-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #61199 üzenetére
Ez egyértelmű, Magyarországon sokkal több, és sokkal drágább autók vannak forgalomban, mint amit a gazdaság, illetve az emberek anyagi helyzete megengedhetne magának. Egy ismerősöm is osztrákban dolgozik 2 éve, de most veszi a 3. autóját. Saab 95 ~1,5millió ---> Mazda 6 MK1 2007 2L Dinyó ~2millió ---> Mazda 6 MK2 2012 2L Benya ~4millió. Ez utóbbit már hitelre. Háza meg még nincs. Értem én, hogy minden héten hazajön, és nem árt egy komfortosabb autó, de az összes pénzét erre költi...
(#61200) beg: Erről beszélek. 1 millió km-t is elmennek ezek bőven, csak oda kell rájuk figyelni. A kasztni előbb elrohad, mint a motor. Az F Astra is olyan, mint a Stift, simán elmenne a motorjuk 2-3 kasztniig. Mondjuk nekem még a 8 szelepes van, ezt tényleg nem lehet kinyírni, pedig közvetve megpróblom. Remélem ez a szerviz most beválik, és akkor szépen apránként rendbe tudom hozni a kicsikét.
A barkasz hangért meg köszönet. Én simán traktornak mondom.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Szada85
aktív tag
válasz vzsryl #61201 üzenetére
Az embert könnyen megrészegíti a hírtelen jött életminöségváltozás, így könnyen ugrik bele ilyen dolgokba. Hidd el tapasztalatból írom ezt, én a mai napig elgondolkozom néha, illetve meglepödök, mikor belegondolok, mekkora változást hozott nekem, pedig már közel 8 hónapja élek kint. És bizony az elsö hónapokban nálam is volt hasonló érzés, hogy most aztán bármit lehet, ment is az álmodozás jobbra-balra, füstölt a mobile.de is...
Én annyiból gondolom magam elörelátóbbnak, hogy mire eljött a kiköltözés, készítettem konkret tervet ( rövid-hosszú távút egyböl ), hogy mi a célom, mit szeretnék elérni, és ez rengeteget segít abban, hogy ne csusszanjon ki az ember talpa alól a talaj.Ettöl függetlenül én is osztom azt a nézetet, hogy az F Astra korú masinák még akkor is vígan szaladnak majd, ha már a csodamodern EcoFlexBoostHibridDynamics csodákból konzervdoboz lesz. Ezért is tartom meg a kis C20NE-s szörnyecskémet is.
-
Declare
őstag
válasz vzsryl #61198 üzenetére
Ha 1 eves fizetesedböl veszel egy csaladi hazat, akkor azert mar anyagi ertelemben nem sok mindentöl kell tartanod
Megint olyan dolgokat irtok, aminek nincs alapja, csak huhogas....ez a 200k km re hitelesitett kis turbosok.Majd küld at legyszi, ki hitelesitette a tsi motorokat 200k km re....a regi szivokkal sem mennek fel millo km eket, mert a kis szivo/kis turbot nem arra veszik. Itt is megnezheted hany 15-20 eves szivo motort motorgeneraloznak/cserelnek....200k-300k kmel.
2. A bmw topicccal kapcsolatban: nem akarsz hirszerkesztönek menni az M1 re? teljesseggel erdemes olvasni a dolgokat: ez a folytatasa annak amit irtal. Itt akkor azon lepödünk meg, hogy egy 5-6 eves felsökategorias, nagyteljesitmenyü, ujjonan 15-20 millios autora költeni kell es a sok komfort extra közül lehetnek meghibasodo alkatreszek? Szerinted egy H/J/K dizel astraban nem lehetne felsorolni hasonlo listat, ami bajos lehet 5-6 evesen?
Az alap gondolattal egyetertek viszont maximalisan. En is azt vallom, hogy az auto az kb valahogy a 6-10 havi netto fizu érteke körül mozogjon es kb minden mas alörebb valo (ingatlan/megtakaritas/befektetes) az hogy sok hülye hitelre vesz 10 eves külföldröl behozott felsökategorias autot, az meg nem a mi bajunk
Csak a megalapozatlan huhogast/hangulatkeltest nem szeretem, ezert irtam amit irtam
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Na a nemrég emlegetett satuzóstükörbehajtós video. A satu után (no ABS, fapad edition ) az első huppanás a terelősziget, a második élesebb meg a tükör találkozása a táblával.
2 dolog lett világosabb így utólag visszanézve:
1. Kár volt elkapnom, pár centire megálltam volna mögötte. (Talán?)
2. Hazudott a vén szatír, mikor azt mondta miután utolértem és kirángattam, hogy nem látta hogy kvázi balesetet okozott. Ugyanis fél autóval lehúzódott a padkára, akkor tehát látta mit csinált. Ennek ellenére nyugodtan továbbment, még a fékre sem lépett.Ja a videót direkt butítottam le full hd-ről, nehogy még én üssem meg a bokámat
Remélem egyszer az ilyen fog a saját mocskában megdögleni egy árokban mert nem áll meg neki az aki a hunyó.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Szada85 #61203 üzenetére
Én is jártam hasonlóan, de én szerencsésebben helyzetben voltam/vagyok, mert itthon történt velem. De én most házra spórolok, és amíg lehet, addig taposom az öreget.
(#61204) Declare: Totalcaron pár éve az akkori új Fiesta tesztjében mondta el Vályi, hogy a Ford 200.000km-es élettartamot adott meg arra az 1L-es, turbós motorra. Bizonyíték. Az hogy a többi gyártó ezt így nem közli, az saját szegénységi bizonyítványuk.
Az öreg szívó-benzinnél akkor van szükség motorgenerálra, ha a motor életében volt/ak olyan periódus/ok, amikor nem vigyáztak rá (nem volt meg a 10k-s olajcsere stb...). Ha rendesen karban volt tartva, akkor örökélet + 1 nap. Ismerek olyan Stiftet, ami bőven túl az 1 millión. De olyan E60-as 530D-s BMW-ben is ültem, ami túl volt az 1 millión. Az utóbbinak csak a kereke törött ki a helyéről a gányolások miatt. Tehát vannak az újabb autókból is olyanok, amik nagy futásteljesítményre képesek, csak mocskos ritkák. Jelenleg ha új autót kéne vennem, akkor max. Mazda Skyactive 2L-es szívót mernék. A többiben nem bízom.(#61207) AMD Power: Kinézek az ablakon, és tele a lakótelep max. 5 éves autókkal, amik hónapok óta oda parkolnak, tehát panelszökevényeknek vannak ilyen kocsijaik. (Skoda SuperB, BMW 5, A6-os Audi stb...) Hajam égnek áll.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Petyyyyy
addikt
Tisztán látszik hogy ő volt a hunyó. A le is húzódok manőverből meg egyértelmű, hogy ő is tudta mi a szitu.
Tényfeltáró riportunk következő pontja a CDR500 vs újraírható CD. Azt írták rengeteg helyen, hogy nem boldogul vele. Elmondom, hogy de.
Végül egy szívbemarkoló beszámoló Petsoky-tól, aki saját könyöklőjéről mesél. Szerintem nem gyári. Zsoltinál van origi egy deákért. Sokkoló képek alant, kérem csak erős idegzetűek...[link]
w333 - De csak este 7 és reggel 5 között...
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
Nyilvan ez igenyek kerdese is, meg auto megszallottsage is. En azert bajba lennek, 2 havi fizus autoval bumszlizni 3000km eket az autopalyan
(#61208) vzsryl ez a bizonyitek? oks. Amugy igazabol Te is leirtad a lenyeget. A karbantartas a kulcs szo. Ha nincs karbantartva, hanyag a tulaj, minden kifekszik, ha meg karban van tartva, minden sokaig jo. Teny, hogy a turbos könnyebben kifekszik, de a turbo nem egy ördögi eszköz, sokan azert ezt erösen tulgondoljak
Nyilvan olyan autot vesz mindenki, ami neki tetszik. Nekem turbos van es lesz is ezek szerint Neked nem igy van kereslet a piacon mindenre
-
Petyyyyy
addikt
Egyébként miért jobb ez a belső villany, mint a "sima"?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz vzsryl #61208 üzenetére
Nálunk dettó. Jó ebben sok céges autó is van. Meg mondjuk azt tegyük hozzá ,hogy nálunk itt egy 3 szobás panel árából lent Siófokon 100nm-s családi házat veszel.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
Ha álló helyzetből indulsz,és nagyobb,erőteljes gyorsuláskor szépen szedi a lábát,egyenletesen gyorsul,nem dadog be,nincs olyan érzés,mintha 3 hengerezne?Alapjárat egyenletes,normális?
A szerelőd azt mondta,a gyertyák állapota újszerű.(de nem biztos,hogy jó is) Én azért leellenőrizném,hogy nem húz e át valahol,ill a gyertyakábelek nem húznak e át.
Korábban erről beszéltem:
AC pumpa hibaMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
Így látva még inkább átjön mekkora egy nyomorék patkány volt aki kifordult eléd. Én biztos megcsapkodtam volna miután kiszedtem az autóból.
Petyyyyy: Mert külön tudod kapcsolni mindkét oldalt + gyári riasztóhoz való. Épp most kérdeztem rá, 4500-ért adná de csak simán nem lehet berakni ha alap pilács van a kocsiban mint nekem is.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz trassher #61217 üzenetére
Az volt a szándékom, mert amikor láttam, hogy meg sem áll a paraszt, elöntött a méreg. Akkor még csak azt láttam, hogy tükör csapódott, de le nem tört, talán nem hagyom el. Utána kuplung 1 padló. Amikor eléálltam, be akartam takarni, de hála az égnek előbb néztem meg, hogy a tükör egyben, csak egy apró karc. Úgyhogy nem csaptam meg, mert eléggé be volt tojva anélkül is (187 cm, 95 kg biomassza mérgesen kiszáll ). De amit ott kapott az út szélén azt nem tette zsebre. Szerintem fel sem fogta mi történt.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Damage401
senior tag
Sziasztok!
Tudom, hogy sok minden közre játszhat. De hol induljak el. Nos van egy 2003-as G Astra Z14XEP motorral. Mostanában pedig ritkán de kigyullad a villáskulcsos led. (Utánanéztem, motorvezérlő, indításgátlót írja) Nos szerintetek is ez lehet? Mert amúgy az indításgátló ki van kötve, mivel rosszul jelzett. De eddig semmi baj nem volt, mostanában gyullad ki.
Mit írtok rá?
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #61218 üzenetére
Állítólag nem nehéz beszerelni, sokan csináltak már ilyet de az elektromos dolgokhoz nem értek. Igazából nem lenne drága csak idő míg ráérne valaki megcsinálni.
beg: A gond az, hogy ebből nagyobb baj is lehetett volna. Vagy te mész bele hátulról vagy téged csap el szemből valaki.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz trassher #61221 üzenetére
A terelősziget tudatos volt, ha ott másik sáv van és pont jönnek szembe, akkor nem mentem volna balra, hanem hátulról megtolom. De láttam oda beférek, betettem
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
Nincs 1 hónapja,hogy a hátsó féket rendbe rakattam.
Dob+betét+munkahenger+fékfolyadék.
Réginél fékezéskor "súrlódás szerű" hangot adott,mint a bicikli kereke,ha 8as van benne.Most minden meg lett csinálva és néha hallom ugyanazt a hangot.Nem "állt" még be?Gyári hibás lenne a dob?Vagy valami teljesen más,amire nem gondoltam?Csak fékezéskor csinálja (akkor hallom,ha kikapcsolom a rádiót és figyelek rá)96-os 1.7Tds (isuzu) F Astra sedan
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Petyyyyy
addikt
-
h3lios
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz Declare #61211 üzenetére
Ez. Egy Totalcar nem kamuzhatja, hogy mit mondott a gyártó a motorrol.
A turbó nem ördögi eszköz, de ha egy ezres motor 100+ LE lesz a turbó miatt, akkor nincs az az anyag, ami ezt hosszútávon jól bírja, tehát ha vigyázol is a motorodra, akkor is töredék idő alatt szétmegy egy szívó-benzineshez képest.
Turbó nem azért van, mert olyan hű de jó. Hanem mert a legtöbb fejlett országban arra törekszenek a törvényhozók, hogy minél kisebb köbcentid legyen, és minél környezettudatosabban élj. Na de az embereknek szüksége van a nagy teljesítményre, akár klíma mellett is. A gyártók erre kitaláltak egy olyan megoldást, hogy minden kávédaráló méretű motorba beledobnak egy kis turbót, hogy a teljesítménye combos legyen, de még ne kelljen utána irdatlan költséget fizetni. Magyarországon még ebből nem lenne gond, de egy skandináv országnál már elég nagy anyagi vonzata van annak, ha nem vagy elég környezettudatos, ráadásul ha nem lenne drága, akkor is inkább minél jobban erre törekszenek, mert ilyen a felfogásuk.
Ugye Norvégiában 2020 után nem lehet új autót forgalomba hozni benzin és dízel motorral: [link]
De már a németek is kezdenek kacsintgatni errefelé, és a többiek is követni fogják idővel.Turbó addig jó, amíg van mögötte vas is. De akkor is plusz hibalehetőség, és az egyik legnagyobb költségű alkatrész. Ettől függetlenül van jó oldala is, de szvsz. több a rossz, főleg kis motornál.
MÁS: Kész a verda. A lengéscsillapító csere nagyon érződik, de fékezésben nem teljesen frankó. Holnap benézek, hogy tudnak-e mondani valami okosat.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Volna szomszédnak egy öreg,sok harcot kibírt Astra g-je
DieselVolna benne a motortérben egy vakum cső aminek egyik vége a fékrásegítőn csatlakozik a másik vége meg "valahol".
Ezen a csövön található valami ami lehet hogy egy szűrő vagy egy szelep ami eltört.
Tudnátok segíteni abban mi is ez pontosan és hol lehet vásárolni?Csere céljából.Elnézést de nem tudok valamiért ide képet feltölteni.
http://kepfeltoltes.hu/view/160719/DSC_0017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160719/DSC_0018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #61190 üzenetére
"....Egyes motoroknál (pl.: X14XE - ecotec) gyújtás ráadásakor még nem búg az AC, csak ha forog a főtengely..."
Ahol az AC-t a főtengely működteti (ilyen nem ugrik be) vagy a vez tengely működteti (régi 1200-es zsigám) egy excentrikus bütyök egy vékony rudat mozgat,amely munkára bírja a szívómembránt.Ez a mechanikus működtetésű AC,és ezek látták el üzemanyaggal a karburátorokat.Amikor a hagyományos karbikat felváltották a befecsis rendszerek,az AC bekerült az üa tankba,elektromos működtetésű lett,és az ECU mondja meg,hogy mikor mit kell csinálnia.
"-.. A gyújtás bekapcsolásakor az ECU a tüzelőanyag-tápszivattyú reléjét két másodpercre bekapcsolja. A tüzelőanyag-tápszivattyú ekkor nyomás alá helyezi a tüzelőanyag-ellátó rendszert. (akár búg,akár nem) Az ECU, a hűtőfolyadék-hőmérsékletérzékelő,és a fojtószelep-helyzetérzékelő jeleit is kiolvasva,meghatározza a motor indításához megfelelő levegő/tüzelőanyag-arányt. Az ECU az indítási üzemmódban szállított tüzelőanyag-mennyiséget a tüzelőanyag-befecskendező szelepek bekapcsolási időtartamának vezérlésével szabályozza. Ez a tüzelőanyag-befecskendező szelepek nagyon rövid ideig tartó, "impulzusszerű" bekapcsolása által történik.."
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
HoaryFox
Topikgazda
-
AMD Power
titán
Nézegettem ezeket a C Corsakat. Utolsó kiadásokat. 2004-2005. 6-700e ft már elég szépek vannak.
Szerintem én ezt majd B tervnek berakom majd azért a G Astra "után/mellé".
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz vzsryl #61226 üzenetére
1. A turbo benzin nem uj keletü, 1,8 as turbos motorok 25 eve szerelik a GTI golfba, de a TSI motorok is 2005 ota vannak piacon. Valahogy nem hallom/latom ezeket a felrobbant, szetesett motorokrol szolo cikkeket. Az elsö szerias TSI motoroknak voltak gyengei, de javitottak öket. Nezz at a vw topicba, ott vannak tsi tulajok, de nekünk is van 2008 ota, meg nem egy ismerösünknek. Szepen teszik a dolgukat.
2."A turbó nem ördögi eszköz, de ha egy ezres motor 100+ LE lesz a turbó miatt, akkor nincs az az anyag, ami ezt hosszútávon jól bírja, tehát ha vigyázol is a motorodra, akkor is töredék idő alatt szétmegy egy szívó-benzineshez képest" elarulod mivel foglalkozol, mi a szakmad? Csak mert gondolom akkor motorfejlesztes, mechatronika, vagy ilyesmi, amiböl ezt igy kijelented
3. az elektromos autok terhoditasa nagyon regota napirenden van, csak most kezd olyan szintre erni, hogy ilyen hangzatos cikkeket lehessen irni, aminek nem a turbok, hanem a dizel botrany adott aktualitast es lendületet. Teljesen nyilvanvalo, hogy automata villany autoke a jövö....de ezt szerintem 10 eve is tenykent kezeli mindenki.
4. A dizel autokba csak a joeg tudja miota vannak turbok, meg nagynyomasu rendszerek es erdekes modon eleg jol birja az anyag pedig ott nagyobb nyomas/forgato nyomatek es hö van, mint a benzinnel.De mondom, nyilvan mindenki mast szeret...ezzel nincs baj, csak ezt a sok tenykent beallitott fotelfizikusi gondolatot nem tudom szo nelkül hagyni. Ird le, hogy Te nem szereted a turbos benzinest, mert felsz töle, nem szereted a karakterisztikajat es Neked nem kell. Ezzel nincs baj. Csak legböl kapott dolgokat ne fujjunk mar pls. Vannak tsi motorok amikkel van baj, van amikkel nincs. Mint ahogy opel motor is van ami zabalja az olajat, van ami nem....van amelyik fel millio km t elmegy, van ami 200k nal hengerfejes lesz es motorgeneralos (olvass vissza csak ebben a topicban, több volt amiota en követem, 2 eve).
A masik meg, hogy az 1.4 / 1.2 tsi ket nem 1 millio km re veszik. Varosi autok evi 5-10-15k km futassal. Sok eseteben elöbb rohad el az alvaz, mint hogy elerj a a 300k km t.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #61228 üzenetére
Nem azt írtam, hogy a főtengely mechanikus kapcsolattal működteti az AC-t, csak azt, hogy akkor indul az AC amikor már forog a főtengely. Pontosan fogalmaztam. Az enyém (X14NZ) halkan hallhatóan feltermeli a nyomást gyújtás ráadása után, a másik ami X14XE egyáltalán meg sem nyikkan, szinte üres tanknál sincs semmi hangja amíg nem indítózok.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Calogero
addikt
Egy ilyen hólánc kell nekem is a Volvóra [link]
-
zolmesz
aktív tag
-
Declare
őstag
válasz zolmesz #61234 üzenetére
+ kanyarban sokkal stabilabb lesz a kocsi. Nekem most csereltek csak a hatsokat, mert az egyik oldalibol folyt az olaj, de meg igy sem volt nagyon rossz es ennek ellenere baromira eszrevenni a pozitiv valtozast erdemes csereltetni ha nem az igaziak
(#61233) Calogero ez egy pöttyöt talan tulzas lenne...plane, hogy ho se nagyon van mar manapsag
-
vzsryl
nagyúr
-
lawin
újonc
Szétbontottam a vectrát és arra lettem figyelmes hogy a benzinszivattyúm csak akkor indul el amikor az autó is. Szóval mikor indítózok akkor még nem megy csak mikor elfordítom a kulcsot. Ez minek a hibája lehet ha egyáltalán hiba.
-
nagyúr
válasz AMD Power #61230 üzenetére
Most vettunk baratnomnek C-t. Csaladi autonak szerintem kicsi, G astra azert joval nagyobb. Foleg a csomi ami fajoan keves lehet egy nyaralashoz peldaul. Nekunk az 1.2 twinport 80le verzio van, egeszen szepen megy, jol is fogyaszt, az olajcserere figyelni kell nagyon, minosegre es viszkozitasra is, mert egy biciklilanc vastagsagu vezermulanc van a motorban ami igen kenyes. Hatso ulesek szerintem hosszutavon nem kenyelmesek, tul meredek szogben all a hatad. Elol el lehet ferni normalisan, en 181cm-el elferek, de az ules majdnem koppra hatra van tolva. Fek jol fog, nekem a puha kuplung es gazpedal nem tetszik, de ez egyeni problema. Kormanyszervo nagyon konnyen tekerheto, csajos.
-
Markizmark
addikt
2.2-es benzinmotorokkal milyen tapasztalatok vannak? Guglizgatva dicséreteket találtam, végülis nem csoda mert elvileg egy egyszerű szívóbenzin, ami 147-155 lovas. Nem volna rossz egy ilyen C veki ... eddig dízelt akartam, de egy nagyságrendekkel egyszerűbb motor ami ráadásul erős azért mégis jobb lenne.
Jó lenne a dízel nyomaték 1600as fordulaton, de egy ekkora benzines sem hazudik, ráadásul nyúlik is rendesen.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #61239 üzenetére
Parancsolsz?
A 2.2 Direct nem áll valami megbízható motor hírében. Nem volt szerencsém hozzá, de írtó mód szidják.Tegnap viszont egy ezüst C GTS-t láttam olyan fimon hangú dízellel, hogy az valami hihetetlen, legalább 18-as papucsokkal, xenonnal...
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #61241 üzenetére
Motorkódot nem tudok. A Z22SE - mint nemrég kiderült - az OSV Astrában is van. És ezzel véget is ér tudásom róla. De mindjárt felbukkannak a hozzáértők.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Calogero
addikt
válasz Markizmark #61239 üzenetére
2.2-es (Z22YH) itt benne van a 20 motorba amit kerülni kell: [link]
-
Markizmark
addikt
válasz Calogero #61243 üzenetére
Azt már megtaláltam közben, köszi. 2.2 nem direct benzin és az 1.9 CDTI (150LE) között vacilálok. Igazából megvan az évi 25000km amit megyek, megérné a dízel. 1 misinél kezdődik egy jól felszerelt 1.9 CDTI C veki ...
150 paci körül kéne valami, ezekben van jócskán tartalék egy gyors előzéshez vagy egy szerpentines hegymászáshoz.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Skizz
addikt
Üdv újra!
Van itt valakinek esetleg 1.7-es 100 lovas dízel H astrája? (2004 körül).
Jókora kedvezménnyel vehetnék egyet 200e km-rel, elvileg gondos gazdától, csak pl. megláttam a bárdinál, hogy 300k hozzá a kuplung+kéttömegű... erre nincs olcsóbb alternatíva? Részecskeszűrő van benne? Ill. ez még láncos gyakran emlegetett Isuzu dízel, vagy miféle? Szóval van valakinek tapasztalata róla?
köszönöm!
-
Petyyyyy
addikt
-
-
Skizz
addikt
válasz Petyyyyy #61249 üzenetére
Hát ez a cromax webshop egy katasztrófa. Mindegy, az irány jól látható. Alapvetően nem egy drága jószág de a kuplungra majd költeni kell, az tuti... Kb. hány km-enként kopik el egy szett? Ez mindig is érdekelt.
Meg a kérdés továbbra is él, aki esetleg ilyen autót használ, mesélhetne róla.
[ Szerkesztve ]