Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerisz23

    őstag

    válasz AsusBoy #61307 üzenetére

    Ahogy én olvastam meg láttam pár videót a lánc lehet nyúlott,az először indításnál jelentkezik.
    A láncfeszítő nem feszíthet rendesen,azért zöröghet míg fel nem nyomja hozzá a pumpa az olajat.Ha menet közben is ilyen hangja lessz akkor mindenképp csere,csak ne gyári láncot meg feszítőt rakass bele,márkát nem tudok de vannak jobbak.

    Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB

  • gerisz23

    őstag

    válasz AsusBoy #61337 üzenetére

    Állítólag van olyan ami jobban bírja a gyárinál.

    Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB

  • Gergőke88

    addikt

    válasz AsusBoy #61784 üzenetére

    Turbocsovel vannak problémák, én insigniában vezettem ami azért lényegesen nehezebb, de azért azt is szépen mozgatta.
    De véleményem szerint a gtc-be inkább egy turbós benzines való...

  • Declare

    őstag

    válasz AsusBoy #61784 üzenetére

    En is a turbocsö repedesröl hallottam csak jobbara, de az egy szeriat erintett ha jol tudom, szerintem a hibas szeriaban mostanra már cserelni kellett ezt az elemet. Azert jo eszben tartani

    Amugy nagyon frankon nez ki a J GTC, elöben sokkal jobb, mint kepeken. Sajna a kategoriaban talan a legnehezebb, de hetköznapi kisse sportos hasznalatra tökeletes kell, hogy legyen :) Nezegettem en is, a 2.0 dizeleket, jol fogyaszt, jol kell, hogy menjen, de nagyon magasan tartjak az arukat....ami nyilvan egyik oldalrol jo, de vevö oldalrol szivas :U Mondjuk nincs is belöle sok, ez is oka lehet a relative magas arnak.

    [link] ez viszonylag regota fennt van....en bevallalnam szivesen :)

    (#61785) Gergőke88 attol függ ki mire hasznalja ;) nekem is a 2.0 dizel kellene 164 lovas vagy a biturbos 194 es....na az azert klaszs lehet már :K

    [ Szerkesztve ]

  • Declare

    őstag

    válasz AsusBoy #61797 üzenetére

    Elsö dolgom lenne, miutan elkoptak azok a 20 as gumik, hogy ledobjam öket es 17-18" raknek a helyere en is :K

    Kasztnival kapcsolatban rohadasrol nem hallottam, bar annyira nem astam bele magam. Nem hinnem, hogy emiatt aggodni kellene :N

    Az a GTC nagyon jo :Y valahogy gyanusan olcsa....de siman lehet csak egy jo vetel. Több mint valoszinü, hogy Olasz import auto, igy azert a km nek utanna kell jarni, hogy valos e, egy kis nyomozast megerhet a dolog. A lejart Magyar okmanyok is fura :F vagy honositani kell még és az + költseg. Ezen kivül nem combtamaszos sport üles van benne, ami negativum, de 40km re mondjuk nem nagy dolog.

    A feher J astra az ahhoz kepest elég tucat auto. Ez is kereskedes, siman lehet ez is import, könnyen lehetett ceges auto es igy a 123k km 6 evesen gyanus. Nagy plussz pont viszont a combtamaszos üles. A tetöablak az is-is. Nagyon cool, de ha gond van vele (beazik), akkor igen költseges. Szoval azert itt is ovatosan es nem art nyomozni....(kideriteni az elöeletet/szervizfüzet/tulaj/rendszam/km ora lekerdezes online stb...)

  • HoaryFox

    Topikgazda

    válasz AsusBoy #61797 üzenetére

    Link gombot használd legközelebb pls :)

    Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

  • Declare

    őstag

    válasz AsusBoy #61801 üzenetére

    Hasonlo parameterekre kell az auto nekem is :) Erre a J GTC teljesen jo.

    A ceges auto is nyilvan vagy-vagy...nekem a szemelyes tapasztalataim megis rosszabbak. Az en ismerettsegi körömbe a cegeseket sokkal vadabbul, nem törödöm modon rugjak azok is, akik a sajatjukat nem. Persze nilvan van jo ceges auto is.

    A baj az a visszacsavargatassal, hogy esetleg varatlanul er egy olyan meghibasodas, amire lehetne keszülni, figyelni. Szvsz kb 60-70k km fölött minden "eletszakaszaban" van valami amire költeni kell egy autonal. Plane egy dizelnel....vezerles, kettöstömegü, turbo, egr, dpf....valamire altalaban lehet keszülni mindig. Na ha csavargatjak a km orarat, akkor ugye ezt nem fogod tudni, hogy epp mi varhato.

    A markaszerviz meg....na hat az az en szememben sokkal inkabb negativ :D A ceges autokat sok eseteben lizingelik par evig aztan eladjak...igy is all hozza mindenki. A markaszerviz is. Amilyen törteneteket hallottam ismeröstöl, szervizestöl, tapasztaltuk sajat autonal, csaladban rokon törtenete, de az internet is tele van, negativ storyval. Hogy megy a lehuzas az olajcserevel, szervizelessel, hogy rakja bele a szervizes a noname olajat es rakja a sajatjaba a jot....egy ceges autonal plane ki fogja ellenörizni mi került bele? Mi lesz ha elöbb fekszik ki a turbo a silany olaj miatt? Ki veszi eszre, hogy kicsereltek egy elemet valami masra? Valasz: Senki, semmi. Cegesnel kifekszik valami, kicserelik....sz@r downsizing technologia ez van, ennyit bir....aztan ugyis eladja a ceg....nekünk az elsö szerviznel vegignyuztak az autot, a masodiknal kihagytak egy rögzitö alkatreszt a motorterböl, ami miatt aztan csörgött egy elem....audi, bmw, skoda, vw....mindegyikre van remtörtenetem es ezek mind szük csalad/barati körböl :U 3 oldalt tudnek irni csak amikröl en tudok...es akkor itt kell hozzatenni, hogy biztosan van korrekt markaszerviz is :D lenyeg, hogy a markaszerviz szvsz az eg vilagon semmi plusszt nem jelent.

    mod: jah es ha nem sajnalod az idöt es energiat, erdemes a mobile.de Nemet hasznaltauto kinalatot is megnezni. Nem nagy ördöngösseg a kocsi behozatala, sokkal nagyobb a kinalat, jobb utak, jobb üzemanyag (dizelnel ez különösen fontos), 1-2.hand autok jo esetben könnyen lekövethetök, akarmilyen maszek szerviz is szinte biztosan szamlaval/km ora rögzitessel vegez minden javitast....ha autohaustol veszel ilyen idös autot, sok esetben felev/egy ev garit is vallalnak ra. Ha ervenyes nemet müszakija van a kocsinak (TÜV) a hazai papirozas egeszen egyszerü. Ez csak egy tipp ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák