-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vaksi8
senior tag
H astra kombi 1.7 cdti. Központi záras és gyári benne az elektromos ablak. Lezáró gombot probáltam hosszan nyomni, de semmit nem csinált. Utána olvastam itt a fórumon ( igaz G astra esetében), hogy elvileg benne van , ha az ablakemelő gombját röviden nyomjuk, akkor fel- vagy le megy magától, csak tanítani kell. Nekem elvileg ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
Jónak kellene lennie,a bajom nekem csak az,hogy egyformát se tudnak mondani egy adott termékről.
Pl: az egyik MANNOL hivatalos képviselete ezt írja a minősítésről:GM-LL B-025 (ez dizel minősítés)
Másik hivatalos képviselete: GM-LL A/B-025 (ez benzin,és dizel minősítés) ha 4 lit kiszerelésben veszed meg.
Én 5 lit kiszerelésben fogom megvenni az olajat,mert annak az olaj minősítése:dexos 2
(a röhej az egészben az,hogy ugyanaz az olaj,a minősítése pedig az ókortól napjainkig.. )[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz vaksi8 #61702 üzenetére
Nekem a J-ben szintén nem megy fel a távirányítóra.
Volt aki azt mondta, csak az megy fel ahol mind a 4 ablak elektromos.
Nekem a kapcsoló fel és le is kétállású, elsőre addig megy míg tartod, másodikban végig.
Menet közben viszont majdnem képtelenség megállni az 1. pozícióban.
A tükörre is ott a leírásbah hogy hogy hajlik be, az enyémnél az se megy. Pedig nem fapad, tempomat, BT, kormánygombok, sőt, két irányba forgatható kormánykerék, körpanorámás ablakok, meg nem tudom még mi van benne ami nem alap.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Fkris
őstag
Ha van benne tűzforró kipufogoleömlő és kézi kapcsolású nyomatékváltó, akkor full extra
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
hódmaci
senior tag
Szia!
J astrám.
-csak első két ablak elektromos de távirányítón nyomva tartott gombbal működteti az ablakot.
-A tűkör behajtható de csak manuálisan.Távirányító nem kezeli sőt még központi zárra sem programozható.
Viszont ha jól tudom csak akkor van eme funkció ha extrás a tükör.(Holtérfigyelő vagy tükörfűtés,.....stb.)
Voltam szervizben kérdeztem "megoldható-e rákötni az ablakokat,tükröket a központi zárra?"
"nem" volt a válasz .
Kérdem miért
"Uram ha ezek benne lenének az Astrában ki venne Insigniát?"Más:
Nektek a részecskeszűrő átlag milyen közönként szokott jelentkezni,hogy tisztítja magát?
[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
trecom
tag
válasz Luck Dragon #61697 üzenetére
Üdv nekem igaz második generációs c vectrám van de nekem is cd30 ez igen egy ilyen általad említett kábellel működik aux-ra váltás FM/AM gombbal.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz hódmaci #61707 üzenetére
Mindent lehet csak idi es hozzaertes kerdese. Ha a kocsit bezarod es azt akarod felhuzza az ablakot meg behajtsa a tukrot annyit kell tenni, hogy a kozponti vezerlo zaro jelet ra kell kotni az ablak-tukor szalra igy mikor zarod az autot az kuld egy jelet hogy vegallasig mukodjon ennek eredmenye az hogy koppra felhuzza az ablakot es koppra beforditja a tukrot. Nyitasnal meg lehet ugyan ezt visszafele, kihajtja a tukrot es lehuzza mind a 4 ablakot. Szerviz nem fogja megcsinalni mert nem erdeke. Ha elviszed egy fuggetlen autovillamossagishoz jo penzert o megcsinalja, ha megfizeted meg kavefozot is raknak az autoba. Barmit lehet csak penz kerdese, egy 30 eves kadettba is lehet tenni ferrari motort csak fizesd meg hogy valaki megcsinalja...
-
Gabis
őstag
válasz mohabá 007 #61703 üzenetére
Először is nagyon köszönöm a válaszodat.
Másodszor teljes mértékben igazad van. Személy szerint én már bele is fáradtam ezekbe a követelményekbe, azok visszafelé kompatibilitásával, átnevezésével stb.
Nem sűrűn és rövid távokra használjuk -> 5W40
Inkább a gyakori cserére hajtok nem a márkás, számomra fölösleges +árra -> MannolAmúgy a mannol.de-n is OPEL GM-LL-A/B-025 van megadva.
Még1* hálás köszönetem. -
Calogero
addikt
válasz vaksi8 #61702 üzenetére
Az én H Astámat a szervizben tanították fel TECH2-vel (mondjuk nekem mind a 4 ablak elektromos volt). Utána hosszan nyomva tartva a zárás-t akkor felhúzta az ablakokat, hosszan nyomva tartva a nyitás gombot akkor pedig lehúzta az ablakokat.
Ha azt akarod, hogy amikor bezár a központi zár akkor záródjanak az ablakok is akkor kell egy ablakfelhúzó modul az autóba, de az hogy ez működjön akkor kell lenni az autóban REC modulnak is. Utóbbi utólag nem építhető be.[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz Calogero #61712 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Azt honnan tudhatom, hogy van-e az autóban rec modul? Mi a szerepe még neki többek között?
Vagy pl. azt honnan lehet látni, ha tempomatot szeretnék bele, akkor elég csak egy tempomatos index kar? Láttam egy videót kicserélték és TECH2 vel tanították.[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz vaksi8 #61714 üzenetére
[link]
Azt csak akkor tudod meg ha megbontod az autót. Ha gyárilag bevezetékelték, illetve került bele kuplungkapcsoló, akkor elég a csak kar csere és a feltanítás. De ha nem akkor ezeket is meg kell csinálni. (kuplungkapcsoló, vezetékek behúzása, műszerfalba visszajelző engedélyezése. Volt olyan autó amiben ott nem volt led, a tempomat működött csak nem volt visszajelzés róla.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz mohabá 007 #61703 üzenetére
Azt azért jobb ha tudjátok a Mannolról csak a gyártó állítja, hogy rendelkezik Dexos2 minősítéssel.
De a GM hivatalos listáján nem szerepel a Dexos2 minősített olajak közt. (kivéve ha más gyártó újracsomagolt terméke a mannol, ami egyébként rendelkezik Dexos2-vel) -
h3lios
addikt
Ma jól jártam az autóval. Ebben a szar szeles időben állok be a garázsba, erre a fém ajtót rávágta a szél az ajtóra... Gyönyörű fehér karcok lettek a hátsó ajtón és a díszléceken. Szerintetek 1 ilyet mennyiért fújnak újra ? Nem mélyek a karcok, viszont a festék réteget teljesen lekapta az a rohadt ajtó. Hátsó ajtó közepe + díszléc ami kapott, kb. mennyiből jön ki 1 fényezés ? Elég sepckós árnyalat kellene, mert metál kék az autó, gondolom ez sokat dob az áron.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz trassher #61719 üzenetére
Színre fújtak azok is, szóval akkor gondolom megoldják az ajtóval együtt.
Az a legidegesítőbb az egészben, hogy nem 1 alap szín az autóm, tehát nem ezüst vagy valami tucat fos. Ha elkúrják az elem színét, akkor meg az egész 1 összegányolt szemét lesz a végén.B-tag: H3lios#2825
-
trassher
addikt
válasz h3lios #61720 üzenetére
Gyári színkód ott van az anyós oldali b oszlop alján. Normális műhelyben eltalálják a színt. Mondjuk itt a műanyag is színre fújt neked. A legprofibb fényező is megmondja, hogy hiába a szín máshogy néz ki fémen és műanyagon. Persze megtudják csinálni hogy ne üssön el.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
Az erővesztés nem a turbó miatt, hanem a repedt intercooler fedél (van ilyen..?) okán lépett fel. Klíma is helyre lett pofozva.
Képek itt
Most 690km nél tart a napi számláló és egy kicsivel negyed tank felett van a mutató. A műtét sikeres volt. Sajna inprocess képek nem készültek, nem jutott el a kérés a szerelőig.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
-
-
szabi1.6
csendes tag
-
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #61735 üzenetére
GM 5w-30-at használtam, semmi extrát.
-
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #61738 üzenetére
Igen
-
-
Gabis
őstag
Sziasztok!
Ha kitakarítom a fojtószelepet kell valamit állítani? Olvastam olyat, hog az ecu az utolsó értéket tárolja, tehát jelen esetben a koszos szelep beállítását. Vagy ha leveszem az aksi saruját akkor visszaáll gyári értékre?
Alapjárati motort csak lefújom féktisztítóval és csókolom? Bocsi de még nem vágom annyira a dolgokat csak tanulok.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Meg fogja tanulni az ecu az új rendet, de ez az akksi lekötés és fél óra várással felgyorsítható.
Tapasztalat egr csere és légtömeg pucolás után.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
Összefoglalo
Minösegi rangsort nem fogsz tudni összeallitani. Minden motor mast szeret. Vannak jo markak, meg kevesbe, de olyan, hogy "ez" a legjobb, aztan "ez" a masodik, ilyen nincs
En a Liqui Moly ra teszem a voksom, szerintem az az egyik best, de jo a Total Quartz is, vagy a Mobil1, de a Mannol/Motult is dicserni szoktakl. En GM es olajat meg Castrolt nem hasznalnek, sok hamisitasi botrany volt körülöttük.
[ Szerkesztve ]
-
samu76
csendes tag
Sziasztok ! astra G Z14XE motorról van szó. Égéskimaradással vittem a szerelőhöz az autót már nem ment egy vagy két hengerem se,,szétszedte ,fel lett kis mértékben újítva,de semmi javulás vagyis megy minden henger de ugyan úgy észlelni az égéskimaradást,ráadásul nehezen indul,pumpálni kell a gázpedált ,hogy beinduljon,illetve,sebességbe rakva sokszor lefullad erőtlen és le is áll a motor ha kinyomom a kuplungot,és nem tudja mi a gond. Gyertya ,gyújtótrafó,befecskendező szelepek cserélve ,Újra lett gyűrűzve,szelepek pucolva,hengerfej síkolva,szelepszár szimering ,szeleprugók is cserélve . Tudtok valami tippet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Horgász topik
- Androidos fejegységek
- DIGI kábel TV
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest