-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Luck Dragon #63100 üzenetére
Dobfékes az autó? Ha igen akkor ez ilyen!
-
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Luck Dragon #63102 üzenetére
Akkor passzolom! Enyémen a hátsó dobfékes, újkora óta csinálja ha csak picit van behúzva és megindul.
-
-
#64118272
törölt tag
Sziasztok!
Szeretnék én is beköszönni, mint Opel tulajdonos.
A gép:
Opel Vectra C 1.9CDTI 150ló, mély-sötétkék metál, 2004-es, 285.000km
Full-full extra, amit lehetett anno kérni bele, bennevan(xenon, navi, hűtött-fűtött bézs bőr, multikormány, tempomat, mélynyomó, hátsó oldalsó roló, motoros csomagtérajtó nyitás-csukás, automata váltó).
Így néz ki:
-
vaksi8
senior tag
-
#64118272
törölt tag
válasz trassher #63109 üzenetére
Őszinte leszek, ez nekem az elsődleges saját autóm, munkára egy másikat használok.
Márciusban vettem, 250.000km-el, első tulajtól, akit ismertem is. Nem volt a legrendesebb fajta, de legalább karbantartotta a kocsit(nem érdekelte, hogyha a gyerekek összerugdossák az ülést, a gyerekülés kiszakítja a bőrkárpitot, ilyen apróságok).
Most van benne 285, ezt én tekertem bele. 3 olajcsere volt azóta(persze szűrőkkel). Mikor megvettem, vezérlés csere, új fékbetétek, tárcsák, elég kopottak voltak szegények.Nemrég a futóműbe kellett elöl 2-2 szilentet cserélni, illetve egy gömbcsuklót. Hátul pedig egy-egy kutyacsontot(passz, hogy ez mi ).
Nem megy a motoros csomagtér ajtó. Bontóba sehol nincsen, a gyári új meg 287.000ft. Annyiért én nyitom-csukom inkább. Viszont magát behúzza-kinyomja, ha hozzáérek a gombhoz, csak nem emeli fel, csukja le.
A digitklímánál a középső gomb, amivel a légbefúvás erősségét is állítom, illetve amivel a menüben bóklászok, potméter hibás. Bontóba sehol nincs ilyen, csak a komplett panel, heroin árban. Inkább játszok azzal is, minthogy 100.000-ért cseréljem.
17-es gyári felnik vannak rajta, Bridgestone RE050 gumikkal. A futóművet eléggé rázza ez a kerékméret és valamiért ez a gumi típus is nagyon gyorsan kopik. 35.000km alatt szinte alig van már rajta felület. Téli gumiig még ki kell bírja.
A fékpofák elég gyorsan kopnak, szerintem a nagy súly miatt(meg ugye sokat kell fékezni, motorfék automata lévén nem sok van), illetve nagyon porolnak. Csütörtök délután mosattam, elmentem utána bevásárolni és haza, ez kb 8km, máris tiszta fekete lett a felni a fékportól.Ezenfelül fogyasztása az elmúlt 20.000km átlaga alapján 6.9(70% város, 25% főút, 5% autópálya).
Megjártam vele Varsót, Budapestet vagy 10x, Bukarestet, illetve Erdély kb minden pontját.
Nagyon megbízható, bármikor bárhova elmerek vele indulni, nagyon kellemes kis gép.A legnagyobb hibája talán, hogy az izzókat eszi. Minden héten legalább 1 izzó kiég. Teljesen változó, hogy melyik. Az elmúlt 1 hónapban 4x égett ki a bal hátsó helyzetjelző, illetve a jobb hátsó fék, meg a bal első helyzetjelző.
Ráférne egy alapos polírozás, sokat volt az előző tulajnál gépi mosóba hordva, meg is látszik rajta.
Mellette volt eddig egy 5-ös Golf, nemrég került eladásra, illetve most keresek valamit, ami a két autót tudná pótolni.
Eddig a kiszemelt egy kedves barátom édesapjának az Insigniája. 2011-es, kombi, 2.0CDTI, EcoFlex. Most cserélt benne motort 2 hónapja, az új motor teljesen fel van újítva, vezérlés is cserélve természetesen, stb.
Sajnos csak elég fapad. Szövet alap ülések, nem az ortopéd verzió. Nincs navi, nem automata, hanem manuális. Épp ülésfűtés, xenon, multikormány, tempomat van benne.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz #64118272 #63110 üzenetére
Köszi a széleskörű leírást. Akkor ha jól látom inkább elektronikai gubancok vannak vele. Azt mondjuk nem gondoltam, hogy 17-es kerékkel is rázós az utazás, sokat látok 18-asokon is.
Azért érdekelt volna a motor mert ilyennel szerelt signum-ra szeretném lecserélni a mostanit jövő év végén és gondoltam hátha van valamilyen típushibája.Redmi Note 7
-
#64118272
törölt tag
válasz trassher #63111 üzenetére
Nálam az ég világon semmi. Egy barátomnak szintén ugyanezzel a motorral szerelt Signumja van, túl a 350.000km-en, semmi baja.
Hozzáteszem, mindkét autó rendesen karban van tartva, olajcsere 10.000-ként, normális olajjal, normális alkatrészekkel. A Signum nála van kb 150.000km-es kora óta, tehát 200-at ő tekert bele, nagyon szereti. Neki is inkább hasonló nyűgjei vannak, mint nekem. A klímapanel nála régebb óta produkál hasonló jelenséget, szintén nem tudja megoldani.Elektronikai nyűgök vannak, nem tagadom. Futóműve a nagyobb kerékre és a szar útra érzékeny, de nem drága hozzá a jó minőségű alkatrész. Motorral nagy baj nincs, komplett vezérlés csere, olajcserével, szűrőkkel, fékbetétek, tárcsák(mind a 4), plusz egy-két apróság(szilent, gumiharang, ilyesmi) kijött kb 200-ból. Tehát nem volt drága egyáltalán.
Signum is nagyon jó, ami személyes problémám vele: az övé 4 üléses verzió, tehát hátul csak 2 embernek... Illetve a csomagtartója ehhez képest nagyon kevés. Nekem kell a nagy csomagtér, van akinek nem. Amúgy tudtommal megegyezik a két autó műszakilag.
Hozzáteszem, 17-es kerékkel azért van probléma, mert én Kolozsváron élek. Az autót is 80%-ban Erdélyben használom. Itt az az 50km autópálya, ami van a környéken, nem sok. Az utak kb Budapest szintűek(Hungária körút színvonala kb). Ide a 17" már sok. 16-al lenne az ideális, de az majd télire, lemezfelnin.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz #64118272 #63110 üzenetére
Ha fontos a nagy csomagtér, akkor az Insignia a vicc kategóriába esik. Az F Astramba minimum 1,5x annyi dolgot tudok pakolni, de a különbség akkor jön ki igazán, amikor nagyobb dolgot szeretne berámolni az ember.
Rengeteg autóba pakolok nap, mint nap, de amikor meglátom, hogy Insignia kombival jönnek, akkor elkezdek sírni egy B Corsáért, mert még abba is jobban lehet pakolni.Egy egyszerű példa:
Múltkor egy muki el akart szállítani 40km-re 1 db kerti asztalt (lábai le lettek csvarozva), és 4 db rakásolható széket. 3 részletben vitte (1x asztal, 2x2 szék), mert csak úgy fért el az Insignia kombiba, lecsukott ülések mellett, mivel túlzottan le van csapva a hátulja. Ez volt neki 40km oda-vissza 3x, tehát 240km! Az F Astraba ugyanez a szett bőven befér, és még lehet mellé pakolni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #63100 üzenetére
Ezt ismerem, ugyanez van mikor nagyobb lejtőn csak egy vagy két kattintásig húzom a kéziféket. Háromta vagy négyre húzva elhallgat. Szerintem nincs itt baj.
Apámé is ezt adja elő hasonló esetben.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #63100 üzenetére
szerintem csak nem húzod be rendesen, 3-at legalább kattan (ugyanolyan H kombink van még a szín is egyezik ) egyébként úgy emlékszem benne is van a kézikönyvben hogy csontig fel kell húzni a kart.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
válasz mindthecrap #63116 üzenetére
Petyyyyy & mindthecrap köszönöm, nos a harmadik kattanásig szoktam húzni, már a kettőnél is fog mind a zöld festék, de igazatok lett. Teljesen felhúzva ez a jelenség megszűnik ,de rendesen megsajnáltam szegényt
Más este a fedélzetit böngészve ráleltem egy olyan menü pontra ahol a kijelzőt a napszakhoz lehet állítani (három választási lehetőség). Most az estire van állítva sokkal jobban tetszett a kontúrja .
De ezzel újabb dolgot vetem észre . Mikor a kulccsal kinyitom az autót központi zárját a világítás bekapcsolódik , rendszám megvilágító két lámpa is bekapcsol. De itt nem áll meg a dolog a beltérben lévő lámpákat és vele együtt a műszerfal és a középkonzol is elkezd világítani a multikormánnyal együtt.
Édes apám vette észre ezt amikor félre akart állni vele . És szólt hogy ő csak egy gombot nyomott meg.Ez csak megint nekem új és ez már megszokott H astra jelenség aki már mindenki tudd?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #63117 üzenetére
Én négy kattanásnál jobban nem bírom behúzni, fel van stimmolva rendesen.
A nyitáshoz pedig röviden: igen. Bár G esetén ez megáll belső világítás felgyújtásánál.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Gergőke88
addikt
Szerintetek egy 2004-es Opel Astra G kombi, 250e km, 1.6 16v njoy, 4elektromos ablak, digit klima, napfenyteto, a kasztnin esztetikai hibak mennyit erhet? 600-700e?
-
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #63117 üzenetére
nekem is új volt ez, de nagyon tetszik, hogy hajnalban levergődök a kocsihoz és már a távirányító nyitására fényárban úszik minden.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
trecom
tag
válasz Luck Dragon #63117 üzenetére
Üdv 2008-as c vectránál is világítanak az általad leírtak.
-
-
#64118272
törölt tag
válasz vzsryl #63113 üzenetére
Akkor másképp mondom, a fontos nekem a hosszú csomagtér. Sűrűn van, hogy olyan gépeket szállítok, amihez nem árt a hosszú csomagtér. Pl egy A1-es plotter, vagy ilyesmi. Ezért szeretem a Vectrát is, ülés lehajt és befér egy kenu is majdnem...
Költözni úgyse autóval akarok.
-
zolikaDB
veterán
Nocsak, fem dobozos Mannol... Ez mitol jobb, mint a muanyag? [link]
-
#64118272
törölt tag
Na, lőttem pár képet a vasról.
-
-
odorgg
addikt
Kézifék beállítására van lehetőség házilag G astránál? Ha igen, merre találom az állító csavart?
Ma néztem az alvázat aknán, 1-2 helyen rá kell fújni alvázvédővel, de nem rozsdás sehol. A kipufogót sajna meg kezdte a korrózió, a hátsó dob cserés lesz jövőre.(#63128) tomizzz
Pöpec a verda
[ Szerkesztve ]
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
-
#64118272
törölt tag
válasz Luck Dragon #63134 üzenetére
Nem ér már annyit sajnos szegény autó, hogy kicseréljem az összes ülést. Főleg, hogy amúgy a bőr szép állapotban van, nincs kikopva, repedve, szakadva máshol.
Kárpitos akinél voltam, ilyen perforált bőrt nem tud szerezni.
-
válasz #64118272 #63135 üzenetére
Akkor érdemes más kárpitost is felkeresni. Mert biztosan van akinek van rá módja hogy be tudd rendelni ilyen anyagot és elkészíteni.
Más megoldás bontóból vagy külföldről behozott ülés kárpit de ez sokkal-sokkal rizikós.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
RocknRoller
aktív tag
sziasztok!
igazából azokhoz szólna a most következő kérdés, akiknek 1.6 16v-s G astrája van.
Mennyit fogyaszt nektek télen-nyáron(klímával & fűtéssel) és milyen használat mellett? olajat mennyire eszi?
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
#64118272
törölt tag
válasz Luck Dragon #63136 üzenetére
Itt Kolozsváron nem igazán van "jó kárpitos", aki van, az leragadt a kommunizmusban, és ezeréves kanapékra gyárt huzatot, meg "portakarót", ilyesmiket.
-
Immy
őstag
Sziasztok,
1.2-es (XEL 51kW-70LE) Corsa E Enjoy 3ajtós. Mennyire gyenge a teljesítménye?
Ezt írják mindenhol a legkisebbnek, de 2 személy esetében nem száguldozni szeretnék, hanem eljutni A-ból B-be. Hallottam olyan történetet, hogy ezt a motort különböző országokban más lóerővel adják ki és van lehetőség erősebb "szoftvert" rátölteni. Erről tud valaki többet?Üdv!
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Kickass #63081 üzenetére
Einstein is megmondta, minden relatív.
Pl. fater Punyeszéhez képest "élmény" a céveki.
De ha pl. az OPC vonalat, vagy a 2.0T motorral szerelteket nézzük, ott már adott a teljesítmény is a mókázáshoz.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Declare
őstag
válasz #64118272 #63128 üzenetére
Ezt nem is tudtam, hogy a Vectraban volt ülesszellöztetes nagyon menö....ebben biztos kenyelmes gyurni a km eket
Fek meg porosodasra lehet erdemes lenne ekkora bodehoz egy komolyabb fekszettet tenned, az tovabb is birna, jobban fogna es allitolag sokkal kevesbe porolna is ( EBC...ezt mondjuk 2005 töl irjak a vectrahoz, nem tudom Neked jo lenne e....talan, utanna kell nezni)
A gumikopashoz, meg mondjuk kiprobalhatnad a Michelin Primacy 3 at. Nekem nagyon bevalt, tavaly elött tesztgyöztes gumi volt az ADAC teszten es tenyleg jo. Külön ki szoktak emelni, hogy a Michelin gumik joval kevesbe kopnak, mint a Brigstone vagy Continental, ellenben tapadasbeli hatranyuk egeszen minimalis....de gyanitom Te sem a nürburgringi versenypalyan harcolsz nehany tizeddel jobb köridökert
-
haddent
addikt
-
Declare
őstag
válasz Calogero #63147 üzenetére
Ettöl függetlenül, tartom amit irtam Conti/Brigstone gyorsabban kopik, mint a Michelin. Lehet, hogy a C vectran nem birja 130k-140 km ig, mint a kis astra GTC men (annyi volt az energysaverekben, amikor vettem es a dot szam es tipus egyezett a potkerekkel, szoval valszeg meg a gyari gumma volt....mondjuk az energysaver meg sokkal jobban birja, de azert ott mar van különbseg a tapadasban), de valoszinüleg tartosabb lesz.
(#63146) haddent minden relativ meg mi szamit vezetes elmenyenek ugye...amikor 17 eves voltam, az is vezetes elmenyenek szamitott, hogy egyedül lemehettem a boltba kocsival az meg aztan non plussz ultra volt, ha hoszabb uton vezethettem, ugy, hogy mellettem ült apum
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #63148 üzenetére
Nekem pl. azt jelenti, hogy gondterheltség nélkül mehetek amerra látok, ahogy akarok.
Most ha valakinek egy kis örömködéshez 100 milkás autóra van szüksége, az magára vessen, ott belül vannak bajok, szerintem. Ugyanaz, mint amikor valaki milliárdos, és mégis boldogtalan. Én haverom 192 lovas E46 coupéja után is tökre tudom élvezni az F Astránkat is a 70 lovávalLuck Dragon kipróbálnám és biztos nagyon jó, de az pl. nekem nem kéne. Nagyon max. egy szekvenciális, de minenképpen rendes manuális
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- PlayStation 5
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- E-roller topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...