-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64118272
törölt tag
Sziasztok!
Szeretnék én is beköszönni, mint Opel tulajdonos.
A gép:
Opel Vectra C 1.9CDTI 150ló, mély-sötétkék metál, 2004-es, 285.000km
Full-full extra, amit lehetett anno kérni bele, bennevan(xenon, navi, hűtött-fűtött bézs bőr, multikormány, tempomat, mélynyomó, hátsó oldalsó roló, motoros csomagtérajtó nyitás-csukás, automata váltó).
Így néz ki:
-
#64118272
törölt tag
válasz trassher #63109 üzenetére
Őszinte leszek, ez nekem az elsődleges saját autóm, munkára egy másikat használok.
Márciusban vettem, 250.000km-el, első tulajtól, akit ismertem is. Nem volt a legrendesebb fajta, de legalább karbantartotta a kocsit(nem érdekelte, hogyha a gyerekek összerugdossák az ülést, a gyerekülés kiszakítja a bőrkárpitot, ilyen apróságok).
Most van benne 285, ezt én tekertem bele. 3 olajcsere volt azóta(persze szűrőkkel). Mikor megvettem, vezérlés csere, új fékbetétek, tárcsák, elég kopottak voltak szegények.Nemrég a futóműbe kellett elöl 2-2 szilentet cserélni, illetve egy gömbcsuklót. Hátul pedig egy-egy kutyacsontot(passz, hogy ez mi ).
Nem megy a motoros csomagtér ajtó. Bontóba sehol nincsen, a gyári új meg 287.000ft. Annyiért én nyitom-csukom inkább. Viszont magát behúzza-kinyomja, ha hozzáérek a gombhoz, csak nem emeli fel, csukja le.
A digitklímánál a középső gomb, amivel a légbefúvás erősségét is állítom, illetve amivel a menüben bóklászok, potméter hibás. Bontóba sehol nincs ilyen, csak a komplett panel, heroin árban. Inkább játszok azzal is, minthogy 100.000-ért cseréljem.
17-es gyári felnik vannak rajta, Bridgestone RE050 gumikkal. A futóművet eléggé rázza ez a kerékméret és valamiért ez a gumi típus is nagyon gyorsan kopik. 35.000km alatt szinte alig van már rajta felület. Téli gumiig még ki kell bírja.
A fékpofák elég gyorsan kopnak, szerintem a nagy súly miatt(meg ugye sokat kell fékezni, motorfék automata lévén nem sok van), illetve nagyon porolnak. Csütörtök délután mosattam, elmentem utána bevásárolni és haza, ez kb 8km, máris tiszta fekete lett a felni a fékportól.Ezenfelül fogyasztása az elmúlt 20.000km átlaga alapján 6.9(70% város, 25% főút, 5% autópálya).
Megjártam vele Varsót, Budapestet vagy 10x, Bukarestet, illetve Erdély kb minden pontját.
Nagyon megbízható, bármikor bárhova elmerek vele indulni, nagyon kellemes kis gép.A legnagyobb hibája talán, hogy az izzókat eszi. Minden héten legalább 1 izzó kiég. Teljesen változó, hogy melyik. Az elmúlt 1 hónapban 4x égett ki a bal hátsó helyzetjelző, illetve a jobb hátsó fék, meg a bal első helyzetjelző.
Ráférne egy alapos polírozás, sokat volt az előző tulajnál gépi mosóba hordva, meg is látszik rajta.
Mellette volt eddig egy 5-ös Golf, nemrég került eladásra, illetve most keresek valamit, ami a két autót tudná pótolni.
Eddig a kiszemelt egy kedves barátom édesapjának az Insigniája. 2011-es, kombi, 2.0CDTI, EcoFlex. Most cserélt benne motort 2 hónapja, az új motor teljesen fel van újítva, vezérlés is cserélve természetesen, stb.
Sajnos csak elég fapad. Szövet alap ülések, nem az ortopéd verzió. Nincs navi, nem automata, hanem manuális. Épp ülésfűtés, xenon, multikormány, tempomat van benne.[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz trassher #63111 üzenetére
Nálam az ég világon semmi. Egy barátomnak szintén ugyanezzel a motorral szerelt Signumja van, túl a 350.000km-en, semmi baja.
Hozzáteszem, mindkét autó rendesen karban van tartva, olajcsere 10.000-ként, normális olajjal, normális alkatrészekkel. A Signum nála van kb 150.000km-es kora óta, tehát 200-at ő tekert bele, nagyon szereti. Neki is inkább hasonló nyűgjei vannak, mint nekem. A klímapanel nála régebb óta produkál hasonló jelenséget, szintén nem tudja megoldani.Elektronikai nyűgök vannak, nem tagadom. Futóműve a nagyobb kerékre és a szar útra érzékeny, de nem drága hozzá a jó minőségű alkatrész. Motorral nagy baj nincs, komplett vezérlés csere, olajcserével, szűrőkkel, fékbetétek, tárcsák(mind a 4), plusz egy-két apróság(szilent, gumiharang, ilyesmi) kijött kb 200-ból. Tehát nem volt drága egyáltalán.
Signum is nagyon jó, ami személyes problémám vele: az övé 4 üléses verzió, tehát hátul csak 2 embernek... Illetve a csomagtartója ehhez képest nagyon kevés. Nekem kell a nagy csomagtér, van akinek nem. Amúgy tudtommal megegyezik a két autó műszakilag.
Hozzáteszem, 17-es kerékkel azért van probléma, mert én Kolozsváron élek. Az autót is 80%-ban Erdélyben használom. Itt az az 50km autópálya, ami van a környéken, nem sok. Az utak kb Budapest szintűek(Hungária körút színvonala kb). Ide a 17" már sok. 16-al lenne az ideális, de az majd télire, lemezfelnin.
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz vzsryl #63113 üzenetére
Akkor másképp mondom, a fontos nekem a hosszú csomagtér. Sűrűn van, hogy olyan gépeket szállítok, amihez nem árt a hosszú csomagtér. Pl egy A1-es plotter, vagy ilyesmi. Ezért szeretem a Vectrát is, ülés lehajt és befér egy kenu is majdnem...
Költözni úgyse autóval akarok.
-
#64118272
törölt tag
Na, lőttem pár képet a vasról.
-
#64118272
törölt tag
válasz Luck Dragon #63134 üzenetére
Nem ér már annyit sajnos szegény autó, hogy kicseréljem az összes ülést. Főleg, hogy amúgy a bőr szép állapotban van, nincs kikopva, repedve, szakadva máshol.
Kárpitos akinél voltam, ilyen perforált bőrt nem tud szerezni.
-
#64118272
törölt tag
válasz Luck Dragon #63136 üzenetére
Itt Kolozsváron nem igazán van "jó kárpitos", aki van, az leragadt a kommunizmusban, és ezeréves kanapékra gyárt huzatot, meg "portakarót", ilyesmiket.
-
#64118272
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest