-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz diegho #62294 üzenetére
Nem ismerem a 15 ös kategoria arait, de nem mind1 mivel hasonlitod össze, mivel ez a cross climate az elmezönybe tarozik. Szoval Michelin/goodyear/conti...ilyenekkel kell hasonlitani. Az ha lehet kapni ilyen noname gumikat olcsobban, azokkal nem erdemes az arat hasonlitgatni.
de mondom, a gumis topicban olvashatsz rola, meg a neten is vannak tesztek, amik igen tetszetösek.
Meg a masik, hogy megsporolod a kerekcsere/kerektarolas nyügeit/költsegeit. Ez is szempont
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #62300 üzenetére
O boy, ez elég csini darab. Ezek is nagyon tetszenek és ki nem nézném belőle külső alapján milyen oltári jó belül. Így rendbetéve ez teljesen bestbuy gyanús.
Ja, plusz gyári szőnyeg oszt jónapot.AMD Power - Azért itt már indítanám a kötekedést, gurigáért már C Vectrát is lehet/kell nézni.
Ha viszont jó állapotban van az F, akkor tolható a dolog, míg el nem fárad.
Szerk: A normális még belefér, ellenben a nem régi...Gergőke88 - Érezzük az iróniát.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz Petyyyyy #62299 üzenetére
Ha azt veszem ,hogy nekem van egy "jó" F-em ami ér kb 400e és ehhez még hozzá kéne tolnom kb 600e egy G-hez akkor már árnyaltabb a kép. De persze a G jóval újabb és felszereltebb konstrukció.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
gerisz23
őstag
válasz AMD Power #62295 üzenetére
Azért én megnézném hol kapsz klímás 5ajtós corsát itthon 600-ért,meg milyen állapotút.
Használt autónál piszok máknak kell lenni,azon kívül hogy miket lát és érez a páciens az autón.
Tegnap váltottam pár szót a szerelőmmel,mondtam neki hogy egy 10esből megúsztam az olajcserét mobil olajjal,szűrővel meg levegőszűrővel,legközelebb egy ezressel drágább szűrőt rakok bele...
Mesélt egy osztrák mercisről aki nem hordta szervizeltetni a gépét,majd 150000km-er megtétele után vki szólt neki hogy olajat azért mégis cserélni kéne...kicsit furcsállom gondolom kötelező szervizen csak lehetett a gép.
Mindegy elzavarta a kuncsaftot,vszleg olaj már nem jött volna a csettegő motorból...Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #62299 üzenetére
Nyilván Ök a CDX felszereltségröl sem hallottak akkor, ha szerintük ez a Full Extra
Mondjuk ilyen leírással biztos találnak valami hozzá nem értö madarat, akinek ez az ömlengés teljesen elhomályosítja az ítélöképességét, elöbb-utóbb.Nem tudom, ezt az oldalt ismeritek-e, itt sok jópofa összesítés van az Opelekröl:
Ha már volt, akkor mea culpa.
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #62309 üzenetére
Igen, szerintem is alaposan utána lehet nézni, véletlen akadtam rá, de sokáig lehet bogarászni.
A legmókásabb, hogy ha a típusok között kiválasztod mondjuk a G Astrát, és legörgetsz legalulra, akkor sok típushoz meg lehet találni az akkori árlistát extralistával. Lehet a többi típusra is megvan, azt még nem néztem.
-
diegho
nagyúr
válasz Declare #62301 üzenetére
Mondhatni mindent tudok az autó gumikról. Firestone ADAC top3 télit és Hankook nyárit írtam. A tesztek valóban azt mutatják, hogy jó a CC, de milyen 6mm mintával? És 5-el? Azt azért érdemes átgondolni, hogy mennyit megyünk 1 évben. Tegyük fel valaki 10000-et megy évente 50-50 megosztásban, egy átlagosan jó gumi 50k-t kibírja, ez azt jelenti, hogy a külön két szett 10 évet bírná, de az öregedés miatt legyen 6 év. A CC-ről nem tudjuk mit bír, nem tudjuk hogyan tűri a nyári meleg, téli hideg váltásokat, mennyire lesz tartós a keverék. Ha érezhetően olcsóbb lenne a CC, akkor azt mondom biztosan jó vétel, de nem olcsóbb.
-
-
diegho
nagyúr
válasz gerisz23 #62315 üzenetére
Olcsó és tartós nem nagyon van, ráadásul friss jogsi mellé biztos nem tennék olyan gumit, ami nagyon kompromisszumos. Ha nem nagyon megy ki városból, akkor valamelyik téli alapú 4 évszakost kell bepróbálni. Én Kléber Quadraxer-t használtam fél évig egy 150le-s autón és télen került fel rá, akkor még volt hó is bőven, nekem nem volt vele semmi bajom a hangján kívül, de csak 1000km-t mentem akkor vele, az alatt nem derül ki róla, hogy milyen. Mindenesetre a kínai 4 évszakost felejtsétek el. Nem tudom milyen méretben kell, de talán a Sava Adapto az első olyan, amit be mernék vállalni ilyen rövid távokra folyamatosan, annál lejjebb nem adnám.
-
HoaryFox
Topikgazda
A gumis kérdések kitárgyalását kéretik a gumis topikban folytatni! Köszönöm!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
válasz diablo1984 #62296 üzenetére
Igen magyarországi forgalomba helyezésü. És. 2M volt.
Calogero
Köszönöm le is mentem a képeket. Hasonlót szeretnék majd én is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #62319 üzenetére
sejtettem, ott körül mennek ezek! nem kevés lóvé, de gondolom kívül-belül újszerű!
-
válasz diablo1984 #62322 üzenetére
Igen az, és szeretném hogy így is maradjon.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Gergőke88 #62320 üzenetére
Nem arról van szó, hogy nem az autó része, csak ennyi erővel az Autós topikban is meg lehetne ezt beszélni. Az, hogy valaki megkérdezi, hogy kinek mi vált be egy dolog az autóján, ki mit ajánl, legyen az gumi, olaj vagy akár autóillatosító az oké. De ha lehet, akkor maradjunk Opel-specifikusak.
Részemről /OFF.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #62323 üzenetére
Igen, jó észrevétel, mondjuk a szinteknél van sima "Astra" is, nem tudom, hogy esetleg az takarja-e ezt. Nem hibátlan az oldal, vannak dolgok, amik hiányoznak, pl az F Astránál is a felniknél több, mint 3 féle volt, szóval biztos sok ilyen apróságot lehet találni, viszont sok érdekesség is van, emiatt osztottam meg.
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #62311 üzenetére
Ha bemész a Caravan részre, ott legalul a listában van " alle varianten " sor több dátummal is, abban benne vannak a 3/5 ajtós verziók árai is.
Azért kemény volt 2003-ban a kombi OPC 27k€-ba került, plusz picit felextrázva, mint mondjuk amik az enyémben vannak, már 31 ezerért gurították ki Hans-ék a szalonkapun
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Tegnap vettem egy OP-COM-ot és lenne pár mélyebb kérdésem, hátha valaki tudja a helyes válaszokat.
Monitoroztam a kis 1.4 F astrámat a parkolóban és kicsit pöckölgettem a gázt meg munkába menet pályán is rögzítettem mindent screen recorderrel, amit bent visszanéztem.
Néhány értékről nem tudom jó-e.
Pl.:
- az előgyújtás szöge alapjáraton nekem 12-13 °FT között ugrál. sok vagy kevés? pöccintésre 20-ig is elmegy majd gázelvételkor 0-ra esik.
- befecskendezési impulzus: alapjáraton 1ms, padlózva 4,3ms, motorféken 0ms.
- lambda: Alapjáraton azt írja szegény, pöckölés után egy ideig dús majd megint szegény, pályán tartva a tempót szegény és dús között ugrál sűrűn. Vagy 5 féle érték van rá.
-O2 érzékelő alapjáraton 650mV
-O2 érzékelő hurok alapjáraton nyitott, gázadásra zárt.
-O2 integrátor 127-128 lépés (ezt asszem mindig ennyinek írja)
-O2-kör BLM engedélyezve (tanult érték) : AKTÍV (gázelvételkor mintha inaktív lett volna)
-O2-kör alapjárati BLM (tanult érték): 117 lépés
-O2-kör részterhelés BLM (tanult érték): 113 lépés
Jön a többi...:
-Alapjárati levegő vezérlés: 21 lépés (925 fordulaton ilyenkor, gáz 0%)
Ezt teszteltem úgy, hogy kéziféket behúztam, 3-ba tettem a váltót majd gáz nélkül fokozatosan engedtem fel a kuplungot. Ez a 21-es érték elmászott egészen vagy 120-ig és ott már olyan hangja volt mintha nyomnám a gázt, az a tipikus opeles cicergés.Van még ilyen, hogy Lass. üzemanyag lezárás (lassítás, motorfék): Ez akkor aktív ha elveszem a gázt, de gurul az autó.
Van még a teljes terhelés dúsítás, ami akkor aktív, ha koppra van nyomva a gáz, de csak bizonyos sebességig, pályán már egyszer sem volt aktív hiába padlóztam.
Ami leginkább érdekelne ezek körül, az a gyújtás szög értéke, és a lambda értéke, hogy helyes-e.
parkolóból van videó is:
[link][ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Engem is elért a belső keringtetés motor hibája, azaz hallom, hogy próbál küzdeni a motor a kapcsoláson, de be van ragadva vélhetően, így nem történik semmi. Kérdés, milyen szerelőhöz érdemes elvinni? Hol lehet kiiktatni ezt a motort? Mert most ne erőlködjön feleselgessen azzal csak nagyobb probléma lehet.
Köszönet a segítségért.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
trassher
addikt
válasz amargo #62332 üzenetére
Nem szükséges szerelőhöz vinned ha van kedved picit szerelni. A kesztyűtartót ha kiveszed amit 6 darab T20-as csavar fog akkor mögötte látni fogod a fűtésboxot. Amikor kiveszed vigyázz mert a kesztyűtartó bal oldali részéhez fut a világítás kábele, ezt csak simán lehúzod. A motorról lehúzod a csatlakozót és már ki is iktattad. A terelőlapát olyan állásban legyen mint a képen, akkor vagy külső keringtetésen.
Redmi Note 7
-
amargo
addikt
válasz trassher #62338 üzenetére
A kesztyűtartót már sokszor szedtem ki vagy is csak minden szűrőcserénél, tehát ezzel nincs gond.
A motorral annál több, de most a kép alapján meg van, hogy van egy kis pecke. Már elkezdtem lecsavarozni is, de ahhoz tényleg apró kezűnek kell már lenni, hogy hátsó csavar kijöjjön.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #62341 üzenetére
1.4-es árak nincsenek sehol de cserébe van irmscher katalógus sok-sok finomsággal.
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #62342 üzenetére
Igen, ez valóban érdekes. Mondjuk mobile.de-re felnézve is elvétve találni 1.2-es, 1.4-es G Astrát, elképzelhetö, hogy nem forgalmazták volna, vagy 2002-2003 körül "már" nem forgalmazták Németországban ezzel a motorral, hanem az 1.6 volt az alap?
Az Irmscher cuccok nem rossz dolgok, idövel sokat fognak érni, manapság egy F Astrához való Irmscher/Lexmaul alkatrész is az eredeti árhoz képest szép pénzekért mozog, ráadásul G-böl nem is nagyon látni ilyen kiegészítöket.
Mondjuk úgyis mindenki az OPC kiegészítökre izgul... -
kmarci25
veterán
2004-es Merivám van. Most kezdte el azt a játékot, hogy balra kitett indexnél, a kormány elforgatása, majd egyenesbe vissza állítása után nem kapcsolja ki automatikusan az indexet. Ez azért kellemetlen, mert megszoktam, hogy nem marad kinn, illetve a nagy zajban, nem hallom, hogy kattog, az erős fényben nem látom hogy villog a műszerfalon, viszont azt mindannyian tudjuk, hogy a kinn hagyott index nem jó.
Szóval mit lehet ezzel csinálni? A kattanás kormány forgatás közben megvan, de nem ugrik vissza..."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
válasz gerisz23 #62347 üzenetére
Jó ötlet. Ez ilyen kihúzom, visszadugom fajta? Most néztem a neten autósboltban, kb. 8-9 ezerért adják. Látom, hogy van rajta két kampó, ami beakad. Ezek szerint akár még házilag is megoldható a csere... A kérdés, akkor már csak annyi, hogy jól gondolom-e, illetve ha igen, akkor hogyan tudom kibányászni a mostanit, hogy az újat betehessem?
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Szada85
aktív tag
válasz kmarci25 #62348 üzenetére
Én eddig csak F Astrában és C Corsában csináltam, de szerintem hasonló lehet a módszer.
Kormányburkolatot kell levenni, alsó-felsö részböl szokott állni.
Az alsó alulról csavarral szokott a kormányoszlophoz rögzülni, a felsö pedig van fülekkel, vagy az is csavarral ( F Astra ) az alsó elemhez. Elöbb a felsö burkolat felet leveszed, azután az alsót.
Utána kb. hozzáférsz a kapcsolóhoz. Alul és felül van a két pöcök, amit Te is írtál, azokat ujjal, mint egy csipeszt összenyomod, és óvatosan ki tudod húzni a kapcsolót a sínböl. Csatit széthúzod, visszafele ugyanez, csak fordított sorrendben, összerakásnál a kapcsolók kis redözött gumiburkolatánál kell figyelni, hogy szépen visszailleszd a kormányburkolatok nyílásába, hogy szépen álljon.
Legalábbis a C Corsánál én így csináltam.
De akár Youtube-on is találhatsz videót a cseréröl, ha a vizuális segítség hasznosabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Peugeot, Citroën topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magisk
- Politika
- További aktív témák...