-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AMD Power
titán
válasz DeathAdder #61442 üzenetére
Ha nem lenne ilyen öreg akkor azért szép pénzt lehetne érte elkérni. De sokan eleve nem is fogják elhinni a 112e km ami benne van. De szerintem ilyen max 6-700e ha elviszik.
-
Ukeve
tag
válasz Declare #61449 üzenetére
Hát, az a helyzet, hogy ez az Insignia nem a miénk volt ( ), hanem apa hozta haza a hétvégére, hogy ezt a Navi-s dolgot meg tudjuk csinálni. A kocsi az Opel Magyarország tulajdona. Szerencsére hazafelé a cégtől én vezettem, kb. 20-25 km az út. Ez egy full extrás, fehér bőrüléses OPC Line-os Country Tourer volt, a 2 literes 170 lovas dízelmotorral (automata). Sok tapasztalatom sajnos nem volt vele, mivel csak ezt a pár kilométert mentem vele, de ami feltűnt, hogy szerintem egy kicsit hangos a motor. Egy teljes áron ~14,5 millás kocsiban szerintem lehetne egy csöppet halkabb a motor, vagy ha nem is a motor zajából vesznek le, akkor a hangszigetelés lehetne jobb. De, ez nagyon szubjektív vélemény, úgyhogy erre nagyon alapozni nem érdemes. A motor erejét sajnos nem tudtam kipróbálni egyenesben, viszont egy kanyarból való kigyorsítás a 4x4 miatt elég komoly. Az extraként rendelhető távolságtartó tempomat nagyon király cucc, úgyhogy ha valaki nem sajnálja rá azt a pár 100 ezer Ft-ot (plusz a mellé járó extrákat), akkor azt mindenképp érdemes megvenni. Az ilyesfajta negatívumokról sajnos nem tudok, mivel nem volt nálunk, csak egy hétvégét az autó, de akkor is keveset mentünk vele.
-
Fkris
őstag
válasz AMD Power #61455 üzenetére
Na jó, de mégis az Opel zászlóshajója az Insignia, valahogy be kellett árazni.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Calogero
addikt
A távolságtartóval csak vigyázni, céges autónk részben miatta tört össze.
Városba bekapcsolva maradt, és egy sávváltás miatt a kolléga elé bevágódott egy jármű. Ezt észlelte az autó és nyomot egy vészféket. A mögötte lévő meg erre nem volt felkészülve és hátulról megkóstolta az Opelt. -
beg
veterán
válasz Calogero #61457 üzenetére
Ez nem az automata hibája volt, hanem a féktávot be nem tartóé. Ha kiszalad egy gyerek, ott is satu lett volna, kutya kötelessége betartani a mögötte jövőnek.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Ukeve
tag
válasz AMD Power #61455 üzenetére
A 14,5 milla úgy jött ki, hogy minden extra teljes áron számolva, plusz a kocsi alapára. Az autó eladási ára, "csak" 10,5 millió körül volt (flotta kedvezmény), ennyi volt a tájékoztató papíron.
(#61457) Calogero: a távolságtartót meg úgy próbáltam ki, hogy a lábam végig a pedálok felett tartottam elővigyázatosságból. Viszont ezt a rendszert tényleg nagyon óvatosan szabad használni, mivel ha elkezd csökkenni a távolság, akkor kb. 0,5 másodperces késleltetéssel kezdi el fékezni az autót, ami egyes esetekben, akár a balesethez is vezethet.
-
Calogero
addikt
Csak az volt a baj,hogy ha ki lett volna kapcsolva a távolságtartó akkor fékezni sem kellett volna, mert nem volt vészhelyzet.
A Volvóm is túl reagálja az ilyen esetek, ezért a kézikönyvbe írják is hogy ezt a funkciót célszerű városi használatnál kikapcsolni.
Múlthéten olvastam, hogy 30 millás merci tesztelés közben index nélkül akarta kikerülni a biciklist, és a sávtartó automatika pedig hirtelen visszarántotta (egyéb jelzés nélkül). Ha akkor a sofőr nem figyel el is csapták volna a biciklist.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Calogero #61463 üzenetére
Értem én, de a veszélyhelyzetet senki sem ismeri előre (nem kellett volna, de ha elégurul egy kerekesszékes árva kölyökmacskás kisnyugdíjas féllábú apáca?). Ezért kötelező érvényű a féktáv, nem pedig ajánlás. Továbbá ezért az a hunyó ilyen helyzetekben aki nem tartja be.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
Őszintén? Engem azok az extrák érdekelnek amire nekem szükségem van.
