-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz szabonagyur #60850 üzenetére
2010ben vettem 1.5M-ért autót, az egy 2002-es 2.0 Toyota Avensis D4 Sol volt, első tulajdonostól 92k km-el, a bőrön és az álló fűtésen kívül minden benne volt. Egy kicsit jobb vételnek tűnik.
-
szabonagyur
félisten
válasz diegho #60851 üzenetére
Az 2010, most 2016 van. Ha van időd nézz körül kereskedéseknél, magán embereknél, hogy most mit lehet venni ennyiből. Február-márciusban végig jártam és siralmas. Törött, remegő motor hangú H Astra 1.4 motorral lett volna kb 150.000 km-el ennyiből, vagy egyértelműen tekert, híres németből behozott 1,6 kombi, (többi márkát nem említem, maradnék a topiknál), és ez csak pár példa volt.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #60846 üzenetére
Egyetértek, ezt kellene elfogadni/megérteni az embereknek, hogy ha jót szeretnének venni, akkor fel kell törni a perselyt sajnos, akár otthon, akár itt kint keres az ember.
Sajnos felhígult az autópiac mindenhol a világon, idekint is egyre inkább a törökök viszik a használtautó-bizniszt, mikor nézelődtem, nem egy darabnál mondtam azt, hogy Haksan meg Izgür GmbH-tól márpedig nem fogok autót venni...
Idekint sem minden aranybánya, és ezt a tévhitet kellene eloszlatni a fejekben. Csak a piac nagyobb, így talán nagyobb merítésből lehet válogatni.A legtöbb, amit az ember tehet, az az, hogy tájékozódik, rászánja magát, hogy utánaolvasson dolgoknak, nem kell, hogy gépészmérnökké képezze magát, vagy autódoktorrá, ugyanakkor tele a net hasznos, érdekes írásokkal, körülbelül negyedóra böngészéssel bármilyen infót összegyűjthet az ember, melyik motorról mit kell tudni, melyiknek mik a rákfenéi, miket kell nézni, típushibák, stb.
Mikor én keresgéltem, tetszett a 2.2-es szívó benzines, tele a mobájle.de ilyenekkel, 3 ajtós, coupe, kombi, amit akarsz, fura is volt, hogy ennyit adnak el, pörgettem max egy fél órát a netet, és láss csodát ömlöttek az oldalak, hogy a láncos vezérlésben van egy alkatrész, ami gyakran meghal, és viszi vele a motort is...volt visszahívás, amit vagy megejtett a tulaj, vagy nem, nyilván senki sem tudja... így is be lehetett volna vállalni persze ettől függetlenül, elvégre egyszer kell jóra cserélni azt az alkatrészt...tehát némi nyomozással sok érdekességre tudna az ember szert tenni, ha akarna...
Plusz valóban oda kell menni pofátlanul ketten-hárman, és vinni magaddal hozzáértő embert, vagy átvizsgálásra elvinni, ha nagyon óvatos az ember / abszolút nem ért hozzá.
Az ordas nagy buktákat azért el lehet kerülni, ha az ember egy kicsit tágabbra nyitott szemmel néz.
-
diegho
nagyúr
válasz szabonagyur #60852 üzenetére
Kb napi szinten tisztában vagyok a kínálattal, ezért írtam, amit.
-
gban
Közösségépítő
Kinek hány személyes az F Astrája?
Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #60856 üzenetére
Gimiben raklamot kellett forgatni, a suzukit választottuk, 14-en preselodtunk bele haver swiftjebe Persze akkor meg nem voltunk olyan nagydarabok, de azert nem rossz teljesitmeny
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ugye milyen nagy ez az F Astra?
diegho 1.5 milláért egy "sima" G ami nem OPC vagy valami más ritka csoda az szerintem badarság. Jó persze egy 0km vagy egy 15e km verziót én is megvennék annyiért. Kintről amúgy én sem hozatnék be G. Akkor már inkább egy H Astrat. Nekem az nagyon tetszik. Kívül belül. Nekünk ideális családi autó lenne. Arról nem is beszélve ,hogy mint a többi Asta iszonyat masszív. De az már nem igazán biztos ,hogy beleférne nekem a kp-s költségvetésbe. És én mint minden mást csak kp-ra veszek.
Ha arról lesz majd szó 2005 utáni C Corsákat is megfogok nézni majd. 1.2 80Le verziókat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #60859 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá ennél a konkret autónál ( nem kötekedésképpen, tényleg ), hogy egy elég alapfelszereltségü darab, pl klíma sincs benne, ami azért a legtöbb korábbi kérdezönél egyik alap pontként merült fel.
Ettöl függetlenül valóban be lehet szerezni ennyiért is már egy H Astrát, vita nélkül.
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #60858 üzenetére
Pont tegnap pillantottam rá a Hahu-ra, milyen az OPC kínálat, jópár 3 ajtós OPC van eladó, jellemzöen papírozva 800 - 1 millió közötti ártól indulnak( persze csak a szívómotoros verziót importálják dögivel, érthetö, kisebb rizikófaktor a Motor ), aztán persze a határ a csillagos ég ezekböl is, van kétmillióért is rendberakott darab, más kérdés, hogy otthon azért az árszintért már repülnek az emberek a propelleres-sokkarikás márkák felé.
Én pl. fel sem merem majd rakni otthoni eladásra a Caravant, hiába patika meg ritkaság, egyrészt úgysem lenne rá vevö, a szokásos " hátezennyitnemér...adokértehatkilót " telefonokhoz pedig már öregnek érzem magam
-
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #60860 üzenetére
nincs klíma? ezt benéztem, azt hittem, hogy h-nál is már alap volt mint a j-nél is alapfelszereltség.
akkor már annyira nem is baba, de van még pár újszerű állapotú németben, olyan, amit érdemes lneen behozni, ha már az ember 1,5millás g-n töri az agyát(az borzasztóan rengeteg) -
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60864 üzenetére
3-4 év, ne viccelj, decemberben TÜV vizsga, addigra mindennel meg szeretnék lenni
Szerencsére azért nem a nullából kell rendberakni, söt, igazából csak a saját maximalizmusom taszít bele ezekbe a javításokba.
Turbófelújítás és kopott kuplung csere van a listán, plusz pár futómü kopóelem ( toronycsapágy, talpas, ilyesmi ), utána a tervek szerint csak a kötelezö szervízek lesznek.Hidd el, nem borzolnám a többiek idegeit 1,5 - 2 millió körüli árral
A leélt darabok mennek 2-3 Ezer € között, 3 - 5 Ezer € körül kapsz olyat, aminek már gazdája is volt, a rendberakottak pedig 5 - 6 - 7 Ezer között kelletik magukat, épp azon lepödtem meg, hogy mennyire pörög a piac, az utóbbi hetekben 5 - 6 Caravant is eladtak a legutolsó ársávban. -
Szada85
aktív tag
válasz Declare #60865 üzenetére
Igazából mondhatjuk, hogy ritkább autóm van, mint jópár Ferrari, Lamborghini típus, más kérdés, hogy értéke persze még így is a töredéke azoknak, de attól még megmosolyogtató belegondolni.
Egyébként eléggé kötödö típus vagyok, nehezen válok meg a dolgaimtól, mivel a legtöbbször úgy vásárolok ( akár autót, akár kerékpárt, bármit ), hogy tetszen is; hogy mikor meglátom, használom az örömet okozzon, így aztán az eladásnál nagyon kell magam gyözködni, hogy meg kell lépni, el kell engedni.
Nyilván, ez a benzinvérüség átka, tudom.De örökké nem tartom meg, ebben biztos vagyok, játszós/projektautónak ott a Gsi, szóval úri huncutság lenne ekkora gépparkot fenntartani, és ahogy magamat ismerem, ha rendbe lesz rakva, akkor úgyis elkezdene a kismanó susmusolni a fülembe, hogy "póóóweeer", viszont ezt mindenképp el akarom kerülni.
