Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WZP #77146 üzenetére

    Pedig tényleg nem Volt célom senkit riogatni, mea culpa. :D

    Mondjuk ettöl még sajnos valid a dolog, de természetesen ezt is - mint ahogy az autó általános állapotát is - nagymértékben befolyásolja az elözö tulajok használati módja, illetve, hogy esetleg kapott-e egy felújítást valamikor pl. a Te csigád az idök folyamán ( van, amikor csak a középrészt cserélik, ha a házaknak nincs baja ), bár ezt az autó elött állva ránézésre még Frabato se mondja meg. :D

    Amit meg tudsz tenni, amit talán írtam is, hogy a turbó környéki csövet lehúzni, és kézzel megnézni pl., hogy a turbó tengelye mozog-e, ergo lóg-e, plusz nem olajos-e a csövek beljese, turbó környéke. :)
    Én azt gondolom, hogy egy LET-nél érdemes 8-10 Ezer körüli olajcseréket beiktatni, a turbó kenésénél is fontos, hogy rendben legyen az olaj, és is max 10k-nál cseréltem az OPC-nél.

Új hozzászólás Aktív témák