-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem a G Astrák is viccesen drágák tudnak lenni, viszonylag hosszú gyártási időszak ide vagy oda. Amikre azt mondom, hogy király, azok sokszor 800-900 ezer körül vannak meghirdetve. Nem rossz teljesítmény ahhoz képest, hogy aki anno ügyes volt, szalonból is elhozhatta úgy klímával együtt, hogy a vételár még mindig kettessel kezdődött. A Föld - Mars távolságot többször lefutott, de kívülről még mindig szép, szemtelenül visszatekert ex-flottás területi képviselős kocsikról nem is beszélve.
-
gerisz23
őstag
Sziasztok!Opel corsa c-m van,osztott hátsó üléssel.A problémám az hogy a lenyitó része nem működik,ez a kisebb csak ritkán kell akkor meg kiveszem a 2 rögzítőcsavart a csomagtartónál,viszont az ülésben levő biztonsági öv nem húzható ki,ma szórakoztam vele kicsit,annyit sikerült elérnem hogy szorosabban fog mint eddig.Üléscsere vagy bontható ez valahogy?A kárpitot sajnálnám...még 1 ugyanilyen színű ülést nem kapnék rá...
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
F_Gergely
őstag
válasz gerisz23 #60305 üzenetére
Szia, en ugyan igy jartam. Nincs jo hirem...
Maga amechnaizmus ugye ugy mukodik, van egy gomb amit a hattamlanal lenyomsz ekkor tudod donteni az ulest. Ha az ules dontve van a biztonsagi ov nem mukodik. Na az a gomb amit lenyomsz, az egy "rudazatot" mozgat es vekony fem drotot ami huzo es tolo funkciot lat el, es egy fem rudat mozgat ez oldja es zarja az ulest. Na nekem ez a vekony fem szal torott el, es onnantol kezdve nem tudtam donteni az ulest.
Megoldas? Kell egy ugyan ilyen bontott ules, szet kell belezni es atrakni ezt a drotot. A nagyobb melo inkabb az, hogy a nem dontheto ulest valahogy elore kell donteni es le kell hatul szedni a karpitot. -
gerisz23
őstag
válasz F_Gergely #60306 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
Hátul lemez van,annyira még nem akartam lefeszegetni a kárpitot,nem tudom hol lehet alányúlni úgy hogy ne tegyem tönkre.Ezek szerint a zár szerkezet tönkremenetelével ment tönkre a biztonsági öv is:S
Az ülést előre tudom dönteni,csak ki kell szednem a 2 torx csavart a csomagtartó felől,az sima ügy.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
F_Gergely
őstag
válasz gerisz23 #60307 üzenetére
Nekem a hatlapi karpit patentokkal van fent ezeket leszedve jon le a textil oldalt meg pici kampok fogjak ezeket ki kell akasztani. Csak hallasra tunik bonyolultnak, ha szetszeded latni fogod es tok egyertelmu, mit hogy merre, de en azon buktam ki hogy az a kis femdrot semmivel sem helyettesitheto, sima bringa bovden nem jo mert azzal csak huzni lehet, tolni nem. Nekem mazlim volt mert volt egy garnitura rossz ulesem es abbol kiszedtem, igazabol barmilyen szakadt, rossz ules jo.
De ha mazlid van, csak kiugrott belul a helyerol ez a drot es azert nem tudod donteni. Ha szetszeded latni fogod, nekem sajnos eltort (marha konnyen torik mert vekony, konnyen elfarad). -
XP NINJA
őstag
Sziasztok, ismerősöm vett H Astrát, van BC, TID-es de nincs felprogramozva. Fogyasztást szeretnénk kijeleztetni vele. Van erre valami otthoni megoldás? Külföldi fórumokat találtam többnyire. Köszönjük
-
AMD Power
titán
válasz Stauffenberg #60302 üzenetére
Ez sajnos igy van. Egy normálisabb G Astra min 800e Ft. Ami ugye azt jelenti ,hogy ha nagyjából nincsen semmi baja akkor átírassál , illetékkel és egy alap szervizet számolva is 1 millió Ft. Az meg mocskosul sok érte. Szóval ennek tükrében az a H már nem is olyan dréga.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #60313 üzenetére
haver is 1,3 milláért akarta eladni az omegát, amin műszaki sincs, szélvédő be van törve, és kb 2 éve nem volt használva, áll az udvaron, festés le van pattogva, szóval lepukkant... Hiába jó a felszereltsége, sokat kéne rákölteni, és mondom neki ér kb 400-at max, erre "Dehát ez egy OMEGA, ez minimum 1 millát ér....
Vannak emberek akik nem fogják fel miben ülnek, ugyan igy a G astra is csak egy szaros astra ami 500-nál többet nem ér, akkor sem ha full extra, mert csak egy astra, nem több... -
AMD Power
titán
válasz Gergőke88 #60315 üzenetére
Pontosan! 1998-ben mutatták be. Az nem ma volt....
F_Gergely A haverod meg csak szimplán hülye. Semmi más baja nincsen.
Mondjuk ha abból indulok ki ,hogy egy jobb állapotú F is 400e akkor már talán az a 800e nem is olyan vészes. De persze csak akkor ha az valóban jó állapotban van és nincs benne 300.000 km.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz F_Gergely #60314 üzenetére
Lássuk be, az Astra G egy dologban nagyon eltalált: Könnyű esztétikailag jó állapotban megőrizni, mert nem hajlamos a korrózióra és a fényezése is az átlagnál jobban ellenáll a szabadban tartásnak meg a kavicsoknak.
Az átlag vásárló odasétál a kereskedésbe, lát egy kitakarított motorteret, egy kitakarított belsőt, egy korához képest tényleg szép karosszériát, már csak az órát kell félmillióról 165 ezerre visszatekerni és a vásárló el van olvadva, örömmel csengeti ki a 800 ezret még egy fapadosabb modellért is.
De a fél milliós Astra G-t sem nehéz megtalálni. Rengeteg ilyet tugrottam már át Hahun, de ezek lepukkantabb példányok. Lehet műszakilag tökre rendben vannak, de mivel Dunát lehet rekeszteni a ragyogó külsejű Astra G-vel is, ezért a vásárlók rögtön tovább tekernek. Én is, mert számomra fontos, hogy esztétikailag is legyen rendben. Ha nem érdekelne, akkor inkább ragyás seggű Ford Focust vennék.
-
trassher
addikt
Itt azért azt sem kéne elfelejteni, hogy a piac áraz. Ha ennyi az ára akkor ennyi. 800K környékén mondjon nekem valaki egy típust amit ilyen kicsi pénzből fent lehet tartani és hasonlóan megbízható. A következő szint már az 1,5M forint. Akinek nincs ennyije az miből válogathat? G astra, 1-es focus amiben vagy elfér egy ember méretű ember vagy nem. 4-es golf-ból egy értelmes darab bőven millió felett megy és a g astra-val azonos korú. Japán oldalon van még alternatíva de nem értek hozzájuk így nem írok se jót se rosszat. Amit tudok, hogy jó az a mazda 323 de az meg egy rozsdafészek. 6 gen civic-ből sincs szerintem jó 800K-ért de majd tboy93 leírja, ő van benne a honda témában.
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz trassher #60318 üzenetére
6gen-t már nem szabad venni. Elszállt az áruk, 700-ért nincs normális 1.4 belőle. Rommá hajtott, rommá rohadt, tákolt fos mind. Ami meg nem, azért olyan pofátlan összegeket kérnek, hogy el sem hiszi az ember. 7g civic aminek viszonylag normális az ára 750-1000k között kapsz belőle jó 1.4-1.6-ot.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz trassher #60318 üzenetére
Ez viszont a másik oldal. Én ha beírom a keresőbe az elvárásásimat.
- Ár 500.000 - 900.000Ft.
- Min 2004 évjárat
- Klima , min 2db légzsák, szervó , centralzár
- 1.3-1.7 motor
- Maximum 200.000kmSok "értelmes" autót nem. Meg nekem az Astranal kisebb méretű autó nem jó és nem is kell.
Lacetti nem "jó". Sokan szidják. Pedig külsőre tetszik. Franciák kiesnek. Olasz szintén. Ignis, Polo ,Swift kicsit.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bear_
aktív tag
Sziasztok!
Merre található a 98-as G astrákban a kilométeróra jeladó?
-
AMD Power
titán
válasz lsebestyen #60323 üzenetére
Persze. De "sajnos" akkor is csak a G jön ki nyertesen azok közül amiket ki ad.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz trassher #60318 üzenetére
Én nézelődtem japán vonalon is, de a legtöbb mostanra már csúnyán rohad. Első generációs Toyota Avensisre meg a béka Corollára mondják, hogy agyonverhetetlen szerkezetek. A Corolla szerintem rettentően rusnya a legendás rally felfestés nélkül, Avensisből meg csak a sedan mutat úgy-ahogy, de a legtöbb hatchback, amik szintúgy nagyon rondák. Arról nem beszélve, hogy a legtöbb eladó példány lerúgott fos melós kocsi (vagy nem tudnak szépen öregedni). Mazdák ebben a korban már fél lábbal a bontóban vannak (rozsda, rozsda, rozsda), Hondából meg van nagyon régi Accord (mehh), meg Civic. Utóbbinál tipikusabb hülyegyerek autó nem létezik, ami 1 milla alatt van, azokat jellemzően már széthajtották (az egyéb, számomra ízléstelennek ható beavatkozásról nem beszélve).
Szóval a japán vonalat azt hiszem el is vetettem. Egy jó szívó benzines, nem túl öreg (7.gen) Honda Accordot be tudnék vállalni, de azokból a jobb példányok 1,5 millió felett indulnak.
Fent maradt a rostán az Astra G meg a Ford Focus. Utóbbit csak akkor vállalnám be, ha jó áron találnék egy nem rozsdás példányt (elég nehéz).
Amúgy meg Astra G az elsődleges kiszemeltem. A következő 3-4 évre tervezek csak vele, első saját autónak.
-
trassher
addikt
Na uraim akkor csak arra lyukadtunk ki, hogy marad a g astra, japán vonalon meg a 7gen civic. Innentől kezdve annyit fognak írni az árcédulára amennyit nem szégyellnek. 1-es focus-t dícsérhetik itt-ott amennyire akarják, hogy ilyen jó a futóműve, nem férni benne. 184cm vagyok, koppra hátratolt üléssel 5 percet bírtam a bal1-ben.
Redmi Note 7
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz trassher #60326 üzenetére
Én 178 vagyok, de elférek a Focusban. Ráadásul kicsit jobbak is az ülések, mint az Astrában. De ez abszolút szubjektív, mindenkinek mások a testi adottságai meg az ízlése.
Én a Focus belterével nem vagyok kibékülve, legszívesebben lehánynám, de ez valamennyi azóta megjelent Fordra is igaz. Az Astra G csak nagypapásan jellegtelen belülről, az égvilágon semmilyen reakciót nem tud kiváltani és ez jobb is így.
-
-
trassher
addikt
válasz Stauffenberg #60327 üzenetére
Nekem a jobb térdem ütötte - vágta a középkonzol íve. Képtelen lennék azzal az autóval eljutni akár 50km-re is.
Luck Dragon:
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz trassher #60329 üzenetére
Gusztustalan ez a belső. De a többi Ford is egy hányadék.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz AMD Power #60330 üzenetére
Winkler is osztja, hogy a Ford nem tud belsőt tervezni: [link]
"A beltér, hát az olyan, mintha a Fordon belül ez a részleg lenne az ízlésficamosok elfekvője. Hogy mi bajom vele, órákig tudnék mesélni [...] A részketek (sic!) egyesével még oké, de együtt nagyon nem adják ki. Nem hasonlítanám mondjuk egy három hete oszladozó macskatetemhez, amit frissiben lehányt egy szalontüdővel túlzabált részeg, inkább csak zavaró, hogy ennyi pénzből lehetett volna valami rendezettebbet is rajzolni."
Mondjuk a Golf belseje meg halálosan unalmas. Szegény VW nem mer ingereket kicsikarni a belső térből, mert sokkolná a steril szobához szokott főorvosokat és fogászokat.
Nem tudom honnan igazolták le az Astra K interior designerét, de nem lennék meglepve ha francia vagy olasz lenne. Jelenleg szerintem az egyik legszebb a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Biztosan elbagatelizálom a kérdést, de muszáj idetrollkodnom: ki kell menni németországba vagy svájcba és kell hozni egy rendesen felszerelt példányt G Astrából 1000-1500 juróért, de legyen 2000 és az már meg is szólal. Főleg az itthoniakkal összehasonlítva. Mire eléred a 800 ezret, addigra rendben is van teljesen. Az óracsoportra nézve pedig csak azt kell nézni fekete vagy fehér szamlapos-e, nem pedig az óraállást.
Legalábbis én tuti így csinálnám.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #60332 üzenetére
Ez jól hangzik de aki dolgozik az nem fog kimenni autót venni. Plusz akkor még kell valaki aki perfekt németből ha a vásárló nem tud. Ehhez számold ki az üzemanyagot de visszafelé már 2 autóra, matrica 2 autóra, piros rendszám, enni-inni-kávézni-kisnyúl. Pont múltkor számolgattam a signumra amit linkeltem, 5.400 euro. 1300 km innen, visszafelé 2 kocsival akkor 3*1300=3.900 km. Számoljunk 8 literes fogyasztással átlagban a 2 autóra. Benzin mai átlagára 345 forint. 39*8*345=107.640. Matrica kint nem tudom mennyi, 2 emberre legyen a kaja-innivaló 30K. Az autóra a regadó 144.000. A költségek összege durván 281.640. Ebben nincs benne se a matricák, se a piros rendszám ára. Innentől mindenki eldöntheti, hogy megéri e neki kimenni avagy sem. Én ha tehetném kimennék de más nem biztos.
Redmi Note 7
-
h3lios
addikt
válasz trassher #60333 üzenetére
Megérni megéri, de nem ilyen autókért. Volt kollegám Németbe járt ki VW-ért és felsőbb kategóriás autókért. Futóval 2-3-at el tudtak hozni, 11k euróval mentek és abból gazdálkodtak. Így megéri, viszont ezek mellett is kiégett a srác 1-2 év alatt. Mert gyakorlatilag nem aludt és folyamatosan vezetett, arról nem is beszélve, hogy rajtuk volt a felelősség, hogy haza is érnek az autók a tréleren és nem lopják le őket este.
Ha van ilyen ismerős és ő tud behozni, akkor kétség kívül megéri a dolog, viszont csak úgy kimenni autót nézni elég költséges és ahogy mondod kell tökéletes nyelvtudás és műszaki tudás is. Ha csak az egyik van meg akkor a másikat a hajadra is kenheted.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
-
trassher
addikt
válasz h3lios #60334 üzenetére
Azért egy jó signum-ért kimennék mert az itthoni felhozatal 0. Vagyis van de mind dízel automatával nekem meg egyik sem kell. Az, hogy valaki autókat hoz be az más dolog, nekem is van ilyen ismerősöm. Megmutatod neki az autót, kiszámolja mennyibe van neki behozni, odamegy, lealkudja amennyire tudja, neked csak a pénzt kell adni és ő már a magyar papíros autóval áll fel az udvarra. Sokan ilyet nem vállalnak, ő meg rájött, hogy neki nem éri meg telephelyet fenntartani hanem csak azt hozza be amire szerződik.
Luck Dragon: Faterom pár éve télen ment dolgozni és elcsapott egy nyulat. Berakta egy zsákban a csomagtartóba, este meg hazajött az autóval. Én mentem a pincébe begyújtani, a nyúl meg a kazán tetején, csontra fagyva. Megkérdeztem, hogy "Fater ezt most így honnan?" A válasz "Nem látod, hogy kisnyúl?"
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
Elhoztam ma a szelvedosoktol az autot. Hat hibatlannak nem mondanam, kell majd vegyek ragasztot bal felso saroknal kicsit ala kell majd nyomjak a szegelylecnek. Felso szegelyt csereltek (ezt mondtak elore) 3000 huf volt szoval nem veszes. A kozepso tukor ugy loytogott az uj sinben hogy hasznalhatatlan volt, hazaertem, tukrot levettem, vagtam ki szuvacsbol U alaku format odaraktam a sinhez, rahuztam a tukrot most jo es nem is latszik a turpissag. Osszesen 16 ezret fizettem, meglatjuk mennyire lesz jo. Annyi kulonbseg van meg hogy felul a szines csik az kek es nem zold. Nekem a zold jobban tetszett....
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #60333 üzenetére
Én is dolgozom, simán kimennék.
Másfelől ki lehet menni vonattal is vagy ha azzal nem, akkor nyilván mindenkinek van ismerőse aki kint dolgozik. De ha ez sem, már szerveznek direkt ilyen utazásokat itthon is, hogy elvisznek autót venni.
Ha 1200km-re mész az akkor is egy tank oda és egy vissza - 1.7CDTI rulez.Ha meg sikerült kimenni, fel kell rakatni egy trailerre, amiről tudod hogy úgyis megy majd vissza és elhozzák ~ 40 rongy körül. Ha nem megy vissza rögvest, akkor 50. HR osztály vezetője ezt csinálja már egy ideje, de ilyenkor nála teli a négyes trailer. Leegyeztetsz 3-4 címet, megnézed, a nap végére megvagy vele.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Brumi˘
addikt
Üdv urak!
Astra F '94 C14SE injektor O-gyűrűt, hol tudok vásárolni? Unix / Bárdi kínálatában nem találtam. (lehet csak rosszul kerestem). Köszi előre is.
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #60333 üzenetére
Nem csak németektől lehet jót olcsóbban kifogni.
Én Klagenfurtból hoztam a J-t, tankolni nem kellett, még maradt is Pesten benne egy negyed tank, éves matrica rajta, ami plusz spórolás, hogy nem kell venni ha utazok, regadó 30k volt, és mind árban, mind kilométerben, állapotban nem összehasonlitható egy itthoni vétellel. És akkor még nincs eredetvizsga sem, igaz, van rendszám 8k, de még ott is spórolás van az eredetvizsgához képest.
Valamint itthon nem adják hozzá a zsir új téli gumi mellé (ami a legtutibb Continental) gyári alufelnin a nyári garnitúrát.
De itt is meg kell nézni, kitől veszed, nálam ez egy orvos volt, név, telszám leinformálható volt, a praxisa fent van a neten.
1 nap szabi meg belefért, reggel mentünk, kora este itthon voltunk.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz Stauffenberg #60331 üzenetére
Tényleg gyönyörű lett a K Astra belseje. Ami még szerintem nagyon szép lett az újak közül az E Corsa beltere. Szerintem a tervező is ugyan az volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Eleglide C1 - a középérték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Energiaital topic
- Robogó, kismotor
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- MinDig TV
- OLED TV topic
- További aktív témák...