Új hozzászólás Aktív témák

  • M_o_g_y_i

    őstag

    válasz Szada85 #64360 üzenetére

    Mint juzer, elsőkézből még hitelesebb infók. ;] :R
    Kb. pont így gondoltam én is (ill. gondolom - ha esetleg valamikor váltanék). :K
    Egyik lehetséges egy 2.0T motoros újabb lenne, a kasztnival meg vagyok elégedve nagyjából.
    Turbóra+sallangokra legyen 3-400e. a kocsi árán felül, ennek egy részét alapos szemrevételezés után esetleg ki lehet alkudni. :U
    Vagy 1.9 kormoska, de inkább benzinpárti vagyok. :B
    Racionálisan semmi nem indokolja az erősebb motorra váltást (hacsak nem a biztonságosabb előzések), a minap pl. pályán a szerényke kis 122 ló lazán fellépett 160 (műszerfal-érték, tehát kb. 155) körülre, ezt már nem szoktam forszírozni a bünti miatt. :((( De bírja kényelmesen, ugye +50 (óra szerint +60) még kb. a vége.
    Na jó, még talán az alacsonyabb fordulatszámok >> kisebb motorzaj mellette van.
    Ezt mondjuk hosszabb végáttétellel lehet kompenzálni, némi dinamika-veszteség árán. :o
    A "KELL-faktor" viszont annál erősebb... :DD

    4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!

Új hozzászólás Aktív témák