Most kalkulátorban összeraktam egy A6 Avant 1.8 TFSI Benzin / 1.8l / 140 kW/190 LE / Kézi 6 fokozatú váltóval. Saját szám izére. A 12.813.410 Ft alapárra még rátoltam nem kevés extrát ami nekem kell. És még így is "csak" 14.440.280 Ft lett a vége.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
14,5M-ért Insignia nem kicsit baromság. Ennyiért Lexus-t is kapni bőven. Az biztos, hogy ha lenne 15 millióm autóra eszem ágában sem lenne mást nézni, csak Lexus-t.
-
Declare
őstag
Ja vilagos, köszi azert jo lehetett, szerintem szep nagyon a faceliftes verzio Az üles milyen volt, azt nem sasoltad? Combtamaszos, ülesszellözteses?
(#61467) AMD Power egy full extra 4 kerekes emelt hasmagassagu insigniaert ujjonan 10,5 millio nem sok. A hasonlo audi az szerintem az A4 allroad, amiböl egy full extras valtozatot joval 14 millio fölött fogsz tapizni kedvezmennyel is Egy ilyen fapad kis benzines A6 ot meg soha nem vennek. Ebböl is latszik, hogy nem vagyunk egyformak. Soha semmiböl nem vennek fapados kivitelt....egy fapad A6 vagy 3 as bmw is ég es föld egy olyantol, amiben normalis ülesek es normalis felszereltseg van. (raadasul egy kis (autohoz kepest relative) turbobenzinessel hasonlitasz össze egy 4x4 kerekes dizelt? ennek semmi ertelme )
Ettöl függetlenül valszeg en sem egy zsir uj insigniat guritanek ki 10 milliobol a szalonbol(#61457) Calogero unokatesom majdnem ugyan igy jart....valaki elött hirtelen kivagta az indexet jobbra, hogy bekanyarodik, ö mar latta hogy szerencsetlenkedve keresegelve megy elött a foszer, felkeszült a szitura es amikor indexelt es fekezett hirtelen az elötte levö autos, unokatesom a felezöhöz behuzodva ki akarta csak kerülni, de a radar befigyelt es blokkolt az ut közepen. Majdnem hatulrol es elöröl is belementek....meguszta.
(#61470) Imy mindig a hatuljövö a hibas. Ha nem tudott megalli, akkor nem tartotta be a követesi tavolsagot.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Emberek, próbáltátok már a "OMV MaxxMotion Super 100plus" új benyát? Tudom, sokszor volt már téma, hogy ezzel - azzla erősebb, többet fut stb.. De tudtommal soha nem volt konkrét, kézzelfogható dolog ami esetleg jelentős mértéket jelentett volna. Na ezt kipróbáltam, pályáztunk is vele úgy 300 -at, nyomtam mint állat 150-200 közt, azóta városban sem kímélem, és a 3/4 tanknyi benzin fogyott el, 500km -nél járok. Volt olyan, hogy telitank volt ennyi!
-
AMD Power
titán
válasz haddent #61472 üzenetére
Azt még nem. Mondjuk szerintem nem is fogom. Én a MaxxMotion 95 tankolom. Ebből szerintem egy kicsit többet eszik a gép mint a sima 95 Superből.
Declare Persze! Kinek mi! Nekem egy ilyen A6..... álom. De én nagy valószínűséggel ilyet vennék. Persze ez max csak az álmaimban van, nem a valóság és nem reális.
-
beg
veterán
válasz AMD Power #61473 üzenetére
Fura, nekem pont annyival eszik kevesebbet a Max 95-ből, mint a simából, tehát kb. ugyanoda jutok vele árban, de a Max adalékai miatt inkább ártani nem árt alapon azt tankolom én is.
Egyébként mióta bejött a Vpowerracingmotion mánia, egyfajta placebót vált ki az autósok közt. Tehát megtankolod és várod, hogy 2x annyi lóerő legyen. Mivel nem lesz, de mégiscsak racsingbenzin, jobban nyomod neki. Tehát tényleg jobban megy tőle, de többet is fogyaszt
Én régóta vegyesen használom a sima és a Max 95-öst, és mind a kettővel ugyanazt a ritmust tartom, ezért tapasztaltam a jobb fogyasztást a Max-nál.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Fkris
őstag
válasz AMD Power #61473 üzenetére
MaxxM. 95 megy nálam a Kuvikba, jóval 700 km felett megyek vele, és még marad is egy 100kmre a tankba, csak amikor kivillan, egyből tankolok.(Most Badacsonytomaj oda vissza(kb 370) kicsit kevesebb, mint fél tank volt, pályán nem igen jöttem 120 alá)
Apum gastrája is jól eszik belőle, ő is 6,5 közelében van százon, szintén fele város.Másik benzinnel láthatóan többet eszik, illetve lomhább a két tütü, én csak az osztrákoknál tankolok ezek után!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Ukeve
tag
válasz Declare #61471 üzenetére
De, megsasoltam az ülést. Ülés fűtés-hűtés is volt benne, meg combtámasz is.
Aki, egy kicsit sokallja a 14,5 milliót: ez az ár, minden extra árát és a kocsi alapárát tartalmazza. A ~10-10,5 millió, meg az, amiért Te személyesen meg tudod venni ezt az autót. Egy kicsit csorbítja a fényét a dolognak, hogy volt az autóban 25 ezer km.
-
titán
Hello!
Ki kellene szerelnem a C Corsambol a jobb elso ulest. Huztatok mar szet a pirotechnikai feszitonek a csatijat? Bedobja a hibajelet a computer? Mikor visszakotom eltunik?
Koszi!
-
beg
veterán
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #61473 üzenetére
En az uj auto vetelben tovabbra sem latom a rációt....maganszemelykent. Par eves hasznalt 3-4 evesen elsö gazdatol....azt a marha nagy penzt amit elbukik az ember egy zsir uj auton nem tudom, hogy valaha is ki akarnam fizetni...ilyen összegü autoknal ez millio körüli tetel eves szinten, hogy uj autoba ülj...
(#61476) Ukeve az nagyon franko biztos kenyelmes lehetett, bar a 25 km alatt azert még egy biciklin sem zsibbat el az ember
bmw 3 er szeriaba asszem nincs is ülesszellöztetes, de az 5 er szeriaban is ritka extra. Passat CC meg Insignia amiben meg lehet talalni....nekem a következö autonal kulcskerdes lesz az üles az biztos. Kizart hogy megegyszer olyan autot vegyek amiben alap üles vanAz arara visszaterve meg azert annyit, hogy ez a kocsi szerintem minden atlagos elvarast maximalisan kielegit. Csaladnak is jo, nagy, pakolhato, a 2.0 dizel nem eszik sokat, de azert eleg ahhoz, hogy dinamikussan lehessen vele autozni, maximalisan kenyelmes, biztonsagos 4 kerek miatt akarhol elmesz vele, ahol hetköznapi hasznalat soran el kell....hasonlo A4 allroadnal/passatnal milliokkal olcsobb szerintem....az hogy maga a 10-12 millio sok vagy keves az meg fizetes kerdese....de szvsz egyaltalan nincs magasan arazva.
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #61468 üzenetére
Ennyi pénzért egy Mazda 6 kombi kétezres szívó-benzin + E46 M3 patika játszósnak.
(#61480) Lauda: Hátsók lecsukva, TV befektetve? Mekkora TV ez, hogy még az első ülést is ki kell szedni? Vagy projektor + feszített vászon?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
trassher
addikt
-
vzsryl
nagyúr
De amikor dobozban van, akkor is vagy a pofájára vagy a hátára van fektetve. Ha már használtad, akkor csak állítva? Én hűtőt is elvittem vízszintbe, aztán hagytam egy napot pihenni, és még mindig megy, ~6éve.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
beg
veterán
-
titán
-
Declare
őstag
Nem lehet? Miert?
Mi pont siman fektetve cipeltük be a lakasba es ott feküdt a padlon 1 napot, nem mondta, hogy nem tetszik neki mondjuk nem az autoba zötsögött az is teny
jah most latom, raadasul pont 50 es pana ez is, lehet a tesoja annak amit vettel szoval ez birta
mod: na megint okosabb lettem dobozban habszivacsba körbe volt burkolva, ha nem közepen nyomod, hanem a szelein, szerintem nem hajlik semerre....de nem ertek hozza
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Declare #61487 üzenetére
Mert nincs megfeleloen alatamasztva a dobozban ha fekteted, masreszt olyan hajlekonyak mint a papirlap szinte. Ha fekszik a padlon vagy cipeled az nem gond, csak szallitani nem lehet a zotykolodes miatt.
Nezd meg barmelyik lcd dobozat, tobbszor felhivjak ra a figyelmed es szoritani is csak a hosszu vegein lehet, az oldalat nem.szerk Ennek az idei verzioja csak 50 collban, hamar kinottem.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Nem, ahogy trassher kolléga is írta, lesz hibakódod mindenképp. A meglátjukot az opcom-ra írtam. Szóval csak óvatosan, mert se lufi se feszítőd nem lesz amíg nem törölteted.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
titán
válasz Declare #61494 üzenetére
Tolem nezheted paranoianak is, nem zavar. Itt az a gond, hogy hiaba van tolem 45km-re a raktar, eloszor felmegy pestre a kozpontba es onnan jon vissza a futarral, kozben ki tudja hanyszor rakjak at, hogy kezelik, ralepnek stb. 200 ezres tevevel en nem szorakozok, odamegyek atveszem es hazahozom, ez a tuti.
En inkabb nagyon orulok, hogy igy le tudtam szervezni. Ma erkezik az orszagba a tv, holnap veszem is at a raktarbol, igy nem megy at senkinek a kezen es tuti epsegben marad.
have fun az uj kütyühöz
Koszonom!
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #61479 üzenetére
Ez szintén egy nagyon érdekes kérdéskör, amiben nem lehet szerintem egyértelmü jó választ adni.
Hasonlóképpen vélekedek én is, illetve a zinternet is tele van ilyen cikkekkel, hogy az elsö X évben mekkora értékvesztésen esik át az autó, tehát egyik oldalról meg is van indokolva. Megy is a reklámozás, hogy " Jahreswagen "-t kell venni, illetve ahogy Te is írtad, pár évest. Értékvesztés szempontjából valóban elönyös...de..Kicsit jobban belegondolva az ilyen " Jahreswagen"-ek a következökböl kerülnek ki:
- Olvasható, hogy például az autógyártó dolgozóinak adott 'juttatása' is lehet ez, tehát egy-két évig mászkál vele ( valószínü lízing, bár Ingolstadtban a dolgozók vásárláskor is kapnak valamennyi %-os keveskedést ), aztán visszaadja.- Bérautós cégnél szintén lízingelik az autókat, amit adott Km-nél becserélnek. Aki használt bérautót, tudja, hogy nem nagyon látsz 50 - 100ezer körül futott darabokat, iszonyat rotáció van.
Hogy csak egy személyes példát is írjak, céges útra kaptam egy 8 km-t futott Mokka 1.4T-t. A szélvédö sarkában fejemnyi matrica ( hogy véletlen maradt ott, vagy szándékosan, azt nem tudom ), hogyasszondja " Az autó a 27000km-t nem lépheti át, ellenkezö esetben pluszdíj, stb. "
Na most itt nyilván nem az én egyetlen, kétnapos utamra ragasztották ezt ki, hátha valami féreglyukon át megkerülném a Plútót is... :Ráadásul a bérautó az egyik legmostohábban kezelt eszköz, egyrészt mert úgyis ki akarod próbálni mit tud, másrészt rengeteg suta ember keze között jár, ami semminek Sem tesz jót.
- Ha az ember végigpötyögi bármelyik gyártó konfigurátorát ( én is szoktam kalandozni, ha nagyon nincs jobb elfoglaltságom, kíváncsiságból, hogy mit nem fogok venni ), ott a legvégén a KP-s fizetés helyett fényreklámmal villog az arcodba, hogy mennyiért lízingelheted 2 - 4 évre ( plusz Km megkötést természetesen ).
Nagyjából ezekböl lesznek aztán az ilyen 1-2-3 éves alig futott használtautók mondjuk 85-90%-ban. Plusz emellett van a torta pitsányi szelete a magánvásárló persze, mert ilyen is van azért.
És ismerve az emberi mentalitást, ezen 1-2-3 év használati módját a fantáziádra bízom.
Tekintve, hogy "úgyis hamar visszaadom", és "annyi idöt úgyis kibír", borzalmasan lehetnek ezek gyilkolva, akár egy cégautó...ott is láttam korábbi munkahelyemen, hogy a 2 literes dízel Mondeoba belehuppanva a telepröl kiforduló vezetö a rövid utca végéig leüvegelte a 2.-at...Szóval szerintem legalább ennyire lutri egy ilyen autóba beleugrani, hiába "csak 3 éves, és 30ezret futott ".
De nyilván ez egyéni preferencia, hogy ki milyen szempontokat mérlegel autóvásárlás elött.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest