kop ), normális használat mellett gyakorlatilag egy cseppet sem eszik, ha pedig mondjuk egy hazaúton a német részen sietösebben haladunk, tartósan 180-200-zal jövök ( amikor a fordulat már erösen 4500 és felette van ), akkor tapasztalok egy 1-2 decis olajfogyit az 1000km végére. Nekem ez még belefér. -
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #77068 üzenetére
Ebben biztos vagyok én is, igen.
A Gsi-met elöttem 17 évig ütötték-vágták, mielött hozzám került, már mikor vettem úgy terveztem vele, hogy elöbb-utóbb komplett generál lesz csinálva rajta, egyidböben azzal, amikor bekerülnek a módosított dolgok, így nem ért váratlanul a dolog. Azóta nekem sincs olajfogyasztás, pedig szoktam zenélni a környéken vele. -
Szada85
aktív tag
válasz mohabá 007 #77133 üzenetére
Dehogy komoly, napok óta kering a Fb-on is ez a hülyeség mindenféle autós csoportokban.
Ez viszont komoly, német OPC-s csoportba töltötte fel a srác, avagy a Z20LET turbicsekk egyik nyügje egészen közelröl:
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz kelly416 #77136 üzenetére
Félreértesz, ez nem riogatás Volt. A Zafi OPC egy nagyon pacek kis családi autó, böséges térrel, és elég kakaóval.
Ezt a pontot talán az egyik korábbi válaszomban is leírtam Neked, hogy - ahogy igazából bármilyen turbónál - elöfordulhat ez is. Az autó a használattól kopik, néha elromlik, ezt-azt ki kell cserélni benne.
Ugyanígy a turbicsekk is szabadságra mehet, kicserélteted, és utána gyakorlatilag a nálad lévö lifetime-ot kiszolgálja, ha vigyázol rá, no para.Vaagy, esetleg beleesik egy nagyobb szélkerék, ha már úgyis csere, és arányosan nagyobb lesz a vigyor az arcodon.
-
Szada85
aktív tag
válasz kelly416 #77139 üzenetére
Persze, elöfordul, hogy valaki jobban szív bizonyos dolgokkal, de ez alapján általános véleményt formálni szerintem nem szerencsés. Ha a másik oldalt nézed, mellé tehetjük, hogy van a világon többtíz- esetleg százezer Z20LET-tel futó autó, amin meg egyszer cseréltek, és azóta is mennek.
Megintcsak érdekes kérdés lehet, hogy vajon milyen forrásból, milyen turbicseket rakatott az autójába az adott ember, mindenki hallott már rémsztorikat cégekröl, nem részletezném.
Esetemben megbízható forrásból szereztek be új turbót, és nem is volt vele semmi bajom a csere után.
-
Szada85
aktív tag
Pedig tényleg nem Volt célom senkit riogatni, mea culpa.
Mondjuk ettöl még sajnos valid a dolog, de természetesen ezt is - mint ahogy az autó általános állapotát is - nagymértékben befolyásolja az elözö tulajok használati módja, illetve, hogy esetleg kapott-e egy felújítást valamikor pl. a Te csigád az idök folyamán ( van, amikor csak a középrészt cserélik, ha a házaknak nincs baja ), bár ezt az autó elött állva ránézésre még Frabato se mondja meg.
Amit meg tudsz tenni, amit talán írtam is, hogy a turbó környéki csövet lehúzni, és kézzel megnézni pl., hogy a turbó tengelye mozog-e, ergo lóg-e, plusz nem olajos-e a csövek beljese, turbó környéke.
Én azt gondolom, hogy egy LET-nél érdemes 8-10 Ezer körüli olajcseréket beiktatni, a turbó kenésénél is fontos, hogy rendben legyen az olaj, és is max 10k-nál cseréltem az OPC-nél. -
Szada85
aktív tag
Dehogy, sööt, inkább pont, hogy egyértelmü, hogy OPC-re sincs pénz, de azt behitelezi neki Anyu/Provident/vese...
Az ilyeneknél szoktam gondolni - és pont ezért is írom le inkább, ha valaki kérdezi pl. a lehetségesen elöforduló költségeket is -, hogy pontosan Ö lesz az, akinél amikor letérdel valami föegység a motorban majd jól telesírja az internetet, hogy "márazopelsearégi", "aZ20LET úgyvisziapénztmintV.Tímeanagykorú"...Én azt javasolnám, hogy az utastér gázosításával kezdje a mutatványt.. ( Petyyyyy szomszédja vagyok degecen )
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77225 üzenetére
Az utóbbi időben drasztikusan megcsappantak a Gsi-k az otthoni, és a német piacon is, emiatt az áruk is inkább emelkedik, különösen, ami jó állapotú.
Legutóbb, egy tényleg gyári ( sportkományon kívűl valóban gyári ) állapotú, szakadásmentes belsős ( mert ezeknél a beülők az üléseken előbb-utóbb kiszakadnak ), motorikusan is jó(nak mondott) 16V 800 ezer Ft felett kelt el otthon.
Dojcslandiában pedig 3000€ környékétől indulnak az egyben lévő 16v-k, de 4-5000€-t is simán elkérnek már értük.
-
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77230 üzenetére
Igen, sajnos az F Astra nem a galvanizált karosszériájáról híres.
Ez egy ilyen buli, ha ilyen autót tart az ember.Az enyém is volt már javítóívezve, nagyjából 5-6 évet bírt, jövöre van tervben egy komplett "restaurálás" az enyémen is, akkor teljes oldalpanelt cserélünk, B oszloptól hátra, egész az ablaktól lefele, megfelelö elö- és utókezeléssel. Meg persze, amit még esetleg kell, aztán kap egy gyári színü telifényt, utána jöhetnek az apróságok.
Ez egy örök körforgás, egy projektautó sosincs kész. -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77234 üzenetére
Szerintem - nyilván a szépség relatív, és elfogult is vagyok - egy szép Gsi a mai napig megállja a helyét az utcán, illetve ritkasága miatt feltünöbb is talán.
Nem nagyon szeretem mutogatni - mert még a végén felvágósnak tünök -, a gépen csak ezeket találtam, be kell érned ennyivel:
Régi téli felnivel: -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77236 üzenetére
Én azt gondolom, hogy - saját példámból, és környezetemböl látva -, hogy ezt is lehet szerényebb ( egyszerübb büdzsével ) keretek között is üzni, nyilván az annak megfelelö szinten, illetve természetesen hardcore módon is, ha adott hozzá a fekete AMEX.
Én pl vezetek mindent, mióta megvettem, összegekkel nem szeretnék dobálózni itt, de hogy egy arányszámot mondjak, az OPC vételárral, szervízekkel 1 év alatt többet szippantott ki a kasszából, mint a GSi vételárral, Motor- és egyéb átépítésekkel plusz a szervízekkel 8(!) év alatt. ( És most megint nem riogatni akarom a jelenlegi, és leendö OPC tulaj(oka)t, bocs WZP. )
-
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77248 üzenetére
Én azt gondolom, hogy ebböl a korszakból ( 90-es évek eleje ) választva a legtöbb típusnál kell tartani a kasztnitól.
Ha OFF-os autókat is nézünk, az E36 is porlad csúnyán, a Swift Gti is, Golfok ugyancsak, de ha pár évvel újabbakat, akkor pl. az MX-5 is híresen rohadós, és lehetne sorolni a többit. Egyszerüen akkor még nem Volt akkora hangsúly a karosszériavédelmen egyrészt. Másrészt pedig egy " sportolásra" használt idösebb autónál az eröhatások is csavargatják a kasztnit, ez is hatni fog az elemek állapotára, kemény futómü, ha PU szilenteket használsz, akkor a csatlakozási pontokra is, ergo idövel mindenképp foglalkozni kell a kasztnival.A lakatolástól pedig annyira - szerintem - nem kell tartani, ha megfelelöen elö van készítve, és kezelve van a javított rész, akkor sokáig nem lesz vele gond. Plusz, ha már ott van az ember - föleg, ha van lehetösége/helye/eszköze magának csinálni, vagy találsz olyat, aki kellöen megszállot a pepecseléshez -, akkor millió finomsággal lehet merevíteni a kasztnit, ahol csak akarod ( és itt most nem a belsö bukócsövezésre gondolok, hanem magát a kasztnit, a bölcsöt, stb. ), ami megint csak jótékonyan fogja befolyásolni a kezelhetöséget.
Azt kell eldönteni szerintem, hogy az ember a "könnyebb" utat járja, ergo olyant választ, amiböl sok van ( Pl. Opel vonalon Corsa, Astra ), van alkatrész, plusz átjárhatóság az alkatrészekkel ( amivel aztán legális-illegális vonalon lehet továbbmenni ), vagy a " komplikáltabbat", és valami ritkaságot választ, amihez nehezebb motyókat vadászni, és több mindent kell magadnak kitalálni.
De ez egy olyan téma, amiröl hosszasan lehetne értekezni, ilyenre pl. tökéletes lehetne a következö tali, ha szervezödne egy.
( Ami azt illeti, mi Petyyyyy-vel az október 2-ai héten valamikor összefutunk egy minimeet-re, amire ráadásul a Gsi-vel megyek, mivel haza kell vigyem vizsgáztatni, szóval akár az is lehet egy opció a következö Topictalira, ha van rá érdeklödés. ). -
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #77266 üzenetére
De azért azt is számold bele, hogy egy H Astra újkori ára is magasabb Volt, akár a duplája is ( infláció, magasabb bérek, magasabb elöállítási ktg-ek ), mint egy F-é, vagy egy G-jé annó. Emiatt aztán használtan Sem lesz olyan olcsó, én legalábbis ezt gondolom mögöttes oknak.
@_seth_:
A Csepel Müvek szerintem is egy elég közkedvelt fotózási helyszín ilyen gyártelepes, ipari környezethez. Teller Ede út - Színesfém utca sarkán van a behajtás. Azon belül a Csöhegesztö utcában pl. van egy szép hosszú rakodórámpa, oda is fel lehet állni fotózni.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz amargo #77268 üzenetére
Tippem szerint a ftg.e.szimmering az Fötengely-szimmeringet takarhat. Ezt, és a szelepfedéltömítést - hacsak nem hangsúlyozod ki, hogy márpedig ragaszkodsz a cseréhez -, szerintem sem feltétlen fogja egy idöszakos szervíznél kicserélni, ha nem szivárog az olaj.
Bár, ha ragaszkodsz a cseréhez, és nincs baja Sem biztos, hogy tényleg kicseréli, lehet csak kiszámlázza...
( És valahol ez tényleg elszomorító, mára ide jutott nagy része a szolgáltatóknak, hogy ilyeneken kell az embernek gondolkoznia, hogy 1. nem azt csinálja meg, amit kérsz, 2. amit csinál is sokszor hanyag, nemtörödöm módon végzik el, 3. ezen is lehet parázni, hogy tényleg megcsinálta-e, és nem csak papíron.
S ezt nem csak autószerelésnél lehetne felhozni, de az élet más területein is, legalábbis többször tapasztaltam már ilyet étteremben, internetes szolgáltatóknál, boltokban is. )
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #77272 üzenetére
Valóban, illetve emellett szerintem - mint ahogy igaz ez minden területre - maga a piac, a kereslet is hatással tud lenni az árakra, nyilván ezzel mindenki tisztában van. Ha keresett pl. a H Astra használtan, akkor valamennyivel többet tudnak/mernek kérni az eladók, hiszen keresett termék.
Nagyon érdekes amúgy, hogy mondjuk célautóknál ( mikor barátnömnek néztünk Cabriot ) az idöszak is befolyásol, az ösztöl tavaszig tartó idöszakban nagyjából 5-700€-val olcsóbban kérették magukat a G Cabriok,mint tavasszal. De persze ez csak az ilyen "célautóknál" van így.
Nagyon OFF, tudom, de például az ingatlanpiac is nagyon hasonló.
Két éve, mikor kijöttem készítettem egy nagyjábóli kalkulációt, hogy milyen spórolási ütemmel nagyjából milyen intervallumban valósulhat meg egy otthoni használt lakás megvásárlása. Felmértem az akkori árakat - csak egy példa, 54-60 négyzetméteres 1,5-2 szobás panel Köki környékén 6,5 milliótól indult akkor, 7-8 volt egy normális, minimális frissítést igénylö.
Ma pedig, ha rákeresek a környékre, ugyanekkora lakások 15 milliótól kezdödnek a foglalkozósak, de a 20 millió sem ritka szám egy 2 szobásnál.
Simán megduplázódtak az árak, pedig se a lakások nem lettek nagyobbak, se az állapotuk nem változott, söt, két évvel még öregebb kecók. És egyfolytában azt olvasni, hogy "tovább emelkedik, nö az érdeklödés" stb..hasonlóan érdekes téma.Na OFF vége. -
Szada85
aktív tag
Mindkét tengelyt kicserélték XEV tengelyekre?
Jellemzöen inkább csak a szívóoldali tengelyt szokták javasolni az XEV-böl, de ott is kiemelik, hogy a gyári vez.tengely kerekekkel nem fejti ki rendesen a hatását, szükséges hozzá állítható fokolókerék, mert fokolni kell az XEV tengelyt, hogy patent legyen.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #77291 üzenetére
A kihívás ebben az - szerintem -, hogy ehhez olyan ember lenne az igazi, aki nem feltétlen csak a szerelésben jártas ( ergo a karbantartás, javítási dolgokban ), hanem mellette a motortuningban is járatos, és ez a kettö nem feltétlen jár/kell, hogy járjon együtt.
Otthon - amennyire én olvastam, hallottam - nem sok ember faragott Opelt, Z20LET-böl sincs túl sok átépített.
Akiröl én hallottam, azok pl. Voszi ( polgári nevét nem tudom ), Ö elég mélyen benne Volt az OPC tuningban, Osváth Balázs (Osi), neki több Z20LET is megfordult a kezei között, illetve Udvaros Lajos hajtott/hajt komolyabban moddolt turbós Opeleket. De ök "magánemberek", ergo nem tudom mennyire foglalkoznak mások autóival is, egy kérdést Opeles körökben mindenképp megérhet azért ( OPC Club Hungary csoportban Fb-on talán segítenek, vagy nem, néhányuknak eléggé megnött az arca ott már a Gsi-s idökben is - "Lurdy-szindróma" ).
Akik cég szinten foglalkoztak/foglalkoznak Opelekkel, Opel tuninggal, ök a Schubert testvérek, jelenleg a Schuberth Tuning Kft néven müködnek. Fb-on öket is megtalálod.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #77293 üzenetére
Már csak amiatt, hogy nem a gyári tengelyek vannak benne, hanem XEV ( azt nem tudom, hogy megkapta-e hozzá a gyáriakat is ), ergo oda mindenképpen érdemes lenne egy állítható fokolókereket is beszerezni, és kicsit játszani vele, plusz hozzálöni a programot is. Emiatt gondolom, hogy egy "hagyományos" szerelö ilyent nem túl gyakran vállal.
Vagy ha már lúd, legyen kövér alapon akkor nézni valami combosabb tengelyt bele, CatCams, Kent Cams szettet akár, csak, hogy meglegyen az elsö lökés a lejtön.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
Például az anyós oldalt az ajtó alatt a küszöb meg van sérülve ( apróság persze, csak mégsem egyszerü javítani ), plusz, ahogy írták is, a vezetöülés fényesre ki van ülve, plusz ahol beülsz, a háttámla éle is viseltes. A kormány nem látszik tisztán, de a karimája, különösen az ajtó felöli oldala szintén elég viseltes. Az utolsó képen pedig mintha csálén állna a könyöklö, de lehet az Standard, H-m még nem Volt.
A linken van egy - ugyan elég hosszú, de - alapos leírás, nagyjából végighaladva az autóvásárlás pontjain. Nem leszel töle Mike Brewer, plusz nem minden szava arany, viszont egy picit segít egy kevésbé szakavatottnak, hogy mégis mi merre hány méter.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77346 üzenetére
Ha most reálisan nézem a lehetöségeket, akkor kicsi esély látok rá, hogy lesz valaha H-m.
Egy H OPC biztosan borzasztó szórakoztató lenne, de a Vectra tágas utas- és csomagterét kis eséllyel tudná helyettesíteni egy olyan.
Egy Insi OPC kellemes utódja lehetne a Vecinek, bár a legutóbbi utánaolvasásom eredménye elég csúnya kiábrándulás lett belöle sajnos. -
Szada85
aktív tag
Mindazonáltal jöjjön egy kis "vidámvasárnap", a mai kincskeresés eredményeként sikerült szert tenni eme rettenetre:
( Nem csalás, nem ámítás, ez egy pár, gyakorlatilag új, gyári dobozos, gyári pukkanósfóliás, sérülés- és karcmentes, eredeti Irmscher hátulsó fotonágyú papírjaival.
Annyira új, hogy a felfekvö felületen lévö tömítö szivacs is szüz, beszharás... .)Egyúttal fel is hívnám az Astra G CC ( 3-5 ajtós ) tulajok figyelmét, hogy a szépségek új otthont keresnek.
És IGEN, természetesen szedánba, és Caravanba is passzol(hat), söt mindenbe is, de a beépítést a tulajnak kell megoldani, és kivitelezni.
-
Szada85
aktív tag
Ez is egy jó opció lehet:
[link]Speciel a J Astra Sports Tourer-é:
[link]A " Modelle " menüpont alatt kiválasztod, amelyik típust keresed. Ott megtalálsz motorkódokat, színeket, kárpitot, felnit, ha egészen az aljáig lemész, ott találsz egy halom PDF-et évjáratokra lebontva, a PDF-ek az akkori aktuális katalógusok és extralisták, azokban minden opció hivatalos kódját is megtalálod.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Az én szemem az eredeti árak jobban szúrják, Mobil 5W-30 27.000 Ft lenne, de most nyilván MEGAakciós 16.700-ért...
Csak viszonyításképp, megnézem a legkiterjedtebb német szervízhálózat ( A.T.U ) oldalát, és ott egy Mobil 5W-30 5 Literes kanna kerül 46€-ba (14 Ezer Ft ) polcról, teljes áron mindenféle szervízes kedvezmény nélkül... Érdekes.
-
Szada85
aktív tag
válasz sziku69 #77467 üzenetére
Barátnömnek kettö helyen voltak biztik az Ö z10xe-s Corsájában, az egyik a motortérben, szemböl állva jobb oldalt egy elég termetes doboz, a másik pakk pedig az utastérben a kormány alatt balra lent, ahol az a kis tároló van, elvileg mögötte is találtam.
Hogy pontosan ez motortól, felszereltségtöl függ-e, azt nem tudom, de ezt a két helyet érdemes meglesni, és utána megnézni neten, hogy pontosan melyik biztihez tartozik a szivargyújtó. -
Szada85
aktív tag
Az, hogy megvételre érdemes-e szerintem egyikünk sem fogja merni egyértelmüen kijelenteni így pár kép alapján.
Ami biztos, hogy frissen behozott autó ( ergo a futás valódiságát örök homály fogja fedni ), ezt az ügyfélkapun sem fogod látni, max amit most a rendszámozáskor beleírtak szerintem.
Külsöleg-belsöleg nem tünik túl leharcoltnak, söt egészen szép, a felszereltsége is elfogadható, az ülés nincs kiülve, kormány megkopva, valószínü, hogy nem kerülte meg 8-szor a Földet, tehát lehet, hogy valós a Km, de nem árt szkeptikusnak lenni, külföld Sem a régi már.
Valamint azok a motortéri borzasztóan rozsdás csavarok is engem személy szerint nagyon zavarnak, ezek után biztosan megemeltetném az autót, és megnézném a futómü állapotát is.
Illetve ugyan beikszelt a tulaj mindent, de pl. hátul középen nincs fejtámla, és alufelni sincs, pedig bejelölte, erre rá lehet kérdezni, ugyanis nem kevés pénzröl van szó szerintem.
Természetesen ez csak az én véleményem.
-
Szada85
aktív tag
válasz mohabá 007 #77539 üzenetére
-
Szada85
aktív tag
Illetve közérdekü közlemény:
Petyyyyy fórumtárssal október 3-án, kedden 19:00-tól összefutunk a "hivatalos(?)" nyári rezidencián, a Szerémi úton lévö parkolóban egy minitalálkozóra, ha már otthon járok, ami egyúttal lehetne amolyan " Topictalálkozó " is, csak mivel nem vagyok, kizárólag mezei user itt, nem hiszem, hogy jogom van offisöl meghívót rikkantani, szóval csak így szerényben igyekszem informálni Titeket.
WZP Úr szintén jelezte részvételét, szóval lesz F Gsi, G OPC, G DízelCaravan biztosan, a többi rajtatok múlik.
Ami biztos program:
- Gsi/OPC kritikus vizslatás
- G Astra Xenon mustra
- Alkatrész csencselés
és hasonló jóságok.Emlékeztetöül, október 3 ( kedd ), 19:00, Szerémi út melletti parkoló,
Esöterv a Savoya Parkban lévö Auchan alatti ( ergó fedett ) parkoló. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77557 üzenetére
Én úgy fogalmaznék, hogy a kereskedönek lövése nincs, mit is jelentett az "OPC-line", csak látta rajta a plecsnit, akkor odaírta, hogy ez felszereltség.
Az ilyen semmilyen leírást kreáló, messziröl büzlö kereskedöket szintén kerülném, különösen az ilyeneket, akik élböl próbálják " hülyének nézni " az embert. Gondolok itt arra, amit írtál - teljesen helyesen - a " Km-visszavásárlási-garanciára ".Egyébként az "OPC-line Paket 1" egészen pontosan egy sima optikai tuning volt. Elsö-hátsó toldat, küszöbtoldat, kis szárny hátul, és persze a plecsnik. 1180€-ért bármelyik felszereltségi szinthez ( Edition, Sport, Cosmo ) lehetett rendelni.
Aztán Volt az OPC-line 2 is, 2006-ban már ezt is lehetett rendelni, az Volt az igazán fincsi:
"Nagy" OPC lökös elöl, toldat oldalt és körbe, tetöspoiler, ködlámpa, valamint a nagy Recarok, OPC kormány és váltógomb, meg dekorelemek. Lehetett variálni, hogy a Recarok szövet/bör legyen, valamint a Performance Paket-tel is, Xenonnal, AFL-lel is, ~2000€ körüli feláron.Egy korabeli katalógus: [link]
Mobile.de-n több 1.9cdti van OPC-Line2-vel is, 1db pedig van 1.6/1.8/2.0T vonalon is, nagyon finoman néznek ki.
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #77580 üzenetére
Ejj, kár bizony. Mondjuk most egyébként Sem tudnám megmutatni a Vekkert, mert nem azzal megyek haza, de ami szinte biztos, hogy legközelebb decemberben, Karácsony környékén látogatunk haza, akkor elvieg a Vectrával, szóval akkor bármi is lehet.
Azért nem egy Saturn hordozórakéta ez sem, nyilván függ attól, miböl ül bele az ember. De a méreteihez képest egészségesen mozgatja a kasztnit, ami esetleg az élményt pozitívan megdobja közben az a V6-hang, így együtt olyan boogie-s lesz. -
Szada85
aktív tag
válasz kisninja #77570 üzenetére
Üdv,
Igazából nem könnyü konkrétumot mondani, mivel a "kicsitöl" a "buszig" mindenfélét néztél, ráadásul a "polgári" 1.8 szívótól a pikáns 2liter turbón át az OPC-ig, szóval szerintem az az elsö, hogy magadnak is egy kicsit leszükíted a kört, mert azért van diffi az kiszemeltek között mind méretben, mind funkcionalitásban, mind motorikusan ( ami kihat a fenntartásra is ).
A két Vectra szívómotoros, az 1.8-as benya kedvelt motor, megbízható, ugyan 1.8-al még nem mentem ( imént fentebb elhangzott, hogy nem egy szélvész ), de reálisan nézve, a ~1500kg saját tömeg ( plusz utasok, benzin, stb. ) egy szívó, emiatt nyilván fordulatszámigényesebb motorral összerakva valóban nem fogja a nyakadat túlzottan megterhelni gyorsításkor, ettöl még hétköznapi, normál közlekedésre teljesen alkalmas lehet.
