-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Szada85 #64360 üzenetére
És a H szériától a turbós motorokkal felvértezett paripák mennyire lettek jobbak vagy épp az ellenkezője?
Példa okáért sok olyan GTC van ahol 1.6T vagy 2.0T motorral rendelkezik, ezekről mit lehet tudni?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Szada85 #64360 üzenetére
Mint juzer, elsőkézből még hitelesebb infók.
Kb. pont így gondoltam én is (ill. gondolom - ha esetleg valamikor váltanék).
Egyik lehetséges egy 2.0T motoros újabb lenne, a kasztnival meg vagyok elégedve nagyjából.
Turbóra+sallangokra legyen 3-400e. a kocsi árán felül, ennek egy részét alapos szemrevételezés után esetleg ki lehet alkudni.
Vagy 1.9 kormoska, de inkább benzinpárti vagyok.
Racionálisan semmi nem indokolja az erősebb motorra váltást (hacsak nem a biztonságosabb előzések), a minap pl. pályán a szerényke kis 122 ló lazán fellépett 160 (műszerfal-érték, tehát kb. 155) körülre, ezt már nem szoktam forszírozni a bünti miatt. De bírja kényelmesen, ugye +50 (óra szerint +60) még kb. a vége.
Na jó, még talán az alacsonyabb fordulatszámok >> kisebb motorzaj mellette van.
Ezt mondjuk hosszabb végáttétellel lehet kompenzálni, némi dinamika-veszteség árán.
A "KELL-faktor" viszont annál erősebb...4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen