-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz mohabá 007 #60453 üzenetére
Mert nő a károsanyag kibocsátás.
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #60450 üzenetére
Nem is az, hogy hazudnak, de például sokat segítene a megértésben, ha lenne egy kisebb összegzés, milyen körülmények között használta, sokat pályázott-e ( 10 nap alatt 1000km azért nem kevés, hacsak nem 30 - 40km-röl jár dolgozni ), vagy városban mennyit ment.
Másrészröl pedig hatalmas fegyvertény, hogy ahogy írja is, alig több, mint 1300 kg a Kombi ( a G Astra Caravan önsúlya is 1300 kg körül mozog ), és nyilván egy sokkal modernebb ( jobb hatásfokkal müködö ) motort fejlesztettek, ezáltal lehet spórolósabb a dolog.
Nyilván a turbó is másabb, mint a G korában, szélesebb tartományban segít be, érdemes rákeresni akár wikipedián a K sorozat motorjaira, elég sok érdekesség van már ezekben ( kettös kiegyensúlyozás, változó szívócsö-hossz, változó szelepvezérlés stb ).Nem egy fekete mágia ez, szerintem sokkal izgalmasabb / én kimondottan kíváncsi vagyok, hogy ezek a modern motorok a megbízhatóság szempontjából mennyire lesznek jók.
Egyre bonyolultabb mérnöki megoldások, komplexebb motorok, nem kell hozzá atomfizika, hogy az ember végiggondolja, hogy ezek hibaforrás szempontjából is annyival többek, mint amennyi elönnyel járnak. Föleg, ha hozzávesszük, hogy nyilván minden gyártó a fogyasztói társadalomra épít, tehát arra, hogy 3-4-5-6 évig nyúzzák ezeket, és lecserélik utána, tehát pl egy ilyen 1.6 Turbo Motor 10 évesen milyen állapotban, milyen eredményeket fog felmutatni, az érdekes lehet. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz Szada85 #60455 üzenetére
"én kimondottan kíváncsi vagyok, hogy ezek a modern motorok a megbízhatóság szempontjából mennyire lesznek jók."
Na arra én is, mert a jó öreg szívó benzin egy kihaló műfaj, régi vasak előbb vagy utóbb kirohadnak alólunk, szóval jó lenne tudni hová vezet a downsizing és a turbózás. Szerelő ismerős szerint 100-150 ezer kilométerig add el az autód, használt vételnél meg kalkuláld bele a tipikus problémaforrások több százezres fájdalomdíját is.
Múltkor írtam egy rokonom esetéről. Relatíve új Renault Grand Scenic (2.0 dCi), használtan vette, rá egy évvel összecsuklott az egész. Hengerfejeket, vezérműtengelyt, kettőstömegűt (vele együtt a kuplungot), turbót meg a részecskeszűrőt kellett cserélni/felújítani. A számla 1 millió feletti volt. Jó oké, belenyúlt egy meggyötört autóba, de ezek önállóan is több százezres tételek és csak egy biztos: 100-150 ezrenként egyik-másik biztosan kipurcan. Most a legújabb trend lesz, hogy már a benzinesek is kapnak részecskeszűrőt (VW pont nem olyan rég jelentette be, hogy a jövőben már így fejleszt).
Lassan már be sem érdemes hajtani városba hibrid nélkül. Kell egy jó elektromotor 40-50 kilométeres hatótávval, amit gyötörhetsz a rövid városi utakon, aztán kiérve a pályára beröffenteni a belsőégésűt.
[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
Üdv. mindenkinek!
Ma a Balatonfüredről hazafele tartva a 8-ason kb. kiló 30-as tempónál egyszer csak megtorpant az autó, kicsit jobban nyomtam a gázt, semmi nem történt, akkor látom, hogy az autó+villáskulcs visszajelző világít a műszerfalon. Megálltam az út szélén, leállítottam-elindítottam az autót, eltűnt. Nagyobb gázfröccsöt adva üresen (kb. 5 ezerig) újra bevillant, és világított. Megint leállít-elindít, eltűnt. Majd hazafele nagyon sűrű csattogást hallottam a motor felől, mintha valami szíj szakad el, és az csattog, alapjáraton alig hallani, magasabb fordulaton hangosabb, sűrűbb. Hazaértem, néztem egy hibakódot (fék- + gázpedál nyomva gyújtást adtam), 0607-et villogott ki. Utánanéztem: vezérlőegység teljesítmén; visszafogott üzemmód, vezérlőegység funkció korlátozva. A vezérléssel lehet probléma? Komplett vezérlés csere kellene, vagy elég csak a motorvezérlőt kell cserélni? Volt valakinek ilyen hibakódja, illetve hibajelensége? Mi a teendő? Január közepén vettem az autót Opel szalonban, úgy számíttatta be az előző tulaj, állítólag vezérlés cserén átesett nem sokkal előtte, én nem nézettem át azóta senkivel, 6000 km-t tettem meg vele azóta.
Ja, egyébként egy 10-15 perces állás után újra elindítva elhallgatott a kattogás, majd 5-10 km megtétele után újra hallani, de most üresben álló helyzetben hiába pörgetem nagyobb fordulatra a motort, nem villan be újra, viszont a kattogás (igaz, hogy halkabban) megint megvan.
Astra G 1.4 16V, 2003/12, Z14XEHuawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
pcgamer01
senior tag
Üdv mindenkinek!
Adott egy H Astra ami erőtlen nem megy tüneteket produkál. Számítógép P1113 hibát dob ki. Ez pontosan milyen alkatrész cseréjét követelné meg? Ha esetleg valaki találkozott ilyennel kérem ossza meg mi volt a megoldás
Samsung Galaxy S10+
-
freaghill
őstag
Sziasztok!
Felmerült a gondolat, hogy lecserélem a mostani autómat egy Opel Calibrára.
Esetleg tudnátok mondani olyan tényezőket amik miatt kerülni kéne egy két példányt?Gondolok itt arra, hogy az XE motorost szeretik széthajtani, stb.
-
trassher
addikt
válasz freaghill #60460 üzenetére
Maga a calibra a hátráltató tényező. Jó állapotút szerintem már nem lehet találni, jellemzően a nem tavaly barnult rézbőrű népcsoport használja, gondolhatod, hogyan szervizelik. Amelyik jó azt pedig jellemzően nem fogják eladni mert már elköltöttek rá 2 zsák pénzt.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #60464 üzenetére
Az mar hobbiauto, nem az a kategoria hogy megveszed haszbalod es ennyi, es nincs olyan vetel ami megeri. Ez az a kategoria hogy van egy halom folos penzed es nem tudod mire locsolni ezert veszel egyet, masodik/harmadik autonak hogy szabadidodben felujitod es osszerakod ujra.
-
Szada85
aktív tag
válasz freaghill #60460 üzenetére
Szia.
Tekintve, hogy ezek jellemzö életkora 22 - 26 év, hiú ábrándokat nem szabad kergetni, " kevésbé széthajtott "- ahogy már az elözöekben is leírták - ezek között nem nagyon lesz, amire vigyáztak, azt megtartják. Csatlakozva a korábban szólókhoz, én is csak úgy vennék egyet, hogy azt az elsö X hónapban rendberakva állítanám csatasorba, tehát rendelkeznék a szükséges büdzsével hozzá, az öreg "Sport"autó sajnos ilyen játék.
( persze, ne csüggedj ez egy fiatalabbnál is így van )
Kérdés, mire szeretnéd használni, hétvégi mókázós/projekt autó, esetleg mindennapos közlekedöeszköz?
Én márciusig több, mint 7,5 éven át használtam egy C20NE motoros F Astra Gsi-t ( és nem hétvégi nyugdíjas nögyógyász stílusban, és teljesen jól állta a sarat. ( hozzátéve, hogy hobbi/szerelös autó is Volt egyben, és nem féltem alámászni, ha kellett )
Karbantartani természetesen kell ezt is, csodák nincsenek, illetve én majd két éve teljesen felújíttattam a motorját, plusz ekkor erösen át is épült motorikusan, de ez ennyi idösen/km-rel a háta mögött ( 320e ) már idöszerü Volt.
Nagy általánosságban elmondható, hogy a 2.0 8 szelep ( C20NE ) valóban egy elpusztíthatatlan Motor Volt a korában, hidegen hajtást persze ez Sem szereti, de azt melyik igen?
