Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz Szada85 #61203 üzenetére

    Én is jártam hasonlóan, de én szerencsésebben helyzetben voltam/vagyok, mert itthon történt velem. De én most házra spórolok, és amíg lehet, addig taposom az öreget.

    (#61204) Declare: Totalcaron pár éve az akkori új Fiesta tesztjében mondta el Vályi, hogy a Ford 200.000km-es élettartamot adott meg arra az 1L-es, turbós motorra. Bizonyíték. Az hogy a többi gyártó ezt így nem közli, az saját szegénységi bizonyítványuk.
    Az öreg szívó-benzinnél akkor van szükség motorgenerálra, ha a motor életében volt/ak olyan periódus/ok, amikor nem vigyáztak rá (nem volt meg a 10k-s olajcsere stb...). Ha rendesen karban volt tartva, akkor örökélet + 1 nap. Ismerek olyan Stiftet, ami bőven túl az 1 millión. De olyan E60-as 530D-s BMW-ben is ültem, ami túl volt az 1 millión. Az utóbbinak csak a kereke törött ki a helyéről a gányolások miatt. Tehát vannak az újabb autókból is olyanok, amik nagy futásteljesítményre képesek, csak mocskos ritkák. Jelenleg ha új autót kéne vennem, akkor max. Mazda Skyactive 2L-es szívót mernék. A többiben nem bízom.

    (#61207) AMD Power: Kinézek az ablakon, és tele a lakótelep max. 5 éves autókkal, amik hónapok óta oda parkolnak, tehát panelszökevényeknek vannak ilyen kocsijaik. (Skoda SuperB, BMW 5, A6-os Audi stb...) Hajam égnek áll.

    [ Szerkesztve ]

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

Új hozzászólás Aktív témák