Illetve elég konkret célok miatt döntöttem a külföldi munkavállalás mellett, és ezeket szeretném megvalósítani.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #60866 üzenetére
igazából csak a saját maximalizmusom taszít bele ezekbe a javításokba - Ismerem az érzést, ugyanattól szenvedünk.
1.5-2M körüli ár szerintem teljesen rendben van egy gondozott OPC kombiért, főleg ha tudom pont olyan megszállot az eladó, mint én.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
válasz diablo1984 #60859 üzenetére
Én is 1,5-ért akarok majd, de még most se döntöttem el mi legyen, nekem is azt írták 1.5-ért nem kapok normális H-s astrát, de már én is láttam nem is egyet, sőt még itthon is, de én is kintről hozatok ha úgy van.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #60868 üzenetére
Csak sajnos a piaci résztvevök rendkívül kis százaléka áll a hozzánk hasonlókból, aki elfogadja, hogy egy minden téren rendberakott "ritka" autónak mennyi az értéke.
A nagy többség ( és erre már most trenírozom az idegrendszeremet ) ránéz a hírdetésre, 14 éves, 230 Ezer futott km, és máris sokallani fogja érte ezt a pénzt, mert mondjuk van fenn másik két ilyen típus 2-3 ezerrel kevesebbért, meg a haverok is megmondták neki, hogy mennyit érEzért vezetek minden javítást, extrát, költségekkel Excelben, mindenröl számlával, hogy az ilyen pillanatokban majd szépen kiterítem elé, hogy " parancsolj cimbi, látod, ezt mind én költöttem rá, te meg most ennyit ajánlasz érte, de ennyiért fogom csak odaadni ".
-
AMD Power
titán
válasz Szada85 #60861 üzenetére
Idővel pedig egyszer el kell majd adni.
diablo1984 Jól hangzik amit irsz. Bár én klima nélkül akkor sem venném meg ha 1 millióért adnák.
Ezen az oldalon is van Román , meg Lengyel meg mindenféle barom nyelv csak Magyar nem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #60871 üzenetére
Persze, el is fogom adni, ebben hiba nincs, de ahogy írtam is, tisztában vagyok vele, hogy Magyarországon kevés ember hajlandó/tud kifizetni mondjuk 6,5k €-nyi pénzt egy ilyen autóra, én is tisztában vagyok vele, hogy ezért az összegért már sokmindent lehet venni fiatalabbat, más márkát is, és azért egy OPC megvásárlása nem racionális és gazdaságossági elveken alapul.
Ezért is füzök nagyobb reményt arra, hogy itt Németo.ban lelem meg a következö tulaját, de persze nem szabad elvenni az esélyt senkitöl sem, félre ne érts, csak jó stratégia kell hozzá.
Végülis ideírhatnám azt is ( csak, hogy a stratégiánál maradjak ), hogy ha valaki mondjuk jövö nyár végén, ösz környékén nagyon szeretne egy rendberakott OPC Caravant, tartalék motyókkal, meg plusz extrákkal, akkor valószínü épp lesz egy eladó darab, amitöl a tulaja 6,5 Ezer €-ért ( így kisebb szám, mintha Ft-ban írnám ki ) megvál majd...
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #60862 üzenetére
Essentia: nincs klíma
Essentia+ (külön csomag volt): manual klíma
Enjoy: manual klíma
Enjoy+ (külön csomag volt): digit.klíma
Cosmo: digit klíma
Sport: digit klíma
OPC: digit klíma
[link][ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #60869 üzenetére
1,5 ert kell hogy kapj egy 1,6 H astrat 1,4 est ne vegyel, mert az nem megy, de 1,6 al mar elhetö
(#60867) Szada85 megneztem, milyen a kocsid, mert nem voltam kepbe. Szep a gepezet, gratula hozza ...de nyilvan, ahogy irod is, reteg auto. Plane, hogy kombi....en pl egy jo opc t siman tudnek szeretni, de nekem a sportossag az csak kupes vagy limos varianssal fer össze....de ezt a nezetem a többiek mar ismerik
Viszont biztosra veszem, hogy itt többen is bevallalnak, szoval valoszinüleg a hiba bennem van, szerintem ha szep es korrekt a masina, nem kell felned, ha eladasra kerül
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #60873 üzenetére
Nem tudom én kicsi félnék ettől a kinti autóvasarástól.
Szada85 Ígérem ha lesz rá igényem rád írok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
Múlthét pénteken találkoztam egy barátommal, akit azt hittem lehentelek. 1M-ért vett C Vectra GTS-t 280k km, 1.9CDTI#120PS. Ahogy kell ott vannak a 17-es papucsok, az ovál króm kipuffvég, szóval nem tákolt GTS. Only szépséghiba, hogy a tetejéről az a két síntakaró műanyag bizgentyű hiányzik. Nincs lerúgva, kitaposva, lelakva.
Kicsit beleszerettem. Hiába csak egyel feljebb van a palettán, klasszisokkal nagyobb autónak érezni.Csak mondom, hogy van alternatíva a G/H helyett.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz szabonagyur #60840 üzenetére
"Persze akinek csak gurulni kell valami G Astra az megveheti a 2001 körüli, fapadosakat is."
Egyelőre pont erre kell. Nem tervezek vele tovább 2-3 évnél, de addig legyen egy minimál költségvetésből fenntartható gurulóedényem ami nyáron hűt, télen fűt és nem porlad a vasoxidtól. Így is elég nagy visszalépés ez az eredetileg nézegetett BMW E46-hoz képest. Azok is vannak 800 körül (bontószökevények), meg már megvehető példányok 1,3 - 1,6 körül. De most lakásra spórolás van, ha már az sínen van, jöhetnek a prémium szopórollerek.
-
Declare
őstag
válasz szabonagyur #60876 üzenetére
Nem nezem a hahut, de a kerdezö sem csak azt nezi, ha jol lattam.
mobile.de n tömenytelen mennyisegben vannak az astrak.
Most gyorsan raszürtem:
Opel Astra, 2005-2011, 3000-5000€, benzin, 101-120loerös, manual valtoval van 600db talalat. Azert ez igy egy alapbol eleg jol leszükitett lista, kizartnak tartom, hogy nem lehetne talalni 1db epkezlab peldanyt sem
(amugy 3000 euro alatt is van még kb 55db talalat, szerintem ott is lehet jot kifogni, hozzaertessel, plusz egy kis hazai olcso szervizelessel)
(#60879) B-L-A-C-K nekem az 1.7 cdti van. Ha visszaolvasol, lathatod, hogy en nagyon meg vagyok vele elegedve. Azert vettem, mert az egyik legmegbizhatobb mocinak irtak es valoban nem cafol ra. Par aprosag azert van vele, amikre figyelni kell, de amugy nagyon jok.
Viszont, ahogy elolvastam, hogy milyen rövid idöre kell csak a kocsi, sok varossal, ugy hogy sok km t amugy sem akarsz beletenni, igy szerintem teljesen felesleges lenne azt venned Ahogy irtak a többiek is, 1,6 os vagy 1,8 as benzinre teszem a voksom. Ha mindenkepp 1,7 cdti erdekel leirhatom röviden a sarokpontok[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szabonagyur #60876 üzenetére
Ez pl? Vagy csak 2010-es felett jók ezek is? Mert olyat ennyiért tényleg ki kell fogni, de volt már nem is 1.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
Declare
őstag
válasz szabonagyur #60883 üzenetére
A Magyar kinalatot leirtatok, en a kintiröl tudok velemenyt alkotni. El kell dönteni....kenyelmesen leakasztani egy H rendszamosat, de azert kifizetni a felarat, vagy kicsit több maceraval/utannajarassal behozni/behozatni egyet. (nem feltetlen azert, hogy olcsobb legyen, de ugyan azert a penzert szinte biztosan jobbat kapsz kint....(utak allapota, üzemanyag minösege, altalaban gondosabb szervizeles stb))
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz szabonagyur #60883 üzenetére
Nálam elvárás a klíma, de attól még a fapad fapad marad. Vagy én tudom rosszul és csak a gazdagon felextrázott Astra G-hez járt a klíma?