A külsö forma nyilván egyéni ízlés kérdése, de valóban a FL-es verzió picit elegánsabb lett, mivel olyan mocival nézed, ami volt FL elötti és utáni verzióban is, szerintem is érdemes lehet FL-est keresni.
Maga a C Vectra egy kényelmes utazósautó, az utastérben is szerintem jól el lehet férni, a csomagtartó pedig elég hatalmas, nekem csak 5 ajtós GTS van, de abba is böséggel lehet pakolni, hát még a Caravanba.Az elsö linkelt korrektül felszerelt, nekem mondjuk vannak aggályaim az ilyen világos belsövel - rendkívül szépen kitakarították most, vagy elötte üléshuzattal használhatták, esetleg a tulaj tudta a lebegöülés tudományát -, nekem a Silverstone középen világoskék huzatos ülésén eléggé látszik a koszolódás, lassan viszem is kárpittitsztításra. Én esetleg egy parkradart hiányolnék a nagy puttony miatt, de persze ma már hipphopp beraksz egyet, vagy akár kamerát is, szóval ez apróság.
A második német import ( ott a zöld Umweltplakett a szélvédö sarkában ), sose értem, mi a manóért nem képesek lekaparni a kereskedök, nem csak szilikonozásból áll az autó felkészítése, elöl utólagos Angel Eyes lámpák, ezek nálam kongatják a harangot, hogy alaposabban átnézni elöl, nem volt-e törve, és azért került be ilyen. ( Lehet persze csak tuning is, de érdemes ilyenkor óvatosnak lenni ). A szürke belsö kevésbé kényes, a felszereltsége ennek is rendben van, a FL elötti külsöt pedig Te döntöd el.
A H Astra elvileg ugye egy mérettel kisebb kategória, vannak itt H tulajok, Ök majd leírják, hogy mekkora a belsö tér, én csak 3 ajtósban ültem, abban elöl el lehet férni, de közelebb vannak a vállak ( vagy csak én vagyok ilyen dromedár ), mint egy Vectrában. A 2 literes turbómotor nyilván más világ, a 170 lóval kellemesen mozgatja a kasztnit. Meg kell nézni, a Unix-os rendszámkeret miatt tippre import, de látni kellene az autót, illetve nekem az a 109 ezer Km érdekesen kevés egy 12 éves autóban, de lehetnek csodák persze.
A Zafira OPC ugyancsak jó lehet, jól variálható az utastér, ha kikapod az üléseket jó nagy csomagtered is lesz, fejtér szintén kellemes. A Z20LET pedig már párszor volt téma, jó kis motor, dinamikus, fontos, hogy milyen gazdája/gazdái voltak elötte, mert - nyilván, minden motor, de a turbósok föleg - kényes a használatra, bemelegítésre-visszahütésre, megfelelö minöségü, és gyakoriságú olajcserére.
Ami itt nekem - tudom-tudom, talán kicsit túl szkeptikus, túlkombináló vagyok - furi, hogy nemrég vett/importált ( N-es rendszám ) autót most hírtelen, és " sürgösen " szeretne eladni a srác, jól kifaggatnám az okairól.A turbósakat, vagy ha ilyeneket nézel én is mindenképp elvinném átnézetésre, derüljön ki ott, ha mondjuk a turbó vagy a motor igényel a közeljövöben törödést, a késöbbi bosszankodást megelözve.
Természetesen ezek szigrúan az én véleményeim, engem meg nem hívnak se Szabó Péternek, a müvésznevem sem Coelho, szóval nem ez az Élet Igazsága, csak a saját gondolatok.
-
Szada85
aktív tag
Akkor hozom az ultimate megoldást:
FL elöttinél 3.2V6 Caravan
FL utáninál pedig 2.8V6 Turbo Caravan.Plusz ugye az OPC, de azért az már erösen kiesik a korábban linkeltek büdzséjéböl.
Ilyen ezüstben például piszok jó kiállása van, bár nekem a Caravan annyira nem a szívem csücske:
[OPC Alert]Na de befejezem, mert én lesz a ghenyóú, aki mindenkit rászoktat a V6-ra...
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77596 üzenetére
Ne is mondd, én ebbe tudnék nagyon szerelmes lenni:
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gumi és felni topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest