-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #61149 üzenetére
Nagyon szépen néz ki a képen, nekem az OPC-n ugye a karima alsó része kb 4 és 8 óra közötti szakaszon szürke bőr, onnantól körbe végig ilyen perforált.
Még mindig nem döntöttem el, mert nagyon tetszik úgy, mint itt is, hogy alul felül fekete, viszont a " gyáriság ", valamint, hogy eladáskor is talán vonzóbb a gyári kinézet miatt valószínű nekem az eredeti színkombinációban lesz újrahúzatva.Akkor jól sejtettem, hogy az a gyári könyöklő, jólvan. És ez miként van rögzítve, mert arról nagyon képet nem találni, a Recarokat pedig nem szívesen lékelem meg
-
Szada85
aktív tag
válasz lsebestyen #61146 üzenetére
Esetleg annyit tennék hozzá az egyébként teljes műveleti leíráshoz, amit kaptál, hogy mindent hideg motornál csináljátok, illetve, hogy az új gyertya betekeréskor - a Te motorodnál odafér kellemesen a kezed - én kézzel szoktam betekerni a gyertyát, sokkal jobban lehet érezni, hogy szépen elkapta-e a menetet, nem ferdén tekered-e be, volt már szerencsém ilyenhez, hogy a user lelkesen, ahogy sikerült kulccsal betekerte a gyertyát, nem figyelt rá, hogy rosszul kapta el a menetet, és gyakorlatilag tönkretette a menetet, ami nem vidám dolog.
Nyilván nehéz ennyire szétbarbárkodni, mivel az esetek nagy többségében rendesen elkapja, de mivel az írásod alapján nem vagy egy minden hétvégén szerelős fajta, ezért gondoltam megosztom, hogy nehogy ott érjen meglepetés. -
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #61155 üzenetére
Na közben rájöttem, h szerintem a forgalmiban. Csak én mindig addig olvastam, h C14NZ..
-
AMD Power
titán
Érdekes szöveg van a hirdetés végén.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz AMD Power #61157 üzenetére
Kicsit h*lyén van megfogalmazva ...
Így kellett volna kiírni " Próbakör csak a pénz felmutatása után lehetséges" de különben is ki olyan időmilliomos hogy kamuból próbálgatja a használt autókat (szerintem ilyen nincs)
Valószínű hogy sokan kipróbálták már és rájöttek arra amire én is a képek megnézése után ... törve volt, sokkal több km. van benne, 1.4i + nagy kidörgő = szét van hajtva, friss kárpittisztítás volt az autón és próbálták eltüntetni a hibákat, de 8 év kozmetikás múlttal már a képekről levágom a turpisságot !
(#61159) Fkris
Ha vállal rá 3 hónap garanciát hogy nem hullik szét alattam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
RocknRoller
aktív tag
sziasztok
két héttel ezelőtt jártak nálunk rokonok, akiknek van egy kombi g astrájuk 2.0 DTI-vel szerelve, és mivel autót szeretnék venni a közeljövőben, természetesen kaptam az alkalmon és mentem vele egy szép karikát, hogy kipróbáljam.
Hát mit mondjak, amilyen nagy lelkesedéssel és reménnyel ültem be a volán mögé, olyan nagy csalódással szálltam ki. Előre szeretnék szólni, hogy nem fikázni szeretném a típust, leginkább meg szeretnék győződni arról (a ti válaszaitok alapján), hogy nem mind ilyen.
Ott kezdeném, hogy amikor elindultam, alig tudtam rükvercbe tenni. Tolatás után raktam volna neki az egyest, de eltartott egy ideig, mire meg lett a fokozat (kereszteződésben ahol egyesből kellett indulnom volt olyan, h sokat tököltem mire meg lett az egyes). Jó pár autóhoz volt eddig szerencsém, de ennek a váltója kritikán aluli volt, lifeg össze vissza, rettentő pontatlan volt. Ez jellemző a G astrákra, hogy ennyire fos a váltó, vagy csak ebben volt elhanyagolva a szerkezet?
Elvileg szervós, de kellett a kenyérgőz a kormány tekeréshez rendesen birkóztam vele.
A fék rettenetes volt, főúton kipróbáltam egy vészfékezést (természetesen mögöttem nem jött senki se) de nagyon gyenge volt a fékerő.
én ugye 1.7 DTi-s verziókat nézegetek (mert elvileg ez a legmegbízhatóbb), kíváncsi voltam mit tud a kétezres. Bevallom, nem vártam tűzijátékot, de sztem egy ekkora löktérfogathoz képest nem gyorsult valami jól a kocsi (1.9 pdtdi 105le hozzá képest rakéta).
Index kar mintha műanyag kanalat kapcsolgatnék fel-le.
ajtó zsanérjnál valami irdatlan nyikorgás hallatszott, aztán láttam, hogy ki van lazulva (lóg) egy tartó elem (meg nem mondom a nevét...)
Hozzá kell tennem, ahogy elnéztem, ez egy elég rendesen lelakott, nem dédelgetett és kevés törődést kapott példány volt.
Ami tetszett: forma, ülés, meg h vezetve olyan nagy autós érzés fogott el, holott tudom, ez nem számít nagy kocsinak.
kérdések:
-Váltó tényleg ennyire kuka a G astrában?
-Motor valóban ilyen erőtlen? Milyen lehet akkor az 1.7-es?!
-Kormányzás valóban ilyen halott? Nem Ferrarihoz vagyok szokva, én hétköznap Pandával megyek, hétvégén meg otthon néha szüleim S-maxával.
-mindegyik ilyen csúnyán öregszik, h majd széthullik? Mindegyik G Astrában látom a szétrongyolódott szoknyát, kilukadt duda gombot, meg a lógó műanyag kezelőgombokat...[ Szerkesztve ]
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #61161 üzenetére
Hát ez az ...
Ismerős 1.2 (C) Corsa de már a lelke is ki van taposva, tiltásig nyomja !
Ő róla van szó igen aki köpköd ...
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
-
vzsryl
nagyúr
válasz vzsryl #61058 üzenetére
Na fejlemény. Radiátort kell cserélni, meg lehet, hogy gombát is. Közben még történt:
-hátsó fékmunkahenger ereszt
-megoldás: jövő hétfőn párban csere, és párban hátsó dob felújítás, mindennel együtt 30k
-ma délután a jobb hátsó lengéscsillapítóm elkezdett kalapálni az úthibákon (leszakadt a gumigyűrű)
-megoldás: holnap visszaviszem, de valószínűleg párban lengéscsillapító csereRaditátort lehet őszre hagyom, mert ezek munkadíjjal együtt benne lesznek kb. 60-70k-ba... Idén nem nyaralunk...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AMD Power
titán
Ez a srác inkább ilyen Hondás - BMW színvonalas volt. Kár volt Opelben látni.
Fkris Én ezt nem is értem. Mit gondolt ,hogy fogják így megvenni? Mondjuk biztos van olyan hülye.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz RocknRoller #61160 üzenetére
Nem ismerem a G astrakat, de azok alapjan, amit leirtal, ha nem irod a vegere, akkor en irtam volna, hogy valoszinüleg egy lelakott, szethajtott peldanyhoz volt szerencsed. Sajna barmilyen autot le lehet nullazni, egeszen rövid idö alatt.....egy G astra eseteben meg azert böven volt ideje a tulajnak/tulajoknak.
Pl egy gyenge fek az függ a fekektöl, gumitol. Volt rajta valami sz.r fekrendszer egy 10 eves teli gumival nyilvan nem fog lassulni az auto. Ha alatennel egy EBC feket + jo nyarigumit, akkor a G astraval veszfekezve is a szelvedöig nyulna a szemed
A 2 dti adagolos ha jol tudom, de gyari adat szerint 12 sec alatt 100 on van. Ez nem raketa teljesitmeny, de feltünöen lomha nem lehet, plana 1,9 pdt ivel összehasonlitva. Ugyanakkor motorhangolason persze sok mulik. Nekem 1,7 cdti van es pl haverom amikor ment vele az ugyan olyan 1,6 benzin H utan, akkor kimeresztette a szemet, hogy hu ez hogy huz , pedig nem futja gyorsabban a 100 at, de a turbo es a motor hangolasa miatt 2000 körül tenyleg szepet tol. Masik haverom 1,6 dizel quashquai ja hasonlo teljesitmenyü, de egesz mashogy van hangolva (nyilvan az suv), az sokkal inkabb szivo karakterisztikaju....na de lenyeg, hogy feltünöen lomha nem lehet, ha nem 200+ loerös autokhoz vagy szokva.
Szervo az mas kerdes. Pl a fiatokban baromi nagy a szervo rasegites....nekem pont az a tré, mert nem ahhoz vagyok szokva. Nekem a H astraban is azert meg kell fogni a kormanyt, ha tekered....ez ilyen, megszokas kerdese.
valto sem lehet ennyire rossz.
Keress olyan G astrat hahun ami tetszik es szep allapotu es azt probald ki inkabb....legalabb most mar latod, milyen a rossz
-
w333
félisten
válasz Markizmark #61169 üzenetére
22 ezerért ? annyiért már lassan teljes motort is kapsz bele !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
14700Ft volt minden kedvezménnyel együtt. A motor nem tudom meddig húzza. Hol klattyog hol nem. Egyre inkább erős a gyanúm, hogy a himbáktól jön a zaj. Ha nyakon öntöm friss olajjal és nem várom meg amíg lefolyik, hanem "áznak" benne a tőkék és a himbák akkor babán jár.
(#61172) w333 5 év gari van rá. Képen tűnik melegnek a fénye, amúgy kékes.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz Markizmark #61171 üzenetére
Mondjuk annyiért nem volt rossz vétel ... ha van rá garancia is !
Kicsit lehetne hidegebb fénye, szerintem nincs az 6000K !
Szerk.
Akkor tényleg megérte !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #61169 üzenetére
Jo lett
viszont ha jol tudom, ez igy nem szabalyos, mert a föfenyszoro bekapcsolasakor a DRL nek ki kell kapcsolnia
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #61174 üzenetére
Szabályosnak kell lennie, mivel a vezérlő modulja gyárilag ilyen. Bekapcsolt tompított mellett már csak dísz fénye van. Tegnap megvolt este a főpróba is, mert a rendőr nem jött utánam. "E" jel van, kesztyűtartóban ott van az NKH állásfoglalása kinyomtatva, amit a lumenet a DRL-lel együtt küldött.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #61175 üzenetére
Az E az csak arra vonatkozik, hogy beepithetö. Azert mutattam, mert olvastam regebben es ha ez a jelenlegi szabalyozas, akkor e szerint föfenyszoroval együtt nem kellene egnie. Csak mutattam
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #61176 üzenetére
Nincs semmi probléma, kösz a tájékoztatást, de tuti jó ez így. Még a vadizsír helyközi buszokon is együtt világít a kettő (gyári DRL), ráadásul szerintem dimmerelve sincs, mert egy ideig azt hittem, hogy a ködfényszórója ég.
Én ezt a leírásnak megfelelően kötöttem be, baj nem lehet. Ha mégis kifogok egy túlképzett rendőrt akkor egyszerűen nem ismerem el és mehet a feljelentés, amit pedig el kell küldeni a lumenet-hez, mert vállalják a dolgok intézését.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz vzsryl #61165 üzenetére
..."Na fejlemény. Radiátort kell cserélni, meg lehet, hogy gombát is..."
Mit mondott a szerelő mi indokolja a cserét? Hűtőt akkor kell cserélni,ha lyukas,vagy el van tömődve,nem tud rendesen keringeni a hűtővíz,ezért felmelegszik,felforr.A Te gondod pont az,hogy nem melegszik fel üzemi hőfokra,mert az egész rendszerben kering a víz,(ezért van csak langyos levegő).Szerencsétlen "vízhőfok jelző vízhőmérő órához" cuccos is csak alacsony vízhőfokot mutathat,úgy néz ki,ez is jó.Szerintem ezek cseréjét semmi nem indokolja.A különbejáratú véleményem az,hogy a termosztátod van nyitott állapotba beragadva,ezét nem tud a rendszer üzemi hőfokra felmelegedni.Azt,hogy jó e a termosztátod,Te is lazán ellenőrizheted,nem kell hozzá szerelő,no meg leellenőrizni,nem levegős e a rendszer.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
lawin
újonc
Üdv. Egy kis segítség kellene. Sok helyre írtam már, tippeket kértem de eddig semmi válasz. Van egy '98-as 1.6 16v vectra b opelem. Mostanában nem akart indulni ezért elvittem a szerelőhöz és kicserélte a benzinszivattyút. Hazahoztam az autót, másnap reggel indulni indult csak nagyon nehezen. Azóta is csinálja a problémát. Ráadom a gyújtást, fények kialszanak, kulcs elfordít és csak teker teker teker kb 5x6x mikor nagy nehezen belekap. Ha abban a pillanatban le is állítom akkor már másodjára pöcre indul. Melegen szintén nincs ilyen probléma. Jah és amikor hidegen elindul akkor a motor térből jön egy elég ijjesztő hang, mintha az ékszíj megcsúszna vagy valami ilyesmi de kb 1-2 másodpercig lehet hallani. Ékszíj most volt cserélve.
-
lawin
újonc
válasz diablo1984 #61180 üzenetére
Gyertyákat nem cseréltem még, mert az autószerelő azt mondta hogy mind szinte új. A szívató rendben van.
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61178 üzenetére
Mennem kell másik szerelőhöz, mert ez kb. szart bele a dologba. Annyit mondott, hogy lemérte a vízhőfokot, és pár fokot csal csak a mérőm (ami általában ugye meg se mozdul, de mindegy is...). A radiátor valószínűleg régebben kapott tömítő anyagot, amitől állítólag az Opel radiátorok megdöglenek idővel. Most rendes szervízbe kell vinnem, ahol majd jól lehúznak, de legalább van rá 50% esélyem, hogy meg lesz csinálva valami.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
beg
veterán
Ebben még van alapjárati motor?
Annak hibás működése szokott ilyet csinálni. Vagy a beszívott levegő és/vagy vízhőfok hőmérséklet jeladó rossz értéket ad át és szegényre vagy túl gazdagra állítódik be a keverék.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz vzsryl #61182 üzenetére
Tudom,senkit,semmire nem lehet kényszeríteni,ha nem vagy a pénzed ellensége,szánj az autódra kb:15 percet,és ellenőrizd le a termosztátot.Semmi szerszám nem kell hozzá,csak motortető felnyit,
A termosztát működését ellenőrizni legegyszerűbben házilag úgy tudjuk megtenni, hogy a hidegen beindított autónak megfogjuk a vízhűtőhöz menő vízcsöveit, és figyeljük a hőmérsékletüket.
Normális működés esetén a termosztát nyitása előtt az alsó cső (hűtőből kimenő) alig melegszik, a felső (termosztátból a hűtőbe menő) hőmérséklete pedig szép lassan emelkedik. Amikor eléri a nyitási hőfokot (ilyenkor a felső cső még éppen megfogható kézzel), akkor megindul a keringés a vízhűtőben is, ezért az alsó cső meglehetős gyorsasággal "hozzámelegszik" a felsőhöz. Némi különbség persze lesz közöttük, de álló autónál ez nem lesz jelentős. Így működik egy jó termosztát.
Ha elromlott, és nyitott állapotban megragadt, a fentiek annyiban változnak, hogy az alsó vízcső kis késéssel követi a felsőt, és már a hidegebb tartományokban is csak kicsivel hidegebb tapintású, mint a felső. Ha ezt tapasztaljuk, a termosztát megérett a cserére.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
"...Mostanában nem akart indulni ezért elvittem a szerelőhöz és kicserélte a benzinszivattyút. Hazahoztam az autót, másnap reggel indulni indult csak nagyon nehezen.."
Jót tett bele?Tett bele egyáltalán másikat,vagy csak mondta?( ugyanolyan xar )
Ha jó a benzinszivattyú,a gyujtás ráadása után kb:2-3mp ig hallható a benzinszivattyú halk búgó hangja,üzemi nyomás alá kerül a rendszer.Ha nem hallasz búgó hangot,a benzinszivattyú nem működik rendesen.Ha ez haldoklik,menetközben is leállhat.Melegen azért nincs probléma,mert a rendszerben a nyomás több óra elteltével lassan esik vissza.Az ilyesztő hangot pontosan meg kéne nézni,honnan jön.(lehet,hogy az üzemanyagszivattyú reléje krepeg,döglődik.)Ez is lehet hibaforrás.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy g astránál fel lehet tenni klíma nélküli ékszíjat a kompresszor levétele nélkül? Ugye mióta beállt a kompresszorom cincogás hallható a motortérből, valószínűleg a kompresszor ékszíjtárcsájának a csapága égett meg és az ad hangot, legalábbis szerintem. Idén nyáron már tuti nem veszek kompresszort mert egy időre elegem lett a klímából de a cincogás zavar.
Redmi Note 7
-
zseko
veterán
Az F-es sedan astrában hogy lehet lebontani a csomagtérben lévő kárpitot? A benzinbeömlőnél kellene javítani a kasznit, de azt a hülye műanyag csavart sehogy nem tudom kiszedni. Letörni meg nem szeretném, ha van más megoldás is.
HR24.hu
-
lawin
újonc
válasz mohabá 007 #61186 üzenetére
Újat tett bele mert láttam. Nincs semmilyen búgó hang nem is volt soha mióta nálam van az autó. Furcsállom is.
-
Markizmark
addikt
-
lawin
újonc
válasz Markizmark #61190 üzenetére
X16XEL a motorkódom és sosem hallottam búgó hangot csak annyit hogy elől a motortérben kattan a relé.
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61185 üzenetére
Találtam egy nagyon jó kis szervizet. Azonnal bevállalták a fék és lengéscsillapítót. De mindent megcsinálnak, ha kell, de jövő hétig nem érek rá a többire, mert sok mindent meg akarok nézetni még, javíttatni (szervó olaj is szivárog, tömítéseket cserélni kell, szilentekre is rá kell nézni stb...). 24 éves autó... 184k km van benne elvileg, de gyakorlatilag szerintem a világ összes kilométere, kétszer.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
beg
veterán
válasz vzsryl #61193 üzenetére
Látatlanba a szervóolaj szivárgásra azt mondom, hogy ne csináltasd meg. Veszel egy liter GM szervóolajat 4-5-6 ezerért, az elég lesz pár évig, nálam 3 éve kitart és még van benne.
Szervó nem javítható csak a komplett kormánymű felújítható, 90k-100k HUF. Gondolhatod, hogy akor a gyári új mennyi lenneInkább élj vele így és pár havonta ellenőrizd. Persze ha ennél szomjasabb a szervó, akkor elkerülhetetlen a felújítottra cserélés.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
vzsryl
nagyúr
Van már olajam, kb. 2 havonta, 2k km-enként kezd el sercegni, ha teljesen elfordítom a kormányt. Akkor rátöltök egy kicsit, és megint el van egy ideig. Együtt élek ezzel fél éve.
Ha 90-100k-t kéne egy alkatrésze költeni, azonnal eladnám vagy kivonnám a forgalomból és futnék autókereskedésbe egy másikért. Egy 200k-s autónál nem adok 100k-t egy alkatrészre. Ez egy elv nálam.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
beg
veterán
válasz vzsryl #61195 üzenetére
Azért hihetetlen mit bírnak ezek a vén csatalovak, amikor vettem, a szervótartály nem a minimumon volt, hanem konkrétan porzott az ürességtől
Amikor észrevettem akkor borítottam nyakig és érdeklődtem a javításról. Aztán kiderült, hogy ez ilyen hosszú és lassú szivárgás, csak az előző tulaj nem ért el sosem a tűzfalig megnézni.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
vzsryl
nagyúr
Amíg nem keresek annyi pénzt, hogy egy éves fizetésemből tudjak venni egy új házat vagy egy új bömbit, addig úgy vagyok vele, hogy csak szívó-benzin, és max. 2005-ig, hogy minél strapabíróbb darabot fogjak ki. Ezektől az új, 200k km-re hitelesített, 1-1.2-es, 100+ LE-s, turbós csodáktól a hideg is kiráz. Hogy lehet ilyet kigurítani egy gyárból?! (Költői kérdés.)
De ha úsznék a pénzben, akkor is félnék ezektől, mert 1 billiárd hibalehetőség közül biztos kijönne valami a sötét éjszakában, valamelyik erdőn átvezető út közepén... Tegnapi szösszenet a bmw-s topikból: [link]
Nem viccnek szánta a fórumtárs.(#61197) AMD Power: Pontosan.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AMD Power
titán
válasz vzsryl #61198 üzenetére
"Ezért ha több pénzed áll az autódban, mint a nyugdíj-előtakarékossági számládon, akkor én mondom neked, valamit nagyon-nagyon rosszul csinálsz. Szerintem a vagyonod 10%-át tartsd maximum autóban és ez a tíz százalék sem az legyen, amit a nyugdíjadra kellene félretenned."
Baromi jó kis cikk volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
válasz vzsryl #61198 üzenetére
Én attól kapok hidegrázást, mikor megy a downsizing ezerrel és ecobiosaver vagyunk, majd büszkén verik a mellüket, hogy a 3 hengeres 1.2-es turbós motorral vegyes használatban 6.5-7 literrel elmennek.
Taps.
Régi fatüzelésű szívó 1.4-es 16v pedig ugyan ezt tudja, csak ez megéri a 300e km-t cserébe nem platós barkasz hangja van és kb. 40%-al kevesebb elromló alkatrész szerepel benne.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.