-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
Febi olajat érdemes venned, ugyanaz mint a gyári gm csak épp fele annyiba kerül. Nekem is hiányzott belőle egy kevés, inkább kicseréltem az egészet. Kétféle szervo volt g astrában. Hengeres olajtartály - TRW, maximális feltöltési mennyiség 0,7 liter. Négyszög alakú tartály - Delphi, maximális feltöltési mennyiség 1,1 liter.
zolikaDB: Az is jó.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
válasz eddie17 #61287 üzenetére
Ha a fékpedál első benyomásra akár kis mértékben könnyen beesik,és utána már erősebben kell nyomni,ill ha felengeded,és másodjára már a kezdettől jó,akkor levegős a rendszer.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61303 üzenetére
És ha mindig úgy fog, hogy az elején szinte semmit, majd ha megtaposom, akkor gyönyörűen megáll?
Ilyen volt eddig is, és most a hátsó fék felújítása után is.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
http://youtu.be/ftktejLnyBU
Videó elején hidegindîtás látható majd ezt követően a motor hangja megfigyelhető üzemihőfok elérése közben.
Vezérlés cseréje volt 105ezer km-nél . Jelenleg 167ezer km van benne.
Sokféle megoldást találtam már az internetet böngészve. Szîvosor csörög. Valaki azt mondja ,hogy a szîvócsonkon belül egy lemez. Valaki aztmondja ,hogy a láncfeszîtő a problémás alkatrész. Melegen megnyúlik a lánc stb stb..
Szerintetek mi lehet a probléma?
-
Skizz
addikt
Na, a dízel astrát elvitték mielőtt megnézhettem volna. Nem csodálom, olcsó volt...
Ehhez mit szólsz a tisztelt közösség? 1.8-as motor is olajzabáló ökotek? Megbízható?
-
Petyyyyy
addikt
Hogy is mondjam kisasszony...blokkolnám magát, blokkolnám!
Az 1.8 szeretett és ritka darab motor, amivel lehet haladni. Mellesleg jól fest a verda, remek bőr/szövet ülésekkel. Szerintem megér egy vizitet mindenképp.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Skizz
addikt
válasz Petyyyyy #61309 üzenetére
Piszkosul rá vagyok kattanva...azok a felnik! kicsit lehetne fiatalabb, de a többi oké.
De azt nem tudom elképzelni, hogy az előző tulaj mit érzett a rendszámtáblák iránt, mert elöl-hátul problémás.
Mi az alkualap itt, ha minden klappol? Lejár a műszaki..? Egyébként döbbenet, hogy a Cosmoba se járt hátsó el.ablak anno. Se tempomat.
Szóval mi a helyzet itt az olajzabálással? Már úgy értem, ahogy az x16xel, ez is gyárilag, vagy csak ha le van rúgva?
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Az ülés alapján fenntartásokkal kezelném a megadott km óra állást.
Amúgy rendben van, az olajfogyasztás pedig feature a laza illesztésű motornál. Van akinél jelen van, másnál pedig nincs. Ha nem haladja meg a 0.5l/ezer km mennyiséget, akkor az még vígan a gyári norma.Mindkét rendszám pedig nem magától lesz ilyen, arra a sztorira kíváncsi lennék ha állítása szerint nem volt törve.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Skizz
addikt
Az a baj, hogy nincs ügyfélkapum, nem tudok km állást kérdezni... csak okmányiroda közreműködésével lehet csinálni, ha jól tudom. Mondjuk az a gagyi műbőr amit itt bőrnek csúfolnak - meg még sok más autónál - nem csodálnám, ha 170 alatt kopna meg.
Nem tud valaki km-t csekkolni? Elutalnám...
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
Elhoztam az autót, ahogy kifordultam a kereskedésből láttam hogy ég sárgán a műszerfalon az autójel egy villás kulcs áll benne keresztbe A kézikönyvből ezt olvastam ki
"Járó motornál világít
Meghibásodott a motorvezérlő
elektronika vagy a sebességváltó
elektronikája 3 147, 3 152. Az
elektronika szükségprogramra
kapcsol. Ilyenkor megnőhet az
üzemanyag-fogyasztás, és romlik a
gépkocsi vezethetősége."Ennyire szar a helyzet mindjárt az elején?
-
vzsryl
nagyúr
Én se szeretem a műszerfal fejelgetős féket. Egy Octavia VRS-sel jártam úgy, hogy képtelen voltam normálisan megállni vele. Mondjuk csak pár utcányit próbálgattam, de szerintem hetekbe telne míg megszoknék egy olyat. Ettől függetlenül a kocsimé már túl parasztos.
A váltón jól szórakozom, főleg ha asszony próbálja nagyobb sebességből egyesbe visszarakni. Szegény rendesen ráhajol, és erőlködik, mintha wc-n ülne.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Petyyyyy
addikt
Nem kapott eablakot meg tempomatot? Pedig ez már 1.8
A rendszamtábla érdekes, de ha amúgy rendben van a vas, adott esetben korrektül van javítva, akkor nem aggódnék miatta.
G esetén nem egy borzasztó mutatvány az utólag beszerelés, talán itt is megoldható. Ahogy az ablakok is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Calogero
addikt
válasz Petyyyyy #61319 üzenetére
Az elektromos ablak és a tempomat H Astra estén extra volt, sosem volt alapfelszereltség. Tempomat nálam is utólag került bele, viszonylag olcsón megúsztam. Szerencsém volt mert csak az indexkart kellett cserélni és TECH2-vel feltanítani. A kuplung kapcsoló és a vezetékek gyárilag bent voltak, de volt olyan márka társam, hogy ezek hiányoztak. Ott azért bontani kellett rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Le kell tekerni a kupakot és kivenni belőle a szűrőt. A szűrő alsó része a mérce, azon tudod megnézni a szintet. Legegyszerűbben egy benzincsővel és egy annak a végére dugott tölcsérrel lehet felönteni szerintem.
Skizz: Elég olcsónak találom de látszik is rajta, hogy nem új autó. Szerintem egy szemlét megér + tuti lehet alkudni is belőle. Ha nagy baja nincs és 1M-ért névre el lehetne hozni akkor nem rossz.
Redmi Note 7
-
Skizz
addikt
-
-
trassher
addikt
Nincs mit. H.R. Etzold - Opel Astra 98. márciustól, Így csináld. Nem tudok belépni onedrive-ra, hogy belinkeljem.
Skizz: Azért mondom, hogy ha nem egy összetákolt fos akkor nem lehet rossz vétel. Nem új autó de nem is azt kell várni. Állapotfelmérésen úgy tudom lehet kérni, hogy mérjenek rá a fényezésre.
Redmi Note 7
-
gerisz23
őstag
válasz AsusBoy #61307 üzenetére
Ahogy én olvastam meg láttam pár videót a lánc lehet nyúlott,az először indításnál jelentkezik.
A láncfeszítő nem feszíthet rendesen,azért zöröghet míg fel nem nyomja hozzá a pumpa az olajat.Ha menet közben is ilyen hangja lessz akkor mindenképp csere,csak ne gyári láncot meg feszítőt rakass bele,márkát nem tudok de vannak jobbak.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Szada85
aktív tag
Alkudni bármire hivatkozva lehet, ehhez csak bőr kell szerintem. Max nem jön be, és nem enged belőle, de ha meg sem próbálod, akkor sosem derül ki.
Egyébként pedig pl. az eredetvizsga lehet egy pont, amit ( ha ősrégi infóm még ma is aktuális ) az eladónak kellene " biztosítania " az autóhoz. Ha tévedek, javítsatok ki. ( -20e mindjárt )
Másrészt be lehet dobni alkualapnak, ha készpénzben fizetsz akár helyben, akár ha egy óra múlva visszamész, a ropogós bankókat mindenki szereti gyorsan a kézben tudni
Ha nagyon pimasz vagy, akkor pedig a legapróbb hibákat is gyűjtsd össze ( elöl a lökhárító alján festékhiány, valószínű a rendszámsérüléshez is lehet köze ), az első képen az anyós oldali ajtón is valami feketéllik, bár lehet csak kosz, minden ilyent be lehet dobni szerintem
-
Skizz
addikt
válasz Szada85 #61332 üzenetére
Igen, a szőrszálhasogatáson gondolkozom én is. Lassan lejár a műszaki, eredetvizsga, lököskopás, sérült rendszám, kopott vezetőülés, remélem nem jéghideg a klíma...
Bár amennyire én tudom, az eredetvizsga inkább közös megegyezés esetén az eladóé. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Szemesnek áll a világ, ha nagyon makacs az eladó, akkor úgyis kitart az ára mellett, és majd hivatkozik arra, hogy a legolcsóbb autót kínálja.
Ma roppant pimasznak kell lenni, egy 1 millió körüli ajánlattal még mindig korrektebb vagy, mint a többi, aki bedob erre 6-700 ezret, mert ilyen is lesz nem is egy. Tapasztalom én is barátosném Corsájánál..Ez a baj velem is, túl jószívű vagyok, és nincs pofám szemtelen dolgokra, pedig amiket eddig hírdettem eladásra cuccokat, felnik, alkatrészek, ott is simám beköhögnek 50%-os árat, és jól meg is indokolják távolsággal, apállyal, teliholddal, bármivel.
Szóval csak bátran.
-
Szada85
aktív tag
Hopp, itt meg egy újabb OSV ( bár én azt hiszem az arcán gumifüstölnék annak aki kitalálta, hogy ezt 2.0DTi-vel szerelve is piacra dobják ).
-
mohabá 007
aktív tag
válasz vzsryl #61305 üzenetére
Nem azt mondtam,hogy levegős a rendszered,hanem azt,hogy miről lehet felismerni,ha levegős a rendszer.Ha a pedál holtjátéka első taposásra 10cm,és minden további taposásra is ugyanennyi,akkor nem levegős.Ha másodikra már érezhetően lényegesen kisebb a holtjáték,akkor levegős.Illetve járó motornál a fékpedált közepes erővel min 10mp-ig nyomni,a pedál nem mehet beljebb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
El ne hozd az autót úgy,hogy előtte egy állapotfelmérést,előműszakit nem csináltatsz.A mérésnél legyél ott,csak a saját szemednek higgyél,így a műszakin se lesz meglepi. (okos ember a más kárán tanul... )
ne azért vedd meg a biciklit,mert tetszik a csengője (ez csak viccvót )
Sok sikert a vételhez.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz vzsryl #61305 üzenetére
csak utólag vettem észre hogy fék levegősödése témában korábban nem neked írtam,de neked válaszoltam,bocs.A Te konkrét kérdésed:
"...És ha mindig úgy fog, hogy az elején szinte semmit, majd ha megtaposom, akkor gyönyörűen megáll?Ilyen volt eddig is, és most a hátsó fék felújítása után is..."
Az ilyen kérdés,a kérdezőt minősíti. kérdeztél egy nagy semmit.(mivel ez a normális működése,és ebben az a bosszantó,hogy ezt Te is nagyon jól tudod)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61339 üzenetére
Nem tudom nagyon jól. Reménykedtem benne, hogy a fékek javításával változik a dolog, de gban kolléga felvilágosított, hogy ez sajnos ilyen, és nem fog változni.
Egy szakinak lehet, hogy egyértelmű, de egy laikusnak nem feltétlenül.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Skizz
addikt
válasz Luck Dragon #61340 üzenetére
Na hát csak azért is lecsekkolom, ha olyan rég nem kell senkinek, az elsőre szembe fog tűnni. AMúgy milyen rég?
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #61340 üzenetére
Nem lehet hogy a rendszám miatt nem vette meg senki?
Nem az állapota hanem a jelentése miatt - valamennyire érthető, sok a marha, nem lennék biztos benne hogy nem ilyen okból kifolyólag sérült az a rendszám, és nem lesz-e egyéb sérülése az autónak idióták miatt, pusztán ezért.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz vaksi8 #61302 üzenetére
Persze, 5w30 menjen bele! En is arrebb ballagnek attol a szerelötöl....
(#61314) vaksi8 ugy hoztad el, hogy ki sem probaltad, at sem nezetted? AZ azert bator Mondjuk ha kereskedötöl vetted, akkor van ra fel ev garanciad....vissza kell vinni....bar mas kerdes, hogy en pont semennyire nem biznek egy kereskedöben.
Az a sarga kulcsos jel millio egy dologtol lehet a turbo, egr, dpf en at millio dologig. Olvass vissza a HSZ eim között pont nemreg irtam le összefoglalva, nekem mik voltak a kocsival, mitöl vilagitott a lampa.
Raadasul Neked is a 6 sebessges valtoval kell hogy legyen az astra, ami nagyon gyakran gyarilag csapagy hibas. Nekem 200k km körül adtak meg magukat a csapagyak es 200 ezer volt a javitas.
Szoval asszem elegge latatlanul ugrottal fejest az ismeretlenbe
-
Skizz
addikt
válasz Doggy dog #61345 üzenetére
Na, hát attól nem kellett volan félni, hogy patika.
Bal eleje törve volt, a vez. oldali ajtón 300 mikronhoz közelített a vastagság, ami már óhatatlanul is felveti a gitt lehetőségét. Spoilereket sajnos nem lehetett mérni, mert műanyag, és a gép nem viszi.
Esztétikai hiba több van, mint ami a képeken látszik, de nem zavaró, így ez alkualapnak kíváló lenne.
Viszont ami nem oké, hogy pl. a vez.oldali ajtó ablakemelő gombja lejár. Állítólag ez típushiba - én félek, hogy valakinek ez nem a sajátja volt, aztán kitöltötte az autón a dühét.A klíma sajnos nem hűt, de ami a nagyobb baj, hogy AC bekapcsolásával a középkonzoltól erőteljes zúgás érkezik, valszeg a kompresszor haldoklik, ezt nem lehet tudni, mindenesetre ha igen, akkor 150k.
A motor kicsit nehezen indult, nem vészesen, de semmiképp se pöccre. Gondoltam a hónapban még nem volt beindítva, de igazából a kérdés felmerülése előtt megjött a válasz: még csak ma nem volt beindítva. Szóval egyszerű hidegindítás. Aztán lehet véletlen, hogy pont most köszörült 3-mal többet, csak hát na.. Azon kívül a motor nekem kicsit gyanúsan rúg, véletlenszerűen, kicsit, de rendszeresen, motortartó bak gyanús.
Ami a leggázabb viszont, hogy ha kirúgom 3000ig, aztán elejtem a fordulatot, akkor félúton alapjárat felé minden alkalommal adott egy daráló hangot. 99%-ban olyat, mint amikor kuplung nélkül szúrod a fokozatot, csak egy fokkal halkabban, és csak egy szempillantás erejéig. Ez nemtom mi lehet?
Aztán a legjobb, ami kicsit fel is húzott, hiszen erről már az eladó tehet, hogy a hirdetésben nagybetűkkel kapod meg, hogy szervizkönyv. Aha, 80e km-ig... tehát az elmúlt 90e km-en senki se tudja, hogy mi történt, de 10 perc vizit alatt azért azt lehet sejteni, hogy nem svájci orvospár szállította vele a kutyáját a legelőre sétálni gyökkettővel.Felmerül a lehetősége, hogy helyben ismerős Opel-mágushoz elvinném, szakszervizben dolgozik, csak megmondom őszintén, az még 10-15e, a fene tudja, hogy kell -e ezt tovább bűvölni. Srác azt mondta, a klímát ők állják, a motorhang csak valami olcsóság, és mondjuk 950-ért odaadja, akkor még oké is lehet. Csak itt sok a ha, és a szervizben közlik, hogy fussak, akkor meg minek költsek arra is...
-
gban
Közösségépítő
Ha már most ennyi minden kiderült, nem lennék benne biztos hogy nem jön elő hetente valami újabb - lásd trassher gépét, és az elsőre jónak tűnt (nem is rossz, csak sok apróság előjön, és az sem két fillér).
Én kihagynám. Ne hagyd magad átverni az érzéseidnek, hogy tetszik a felni, stb. Az eszed legyen nyerő ne a hirtelen lelkesedésed.Postázást nem vállalok.