-
h3lios
addikt
válasz Stauffenberg #60886 üzenetére
Az enyém club és van benne klíma, pedig amúgy fapados felszereltség van, pl. elektromos tükör sincs..
B-tag: H3lios#2825
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #60875 üzenetére
Köszönöm.
Rétegmodell valóban, bár a legtöbb gyártó sportmodelljéröl elmondható ez, ennek fényében írtam én is, hogy ezt valóban csak elvetemültek veszik, akik célzottan ilyent szeretnének.Nem egy sportautó igen, arra egy 3 ajtós a rövid tengelytávval sokkalta alkalmasabb, a coupenál is már hosszabb a tengelytáv, kevésbé virgonc kanyarokban gondolom, bár olyanhoz még nem volt szerencsém.
Ezt egy erös utazóautónak mondanám inkább, kellemes csomagtartóval, 4 embernek elegendö komforttal, viszont kellö erövel, hogy le lehessen porolni a kilométeróra utolsó pár skáláját is.
Én egyébként is " sleeper " párti vagyok, szerintem nincs annál mókásabb, mintha az autón nem látszik, hogy mit is tud, ha lekapnám az OPC feliratokat, akkor a legtöbb laikusnak csak egy " szpoilerezett kombi " lenn... az elsö nagyobb gázig
-
Calogero
addikt
válasz B-L-A-C-K #60882 üzenetére
Ez még első kiadású H Astra látszik az első lámpáiról illetve hogy csak 105LE-s a motor illetve hogy az évjárat 2007/2-es.
2007/4 után volt egy ráncfelvarrrás (facelift) volt egy kis esztétikai változtatás első lámák,első lökhárító, illetve 1,6 motor 115LE-t illetve megjelent 1,6 Turbo benzines motor.
2010 után Classic III néven futott tovább a H Astra
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #60890 üzenetére
Neem, a Caravan az OPC2, Z20LET, 2 Liter turbó, ez tud 200 Le-t, és valami 267Nm-t ( fénykorában persze ). Aztán ment ugye ez a Motor a Coupe/Cabrio párosba is.
Az elsö szériás OPC1-böl készült háromajtósként 2 Liter szívóval ( X20XER talán ), az "csak" 160 Le-t, tud, nyilván az Sem mehet rosszul.
Nem rosszak a dízelek, megvan a létjogosultságuk, de én szeretem a forgós motorokat, így nekem marad a benzin ( amíg még van persze ).
Söt, igazából az én világom szívó benzin, valamiért a karaktere miatt is, valamint a turbótlanság miatt egy rollerrel kevesebben lehet cumizni, illetve abban van a kihívás megtalálni a plusz lovakat. Szépen szólnak az újabb turbósok is, nyilván egy új M3-mat se hajtanék sírva az árokba, ha használnom kellene, de nekem a non plus Ultra egy E90/92-es M3 a finom kis V8-cal -
Declare
őstag
válasz Szada85 #60893 üzenetére
Na de akkor most Neked milyen motorral is van?
Dizel az praktikum nekem....en sem dizel parti vagyok, de mivel jobbara palyan hasznalom, igy nem marad kerdes nekem a lenyeg, hogy 140 re/160/180 ra allitott tempomattal haladjak orakon keresztül es mindemellett ne 12 liter fogyjon a tankbol, hanem csak 6 az amugy is olcsobb gazolajbol
E92 M3 az nagyon finom, nem is kerdes Ha szivo akkor egy olyannal ki tudnek eggyezni de amugy nekem a turbo benzin lenne a vilagom ha nem szamitana mennyit eszik