Ha vigyázva van rá, sokáig jó. Ha Tuning is tervben van, az már egy következö mese.C20XE sem rossz Motor, még érzékenyebb a hidegen hajtásra ( amit már írtak, nagy eséllyel szét is lesz gyilkolva ), de ha rendberakod, és vigyázol rá, akkor kellemes élményt nyújt. Potenciál pedig nyilván több van benne, büdzsé függvényében természetesen.
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #60468 üzenetére
Olvasgatom,de mit tegyek hozzá.Az enyém X20XEV motoros,átlag 8 liter,az olajat eszi.Most van benne 248 ezer,én vettem 11 éve 91 ezerrel,Svájcból behozott kocsi.
Azóta volt vele gond-de melyikkel nincs,az elmúlt 8 év minden javítása fel van írva,még az 1 literes olaj felöntés is.
Semmi extra,szinte gyári állapotban van,az első fék cserélve lett Meriva tárcsákra és 2,5-ös Vectra féknyergekre,talán látszik is a képen,hogy az nagyobb.A főfékhenger is nagyobb.
2 éve teljes festés+alváz,120 ezer,utána motorfelújítás(gyűrűzés,hengerfej síkolás,szelepszár szimeringek,tömítések,stb.Olajat ősszel cseréltem,most ősszel megy bele Mannol 5W40,nemrég vettem meg.
Sok kis apróság lenne,amire lehetne költeni,de engem nem zavar.Nem tudnám megmondani,mikor voltam szerelőnél vele,jó a gép,megy,hibátlan.Légkondi van,de nem működik,azt talán még az idén megcsináltatom.
Az biztos,ezt az autót még megnézik mindenhol,ahol járok.
Most májusban műszakizott,20 perc alatt meg is volt.A jobb első lámpába kötöttek bele,vettem egy bontottat,cseréltem az egészet.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
h3lios
addikt
válasz AMD Power #60475 üzenetére
Jó kis autók, de nekem a J és a K sorozat az etalon. A H astra belseje ráadásul nekem nem adja, az a baj, hogy sehova nem tudsz pakolni. Sok esetbe ki szoktam rakni a telómat és a pénztárcát a zsebemből, mert nyom vezetés közben. CD tartóm nincs, de az a rekesz tökéletes pakolni. A H Astrán semmi ilyen nincs a műszerfalon, egyedül talán a kesztyűtartóba lehet pakolni, de azt meg vezetés közben nem nyitogatja az ember.
B-tag: H3lios#2825
-
trassher
addikt
válasz AMD Power #60475 üzenetére
Nekem meg a signum opel vonalon. Ha nem találok sehol jó a4-es 2 literes benzinesben manuális váltóval akkor a következő egy signum lesz.
h3lios: Én is imádom g astrában a pakoló rekeszt középen. Telefon, pénztárca pont elfér egymás mellett.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
Lehet venni Calibrát is mindennapos használatra, nincs azzal semmi baj szerintem, nyilván nem feltélten hozza azt a kényelmet, mint egy újabb autó, de ha valakinek nem csak közlekedöedény az autó, hanem egy kis feelinget is szeretne bele csempészni, akkor nem feltétlen rossz választás.
Egyedül azt kell belátni, hogy többet-kevesebbet mindegyikre kell költeni, és ennél a típusnál korából adódóan a " több " kategória lesz, de ez is elfogadható, ha az ember így áll hozzá, tisztában van vele, hogy is öregebb autóval közlekedik.
freaghill:
A rendberakáshoz néhány tapasztalat ( F Astra, de nagyjából egy korosztály, hasonló mentalitású korábbi tulajokkal ).
- A kasztni üreg- és felületvédelem ellenére mára sajnos feladta az oxidáció elleni küzdelmet, így lakatolni nagy valószínüséggel kell. Nekem a szokásos Opel betegség ( sárvédöív+tankajtó ), küszöbök cseréje ( némi extra okosságos merevítésekel ) került 3 éve olyan 50 - 60 körüli árba ( anyag+ismerös lakatos csinálta, mondjuk dolgozólány lassan ), utána a két oldalelem és küszöb alapozása, fújása ( B oszloptól hátra, ablaktól lefele ) cirka100e.
Tekintve, hogy egy egyszer már vágott, hegesztett, tehát bsztatott fémröl beszélünk az újbóli rozsdásodást nagyon nehéz megelözni, így ez idöröl idöre elöjön úgyis.- Motorfelújítás az én esetemben ( blokk jó állapotú, így azt nem kellett hónolni, de új gyürük, új csapágyak, összes tömítés új, olajteknö, pár csavar, HF felújítással, munkadíjjal ) 300 Ezer Ft körül Volt.
Nyilván ezek nem kötelezö elemek, bár a lakatolást/fényezést elöbb utóbb nem úszod meg sajnos, a motorgenerál pedig nem kötelezö, ha kifogsz egy jobb állapotban levö motort, csak azért írtam a tájékoztató jellegü árakat, hogy tudj viszonyítani.
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #60474 üzenetére
Na igen, a D Kadett GTE az ma már-már múzeális, ehhez mért az ára is ( 5 - 8 Ezer € között ), én is rendszeresen álmodozom a mobile.de felett hasonló indíttatásból, csak én E Kadett Gsi 16v-t nézegetek, egy 8 szelepes GSi-vel szálltam be az örületbe, de akkora élmény Volt, hogy egyszer lesz még
-
h3lios
addikt
válasz trassher #60477 üzenetére
Nekem is ez a kombó került be oda, ráadásul a telefon sem 1 kis darab, de lazán elfér minden.
Kicsit más: Ma megint dadogott + le is fulladt a motor. Nem tudom, hogy miért csinálja, van hogy egyáltalán nem jelentkezik a dolog, van, hogy random lámpánál, parkolásnál (alapjáraton) elkezd bedadogni, rosszabb esetben le is fullad. Menet közben meg úgy általában szépen jár a motor.
Nem járok vele sokat, naponta 5-10 km, lehet ezt sem szereti és el kellene vinni 1 hosszabb útra.Lehet lassan elviszem a szerelőhöz, mert nem szeretném ha ebből később komolyabb gond lenne.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
Szada85
aktív tag
válasz freaghill #60480 üzenetére
Azért is írtam, hogy csak viszonyításképpen írom a számokat
Az én esetemben az autónak nem Volt komoly baja ( a rozsdásodáson kívül ), de ha én is olyan lelkiismeretesen rögtön "újjávarázsoltam " volna, ahogy az angolok szoktát egy-egy ílyen " Project build " esetén, akkor máris összejön az említett pármillió
Amit én írtam, az egyszeri lakatolás, és egyszeri motorgenerál ( C20NE ). Plusz nyilván az " ismerös csinálta " is dob egy bizonyos -%-ot ) Illetve nálam sosem a Show&Shine Volt az elsö, így nem telifényt kapott az autó, hanem a cél mindig az üzembiztosság/megbízhatóság/élmény hármason Volt.
Ha rendesen szétszeded ( atomjaira ), minden rozsdát eltüntetsz/eltüntettetsz, aztán csináltatsz egy teljes fényezést ( hogy tartósabb legyen az eredmény ), plusz motorfelújítás, plusz futómü-fék, meg az apróságok, amikre nem is gondolsz, máris beleszaladsz az írt egy-másfél millióba
Egyikünk Sem akar lebeszélni erröl, csak egyrészt nem látunk a zsebedbe, illetve csak felkészítünk, hogy esetlegesen ne csalódás legyen a dologból.
Érdemes lehet akár a Csikós féle TC bejegyzéseket olvasni ( bár ott egy még régebbi, és még ritkább autóról ír ), csak megerösíteni tudom, hogy rengeteg váratlan meglepetés van szerelés közben is, ez eltörik, az összerohadt és le kell vágni, amik miatt egy 10 ezres gömbfejcseréböl a végén 50 ezres komplett szerelés lesz. És ezt nem mindenki tudja bevállani, ezért a javaslataink
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #60484 üzenetére
Én akkor még csak álmodoztam, hogy milyen jó is lesz autót vezetni, sokáig D GTE-t kerestem, de akkor sem Volt nagyon eladó, és amikor elvittem próbakörre az E Kadett Gsi-t, ójajj...akkoriban még tökéletesen hoztam 110%-ra a " 10 tanács, hogy ne vegyél autót " tesztet, de mint elsö erös autó annyira megbabonázott, hogy nem Volt visszaút.
Rendbe is lett rakva müszakilag, borzasztó sok móka, versenyzés ( németországi privát zárt pályán, egyedül persze ) kötödik hozzá, de a kasztnija sajnos már annyira menthetetlen Volt, hogy váltani kellett.
Akkoriban még nem egy átépített D Kadett zümmögött C20XE motorokkal, szépen megépítve, sosem felejtem el - hogy mesélték persze -, ahogy - az akkor még - Lágymányosi hídról Pest felé jövet szikrázott a D, ahogy leért az alja. Boldog gyermekévek -
HoaryFox
Topikgazda
Na, hogy így összejöttünk, bedobnék egy körkérdést:
Kinek mi volt az első saját autója (Opel - nem Opel) és mit szeretett / nem szeretett benne? És mi lenne az álomautó? Itt is jöhet Opel - nem Opel.
Én kezdeném: én tavaly vettem egy F Astrát (mint azt sokan tudjátok), szerettem a formáját ('90-es évek autói nekem bejönnek ) , viszont nem szerettem, hogy eszi a rozsda, de hát 23 éves volt. Most egy B Vekit hajtok, sok élményem nincs vele kapcsolatban, de a motor karakterét, a formatervet, a kényelmet szeretem benne, de eddig nem adott okot arra, hogy ne szeressem.
Az álomautó meg egy '67-es Dodge Challenger, egyszerűen megpusztulok a hangjától!
Ja és jó reggelt, márkatársak, itt az újabb hétfő, sajnos...
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
nagyúr
Jó reggelt!
Én kocka Ladával kezdtem,2105-ös öszvér.Csak szivatóval indult,de azzal -30 fokban is.Szerettem,de mindig volt valami apró baja,a helyi autósboltban már leltári számom volt.Olcsó volt hozzá minden,de meguntam a sok szerelgetést.Amikor a biztosítékok maguktól elkezdtek kipattanni,akkor lett vége.Ma is meg van a Lada a városkámban,használják.
Az álmom? [link]
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Ahoy, nekem a vectta az elso ami sajat neven van, es en vagyok a tulajdonos. Maradnek a 2000es evjaratoknal bar az uj volvo kombi piszkosul tetszik, nagyon jo a formaja, de persze a passat is jo
Ma kezdek uj melohelyen
-
AMD Power
titán
válasz HoaryFox #60486 üzenetére
Egy 1993-s Renault Clio 1.9D volt. Tökéletes első autó volt. Szerettem vezetni is. 2.5 év alatt bele is toltam majdnem 30.000km-t.
Opelből a mostani F az első ami van nekem. Amit nem szeretek benne ,hogy nincs benne szervó , se klíma. De a klíma a 60Le motor miatt szinte nem is baj.
Álomautó? Opelből talán ez a kettő..... de nem tudom melyiket választanám
Opel Insignia Sports Tourer OPC
Opel Zafira Tour 2017
De ha már az álom világba is elmehetünk és a pénz nem számit akkor meg egyértelműen a gyerekkori kedvenc márkám.
Ebből meg az összes. Élősszőr egy Diabloval kezdeném ,hogy megszokjam a több száz lóerőt és szépen lassan mennék fölfelé. Mint egy jó motoros.
Mikulásbá
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz HoaryFox #60486 üzenetére
A 'zelső tütü az Astra, ami most is van.
Szeretem a formáját, máskülönben meg sem vettem volna. Meg azt is, ahogy van úgy általában. Tetszik, hogy nem eszi le a gatyám, de azért meg tud indulni ha kell.
Azt viszont nem szeretem, hogy idehaza nagyon ritka a jobban felszerelt változat, így nehezebb bizonyos alkatrészekhez hozzájutni vagy ki kell várni, míg beesik egy-egy darab.Igazából, ha kész lesz nem álmodozom tovább, ez is teljesen megfelel, de ha muszáj mondani valamit, akkor ez a disznaj lenne az álomótó: A6 3.0TDI quattro - így limuzinként.
Ma megyek TL-hez, be kell ugranom délelőtt egy csomival hozzá. Így legalább csorgathatom majd a nyálam az új verdákra is - Opel Schiller kölcsönzőben dógzik most nyáron.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
bexinho23
őstag
Üdv!
Remélem tudtok segíteni. Opel Corsa B (1997)-hez keresek kerékpártartó konzolt. Mivel tetőcsomagtartóm nincs, így hátsó ajtóra szerelhető kellene. Mivel alkalmanként használnám, és vonóhorgom sincsen, kizárásos alapon ez a típus jöhet szóba. Viszont ezek között is van olyan, ami kitakarhatja a rendszám vagy a lámpát, ami nem szabályos.
Használ/használt valaki ilyen típusú kerékpáratót? Nem szeretnék látatlanban olyat rendelni, ami valami okból kifolyólag nem lenne megfelelő.
-
Fkris
őstag
Hát először egy Wartburgon kezdtem, 1.3, felpimpelt Golf karburátorral buherálva, nagyon ment és hangja is volt!Szervo, minden nélkül tanultam vele egy évet, az alapoktól!
Utána Punto 1, 1.1 55ló, ezt is szerettem, kis mezítlábas sz@r, mindenhol tudtam parkolni, nagyon jó kis tütü.Ezt a kettöt felesbe használtuk nagyfaterral, mert kb a szomszédban lakik, de nem voltak a nevemen.
Most vettem egy 1.5 iLS MB3 Civicet, ez teljesen saját, jó autó, nagyon imádom.Ha álomautó kéne, J OPC Astra/ type R 9gen Civicvagy egy Imprenza
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
diegho
nagyúr
A saját nevemen a Meriva volt először, de egy Avensis 2.0-al kezdtem (adó miatt nem volt a nevemen). Azt eladtam, mert elköltöztem és az új helyen nem fért be a garázsba, ekkor elkezdtem autó után kutatni, de meghalt apám és meg kaptam a Corolla E10-ét, azt cseréltem le Merivára.
Álom Opel: új Zafira Tourer
Álom egyéb: 69es Dodge Charger / új Bentley Continental GT
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz HoaryFox #60486 üzenetére
"Kinek mi volt az első saját autója"
Saját még nincs, most vagyok rajta az Astra G projekten. Aztán 3-4 év múlva ki tudja mi jön utána.
Opel Astra G"És mi lenne az álomautó?"
Fene nagy hibám, hogy nem merek elég nagyot álmodni, mindig vonzódtam az elérhetőbb autókhoz. Ha most a cég azt mondaná, hogy hozzám vág egy céges autót 5-6 millió körül, akkor K Astra. Ha azt mondaná, hogy hozzám vág egy autót 10 millió körül akkor meg Skoda Superb vagy Mazda 6. De ha meg arra gondolok, hogy mivel boldogítanám magam a legszívesebben és tojnék a világra, akkor meg egy Mazda MX-5 ND, ami 6,4 millióról indul, de meg lehet állni vele 9 millió körül szépen felcicomázva.
Opel Astra K
Skoda Superb
Mazda 6
Mazda MX-5 ND 2015Ha a modern BMW-k nem lennének ennyire szopórollerek tartósság-szervizigény oldalról, akkor az Astra G után 3-4 év múlva bevállalnék egy facelift utáni BMW E90 325i-t mondjuk. Amúgy lövésem sincs mire váltanék utána, mindennel csak a szívás lesz (kis köbcentis turbós benzinesek FTW). Japánok annyira nem jönnek be, de talán egy szívó Honda Accord még jöhetne.
BMW E90[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
Első autó: Trabant 601.
Ezzel jártam fél évig az osztrákokhoz melózni, gyakorlatra.
Full extrás volt: könyöklő, oda-vissza játszó magnó, tolatólámpa, fordulatszám-mérő, és a zöld színeÁlom: egy saját, normális méretű parkoló, és akkor lehet álmodni nagyobb autóról is, bár a J is sokkal gázabb parkolásilag mint az F volt. Hosszabb is, szélesebb is, ahova az F-fel még befértem, ott ebből már kiszállni se tudok.
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest